Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

160-165 cm, kerro painosi ja vy

Vierailija
01.03.2016 |

160-165 cm naiset, kertokaa painonne ja paljon vy on. Oon yllättynyt kuinka samanlainen vyötärönympärysmitta voi olla eri painoisilla mutta aamanpituisilla naisilla. Kyllä se luusto taitaa vaikuttaa aika paljonkin.

Voin aloittaa: 162/47kg/60cm olen parissa vkossa laihtunut stressin takia 2 kg ja vy on kaventunut sentin. Tosin vuosi sitten vy oli n.56cm vaikka olin suht samassa painossa kun nyt. Olen ihmetellyt sitä. Olen kuitenkin 23v joten ei ole teini-iän muutoksistakaan kyse. en saa kännykällä rivivälejä, anteeksi pötkö. 😁

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

162cm/73kg/67cm

Jalkani on järeät tukit, mutta vyötäröstä olen siro.

Vierailija
62/76 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

164cm, 67kg, vy 77cm. Olen omena.

Awww, alkoi soimaan päässä.. 🎶

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

165 cm/80 kg, 96 cm

Silloinkaan kun olin hoikka, eli noin 50 kg, vyötärö ei ollut erityisen kapea, vaan jotain 73 cm.

Vierailija
64/76 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

164 cm, 125 kg, vyötärönympärystä on riittävästi. Ei ulkonäkökomplekseja.

Vierailija
65/76 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te ihmiset mittaatte vyötärön ympäryksenne?

Jos mittaan ihan vaan mittanauha kapeimman kohdan ympäri, tulos on n. 66cm. Jos vedän vatsaa sisään ja mittanauha kohtalaisen napakasti, tulos on 60 cm. Jos vedän mittanauhan niin tiukalle kuin saan katkomatta kylkiluita, tulos on. 54 cm...

Mikä on kenenkin tulos näillä kolmella tavalla?

Vähän nimittäin hämmentää jotkin tulokset, kun mulla on aika pieni vyötärö, vaikka joihinkin täällä nähtyihin mittoihin verrattuna isolle kuulostaakin, ja todella harvoin livenä näen naisilla kapeampaa vyötäröä. Jos vedän sen mittanauhan ympärilleni n. 60 cm asti, vyötärö näyttää kyllä aika friikahtavan kapealle, joten jos tulisi vastaan jossain sellainen, kiinnittäisin siihen kyllä huomiota.

Eli mietityttää, että onkohan tässä sekaisin erilaisilla mittaustavoilla saatuja tuloksia :D

Vierailija
66/76 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

164cm 104,5kg 102cm

Vierailija
67/76 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

162 cm/59 kg/72 cm

Mitat taitaa kuulostaa siltä, ettei mulla mitään vyötäröä olekaan, mutta lantiota kun löytyy se päälle metrin niin ainakin illuusio on toimiva...

Vierailija
68/76 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te ihmiset mittaatte vyötärön ympäryksenne?

Jos mittaan ihan vaan mittanauha kapeimman kohdan ympäri, tulos on n. 66cm. Jos vedän vatsaa sisään ja mittanauha kohtalaisen napakasti, tulos on 60 cm. Jos vedän mittanauhan niin tiukalle kuin saan katkomatta kylkiluita, tulos on. 54 cm...

Mikä on kenenkin tulos näillä kolmella tavalla?

Vähän nimittäin hämmentää jotkin tulokset, kun mulla on aika pieni vyötärö, vaikka joihinkin täällä nähtyihin mittoihin verrattuna isolle kuulostaakin, ja todella harvoin livenä näen naisilla kapeampaa vyötäröä. Jos vedän sen mittanauhan ympärilleni n. 60 cm asti, vyötärö näyttää kyllä aika friikahtavan kapealle, joten jos tulisi vastaan jossain sellainen, kiinnittäisin siihen kyllä huomiota.

Eli mietityttää, että onkohan tässä sekaisin erilaisilla mittaustavoilla saatuja tuloksia :D

mittaan n 2 cm navan yläpuolelta kapeimmasta kohtaa ja en vedä vatsaa sisään tai väkisin kisko mittanauhaa. Napakasti, mutta ei niin että nahka ns. Kiristyy. Ap

Vierailija
69/76 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

161 cm / 47,5 kg / 56 cm

Vierailija
70/76 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

160/86 ja vy 105

Vanha ja rupsahtanut omena olen.

Vierailija
71/76 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. Hyvä runko! Panisin[/

Mut ihan karseet alushousut! :D

Et kai näyttäydy miehellesi noissa retkuissa?!

Aina haaveilen, että jos oisin 5 kg hoikempi, hankkisin ihania alusasuja. Sitten ne oikeasti hoikat pitää tuollaisia, virttyneitä haljuja. :(

Vierailija
72/76 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

160/53/65

Tunnen aina itseni pötkyläksi, kun katson keskivartaloani, mutta rasvaprosentti 18 muistuttaa siitä, ettei pötkylämäisyys ainakaan löllöä ole :D 

Vierailija
73/76 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina haaveilen, että jos oisin 5 kg hoikempi, hankkisin ihania alusasuja. Sitten ne oikeasti hoikat pitää tuollaisia, virttyneitä haljuja. :(

kuva on perunalaatuinen, mutta noissa on söpöjä kukkia ja takana pitsiä. Perus unipöksyt. En halunnut laittaa pikkuisia pitsi/silkkistringejä joita yleensä pidän kuvaan, koska kuvan ei ole tarkoitus olla mahdollisimman seksikäs. Mutta kiitos mielipiteestäsi anyway.

Vierailija
74/76 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kuva on perunalaatuinen, mutta noissa on söpöjä kukkia ja takana pitsiä. Perus unipöksyt. En halunnut laittaa pikkuisia pitsi/silkkistringejä joita yleensä pidän kuvaan, koska kuvan ei ole tarkoitus olla mahdollisimman seksikäs. Mutta kiitos mielipiteestäsi anyway.

+ voithan sä nainen pitää missä painossa vaan kauniita alusvaatteita, ei sun tarvi laihtua 5kg ensin tunteaksesi itseäsi seksikkääksi. 😊

Vierailija
75/76 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

160cm/55/66

Oon ihan tyytyväinen.

Vierailija
76/76 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

164cm 56 kg vyötärö 78-80. Olen vartalotyypiltäni suora tai tarkemmin pehmeä suora. 10 vuotta sitten painoin 50 kg mutta vy oli silloinkin suuri, noin 70. Minulla on vahvat ja selvästi erottuvat vatsalihakset. Ry ja lantion ympärys ovat molemmat 92, eli vyötäröä ei hirmuisesti ole, vaikka hyvässä fyysisessä kunnossa olenkin. Mutta en tosiaan mikään ns ihannenaisen mitoilla varustettu ;)

Mittaamiskohdat ja -tapa vaikuttavat tässä ketjussa varmasti jonkin verran vastauksiin. Minulla ompelijana on ompelijan käsiala ja mittauspisteet.

Vy ym mitat ei välttämättä kerro ihmisen terveydestä tai lihavuudesta mitään. Vartalon malli,pituus ja kehon koostumusmittaukset antaa yhdessä enempi tietoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi