Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä yllättävällä pervolla teolla olette yllättäneet miehenne?

Vierailija
25.06.2026 |

En itse ole kovin rietas varmaankaan tai sitten olen mielikuvitukseton. Suihin olen ottanut kerran hotellin parvekkeella samalla kun mies poltti tupakkaa. Eihän minua kaiteen ja parvekkeen reunan yli näkynyt. Ja nielin. Eli aika kesyä täällä. Yllätys se oli sekin ja kuulema mieluinen. Oletteko te keksineet jotain piristystä, joka on tullut ihan puskista ja ollut sen normaalin ulkopuolella?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha kunnon pissat suuhun kun pillua nuollaan.

Vierailija
2/5 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha kunnon pissat suuhun kun pillua nuollaan.

Teitkö kiihottuneena tilanteesta vai vinoillaksesi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamusaunan jälkeen oltiin kotona vain aamutakit päällä. Mieheni nojaili parvekkeella kaiteeseen ja jutteli alhaalla olevien kavereidensa kanssa. Tulin matalana miehen taakse ja menin aamutakin alle, levitin pakarat ja nuolin anusta painellen kieltä välillä sisään. Mies jutteli vielä hetken ja sanoi, että "pitää mennä, nähdään myöhemmin". Mies vei minut vierashuoneen sängylle, tuli päälleni ja tyydytti itsensä. Sain mitä halusin.

Vierailija
4/5 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies on ollut töissä ja tuli kotiin, odotin häntä eteisessä polvillani ylläni vain musta korsetti ja korkokengät jalassa.

Vierailija
5/5 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autopesulassa lähellämme kestää ohjelma kaikilla mausteilla lähes 10 minuuttia, pesun alkaessa avasin mieheni vetskarin ja kaivoin kalunsa bokserien alta esille, kumarruin ja annoin nopean kiihkeän suihinoton. Ehdin niellä spermat jo ennen kuin auton kuivaus ehti päättyä. Miehelleni tuli kyllä vähän kiire saada kalu sullottua pöksyihin. Mies oli yhtä hymyä koko kauppareissun sen autonpesun jälkeen ja kotona ei ehditty kauppakasseja purkaa kun sain takaapäin pöytää vasten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi