160-165 cm, kerro painosi ja vy
160-165 cm naiset, kertokaa painonne ja paljon vy on. Oon yllättynyt kuinka samanlainen vyötärönympärysmitta voi olla eri painoisilla mutta aamanpituisilla naisilla. Kyllä se luusto taitaa vaikuttaa aika paljonkin.
Voin aloittaa: 162/47kg/60cm olen parissa vkossa laihtunut stressin takia 2 kg ja vy on kaventunut sentin. Tosin vuosi sitten vy oli n.56cm vaikka olin suht samassa painossa kun nyt. Olen ihmetellyt sitä. Olen kuitenkin 23v joten ei ole teini-iän muutoksistakaan kyse. en saa kännykällä rivivälejä, anteeksi pötkö. 😁
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa joku alle 60 cm vy:inen kuva kehostanne! Etenkin joku 55 cm kiinnostaa!
Ok laitan aijaahan jos osaan. Vy 60
162/80/vy97cm
(58-kiloisena vy oli 80 cm)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
163 cm ja painoa 56 kiloa, vyötärö 62 cm. Mulla on ylävartalo aina ollut pieni ja siro, kaikki ylimääräinen kerääntyy sitten ahteriin :D mies tosin tykkää ja olen itsekin tyytyväinen tiimalasikroppaani (olen 24 v) :)
Tarkoitat kai päärynää?
En, vaan tiimalasia :) selitin epäselvästi, minulla on kapea vyötärö ja kylkiluut paistaa, sitä tarkoitin pienellä ja sirolla. Rinnat on kuitenkin suht isot (65F) ja hartiat on samanlevyiset kuin lantio noin suunnilleen.
Neuvokaa miten linkitän tänne aijaasta kun latasin 2 kuvaa? Ja näätekö sit mun spostin mil kirjauduin vai mite toi toimii?
Vierailija kirjoitti:
Neuvokaa miten linkitän tänne aijaasta kun latasin 2 kuvaa? Ja näätekö sit mun spostin mil kirjauduin vai mite toi toimii?
Laitat vain sen linkin...
aijaa.com/tämäonesimerkki
162 / 62 / 70. Vihaan vyötäröttömyyttäni - kaikki muu on kropassani kaunista, paitsi tuo keskivartalolöllö. Nyt aloitankin induktion, katsotaan mikä on tulos 2 viikon päästä! :)
Tossa, paino 47 vy 60. Älkää olko ilkeitä :S
165cm 53kg ja 66cm. Mulla on leveät lantioluut, joten vähänkin pienempi ympärysmitta näyttäisi hirveältä eikä sisältäisi lainkaan lihasta.
Vierailija kirjoitti:
Nätti sivuprofiili sun koivissa!
23v, 164cm/68kg/74cm. Mittasin juuri äsken tuon vyötärön kamalan iltaturvotuksen aikana, en tiedä paljonko mahtaa muuttua aamuun mennessä (en oo ennen mitannut).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nätti sivuprofiili sun koivissa!
Oon aina itse aatellut et mun reidet on aika isot muuhun kroppaan nähden mut kiva kuulla ettei kaikki ajattele sillä tavalla. :)
Tarkoitat kai päärynää?