Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

160-165 cm, kerro painosi ja vy

Vierailija
01.03.2016 |

160-165 cm naiset, kertokaa painonne ja paljon vy on. Oon yllättynyt kuinka samanlainen vyötärönympärysmitta voi olla eri painoisilla mutta aamanpituisilla naisilla. Kyllä se luusto taitaa vaikuttaa aika paljonkin.

Voin aloittaa: 162/47kg/60cm olen parissa vkossa laihtunut stressin takia 2 kg ja vy on kaventunut sentin. Tosin vuosi sitten vy oli n.56cm vaikka olin suht samassa painossa kun nyt. Olen ihmetellyt sitä. Olen kuitenkin 23v joten ei ole teini-iän muutoksistakaan kyse. en saa kännykällä rivivälejä, anteeksi pötkö. 😁

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

http://aijaa.com/tYvuXp

Tossa, paino 47 vy 60. Älkää olko ilkeitä :S

Nätti sivuprofiili sun koivissa!

Oon aina itse aatellut et mun reidet on aika isot muuhun kroppaan nähden mut kiva kuulla ettei kaikki ajattele sillä tavalla. :)

EI TODELLAKAAN OLE! Sulla on hyvä takareiden ja etureiden suhde. Eivät missään nimessä ole liian isot. Voisivat ihan hyvin olla isommatkin.

Vierailija
42/76 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

161cm/78kg/89cm

30kg ylipainoa, lopetapas se liikasyöminen. 

Ei oo kyl siistiä kommentoida ilkeästi toisten painoa, ollaan kaikki erilaisia ja tollasesta tulee vaan pahamieli.. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

161cm/78kg/89cm

Ei oo kyl siistiä kommentoida ilkeästi toisten painoa, ollaan kaikki erilaisia ja tollasesta tulee vaan pahamieli.. ap

En kommentoinut ilkeästi. Ylipainoa on aivan liikaa ja toi on vaarallista terveydelle. ko. henkilö syö aivan liikaa suhteessa kulutukseen tai sitten paino on tullut pikkuhiljaa. Liikalihavuuden hyväksyminen on yhteiskunnan syöpä ja siitä ei seuraa mitään hyvää. Itse määräisin lain, jossa lihavuudesta alettaisiin sakottamaan kun se menee yli rajojen, sillä yhteiskunnalle se tulee kalliiksi.

Toisaalta oletko nähnyt vanhaa lihavaa ihmistä. Niinpä, ylipainoon kuolee, joten säästetään siinä kai eläkemaksuja, mutta jos on alaikäisiä lapsia, niin niillehän nekin menee. 

Lihavuudessa ei kertakaikkiaan ole mitään hyvää. Sitä ei pidä sallia, eikä hyväksyä. 

Vierailija
44/76 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

165 cm 63 kg, vyötärö 63 cm. Urheilen paljon, mutta syönkin mielelläni. :) 30 v. olen ja äiti, parikymppisenä olin vielä 55-kiloinen ja vyötärö 58 cm. Viihdyn kyllä näissä mitoissani paremmin, tällainen naisellisen semiatleettinen mutta kuitenkin kurvikas vartalo on ilmeisesti nykyään aika in. Teininä kärsin tästä isosta pepusta, sillon oli vähän eri ihanteet. :)

Vierailija
45/76 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvältä näyttää, mutta jotenkin paljon leveämmän näköinen kuin mun 58cm vyötärö, ei sillä että kehuskelisin mutta mietimpä vaan. Mikä on lantiosi ympärysmitta? Sekin vaikuttaa.

Vierailija
46/76 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

160/53 vy 63cm. 

Vierailija
47/76 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

165cm, 53kg, 65cm

Vierailija
48/76 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

165 cm 63 kg, vyötärö 63 cm. Urheilen paljon, mutta syönkin mielelläni. :) 30 v. olen ja äiti, parikymppisenä olin vielä 55-kiloinen ja vyötärö 58 cm. Viihdyn kyllä näissä mitoissani paremmin, tällainen naisellisen semiatleettinen mutta kuitenkin kurvikas vartalo on ilmeisesti nykyään aika in. Teininä kärsin tästä isosta pepusta, sillon oli vähän eri ihanteet. :)

Itseäsi ainakin osaat kehua. 😩

Vierailija
49/76 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, onko se muilta pois jos viihdyn kropassani. Ai niin, mutta se olikin tämä naisten kulttuuri että itseään saisi vain haukkua ja puhua niistä kohdista mut inhoaa. :/ Se on surullista, koska kaikissa on jotain kaunista ja moni on aivan sokea kauneudelleen kun keskittyy vain virheisiinsä! Miettikää nyt, ap:kin murehtii reisiään vaikka hänellä on todella kaunis vartalo. :) Olen itsekin kärsinyt nuorena tarpeeksi ulkonäköpaineista ja kerännyt vaivalla itseluottamusta, nyt en enää hauku itseäni joka kerta peilin edessä ja kyllä, joskus myös jopa kehun itseäni. :D

Vierailija
50/76 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvältä näyttää, mutta jotenkin paljon leveämmän näköinen kuin mun 58cm vyötärö, ei sillä että kehuskelisin mutta mietimpä vaan. Mikä on lantiosi ympärysmitta? Sekin vaikuttaa.

Lantio on 85cm, rinta saman verran.

Vierailija
51/76 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

163 cm 72 kg ja vy 70 cm. Olen mallia tiimalasi.

Vierailija
52/76 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä pituinen olet? Sekin vaikuttaa mittasuhteisiin.

Vierailija
53/76 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, onko se muilta pois jos viihdyn kropassani. Ai niin, mutta se olikin tämä naisten kulttuuri että itseään saisi vain haukkua ja puhua niistä kohdista mut inhoaa. :/ Se on surullista, koska kaikissa on jotain kaunista ja moni on aivan sokea kauneudelleen kun keskittyy vain virheisiinsä! Miettikää nyt, ap:kin murehtii reisiään vaikka hänellä on todella kaunis vartalo. :) Olen itsekin kärsinyt nuorena tarpeeksi ulkonäköpaineista ja kerännyt vaivalla itseluottamusta, nyt en enää hauku itseäni joka kerta peilin edessä ja kyllä, joskus myös jopa kehun itseäni. :D

Oon sun kanssa samaa mieltä et pitää olla armollinen itselleen ja nähdä omat hyvät puolensa. 😊 Aina riittää arvostelijoita suuntaan ja toiseen. Musta sulla on hyvä asenne. Ap

Vierailija
54/76 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

164cm/59kg. Vy 64cm. Tällä hetkellä paino tosin 68kg ja Vy 97cm, raskaana 38 viikolla. ;)

Vierailija
55/76 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

164/63 vy 78. Ikää 55v.

38v saakka 164/55 ja vy 70. Suora vartalonmalli

Vierailija
56/76 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

161cm/78kg/89cm

En kommentoinut ilkeästi. Ylipainoa on aivan liikaa ja toi on vaarallista terveydelle. ko. henkilö syö aivan liikaa suhteessa kulutukseen tai sitten paino on tullut pikkuhiljaa. Liikalihavuuden hyväksyminen on yhteiskunnan syöpä ja siitä ei seuraa mitään hyvää. Itse määräisin lain, jossa lihavuudesta alettaisiin sakottamaan kun se menee yli rajojen, sillä yhteiskunnalle se tulee kalliiksi.

Toisaalta oletko nähnyt vanhaa lihavaa ihmistä. Niinpä, ylipainoon kuolee, joten säästetään siinä kai eläkemaksuja, mutta jos on alaikäisiä lapsia, niin niillehän nekin menee. 

Lihavuudessa ei kertakaikkiaan ole mitään hyvää. Sitä ei pidä sallia, eikä hyväksyä. 

Kommentoit ilkeästi, tietämättömästi ja typerästi. Ensinnäkään ylipainoa ei ole läheskään 30 kg, vaan 10-15 kg. Toiseksi käypä joskus vanhainkodissa, niin näet paljon ylipainoisia vanhuksia. Lievä ylipaino on nimittäin vanhukselle paljon terveellisempää kuin lievä alipaino.

Vierailija
57/76 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

163, 55kg, 70cm

Vierailija
58/76 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

164cm, 67kg, vy 77cm. Olen omena.

Vierailija
59/76 |