Mikä on holtittomin riski minkä olet ottanut?
Ostin vanhan talon johon piti tehdä kaikki uusiksi enkä tiennyt remonttiasioista mitään ennen projektia.
Kommentit (115)
Vierailija kirjoitti:
Harrastanut seksiä ulkomaalaisen naistenmiehen kanssa. Olin itse asiassa sen vakipano pari vuotta kun se kävi Suomessa.
Suojaamatonta seksiä siis... en saanut siltä mitään tautia, testit on tehty ja tästä on jo 15v.
Vierailija kirjoitti:
Harrastanut seksiä ulkomaalaisen naistenmiehen kanssa. Olin itse asiassa sen vakipano pari vuotta kun se kävi Suomessa.
Sinulla on siis ollut seksisuhde. Mikä tuossa oli se riski? Raskaaksi tuleminen?
Sain pakkomielteen ihmisestä, jota ne ollut edes tavannut. Tavallaan se oli valinta kuitenkin.
Pistin nettipokerissa 20e allinn ja hävisin. Enpä oikeastaan muuta riskaapelia ole tehnyt.
Nain muslimin. Erosin kolmen vuoden kokeilun jälkeen.
Takasin lainan. Jouduin maksamaan sen.
Toinen oli kun sanoin itseni irti hyvästä firmasta isolta palkalta koska halusin yrittäjäksi. Siitä on nyt viisi vuotta, vielä kitkutellaan mutten kadu päivääkään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on siis ollut seksisuhde. Mikä tuossa oli se riski? Raskaaksi tuleminen?
Ilman kortsua. Aikana jolloin yths:n hiv-testiin pääsi vain taikasanalla ulkomaalainen.
Juossut ruuhkaisen kadun yli katsomatta pysähtyykö autot vai ei... oli kiire junaan.
Tein lapsen synkän menneisyyden omaavan ihmisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Juossut ruuhkaisen kadun yli katsomatta pysähtyykö autot vai ei... oli kiire junaan.
Niin ja kännissä kiipeillyt jossain katolla. Ja mennyt tuntemattomien mukana ties minne :)))
Kävelin päin punaisia kerran kun ei näkynyt liikennettä missään!
Toisen kerran ajoin lähikauppaan pyörällä ilman pyöräilykypärää, matkaa oli 600 metriä.
Ihme, että oon hengissä enään!
Lähdin ulkomaille niin että työpaikkaa ei ollut tiedossa ja kaikki rahat meni matkaan. Olin 18 v. En tiedä mitä ihmettä ajattelin. Tuurilla kaikki kääntyi kuitenkin hyväksi. Omia lapsia aion säilyttää tynnyrissä, koska tiedän todellakin miten idiootteja nuoret voi pahimmillaan olla. Päästän ne ulos ehkä kun ne on 35 v.
Kännissä kokeilin kokaainia joskus Espanjassa tuntemattomien kanssa.
Irtisanouduin vakityöstä. Erosin pitkästä suhteesta.
Tulos: olen onnellinen, uusi työ, uudet kujeet, uusi mies. Elämä on ihanaa!.
Liftaillu yksin jumalattomassa kännissä ympäri suomea useamman vuoden ajan
Leikannut itse perus-fiskarseilla ja kynsisaksilla pitkät hiukseni lyhyiksi.
Näin hurja olen ollut.
Muutin miehen työn perässä ulkomaille ilman tietoakaan omasta työstä ja ilman että puhuin kyseisen maan kieltä kovin hyvin. En ole katunut.
Mulle yhdenillan jutut ja railakas juominen niin että muisti on lähtenyt ovat olleet hurjia kokemuksia. Kumpaankin liittyy ihan älyttömiä riskejä. Nykyään en harrasta kumpaakaan.
Olen auton ratissa tehnyt asioita joiden takia myöhemmin on sydän hakannut ja kaduttanut. Olen typerä ja holtiton. Inhoan itseäni.