Haluaako miehet oikeasti kilpailla jostain naisesta?
Itse en ainakaan lähtisi ikinä tuollaiseen peliin mukaan.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän nyt uroiden täytyy akoista kilvoitella - osa Homo Sapiens-lajin käyttäytymistä.
Miksi?
Nainen josta olin kiinnostunut rupesi kertomaan muista samaan aikaan taipailemistaan miehistä niin se oli minulle siinä. Olkoot niiden kanssa nyt sitten.
Nuorena miehet joutuvat kilpailemaan naisista. Noin 35-40V iässä roolit vaihtuvat ja mahdollisen eron jälkeen koulutettu mies saa valita uuden naisystävänsä. Tunkua on ainakin PK-seudulla.
Vierailija kirjoitti:
Nuorena miehet joutuvat kilpailemaan naisista. Noin 35-40V iässä roolit vaihtuvat ja mahdollisen eron jälkeen koulutettu mies saa valita uuden naisystävänsä. Tunkua on ainakin PK-seudulla.
Tämä pitää paikkansa! Kyllästyin tässä nuorena miehenä naisista kilpailemaan, kun aina jää hopealle, joten poimin parhaat päältä sitten kolmi-nelikymppisenä👍👍
Tietenkään emme halua. Jos nainen ei valitse suoraan minua, niin aina löytyy lauma joka valitsee. Ei ollut grandioottinen/omnipotentti kommentti, vaan realiteetti. M52
Kyllähän nyt uroiden täytyy akoista kilvoitella - osa Homo Sapiens-lajin käyttäytymistä.