Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaako miehet oikeasti kilpailla jostain naisesta?

Vierailija
28.05.2026 |

Itse en ainakaan lähtisi ikinä tuollaiseen peliin mukaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän nyt uroiden täytyy akoista kilvoitella - osa Homo Sapiens-lajin käyttäytymistä.

Vierailija
2/6 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän nyt uroiden täytyy akoista kilvoitella - osa Homo Sapiens-lajin käyttäytymistä.

Miksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen josta olin kiinnostunut rupesi kertomaan muista samaan aikaan taipailemistaan miehistä niin se oli minulle siinä. Olkoot niiden kanssa nyt sitten.

Vierailija
4/6 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena miehet joutuvat kilpailemaan naisista. Noin 35-40V iässä roolit vaihtuvat ja mahdollisen eron jälkeen koulutettu mies saa valita uuden naisystävänsä. Tunkua on ainakin PK-seudulla.

Vierailija
5/6 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena miehet joutuvat kilpailemaan naisista. Noin 35-40V iässä roolit vaihtuvat ja mahdollisen eron jälkeen koulutettu mies saa valita uuden naisystävänsä. Tunkua on ainakin PK-seudulla.

Tämä pitää paikkansa! Kyllästyin tässä nuorena miehenä naisista kilpailemaan, kun aina jää hopealle, joten poimin parhaat päältä sitten kolmi-nelikymppisenä👍👍

Vierailija
6/6 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkään emme halua. Jos nainen ei valitse suoraan minua, niin aina löytyy lauma joka valitsee. Ei ollut grandioottinen/omnipotentti kommentti, vaan realiteetti. M52

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän