Tv-tähdet raivostuivat kun SNL ei kelpaa
http://www.mtv.fi/viihde/ohjelmat/saturday-night-live/uutiset/artikkeli…
Hohhoijaa...ei käy edes mielessä että voisi sitten yrittää tehdä vähän parempaa, vaan ruvetaan kiukuttelemaan kansalle kun ei tykkää.
Kommentit (283)
Näkihän sen palstalla olleesta ketjustakin, että kävivät jopa täällä loukkaantuilemassa.
Tähdissä ei oo mitään vikaa mutta koko SNL on kuin se SNL:ssa nähty "Puoli Seitsemän" -sketsi eli liian monta mainosta liian lyhyessä ajassa.
Jos ala-arvoinen paska ei enää uppoa, on se katsojien vika??!! Kusi noussut pahasti päähän näillä Putous tyypeillä.
On melko ymmärrettävää, että juuri Kukkohovi ja Salminen älähtävät. Kummankin naama tuppaa näkymään kaikkialla ja varmaan heilläkin on alitajuinen pelko pers*essä, että julmaltenrannan nousua seuraa tuho.
Mutta jos nyt vaikka Nyhjää tyhjästä-sarjan näyttelijöitä tässä muistelee, niin Vierikko, Heiskanen, Tapaninen, Uotila ja kumppanit ovat olleet vuosikaudet ja -kymmenet kestosuosikkeja, ja juuri osaamisensa takia.
Vierailija kirjoitti:
Hirviniemi voisi ehkä harkita skarpata hieman, tehdä hahmot vähän huolellisemmin niin ettei itse ensimmäisenä ole nauramassa repliikeilleen. Käsikirjoittajat puolestaan voisivat kirjoittaa hänelle hieman vaihtelevampia osia; kaksimielisyyksien veistely, sateenkaarirautu ja naiseksi pukeutunut mies on aika nähtyjä tämän näyttelijän yhteydessä. Nalle Wahlroosista voi kehittyä vielä vaikka mitä.
Toi on kyllä kiusallista katsella sitä Hirviniemen repeilyä. Ei pääse edes alkuun kun on jo heti hihittämässä itselleen. Ja tuntuu että Putouksen sketsihahmokisa senkun vaan jatkuu tässäkin ohjelmassa tuon Nalle Wahlroosin muodossa.
Ihmeellinen toi Kukohhovin kommentti että aina valitetaan... ei todellakaan valiteta jos ei ole syytä valittaa ja homma on tehty hyvin. Esim. Posse oli ihan hyvä esimerkki siitä, miten lauantai-illan primetimeen voidaan vaihteeksi pistää jotain ihan katsottavaa sisältöä. Samoin kuin ei vaikka esim. Uutisvuodostakaan valiteta, että vieläkö ne jaksaa tätä paskaa...
Miten Kukkohovi katsoo liittyvänsä asiaan?
Ei minunkaan mielestä näyttelijöissä ole vikaa, mutta sketsit ovat kuin putousta seuraisi.
Esim ne uutiset, putouksessa oli myös viikkouutiset ja sitten se uutistenlukijan loppukommentti täysin sama kuin putouksessa: ja minä olen edelleen xxxx.
Jotain uutta kehiin, ei vanhan toistoa.
Ai nytkö Kukkohovi on mielestään "tv-työläinen"? Onko se tehnyt muuta tv:ssä kuin muinoin vilahtanut mallina ja nyt juonneskellut sitä yhtä tosi-tv-ohjelmaa?
Hirviniemi nyt vaan on jo niin last season. Koko SNL lepää Lambergin varassa.
Roope Salminen on kyllä vähän idiootti. Hirveästi olen yrittänyt tykätä hänestä, mutta ugh, aiheuttaa lähinnä oksennusreaktion. Kovin on teennäinen.
Vierailija kirjoitti:
Miten Kukkohovi katsoo liittyvänsä asiaan?
Hänkin on "tv-työläinen". ;)
t:10
Siinähän aukoo päätänsä, voi käydä vielä niin että Linnanahteet, Salmiset ja kumppanitkin voi hakea töitä jostain muualta kun se pään aukominen rupeaa kyllästyttämään. Nöyryys näille ihmisille tuntuu olevan vieras käsite, saati palautteen vastaanottaminen. Itse en todellakaan tule katsomaan noiden ihmisten ohjelmia ennenkuin opettelevat hieman nöyryyttä. Ei se kansa ja ihmiset aina väärässä ole ja joskus siitä kritiikistä voi myös ottaa opikseen.
Vierailija kirjoitti:
Siinähän aukoo päätänsä, voi käydä vielä niin että Linnanahteet, Salmiset ja kumppanitkin voi hakea töitä jostain muualta kun se pään aukominen rupeaa kyllästyttämään. Nöyryys näille ihmisille tuntuu olevan vieras käsite, saati palautteen vastaanottaminen. Itse en todellakaan tule katsomaan noiden ihmisten ohjelmia ennenkuin opettelevat hieman nöyryyttä. Ei se kansa ja ihmiset aina väärässä ole ja joskus siitä kritiikistä voi myös ottaa opikseen.
Kyllä. Eivät oikein tajua, että heidän työllään ei ole muuta mittaria kuin se onko katsojat tyytyväisiä vai ei. Jos ei ole niin sitten on työ tehty huonosti.
Tottahan se on että teilaajat ovat kovaäänisimpänä aina ja joka paikassa. Katsoo esim. IS:n kommentit, kymmenestä ensimmäisestä ainakin 7 on nirinnarinvalitusta ja teilausta. Ei käy kateeks tän maan julkkiksia. Niin ja en edes tunne ketään julkkista, muakin vaan korpee alituinen negatiivisuus.
Aika outoa, etteivät suostu ottamaan negatiivista palautetta vastaan. Heidän työnsä kuitenkin aika pitkälti riippuu katsojista ja heidän viihtyvyydestään. Ei tuo ainakaan auta, että sitten nillitetään katsojista, jos nyt joku iänikuinen naaman vääntely ja naiseksi pukeutuminen uponnutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Tottahan se on että teilaajat ovat kovaäänisimpänä aina ja joka paikassa. Katsoo esim. IS:n kommentit, kymmenestä ensimmäisestä ainakin 7 on nirinnarinvalitusta ja teilausta. Ei käy kateeks tän maan julkkiksia. Niin ja en edes tunne ketään julkkista, muakin vaan korpee alituinen negatiivisuus.
Tiedetään kyllä, ettet tunne, vaikutat juuri sellaiselta ihmiseltä, joka name droppailisi jos vaan voisi :)
Eli katsojat ovat tolloja, kun eivät ymmärrä.
Voisiko kehitellä jotain suomalaisempaa, joka kulkisi jouhevammin. Heillehän siitä maksetaankin.
Ainahan se vika on jossain muussa kuin tekjöissä. Sekin on niin perin suomalaista. Suututaan verisesti jos joku uskaltaa kristisoida. No, kannattaa miettiä sitä kun ohjelma lakkautetaan katsojien puutteessa. Turhaan sitä nyt katsojaa kuuntelee, itselleenhän niitä ohjelmia tehdään, eikös vaan.
Minä olen kritisoinut ohjelmaa ja jatkan samalla linjalla. Se on tasapaksua ja tylsää. Ei naurata, korkeintaan jotkut sketsit vähän hymyilyttää. Mua ei edes haittaa Hirviniemi, sama kai se on kuka näyttelee jos ohjelma on muuten hauska. Vaan kun ei ole. Ja sekö on sitten minun vikani? Ilmeisesti. No, voin mä sitten katsoa jotain muuta kanavaa. Harmi homma, kun mä kuitenkin ohjelmaa kovasti odotin. Ikävää, kun ei haluta ottaa kritiikistä opiksi vaan halutaan vaan jääräpäisesti pistää kaikki katsojien syyksi ja jatkaa sillä omalla linjalla joka ei ole katsojan (lue=maksajan) mieleen.
Hirviniemi voisi ehkä harkita skarpata hieman, tehdä hahmot vähän huolellisemmin niin ettei itse ensimmäisenä ole nauramassa repliikeilleen. Käsikirjoittajat puolestaan voisivat kirjoittaa hänelle hieman vaihtelevampia osia; kaksimielisyyksien veistely, sateenkaarirautu ja naiseksi pukeutunut mies on aika nähtyjä tämän näyttelijän yhteydessä. Nalle Wahlroosista voi kehittyä vielä vaikka mitä.