Aikuiset miehet ja Playstation
Mitä tunteita herättää mammoissa aikuiset miehet, jotka harrastuksenaan hakkaavat pleikkaria päivät pitkät? Huvittaa nämä tuttavapiirin +30v:t, joilla ei muita harrastuksia tunnu olevan. Jotenkin niin lapsellista!
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
toinen vaihtoehto saattaisi olla että olisi baarissa olutta kiskomassa. kumpi sitten on pahempi juttu, oluen kiskominen vai se että pelataan.
Aika heikosti menee, jos ei mitään muuta muka osaa keksiä ja harrastaa.
Luulis että tohon ikään kypsyyttä olisi tullut sn verran, että osais tehdä jotain hyödyllisempää. Vai uskotteletko itsellesi, että IRL ei olisi mitään tekemistä, joka hyödyttäisi paremmin omaa tai yhteistä taloutta tai kehittää osaamista, taitoa tai kuntoa josta on hyötyä arjessa?
Joo, koko ajan saatana kehitetään itteämme, kohta poksahtaakin verisuoni päästä.
Heikot sortuu eloon tiellä .... no ainakaan ette voi sanoa, ettei olisi mainittu, että jotain muuta kannattaisi tehdä.
Juu, ei ole poksahtanut suonet päästä, vaikka on tullut tehtyä fiksumpia juttuja vuosikymmenet vapaa-ajoillakin.
Mies 29 plus 1v ja hamsteri kirjoitti:
Minusta retropelaaminen ja pelien keräily on hieno harrastus.
Mutta pelaava nainen olisi vähän sama juttu kuin miehen vartaloa ja sukuelimiä ihailevan naisen löytäminen; teoriassa kuulostaa hienolta mutta osaisiko sellaiseen suhtautua luontevasti tosielämässä jos sellainen kummajainen tulisi vastaan?
Vanhat pelit ja muun vanhemman pop.kulttuurin fiilistely olisi paras syy löytää oman ikäinen nainen.
Olen nyt pelaillut vähän enemmän koska selkä ei kestä istumista ja yritän maata sohvalla ja pelata.
Retropelaan, sekä pelaan myös nykyaikaisia pelejä. Ihailen miehen vartaloa ja sukuelimiä. Olen nainen. En ole kummajainen. En ehdi kirjoittaa pitempää tekstiä, klo on 23 :D T:Nainen vm.1985
Ei oo lapsellista. Moni peli on sitä paitsi k18.
Pleikkaa pelaava nainen
Tää on taas näitä kun joku yrittää määritellä mikä on yhteisöllisesti hyväksyttävää ja mikä ei :D
Oikeastaan koko ajatus kaatuu yhdellä lauseella; Syytön heittäköön ensimmäisen kiven.
Vietätkö sinä kaiken vapaa-aikasi kehittäen itseäsi? Omistatko television ja kuinka monta sarjaa osaat nimetä ulkoa? mites some ja esim. av? jos on tylsää ja arjen kaikki hommat on esimerkillisessä kondiksessa, löytyykö selainpelit suoraan bookmarkeista?
Aikuinen ihminen voi sallia itsellensä typeryyksiä jos on tylsää. Peliriippuvuus on toki perseestä, mutta tämä tässä on klassista pätemistä.
"KAIKKI MISTÄ MINÄ EN PIDÄ ON PASKAA!" ... ja ikä oli?
Itse pelaan BF4:sta ja Bloodbornea nelosella. Simsejä läppärillä ja Skylinesia alottelen... Puhelimessa Hayday ja move the block.
Perheen miehetkin pelailevat. Usein bäfää samaan aikaan. ;) Kyllähän meillä pelit ja pensselit löytyy - ompelukonekin.
"Hermoromahdus" :D, ei sellaista olekaan? Voi luoja. Ja ko.psykooseista löytyy tilastoa mistä?