Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikuiset miehet ja Playstation

Vierailija
12.02.2016 |

Mitä tunteita herättää mammoissa aikuiset miehet, jotka harrastuksenaan hakkaavat pleikkaria päivät pitkät? Huvittaa nämä tuttavapiirin +30v:t, joilla ei muita harrastuksia tunnu olevan. Jotenkin niin lapsellista!

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaaminen on kivaa.

Vierailija
2/46 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellista ja täysin turhaa ajanhaaskausta. En katselisi sellaista pelleilyä päivääkään. Aika turn-off.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta retropelaaminen ja pelien keräily on hieno harrastus.

Mutta pelaava nainen olisi vähän sama juttu kuin miehen vartaloa ja sukuelimiä ihailevan naisen löytäminen; teoriassa kuulostaa hienolta mutta osaisiko sellaiseen suhtautua luontevasti tosielämässä jos sellainen kummajainen tulisi vastaan?

Vanhat pelit ja muun vanhemman pop.kulttuurin fiilistely olisi paras syy löytää oman ikäinen nainen.

Olen nyt pelaillut vähän enemmän koska selkä ei kestä istumista ja yritän maata sohvalla ja pelata.

Vierailija
4/46 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvinsa kullakin, eihän sen luulisi olevan sinulta pois. Olen itse lähes nelikymppinen nainen ja pelailen pleikkarilla. Joskus menee Witcher 3:n parissa tuntikausia :)

Vierailija
5/46 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tunteita herättää,mutta kun omissa nurkissa sellainen kääpä lymyää,niin ei herätä huvittuneisuutta. Vaan ehtaa inhoa,raivoa,turhautuneisuutta....

Vierailija
6/46 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on 40+ ja loman ajaksi joskus ostaa uuden pleikkapelin, jonka tahkoaa loman aikana läpi. Eipä siinä mitään, huvinsa kullakin. Arkisin ei ehdi, kaikkea muuta toimintaa ja harrastusta on niin paljon, että loma-aikoihin jää nämä pienet huvittelut.

Vierailija
7/46 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä on turhaa touhua. Palstailisvat täällä iltaisin, niin olisi sentään jotain kehittävää!

Vierailija
8/46 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

-100 luuserimammoille jotka ei osaa pelata.

Vierailija
9/46 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin aikoinaan sellaisen pojan kanssa ja yksi iso syy miksi yli vuoden pituisen suhteen katkaisin, oli pelaaminen. Minun luonani ollessa hän oli ihan ok, mutta hänen luonaan tärkein oli pelaaminen. Tietääkseni hänellä ei ole vieläkään naista ja en ihmettele asiaa ollenkaan, sen verran typerää pelaamisen seuraaminen oli.

Vierailija
10/46 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset naiset ja vauvafoorumi se vasta kehittävää touhua on, eikö niin? 

Vierailija
11/46 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen vaihtoehto saattaisi olla että olisi baarissa olutta kiskomassa. kumpi sitten on pahempi juttu, oluen kiskominen vai se että pelataan.

Vierailija
12/46 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantai-provo, vähän heikoisti pohjustettu, ei omaa tarinaa ja nälkäisiä lapsia vailla huolenpitoa

0/5, ei jatkoon.

Vierailija
13/46 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa nyt jo olla. Mitä se teidän pyllyänne kaivelee mitä tuntemattomat vapaa-ajallaan puuhaa? Jos oma mies kyseessä niin lopettakaa se narina ja erotkaa ja ettikää joku joka tykkää samoista harrastuksista kuin te. Jos se on niin helvetin tärkeetä.

Tai kattokaa peiliin. Oisko siihen joku syy, että ukkonne viettää mieluummin aikansa pelaten kuin teidän seurassanne? Kyllä minäkin haluaisin paeta todellisuudesta mahdollisimman paljon, jos se todellisuus olis tollanen minun-mielipide-paras-mielipide-nalkuttaja.

Pakko tehdä joka asiasta ongelma. Ihme porukkaa.

Vierailija
14/46 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö täältä peliseuraa ps4:lle?

Vierailija
15/46 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä pelaat?

Vierailija
16/46 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antakaa nyt jo olla. Mitä se teidän pyllyänne kaivelee mitä tuntemattomat vapaa-ajallaan puuhaa? Jos oma mies kyseessä niin lopettakaa se narina ja erotkaa ja ettikää joku joka tykkää samoista harrastuksista kuin te. Jos se on niin helvetin tärkeetä.

Tai kattokaa peiliin. Oisko siihen joku syy, että ukkonne viettää mieluummin aikansa pelaten kuin teidän seurassanne? Kyllä minäkin haluaisin paeta todellisuudesta mahdollisimman paljon, jos se todellisuus olis tollanen minun-mielipide-paras-mielipide-nalkuttaja.

Pakko tehdä joka asiasta ongelma. Ihme porukkaa.

:D Ihana purkaus!! Menehän kultapieni nukkumaan ja yritä herätä aamulla paremmalla tuulella! Tuitui.

Vierailija
17/46 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyy riippuen pelistä.

Vierailija
18/46 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok mun mielestä, kunhan ei pelaile aivan kokoajan.

Vierailija
19/46 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi. Löytyiskö täältä Rdruidia tai Disciä 3v3 reeneihin?

Vierailija
20/46 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä itsekkään tuommoista playstation pelaajaa katseli, koska pc master race!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän