TV2 nyt: Sohvaperunat
Ihan huikee ohjelma, miksen oo ennen nähny tätä! :D
Kommentit (15)
näin yksinäisenä perjantaina oli kiva katsoa muiden kanssa telkkaria :P
Tykkäsin kovasti ekasta kaudesta ja tosiaan nyt alkoi toinen kausi. En tajua mikä tuossa edes on niin hyvää mutta sopii jotenkin täydellisesti perjantai-iltaan. Leppoisaa telkun katselua.
Todistaa, ettei telkun katselu passivoi :)
No homot ja helsinki pissikset, ihan parhaita.
Ihanaa, että tää alko taas. Homot ja rovaniemeläinen pariskunta on mun lemppareita. Ja on ne turkulaiset jääkiekkoilijatki aika kivoja. Yllätyin kyllä että oli vanhat tyypit mukana, mutta ei kyllä haittaa.
Jes, tätä ohjelmaa olen odottanut kauan. Eka kausi oli huippu. Homopojat sekä Jari ja Sanna ovat suosikkini.
Paperilla tää ohjelma tuntui olevan siis turhaa kuin voi olla "katsotaan telkkarista kun toiset katsoo telkkaria", mut ihan huippuhyvä :D Löysin Areenasta ekan kauden ja nyt oon katellut sitä koko viikonlopun :D
Minäkin löysin tämän nyt. Jotenkin tuli vaan haikea olo, kun ei ole ketään kenen kanssa katsoa yhdessä telkkaria =(
Ja lisäksi kun aiemmin on ollut niin ei se ole ollut tuollaista, että voi kommentoida näkemäänsä. Mulle on aina sanottu, että suu kiinni, että puhun liikaa, kun joku yrittää katsoa telkkaria. Olisi kiva, jos olisi tuollainen sohvaperunakaveri, jonka kanssa voisi analysoida näkemäänsä.
http://www.vauva.fi/keskustelu/4409985/ketju/sohvaperunat_nyt_tv2
Tästä on myös 70-sivuinen ketju, jos haluat lukea sitä.
En ole nähnyt mitään hienompaa koskaan.
Edellisestä kaudesta on jo jonkin aikaa. Parhaita jos itse nähnytkin kommentoidut ohjelmat. Eka jakso tokaa kautta ilmeisesti kyseessä.