MItä pelleilyä on tuo ruuan tilaaminen Saksasta?
Muutamassakin ketjussa on hehkutettu ruuan tilaamista saksalaisista nettikaupoista (esim. allyouneedfresh.de).
Selaisin sivuja enkä kyllä löytänyt mitään erityisen halpaa. Kertokaa miksi ostatte ja missä tuotteista säästää!
Kommentit (26)
No jos se on yksinkertaisesti halvempaa tilata saksasta niin miksipäs ei? Lähituottajat nylkevät esinahkoja kalliilla.
Nojaa, itse voisin tilata jotain sellaista mitä Suomesta on vaikea saada mutta en mä mitään peruselintarvikkeita viitsisi tuolta alkaa hommaamaan.
Minä voisin tilata kyllä perustarvikkeitakin, ja olen tilannutkin. Kaikkialla Suomessakaan ei ole oikein valikoimaa ja maaseudun kauppojen hintatasokin voi olla korkeampi, marketeista en niin tiedä pystyykö monessa kilpailemaan.
Mutta nyt kun tuolla mainitussa tuli melkoisen korkeat postikulut niin saapa nähdä sitten kannattaako enää.
Ja toinen on että välttämättä pakettia ei edes kuljeteta perille asti joten menee sekin ilo hommasta.
Kertokaa nyt konkreettisia esimerkkejä siitä mitä tuotteita kannattaa ostaa, jos haluaa säästää.
No juuri pelleilyltä vahvasti vaikuttaa. Ihme tärkeilyä ja erikoisuuden alleviivaamista.
Tuoretavaraa Saksasta! Jo on aikoihin eletty. Nahistunutta tulee aikanaan kotiin, veikkaan. Mutta onhan se niin HIANOO, kun voi sanoa, että tilattiin muuten Saksasta. Mulle riittävät mainiosta oman taajaman k- ja S-marketit. Olen kai niin juntti, etten ymmärrä, miten hienoja ja harvinaisia tavaroita ulkomailta voisi tilata.
Ja kolmonen: erehdyt surkeasti. Tiedätkö kuinka paljon Saksassa on maahanmuuttajia?
Vierailija kirjoitti:
Tuoretavaraa Saksasta! Jo on aikoihin eletty. Nahistunutta tulee aikanaan kotiin, veikkaan. Mutta onhan se niin HIANOO, kun voi sanoa, että tilattiin muuten Saksasta. Mulle riittävät mainiosta oman taajaman k- ja S-marketit. Olen kai niin juntti, etten ymmärrä, miten hienoja ja harvinaisia tavaroita ulkomailta voisi tilata.
Ja kolmonen: erehdyt surkeasti. Tiedätkö kuinka paljon Saksassa on maahanmuuttajia?
No ei sieltä tuoretta taidetta edes toimittaa.
No minulle ei riitä oman paikkakunnan s-market ja k-kauppa. Ja nekään eivät toimita kotiin, eikä täällä saa edes pitsaa ovelle.
Joten jos joku tarjoaa sellaista palvelua sopuhintaan niin kyllä kannatan, tuli se mistä tahansa ja ehkä tulevaisuudessa on vähän pakkokin kun ei ehkä ole varaa enää autoon ja keskustaan on matkaa.
Kissaruoat ja hiekat tilaan Saksasta. Puolet halvempaa ja kun tilaa vähän isomman erän kerralla, ei tule toimituskuluja. Kotiovelle tuodaan.
Ei hyvä ihme, otetaan lemmikki ja siten ei ole varaa pitää sitä
Voisikohan tilata Nigeriasta miehen?
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvi tukea mamutusta
Tuet mielummin Saksan taloutta kuin oman maan! Häpeä!
Vierailija kirjoitti:
Voisikohan tilata Nigeriasta miehen?
Tai Kiinasta kaverin.
Koska en halua tukea suomalaisia maatalousloisia ja kepulaisia? Siinä 2 loistavaa syytä.
Vierailija kirjoitti:
Minä voisin tilata kyllä perustarvikkeitakin, ja olen tilannutkin. Kaikkialla Suomessakaan ei ole oikein valikoimaa ja maaseudun kauppojen hintatasokin voi olla korkeampi, marketeista en niin tiedä pystyykö monessa kilpailemaan.
Mutta nyt kun tuolla mainitussa tuli melkoisen korkeat postikulut niin saapa nähdä sitten kannattaako enää.
Ja toinen on että välttämättä pakettia ei edes kuljeteta perille asti joten menee sekin ilo hommasta.
Syö sitten paskaasi
Vierailija kirjoitti:
Ei hyvä ihme, otetaan lemmikki ja siten ei ole varaa pitää sitä
Menehän ottamaan päivänokoset.
Vierailija kirjoitti:
No juuri pelleilyltä vahvasti vaikuttaa. Ihme tärkeilyä ja erikoisuuden alleviivaamista.
Pölvästi
No en ymmärrä minäkään. Miksi ette tilaa läheltä ja halpaa, lähituottajilta? Saatte tuoretta ja laadukasta ja halpaa kun jää välikäsiä pois.