Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MItä pelleilyä on tuo ruuan tilaaminen Saksasta?

Vierailija
12.02.2016 |

Muutamassakin ketjussa on hehkutettu ruuan tilaamista saksalaisista nettikaupoista (esim. allyouneedfresh.de).

Selaisin sivuja enkä kyllä löytänyt mitään erityisen halpaa. Kertokaa miksi ostatte ja missä tuotteista säästää!

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ymmärrä minäkään. Miksi ette tilaa läheltä ja halpaa, lähituottajilta? Saatte tuoretta ja laadukasta ja halpaa kun jää välikäsiä pois.

Vierailija
2/26 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se on yksinkertaisesti halvempaa tilata saksasta niin miksipäs ei? Lähituottajat nylkevät esinahkoja kalliilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi tukea mamutusta

Vierailija
4/26 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojaa, itse voisin tilata jotain sellaista mitä Suomesta on vaikea saada mutta en mä mitään peruselintarvikkeita viitsisi tuolta alkaa hommaamaan.

Vierailija
5/26 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin tilata kyllä perustarvikkeitakin, ja olen tilannutkin. Kaikkialla Suomessakaan ei ole oikein valikoimaa ja maaseudun kauppojen hintatasokin voi olla korkeampi, marketeista en niin tiedä pystyykö monessa kilpailemaan.

Mutta nyt kun tuolla mainitussa tuli melkoisen korkeat postikulut niin saapa nähdä sitten kannattaako enää.

Ja toinen on että välttämättä pakettia ei edes kuljeteta perille asti joten menee sekin ilo hommasta.

6/26 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa nyt konkreettisia esimerkkejä siitä mitä tuotteita kannattaa ostaa, jos haluaa säästää.

Vierailija
7/26 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juuri pelleilyltä vahvasti vaikuttaa. Ihme tärkeilyä ja erikoisuuden alleviivaamista.

Vierailija
8/26 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoretavaraa Saksasta! Jo on aikoihin eletty. Nahistunutta tulee aikanaan kotiin, veikkaan. Mutta onhan se niin HIANOO, kun voi sanoa, että tilattiin muuten Saksasta. Mulle riittävät mainiosta oman taajaman k- ja S-marketit. Olen kai niin juntti, etten ymmärrä, miten hienoja ja harvinaisia tavaroita ulkomailta voisi tilata.

Ja kolmonen: erehdyt surkeasti. Tiedätkö kuinka paljon Saksassa on maahanmuuttajia?

Vierailija
9/26 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tilaan USA:sta.

Vierailija
10/26 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuoretavaraa Saksasta! Jo on aikoihin eletty. Nahistunutta tulee aikanaan kotiin, veikkaan. Mutta onhan se niin HIANOO, kun voi sanoa, että tilattiin muuten Saksasta. Mulle riittävät mainiosta oman taajaman k- ja S-marketit. Olen kai niin juntti, etten ymmärrä, miten hienoja ja harvinaisia tavaroita ulkomailta voisi tilata.

Ja kolmonen: erehdyt surkeasti. Tiedätkö kuinka paljon Saksassa on maahanmuuttajia?

No ei sieltä tuoretta taidetta edes toimittaa.

Vierailija
11/26 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulle ei riitä oman paikkakunnan s-market ja k-kauppa. Ja nekään eivät toimita kotiin, eikä täällä saa edes pitsaa ovelle.

Joten jos joku tarjoaa sellaista palvelua sopuhintaan niin kyllä kannatan, tuli se mistä tahansa ja ehkä tulevaisuudessa on vähän pakkokin kun ei ehkä ole varaa enää autoon ja keskustaan on matkaa.

Vierailija
12/26 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissaruoat ja hiekat tilaan Saksasta. Puolet halvempaa ja kun tilaa vähän isomman erän kerralla, ei tule toimituskuluja. Kotiovelle tuodaan.

Vierailija
13/26 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvä ihme, otetaan lemmikki ja siten ei ole varaa pitää sitä

Vierailija
14/26 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisikohan tilata Nigeriasta miehen?

Vierailija
15/26 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvi tukea mamutusta

Tuet mielummin Saksan taloutta kuin oman maan! Häpeä!

Vierailija
16/26 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisikohan tilata Nigeriasta miehen?

Tai Kiinasta kaverin.

Vierailija
17/26 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en halua tukea suomalaisia maatalousloisia ja kepulaisia? Siinä 2 loistavaa syytä.

Vierailija
18/26 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä voisin tilata kyllä perustarvikkeitakin, ja olen tilannutkin. Kaikkialla Suomessakaan ei ole oikein valikoimaa ja maaseudun kauppojen hintatasokin voi olla korkeampi, marketeista en niin tiedä pystyykö monessa kilpailemaan.

Mutta nyt kun tuolla mainitussa tuli melkoisen korkeat postikulut niin saapa nähdä sitten kannattaako enää.

Ja toinen on että välttämättä pakettia ei edes kuljeteta perille asti joten menee sekin ilo hommasta.

Syö sitten paskaasi

Vierailija
19/26 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hyvä ihme, otetaan lemmikki ja siten ei ole varaa pitää sitä

Menehän ottamaan päivänokoset.

Vierailija
20/26 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No juuri pelleilyltä vahvasti vaikuttaa. Ihme tärkeilyä ja erikoisuuden alleviivaamista.

Pölvästi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi