Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä tuotteen valmistuksen lopetus harmittaa sinua?

Vierailija
10.02.2016 |

Sain tänään kuulla, että käyttämäni Lorealin meikinpohjustusvoiteen tekeminen on lopetettu. Harmittaa, koska se oli todella hyvää ja sai meikin kestämään tässä mun rasvanaamassa.

Kommentit (354)

Vierailija
101/354 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Basbarduu90 kirjoitti:

En tiedä onko enää, mutta lapsena piti aina ostaa Pez karkkeja sekä siihen sisältyvä laite. Sit syödä niitä tyhmästi sen lelun kautta :D Lisäks Solero Shots jäätelö oli 90-luvun lopulla/2000-luvun alussa kova. Semmonen limevihreä purkki, jossa oli limevihreitä pikkuisia jäätelöpalloja :D

Pezejä on kyllä vielä! Mun tytöllä on Frozenin Elsa -Pez. :D

Vierailija
102/354 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheen masentava ketju. :( En ole edes tiennyt että monia mun lemppareita ei enää saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/354 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perunan viljelyn kieltäminen kotipuutarhuleilta.

Vierailija
104/354 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katjes paletti karkkipussi. Ihania pehmeitä laku- ja hedelmäkarkkeja. Mustavalkoiset oli parhaita. Urheilutikku ja Pataksen päärynäjätski.

Vierailija
105/354 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fazerin puikulat, joissa oli auringonkukansiemeniä pinnassa. Oli sellaisessa liilassa pussissa. En ole nähnyt näitä enää misään pariin vuoteen :(

Myslipuikulat? Oli minun lempileipää, olin jo ihan unohtanut ne. Saisipa sitä vielä, oli niin hyvää ja vielä parempaa paahdettuna

Vierailija
106/354 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Solero shots!! Ja myös ne Joke -mehujäät... Nam! Ja muistan myös joskus 90-luvun puolivälistä sellaisen pikarista syötävän mehujään. Se oli aivan älyttömän hyvää.

Temppuileeko muistini, vai oliko joskus myös mehujää, jonka nimi oli Traffic? Siinä sitten punaista, keltaista ja vihreää mehujäätä.

Vierailija
107/354 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsaukki Taukki! Ne hedelmä-sellaiset. Eli ei Kuumat kummut/salmiakit. Saako niitä enää mistään Tampereelta? :( En ole löytänyt.

Vierailija
108/354 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Maybelline -mineraali-irtopuuteri.

- Se kasvispakastepizza 1990-luvun lopusta ja 2000-luvun alusta, jossa oli yhtenä täytteenä sokeriherneitä (niitä lituskoja makeita vihreitä palkoja). En muista pizzan merkkiä, mutta sen muistan, että se oli ekoja ns. kiviuunipakastepizzoja.

- Diorissimo-parfyymi Christian Diorilta. Ihana kielon tuoksu.

- Charlotta-vanukkaat 1980-luvun alkupuolelta. En muista, miltä ne maistuivat, mutta äitini on kertonut, että tykkäsin niistä tosi paljon lapsena. Yhdessä vanhassa valokuvassa syön sellaista.

- Railakas-rahkajogurtit 1980-luvun alkupuolelta. Yhdessä vanhassa valokuvassa syön sellaista.

Mitä! Diorissimo lopetettu? Mulla on enää puoli pulloa jäljellä... apua. En voi elää ilman sitä.

Lopetetuista tuotteista kaipaan Schollin jalkakylpysuolaa, en ainakaan löydä sitä mistään kaupasta.

Vierailija
109/354 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan porkkanaperunavellin. Siitä meidän lapset tykkäs.

Vierailija
110/354 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ehdoton herkku 90-luvun lopussa/ 2000 luvun alussa oli mehujäätelö, jota myytiin vaaleansinisessä pussissa. Jäätelöt oli aakkosia ja niitä syötiin niinkuin karkkeja. Muistaako kukaan?

Cool Bites

Vierailija
111/354 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

KokkiKartanon kahvinmakuinen suklaavanukas. oli ihanan paksua ja kotitekoisen oloista. eikä liivatetta!

nykyään, kun iskee himo suklaavanukkaaseen kaupoista ei löydä mitään suunmukaista

Vierailija
112/354 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grandi-mehujäät! Jokin aika teki mieli ihan hirveästi sitä appelsiinin makuista, mutta eipä löytynyt enää jätksihyllystä.

Vierailija
113/354 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki jotain herkkuja :D Karkkeja, sipsejä, jätskejä, vanukkaita. 

Vierailija
114/354 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pina Colada -niminen limppari - se oli niin hyvää

Näin tuollaista kaupassa ihan hiljattain, taisi olla litran pullossa.

Näkyy myös Olvin sivuilla.

Vierailija
115/354 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riisisuklaa keltaisessa käärepaperissa

Tätä kun vielä saisi. Oli ihanan pehmeää ja niin hyvää!!

Vierailija
116/354 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se muinainen Jacky(?)-kerrosjogurtti jossa oli hilloa pohjalla, jotain kellertävää vaniljakreemiä sen päällä ja hyvän makuista ei-liian-hapanta valkoista jogurttia ylimmäisenä.

Vierailija
117/354 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sellainen pötkömäinen kakkupatukka jossa suklaata ja hilloa, olisikohan sen nimi ollut joku Muffeli?

Vierailija
118/354 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mövenpickin gianduja chokolate jäätelö! Mikään muu jäätelö ei ole vielä sitä päihittänyt.

Ehkä myös polka jäätelö..

Mövenpickillä oli myös hyvä maitosuklaa-kookosjäätelö jossa oli pieniä maitosuklaapalasia seassa. Mielestäni oli 90-luvulla myynnissä, ehkä puolisen vuotta.

Samoin minulla myös ikävä Valion mustikkajogurttijäätelöä, sitä joita sai irtopalloina jäätelökioskeilta.

Vierailija
119/354 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pietarinlimppu! Sopivan hapan ja kuohkea vuokaleipä (huom, eikä turvottanut mahaa kuten muut ruisleivät).

Minne se on kadonnut???

Vierailija
120/354 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riisisuklaa keltaisessa käärepaperissa

Kyllä tätä saa vielä. Jos siis tarkoitat tätä:

https://www.k-ruokakauppa.fi/Image/products/4008601001002.jpg

Prismasta olen ostanut.

Tuo ei ole se mitä tässä haettiin vaan chymos riisisuklaata .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän