Minkä tuotteen valmistuksen lopetus harmittaa sinua?
Sain tänään kuulla, että käyttämäni Lorealin meikinpohjustusvoiteen tekeminen on lopetettu. Harmittaa, koska se oli todella hyvää ja sai meikin kestämään tässä mun rasvanaamassa.
Kommentit (354)
Ainiin ja jäätelökioskin kinuski-pähkinäjäätelö!! Se oli parasta ja nykyään sitä ei saa mistään. :( En muista oliko Valion vai Ingmannin...
Starburst karkit! Sellasii eri värisii jellybeaneja nam! Myytiin pienis keltasissa pusseissa ja irttareina.
Fazerin smoothie mix, myytiin viel syksyl 2014...
Sit semmone keltanen/vihree mehujäämössö mikä oli sellases limupullon mallisessa muovipullossa. Sitä pulloo piti puristaa ni se nehujäämössö tuli siitä pullon suusta.
Muistaako kukaa?! Myytiin ainaki 90-luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Starburst karkit! Sellasii eri värisii jellybeaneja nam! Myytiin pienis keltasissa pusseissa ja irttareina.
Fazerin smoothie mix, myytiin viel syksyl 2014...
Sit semmone keltanen/vihree mehujäämössö mikä oli sellases limupullon mallisessa muovipullossa. Sitä pulloo piti puristaa ni se nehujäämössö tuli siitä pullon suusta.
Muistaako kukaa?! Myytiin ainaki 90-luvulla.
Mä muistan sellaisen pahvitötskässä olevan mehujään, josta puristamalla tuli lisää. Mun muistoissa se sitruunaversio maistui samalle kuin Palma-Jaffa. Sitä kaipaankin takaisin, kiitos muistutuksesta :D Olis ihanaa darrasyötävää varmasti, pitää varmaan itse pakastaa sitrusjaffaa ja kokeilla.
Vierailija kirjoitti:
Täällä mainittuja Mässä yx -karkkeja ja Super-jätskipuikkoja kanssa kaipaan.
Lisäksi tulee mieleen reilu 10 vuotta sitten myyty Fanta, väriltään "vaaleaa" kuin greippilimsa ja makuna oli selja / seljankukka... Ei mitään muistikuvaa limun nimestä. Frescotkin oli aikanaan hyviä!
Joskus jätskikiskoilla myytiin appelsiinijäätelöä, jossa oli seassa hedelmäkarkkeja. Se oli ihanaa <3
Ja hei jos joku tietää mistä nykyään saisi KitKateja niin kertokaa!! Näitä aina ulkomaanreissuilla tulee syötyä kun ei mistään Suomessa tunnu löytyvän...
KitKateja saa ainakin Makuunista ostettua irtokarkkina, on semmosia minikokosia :)
Kitkateja saa Lidlistä minikokoisina pussissa.
Vierailija kirjoitti:
Pikku Myy-jätskituutit! Myytiin joskus 2000-luvun alussa ainakin monipakkauksissa. Ne oli niin hyviä! :')
Ne oli sellasia tavallista tuuttia pienempiä! Vadelmaa taisi olla? (Olihan se!) Muumi-jätskejä oli myös sellainen appelsiininmakuinen tuutti ja joku päärynänmakuinen muuminmuotoinen.
Lisäksi kaipaan jätskiosastolta kaikkia Joke-jätskejä, erityisesti se raketti oli kiva.
Sitten kanssa Soleron kookos- ja ananasmehujäät. Niissä oli hedelmälihaakin, om nom nom. Niitä ei edes ollut kovin monessa kaupassa ja sitten ei niissäkään.
Ja joskus näin K-kaupoissa sellaisia hedelmiä pakkasessa, jotka oli täytetty sorbetilla. Siis esim. ananaksen puolikas, joka oli täytetty ananassorbetilla. En siis koskaan niitä ehtinyt ostaa, mutta kun olisin ostanut niin ei löytynytkään :P
Vierailija kirjoitti:
Joskus 2011 käytin useamman kerra hiusten vaalentamiseen sitä värinpoiston kaltaista ainetta,joka siis poisti hellävaraisesti värjätyn värin. Ja siis se oli niin hyvää! Hiukset eivät kärsineet yhtään. Nyt tummasta tukasta haluaisin vaaleanruskeaan, mutta sitä ei enää myydä, niin pitää köyhän aloittaa varmaan raidoituksesta tms. :( En tiedä lopetettiinko sen valmistus vai lopetettiinko vain myynti suomessa.
Muistan tuon! Itse käytin sitä kerran ja se oli todella hyvä! Se oli oikea värinpoistoaine, eikä mikään vaalennusmömmö. Olen tehnyt vähän salapoliisityötä joskus aiemmin ja muistaakseni sitä ei Suomesta enää saa. Muualta ehkä?
Muistaako kukaan joskus 1999-2001 välillä myynnissä olleita Ingmanin jäätelörasioita,jotka olivat väriltään kultaisia ainakin osittain. Jäätelö oli paljon kalliimpaa kuin muu jäde,mutta maku oli taivaallinen! Rasiat olivat pitkulaisia ja aika pieniä. Muistaakseni saatavana oli kahta eri makua.
Lidlistä saa jotain wnb töhniksiä. Suklaa ja maitotöhnällä. Ikävä niitä maraboun? omia :(
Cif ikkunanpesuaine. Paras maailmassa ja sopi ikkunoiden pesunlisäksi myös moneen muuhun käyttöön, esim tahranpoistoon valkoisista ovenpielistä ja kaapinovista ja mistä tahansa. Yks kaveri neuvoi ja ihastuin ikihyviksi.
Samalla merkillä saa ikkunanpesuainetta nykyäänkin mutta se on täyttä pa*kaa. Sitä aitoa ja alkuperäistä haen!
Haluan puseroihin pitkät hihat! Vihaan vajaamittaisia hihoja.
Vihreän Vivante-deodorantin. Lisäksi se harmittaa, että L'Orealin tummanruskeasta hiusväristä poistettiin se joukossa ollut, spektrin punaiselle puolelle vivahtava sävy, eli siitä tuli mummomainen ja latistava, kun se ennen teki hiukset todella tummemman värisiksi, kuin varsinainen musta, joka taas vivahti sinisen puolelle ja sai hiukset ohuen näköisiksi.
En ollut ehtinyt toipua valion mustapippurijuuston lopetuksesta, kun selvisi koskenlaskijan paprikaversion lopetus 😢 "vähäisen kysynnän takia". Typerä kapitalismi.
Joskus 2000-luvun taitteessa valiolla oli mustikkapiirakka- ja korvapuustijugurtit. Kaipaan etenkin sitä korvapuustiversiota, aivan ihanaa oli! Mulla on muistikuva jostain ihanasta passionhedelmän ja mangon(?) makuisesta jugurtista samoilta ajoilta. Vihreävalkoinen pakkaus ja muistaakseni nimi oli yogi. Lidlin yks jugurtti on samantyyppistä, mutta ei niin hyvää. Rio cola-jätskiä kaipasin ennen, mutta sitten löysin sitä ihan prismasta joku vuosi takaperin.