Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä tuotteen valmistuksen lopetus harmittaa sinua?

Vierailija
10.02.2016 |

Sain tänään kuulla, että käyttämäni Lorealin meikinpohjustusvoiteen tekeminen on lopetettu. Harmittaa, koska se oli todella hyvää ja sai meikin kestämään tässä mun rasvanaamassa.

Kommentit (354)

Vierailija
61/354 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fazerin puikulat, joissa oli auringonkukansiemeniä pinnassa. Oli sellaisessa liilassa pussissa. En ole nähnyt näitä enää misään pariin vuoteen :(

Vierailija
62/354 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsuudesta muistan jonkin pienessä tölkissä olevan vanukkaan, mikä oli älyttömän hyvää.

Taisi olla Fanny-vanukas. Sellainen "matala maitopurkki" se pakkaus, tummanruskeaa pahvia ja kuvituksena piirretty tyttö ja poika.

Juu sehän se oli! Miksei sitä enää valmisteta? Luulisi, että menis kaupaksi. Vink vink Valio.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/354 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frisco-limut, Playa-lonkero ja ne pienet käsin syötävät mehujäät pussissa.

Vierailija
64/354 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fazerin minttusuklaa... Siis se ihan perus maitosuklaapatukka missä oli niitä pieniä valkoisia minttukrokanttipalleroisia

Vierailija
65/354 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kaipasin myös Fanny-vanukkaita, mutta nykyään oon tutustunut Lidlistä saataviin vanilja- ja suklaavanukkaisiin, joita myydään sellaisissa isoissa (0,5 l) jugurttipurkin näköisissä pakkauksissa. Mun mielestä ne maistuu aika samalle kuin mun muistojen Fanny. :)

Totta! Varsinkin Lidlin se suklaavanukas. Fannysta tosin oli muistaakseni myös sellainen toffee-maku, jolle en ole löytänyt korvaajaa.

Vierailija
66/354 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisten Arabian astioiden ja taide-esineiden.

Vierailija
67/354 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kanasipsit. Lumenen sensitive kasvovoide joka oli niin hyvä. Siitä tehtiin ns parempi hiukan muutetulla koostumuksella. Iho reagoi heti eli heippa vaan lumene.

Lumene onnistuu jatkuvasti pilaamaan tuotteitaan ihmeellisillä "kehittelyillään". Moni varmaan muistaa ihanan kevyen meikkivoiteen jonka uudistettu versio oli ihan paska. Ultra Light taisi olla nimeltään. "Uusi, parempi koostumus" oli ihmeellisen mähmäinen eikä sulautunut ihoon lainkaan. 

Vierailija
68/354 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riisisuklaa keltaisessa käärepaperissa

Vierailija
69/354 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roger rabbit mehujää.

Vierailija
70/354 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pina Colada -niminen limppari - se oli niin hyvää

Vierailija
71/354 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun lapsuudessa oli joku semmonen sininen sipsipussi, jossa oli ranskalaisia ja kanankoipia ne sipsit, mut ei oo joo lapsuuden jälkeen niitä näkyny. Sääli, mua kiinnostais maistaa pitkästä aikaa et oliko ne niin hyviä kuin mun muistini mulle väittää.

Jos käyt Tanskassa niin tuollaisia saattaa löytyä.

Vierailija
72/354 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Domino-jäätelöt. Just mun makuun.

Vierailija
73/354 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riisisuklaa keltaisessa käärepaperissa

Kyllä tätä saa vielä. Jos siis tarkoitat tätä:

https://www.k-ruokakauppa.fi/Image/products/4008601001002.jpg

Prismasta olen ostanut.

Vierailija
74/354 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pina Colada -niminen limppari - se oli niin hyvää

Näin tuollaista kaupassa ihan hiljattain, taisi olla litran pullossa.

Vierailija
75/354 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valio kuohukerma. Siis ihan tavallinen laktoosiversio ilman karrageeniä. On se helvetti ettei nykyään saa normaalia kermaa kaupasta! Ihan peruselintarvike.

Missään muussa maassa on tuskin tällaista että peruskermaa ei juuri löydy. Ei se niin tarkkaa mitä suomalaisille kaupitellaan.

Vierailija
76/354 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Möhnämunat

Yyh, kuulostaa joltain hygieniastaan huolehtimattomalta mieheltä :(

Tuotteista kaipaan Maraboun keksisuklaata. Taisi olla Digestive-keksipalleroita suklaan seassa.

Vierailija
77/354 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fazerin Kestileipä. Se oli hyvää, perinteistä ja maukasta leipää, joka ei mennyt vanhan makuiseksi päivässä. Siinä oli ihana rapeansitkeä kuori. Koko perhe tykkäsi siitä.

Vierailija
78/354 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riisisuklaa

Vierailija
79/354 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkan rommileivoskeksit, Arnoldsin vaahterasiirappikuorrute ja sinertävässä purkissa myyty Cottage Cheese.

Vierailija
80/354 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkan rommileivoskeksit, forever and a day ja nevö forget! Ihania, pehmeätäytteisiä, syntisiä herkkukeksejä. En ole mistään löytänyt edes mitään samankaltaista tuotetta, vaikka on ympäri Eurooppaakin tullut etsittyä. Eli jos joku on löytänyt jotain vastaavaa, niin vinkkiä tänne, kiitos. Ja sitten Fazerin piparisuklaa ja Pigalle-suklaapatukka. Lidlin oikeasta kermasta tehdyt lisäaineettomat vanukkaat tosiaan muistuttaa vähän Fanny-vanukasta, jota minäkin lapsena rakastin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi