Minkä tuotteen valmistuksen lopetus harmittaa sinua?
Sain tänään kuulla, että käyttämäni Lorealin meikinpohjustusvoiteen tekeminen on lopetettu. Harmittaa, koska se oli todella hyvää ja sai meikin kestämään tässä mun rasvanaamassa.
Kommentit (354)
Urheilutikku. Harmittaa vieläkin vaikka lopetettiin jo 80/90-luvulla.
Vierailija kirjoitti:
L'Orealin Highlights-raita-aine jolla pystyi tehdä siistin sävyiset pikaraidat.
L'Orealilla ei taida olla enää tuollaista "luonnon-aurinkoraitamaista" värivalmistetta valikoimassaan? Jenkeissä näytti olevan eri L'Oreal raitapaketteja alkuvuodesta kun siellä kävin. En kuitenkaan uskaltanut ostaa jos ne on tehty vähän karheammalle ja paksummalle hiuslaadulle kuin mitä tämä minun tyypillinen tummanvaalea pohjoismaalainen hiuslaatu on, ettei tule liian vaalennetun näköinen pää.
Samaa myrkkyä on. Syöpä tulee kuitenkin.
Royalin valkosuklaapatukkaa en ole löytänyt yli vuosikymmeneen, vihreään ja punaiseen pakattuja löytyy pikkukiskoistakin.
Muumijäätelö oli ihanaa kun olin viisi, muumipeikon muotoinen jäätelötikkujätski.
Fannysuklaavanukasta ikävöin myös. 90-luvulla oli myös niitä pieniä vanukkaita, joissa oli eläintenkuvat makujen mukaan, oisko ollut naminami tai jotain vastaavaa... Muistan kun äiti osti niitä silloin, kun ei raaskinut jackymakupaloja ostaa.
Muistaako joku sellasta aarrearkkujäätelöä? Olikohan se edes hyvää.. Lämmöllä muistelen sitä pakkausta.
Harmittaa, kun Pirkka poisti valikoimistaan säilyke-minimaissin :( Ennen niitä minimaisseja oli parilla muullakin valmistajalla säilykkeenä, nyt ei ole enää niitäkään kaupoissa! Ne oli niin parasta raclettea syödessä!
Vierailija kirjoitti:
Fazerin Lontoon rae-suklaalevyt
Miten niin lopetettu? Löytyy kaupoista, näkyy olevan listattuna Fazerin sivuillakin eikä lopettamisesta löydy mitään mainintaa missään?
L'Orealin hedelmähappokuorintapakkaus. Siinä oli happo ja neutraloija erikseen. Hyvä ja tehokas tuote.
Vierailija kirjoitti:
Tää on ehkä vähän hassu kun en ole varma onko tällaista ollut edes olemassa :D mutta Solerolla oli mielestäni sellainen jugurttijäätelöpuikko. Se oli ihan uskomattoman hyvää, söin sitä joka viikko kun telkkarista tuli sinkkuelämää. Googlettelin tuota joskus enkä löytänyt sen nimistä tuotetta. Maistoin sitten sitä perus Soleroa siinä toivossa että olisin vaan muistanut väärin, mutta ei se kyllä samalta maistunut.
Paluun tehnyt Solero on eri makuinen, mainostavat kevyemmäksi ja raikkaammaksi. Ennen vanhaan oli myös marjanmakuinen versio.
Kasvissyöjien määrä kasvaa, mutta monen kasvissyöjille sopivan herkkutuotteen valmistus on lopetettu ihan viime aikoina.
Pirkan tom yam -nuudelit on korvattu tom yum katkarapu -nuudeleilla. Harmi, sillä ne olivat parhaimman makuisia ja sopivan tulisia näistä kaupan pikanuudeleista.
Fazerin Tutti Frutti Ocean Mix -karkkipussi. Melkein kaikissa karkeissa on joko liivatetta tai karmiinia tai molempia. Näissä ei ollut kumpaakaan.
Pandan Lakumix Black & White. Tuli kauppoihin reilu pari vuotta sitten, mutta näiden valmistus taisi loppua jo viime vuonna. Pandalla oli jokin toinenkin samaan sarjaan kuuluva lakusekoituspussi, jossa oli salmiakin makuisia lakuja. Niitäkään ei enää saa.
No, eipähän tarvitse ostaa karkkia kovin usein, kun melkein aina niissä on käytetty eläinperäisiä valmistusaineita, vaikka kasvisvaihtoehtojakin olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riisisuklaa keltaisessa käärepaperissa
Kyllä tätä saa vielä. Jos siis tarkoitat tätä:
https://www.k-ruokakauppa.fi/Image/products/4008601001002.jpg
Prismasta olen ostanut.
Ei ei ei tää on jotain ihme pahvia. Se oli pienempi levy.... Oli ilmeisesti hankala valmistaa niin siksi lopetettiin. Oon jopa tehny ite riisisuklaata fazerin sinisestä kaipuun hetkillä ja hyvältä on maistunu.
Classic mansikka jäätelöpuikko, kuori oli sellaista jäädytettyä sokerivettä.
Spice Girls tikkarit oli myös sika hyviä!
Ja Metsätähti jugurtit joissa oli päärynähilloa, nam.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riisisuklaa keltaisessa käärepaperissa
Kyllä tätä saa vielä. Jos siis tarkoitat tätä:
https://www.k-ruokakauppa.fi/Image/products/4008601001002.jpg
Prismasta olen ostanut.
Ei ei ei tää on jotain ihme pahvia. Se oli pienempi levy.... Oli ilmeisesti hankala valmistaa niin siksi lopetettiin. Oon jopa tehny ite riisisuklaata fazerin sinisestä kaipuun hetkillä ja hyvältä on maistunu.
Tarkoitatko siitä keltaista Kina riisisuklaata ?
Sitä olis tarjolla tuolla
http://urjalanmakeistukku.fi/makeiset/2650-fazer-kina-suklaalevy-100g.h…
Salmiakin ystävänä chupa chupsin salmiakki tikkari. Tikkari joka oli salmiakkijauhepussissa. Sitten sellainen salmiakki pussi jossa oli eläinten muotoisia karkkeja. Oisko ollu halvan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Maybelline -mineraali-irtopuuteri.
- Se kasvispakastepizza 1990-luvun lopusta ja 2000-luvun alusta, jossa oli yhtenä täytteenä sokeriherneitä (niitä lituskoja makeita vihreitä palkoja). En muista pizzan merkkiä, mutta sen muistan, että se oli ekoja ns. kiviuunipakastepizzoja.
- Diorissimo-parfyymi Christian Diorilta. Ihana kielon tuoksu.
- Charlotta-vanukkaat 1980-luvun alkupuolelta. En muista, miltä ne maistuivat, mutta äitini on kertonut, että tykkäsin niistä tosi paljon lapsena. Yhdessä vanhassa valokuvassa syön sellaista.
- Railakas-rahkajogurtit 1980-luvun alkupuolelta. Yhdessä vanhassa valokuvassa syön sellaista.
Mitä! Diorissimo lopetettu? Mulla on enää puoli pulloa jäljellä... apua. En voi elää ilman sitä.
Lopetetuista tuotteista kaipaan Schollin jalkakylpysuolaa, en ainakaan löydä sitä mistään kaupasta.
Ei Diorissimoa ole lopetettu!
Banaani-suklaajäätelö. En siis tarkoita sitä nykyistä ruskeaa Ingman Bravon jäätelöä. Tää oli keltainen banaanijäätelö, jossa oli joukossa suklaakastikeraitoja. Toi nykyinen versio, joka vaan vähän banaanille maistuvaa suklaajäätelöä ei oo ollenkaan niin hyvää. En muista oliko valion vai ingmanin
Kanttimallin Lada. Heti ostaisin, jos niitä saisi vielä uutena.
L'Orealin Highlights-raita-aine jolla pystyi tehdä siistin sävyiset pikaraidat.
L'Orealilla ei taida olla enää tuollaista "luonnon-aurinkoraitamaista" värivalmistetta valikoimassaan? Jenkeissä näytti olevan eri L'Oreal raitapaketteja alkuvuodesta kun siellä kävin. En kuitenkaan uskaltanut ostaa jos ne on tehty vähän karheammalle ja paksummalle hiuslaadulle kuin mitä tämä minun tyypillinen tummanvaalea pohjoismaalainen hiuslaatu on, ettei tule liian vaalennetun näköinen pää.