Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lassukat väittää, että kaikkia naisia pommitetaan koko ajan seksiehdotuksilla.?

Vierailija
10.02.2016 |

...ja että naisille olisi koko ajan seksiä tarjolla, sen kun vaan ottaa vastaan?

Koska NAISENA en ole koskaan kokenut tuollaista, vaikka olen ihan mukiinmenevän näköinen ja vielä etsinyt seuraa. Monta kertaa olen lähtenyt baaristakin yksin kotiin, vaikka kuka tahansa keskiverto mies olisi kelvannut seuraksi. Nämä kojemukset siis ikävälillä 18-28.
Enemmän olen törmännyt pihtaaviin miehiin tai sellaisiin, jotka ei lopulta jaksakaan (esim. alkoholi) kuin olisin itse nihkeillyt seuran suhteen.

Muita kokemuksia?

Kommentit (229)

Vierailija
101/229 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ihan tavis nainen ja ulkonäkökin ihnan jees, mutta koskaan ei ole kukaan seksiä ehdotellut.

Vai lasketaanko se, kun juoppo bussipysäkillä pyysi päästä meille saunaan. Yhteisnaurulla kuitattiin tuokin kysymys, ei huolittu saunaan:)

Eli olet saanut nauttia naisrauhasta. Se on hyvä asia ja saanet itse omaehtoisesti etsiä seuraa siten kun haluat, silloin kun haluat, mikäli haluat. Aivan kohtuullista olemista.

Vierailija
102/229 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa kaveripiirissä olen huomannut, että ehdotuksia saa se porukan kaunein, ei juurikaan me muut. Hän niitä miehiä saakin hätistellä. Kaikki ollaan hoikkia ja nättejä ja kivasti pukeutuvia, mutta yksi on ylivoimaisesti kaunein. Eli tästä voisi vetää saman johtopäätöksen, mitä lassukat tykkäävät jankuttaa: ottajia riittää niillä harvoilla todella kauniilla. Ei me nätit tai tavallisen näköiset kivat naiset kelvata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/229 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomimies alkaa tajuamaan, ettei teihin kannata sotkeentua; pari vuotta kivaa seurustelua ja seksiä, sitten naimisiin, järkky asuntolaina päälle ja kakaroita talo täyteen.

muutaman vuoden päästä alkaa se pihtaaminen, jäkätys ja vauvapalstalla syyttely.

ottakaa niitä etelän herkkuja eläteiksenne, niin saatte uskollisen loisen kylkeenne ikiajoiksi.

sitä saa mitä tilaa...

Vierailija
104/229 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä neuvoja on meille naisille, joita miehet EIVÄT lähesty ja naisen omat aloitteet eivät tuota tulosta?

Sama neuvo kuin miehille joiden omat aloitteet eivät tuota tulosta. Yleensä neuvotaan panostamaan ensin ulkonäköön, esim laihduttamalla tai muuttamalla pukeutumista. Jos ulkonäkö on kunnossa täytyy lähestymisiä harjoitella. Koska ulosannissahan sen ongelman luulisi sitten olevan. Vikahan voi olla myös siinä että lähestyy vääriä miehiä. Jos esim pullukampi nainen lähestyy sporttista miestä, ei tämä sporttinen mies välttämättä innostu, vaan haluaa saman henkisen naisen. Pitää vaan löytää se syy miksei lähestyminen toimi.

Jos olisin tuollaisessa tilanteessa aloittaisin varmaan tinderillä.

Olen aiempi: BMI 21, hyvä vartalo, pitkät hiukset, perusnätti naama ja pukeudun naisellisesti. Laihduttaa en enää voi, treenaan säännöllisesti. Tuoksun hyvältä ja meikkaan kevyesti. Olen asiakaspalvelutyössä ja saanut mm. palautetta siitä miten mukava ja välitön olen vuorovaikutuksessa. Sosiaalisissa taidoissa ei siis vikaa ole.

Eli joo, kerro vielä mitä voisin parantaa? Edellisin pakit antanut mies oli hieman ylipainoinen, kasvoiltaan ei lähellekään komeaa ja minua vanhempi. Rimaa en voi kauheasti enää laskea, koska oletuksena on että kyllä mun pitäisi kyetä ajattelemaan, että voisin harrastaa sen miehen kanssa jossain vaiheessa seksiä.

Sama täällä. Ulkonäkö kunnossa, luonne myös ja elämä kokonaisuutena. Asun miljoonakaupungissa ja tapaan uusia miehiä jos en viikottain, niin vähintään kuukausittain. Olen tämän kuuluisan asteikon mukaan vahva 7, laittautuneena helposti 8+ :).

Erästä ystävääni isketään yleensä ennen kuin ehdimme edes baariin asti. Olemme ihan samanlaisia tavallisia naisia eikä talvivaatteet päällä voi edes nähdä onko antelias kaula-aukko tms. (Minä muuten käytän lyhyempiä hameita kuin hän.) Kyse onkin siitä että hänellä on se "jokin". Minulla ei. Enkä tiedä miten "sen" saisin.

Oletko sinä pitkä ja kaveri lyhyt?

Toisinpäin.

Ja sille joka aiemmin sanoi että "pakko" olla vikaa. Sitä olen itsekin epäillyt mutta kun ei ole. Ei ole poikkeavia ulkonäöllisiä piirteitä, ei ongelmia. Olen aina siisti, kevyesti meikattu, pitkät hiukset puhtaat, käytän hameita jne. Pari mahamakkaraa löytyy istuma-asennossa eikä se ole ketään muutakaan estänyt löytämästä puolisoa.

Minussa ei oke vikaa. Eikä ole niissä miehissäkään. Ei vain ole natsannut.

Voisikohan olemuksessa olla jotain semmosta, jonka takia et ole helposti lähestyttävä? Jotkut naiset näyttävän ylpeiltä tai nirsoilta, vaikkei sitä olisikaan. Vaikea sanoa mikä on joka tuollaisen mielikuvan luo, mutta sillä on mielestäni jotain tekemistä pituuden ja hymyn puutteen kanssa.

Helposti lähestyttävän näköistä naista on... noh... helpompi lähestyä.

Vierailija
105/229 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdenillan seksiä vauvapalstalaisen kanssa...

Seuraavana päivänä sais lukea yksityskohtaisesti kuinka ukko teki niin ja näin ja ei tehny sitä ja tätä ja olipa pikku munanen ja eipä ollu sitä ja olipa tätä pielessä...

Ja minä kyllä taas olin oikea villikissa unelma beibi..

Why bother...

Vierailija
106/229 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ylipainoa 20kg, raskauarpia maha ja rinnat täynnä. Rinnat roikkuu ja nännitkin sojottaa sivuille. Kasvot on aivan perus, hiukset tavalliset ja olkapäille asti. Vartalo on mallia omenapäärynäpersimon.

Että hei miehet, pannaaks meneen?!

Vierailija
107/229 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ylipainoa 20kg, raskauarpia maha ja rinnat täynnä. Rinnat roikkuu ja nännitkin sojottaa sivuille. Kasvot on aivan perus, hiukset tavalliset ja olkapäille asti. Vartalo on mallia omenapäärynäpersimon.

Ihan varmasti jos olet mukava, erotiikasta nauttiva, märkä, halukas ja leppoinen.

Vastaavasti kuvan kaunis, estoinen, kuivakka, äärimmäisen tiukka, mutta itsekriitinen 20-v bimbo niin ei kiitos. Irtoaa se mälli hanskallakin, siihen ei kasvun kehityksessä olevan typyjä tarvita.

Silloin kun kunnolla pannaan niin munatkin vaan tiellä!

Vierailija
108/229 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan varmasti jos olet mukava, erotiikasta nauttiva, märkä, halukas ja leppoinen!

Itse asiassa olen. Oma mies ei mua kelpuuta mutta hauska kuulla että joku muu ehkä.

Vierailija
109/229 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pannaan vaan.

Ikisinkkumies

Vierailija
110/229 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

quote]

Silloin kun kunnolla pannaan niin munatkin vaan tiellä![/quote]

Sinänsä hauskasti sanottu, mutta tuli ihan joku lesbo mieleen.

Vierailija
111/229 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai kaikki naiset saa seksiehdotuksia vai....Montakohan kertaa minäkin olin baarissa kavereideni kanssa ikävälillä 19-25 v. , noin kerran kuussa. 153 cm, 55-60 kiloa oli silloin kokoni ja malli blondi, ujosti hymyilevä. Ei rokonarpia, ei luomia ja hampaat pesty ja meikkiäkin naamassa. Nih, eipä tullut seksiehdotuksia. Eikä kyllä loppuaikoina ollut enää niistä kännikaloista niin väliksikään. Ihmettelin vaan, miten ne tatuoidut lihavat punatukkapulloversiot aina löysi jonkun "ihanuuden" ja mun vierestä se kauniimpi tummatukkainen ja siro aina sai niitä seksiehdotuksia. Minä tavallinen sitä vaan istuin kassivahtina ja ihmettelin.

Miehen löysin urheilukentältä ihan vaan kävelylenkillä. Tänä 20 v. aikana mua on neljästi yritetty iskeä. Että hirveästi on ollut tässä seksiehdotuksia entiseen verrattuna!

Vierailija
112/229 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys teille naisille, joita ei olla lähestytty: Oletteko itse osoittaneet kiinnostuksenne johonkiin mieheen, esim. katsomalla silmiin ja hymyilemällä? Vai oletteko odottaneet, että kyllä mies aina aloitteen tekee, vaikkei kiinnostusta mieheen osoittaisikaan?

Vierailija
113/229 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
114/229 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti haluaisin kyllä nähdä näiden kasin naisten kuvia. Valtaosa suomalaisista kuitenkin seurustelee ja mies on iskenyt naisen 95% kerroista, ei toisin päin. Teidän mukaanne Kirsten Dunst (7/10) on neitsyt.

Vierailija
115/229 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovasti haluaisin kyllä nähdä näiden kasin naisten kuvia. Valtaosa suomalaisista kuitenkin seurustelee ja mies on iskenyt naisen 95% kerroista, ei toisin päin. Teidän mukaanne Kirsten Dunst (7/10) on neitsyt.

No naisilla on vähän hakusessa tämä ulkoisten arvosanojen jakaminen. Itsensä arvioi seiskaksi tai kasiksi, mutta miehet haluvat vaan niitä superkauniita! Noh 7-8 kasin yläpuolella on vaan 9-10 eli tälläinen supermalli/missi taso. Kuinka paljon siellä baareissa ihan oikeasti sitten liikkuu jotain alusvaatemalleja? Ei nyt loppujen lopuksi kovin paljoa, vaan kyllä ne 7-8 naiset siellä vetevät miehet ja todellisuudessa tämä "perusnätti" tyyppi onkin joku 6-7. 

Ja ei, iskemiseen tai isketyksi tulemiseen ei tarvita pelkästään ulkonäköä mutta halusin vain kirjottaa koska monet puhuvat näistä tasoista ja kuinka vain superkauniit kelpaavat. 

Vierailija
116/229 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys teille naisille, joita ei olla lähestytty: Oletteko itse osoittaneet kiinnostuksenne johonkiin mieheen, esim. katsomalla silmiin ja hymyilemällä? Vai oletteko odottaneet, että kyllä mies aina aloitteen tekee, vaikkei kiinnostusta mieheen osoittaisikaan?

Luitko ketjua? Täällä on moni saanut pakkeja toistuvasti.

Ja mitä väliä sillä muutenkaan on, koska laasas-uskovaisten mukaan naisten EI TARVITSE TEHDÄ MITÄÄN SEKSIN ETEEN OLLENKAAN IKINÄ. Yhdenkään naisen! Aina on kuulemma tarjolla seksiä. Aina.

Muutenhan lassukat eivät voisi ulista ja uhriutua, siis jos tämä illuusio särjettäisiin esim. naisten omilla kokemuksilla joita on tämäkin ketju pullollaan.

Vierailija
117/229 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä kuule tarvi olla lassukka, että tietää miten markkinat toimii. On tässä ihan tarpeeksi nähty miten perjantai-iltana sellaset tosiaan perusnätit tai rumemmatkin tytöt valkkaa vaan tinderistä ne komeimmat miehet. Ei muuta ku "teelle" sitten vaan. 

Ihan oikeasti.... jos joku väittää ettei perusnätti(tai rumempikin) nainen saa edes netistä seksiä, niin hommatkoon paremman lääkityksen. 

Vierailija
118/229 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä kuule tarvi olla lassukka, että tietää miten markkinat toimii. On tässä ihan tarpeeksi nähty miten perjantai-iltana sellaset tosiaan perusnätit tai rumemmatkin tytöt valkkaa vaan tinderistä ne komeimmat miehet. Ei muuta ku "teelle" sitten vaan. 

Ihan oikeasti.... jos joku väittää ettei perusnätti(tai rumempikin) nainen saa edes netistä seksiä, niin hommatkoon paremman lääkityksen. 

Kikkelis kokkelis kiva mansplainaus sulla siinä niin.

Vitunko väliä naisten omilla kokemuksilla kun "minäpä tiedän miten asiat todella ovat"...

Vierailija
119/229 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa perusnätti tai vähän rumempikin kelpaa miehille ja kysyntää riittää, koska niitä superkauniita (sellaisia kuin virolaiset ja venäläiset naiset) on niin kovin vähän. Siksi suomalaisilla naisilla on niin vääristynyt käsitys omasta tasostaan. Ajatellaan helposti, että kyllä minä olen varmaan joku 7-8:n nainen, kun kerran miehet ovat niin kiinnostuneita. Vaikka Virossa ko. nainen olisi tasoa 3-4, jos sitäkään. Jos ollaan objektiivisia, suomalaiset naiset ovat kuin suomalainen ruoka. Kuinka se Berlusconi, todellinen naiskauneuden tuntija,  totesikaan: Euroopassa Britanniaa huonommin syödään vain Suomessa.

Vierailija
120/229 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, olen osoittanut mielenkiintoa ja lähestynyt miehiä, kertonut myös kiinnostuksestani ihan suoraan. Silti sama kokemus kuin ap:lla, ja samoin myös minulle on väitetty vastaan, ettei omat kokemukseni 20 vuoden ajalta voi olla totta. Kerran teimme kaverini kanssa niin, että baari-illan aikana kysyimme vuorotellen jokaiselta vastaantulevalta mieheltä, olisiko kiinnostusta lähteä matkaamme. Saldo oli nolla, vaikka kyse oli isosta kaksikerroksisesta yökerhossa. Eli ei ole tosiaan helppoa meillä naisillakaan - eikö se ole ihan vain helpottavaa kuulla teistä miehistäkin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi