Miksi lassukat väittää, että kaikkia naisia pommitetaan koko ajan seksiehdotuksilla.?
...ja että naisille olisi koko ajan seksiä tarjolla, sen kun vaan ottaa vastaan?
Koska NAISENA en ole koskaan kokenut tuollaista, vaikka olen ihan mukiinmenevän näköinen ja vielä etsinyt seuraa. Monta kertaa olen lähtenyt baaristakin yksin kotiin, vaikka kuka tahansa keskiverto mies olisi kelvannut seuraksi. Nämä kojemukset siis ikävälillä 18-28.
Enemmän olen törmännyt pihtaaviin miehiin tai sellaisiin, jotka ei lopulta jaksakaan (esim. alkoholi) kuin olisin itse nihkeillyt seuran suhteen.
Muita kokemuksia?
Kommentit (229)
Vierailija kirjoitti:
Ette te miehet näytä osaavan tehdä muuta kuin haukkua naisia.
Pahimmat harhat omasta haluttavuudesta on keskivertomiehellä.
Onko se haukkumista jos ihaillaan kuinka helposti naiset saisivat halutessaan seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo ulkonäköasteikko oikein menee? Onko arvosanat 0-10 vai 4-10?
http://www.returnofkings.com/wp-content/uploads/2013/08/pictorialscale…
Tässä tämä kuva johon usein viitataan "asteikosta" puhuttaessa.
Tuohan on ei-niin-yllättäen lassukkasivusto
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se haukkumista jos ihaillaan kuinka helposti naiset saisivat halutessaan seksiä?
Kommenttini yläpuolella olevassa viestissä haukutaan naista. Koko ketjussa ei uskota naisia, joko naisten kokemukset ovat valheellisia, naiset eivät tiedosta itse omaa tasoaan ja jos totuus on oikeaa, on nainen sitten vaan ruma. Muilla foorumeilla on viitattu rumimpiin naisiin 'pahnanmohjimmaisina', naisiin yleensä 'sikoina', 'huorina' ja 'lutkina'. Tämä tämänpäiväisen pienen visiittini jälkeen miesvaltaisille foorumeille. Eli ei, ette te nähtävästi osaa kuin haukkua naisia ja kuvittelette vielä olevanne itse jotenkin parempia tätä haukkumista tehdessänne.
Joo, täällä vaan katkera 7 nainen, mutta omat intressit alkavat olla 0 miesten suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommenttini yläpuolella olevassa viestissä haukutaan naista. Koko ketjussa ei uskota naisia, joko naisten kokemukset ovat valheellisia, naiset eivät tiedosta itse omaa tasoaan ja jos totuus on oikeaa, on nainen sitten vaan ruma. Muilla foorumeilla on viitattu rumimpiin naisiin 'pahnanmohjimmaisina', naisiin yleensä 'sikoina', 'huorina' ja 'lutkina'. Tämä tämänpäiväisen pienen visiittini jälkeen miesvaltaisille foorumeille. Eli ei, ette te nähtävästi osaa kuin haukkua naisia ja kuvittelette vielä olevanne itse jotenkin parempia tätä haukkumista tehdessänne.
Joo, täällä vaan katkera 7 nainen, mutta omat intressit alkavat olla 0 miesten suhteen.
Jos pääsisit lukemaan mitä kaikkea olen internettiin kirjoittanut niin et ajattelisi noin. Vaikka laskenkin itseni "lassukaksi"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pääsisit lukemaan mitä kaikkea olen internettiin kirjoittanut niin et ajattelisi noin. Vaikka laskenkin itseni "lassukaksi"
Ei. Yhden yksilön mielipide hukkuu siihen järisyttävän suureen kollektiiviseen massaan sovinismia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovasti haluaisin kyllä nähdä näiden kasin naisten kuvia. Valtaosa suomalaisista kuitenkin seurustelee ja mies on iskenyt naisen 95% kerroista, ei toisin päin. Teidän mukaanne Kirsten Dunst (7/10) on neitsyt.
Huvittavaa kyllä, olen julkkiksista eniten Kirstenin näköinen. Esim. tämä kuva voisi olla minusta, jos nenä olisi terävämpi: http://www.imagozone.com/var/albums/filme/Elizabethtown/Kirsten%20Dunst…
Olen kyllä hieman vähemmän valokuvauksellinen kuin hän, johtuen kasvojen epäsymmetriasta, mutta ei sitä kukaan kadulla huomaa. Pienistä jutuista kyse.
Etsin myös kropastani esimerkkikuvan: http://www.mybodygallery.com/photos-33783-body-shape.htm?StartAt=83#.Vr…
Maha minulla on vähän pulleampi, sekä rinnat suuremmat. Mutta perusmalli sama, sekä jalat tuollaiset. Ja erittäin kiva takapuoli!!
En ole sosiaalisesti kyvytön, en tuijottele vain kännykkää. Tiedän olevani kiva ja normaali tyyppi. Mutta jos miehet eivät innostu, minkä minä sille voin?
Kuten joku aiemmin mainitsi, edes jokaikiseltä vastaantulijalta kysyminen ei tuottanut tulosta. Mulla oli viime vuonna samantyyppinen ajatus: pyydä kahville jokaista mielenkiintoista miestä, jonka kanssa tulee keskustelu yhtään mistään asiasta. Tulos? Yhdeksän kutsua, yhdet kahvit, joiden aikana kävi kyllä selväksi että treffeillä ei muuten olla. Enkä koskaan kuullut hänestä uudestaan.
Et kyllä sitten taida olla kovin viehättävä. Kuvan nainen on ilkeän näköinen kapeinen huulineen. Jos sulla on vielä terävä nenä, se lisää noitamaisuutta piirteisiin. Tanttamainen vartalo liikakiloineen sitten vielä siihen päälle. Blondi tukka ei sekään ole mikään plussa. Ehkä kuvien nainen on Suomessa juuri ja juuri 7. Maailmalla ehkä 4-5.
Se, että ajelet kerran viikossa isäukkosi kuhmuisella Tojolla Perä-Junttilasta isolle kirkolle pitkäripaisesta perjantaipullosi hakemaan ja vietät yösi netin postimyyntimorsiankatalogeille runkkailemalla, ei vielä tee sinusta sen sortin maailmanmatkaajaa että pystyisit kovinkaan luotettavia arvioita esittämään edes suomalaisten, saati ulkomaisten naisten tyypillisestä ulkonäöstä.
Suomalaiset naiset eivät satu tiedostamaan omaa tasoaan... Olen 183 cm pitkä noin 81 kiloinen mies jota on useilla ulkomaisilla deittisivuilla kehuttu komeaksi ja vieläpä mielestäni kauniiden naisten toimesta. Jos ajatellaan että kun vielä viitsin olla Hot Or Notissa, scorena oli hieman alle 5. Kyllä, ja edes itseäni painavammilla ja selkeästi rumilla naisilla (Aiemmin linkitettyyn asteikkoon viitaten sellaista reilua 4:ää) ei ollut noin huonoa scorea. Tinderissä ei myöskään matcheja jotka olisivat yhtä lukuunottamatta johtaneet mihinkään. (Muutama match jossa ehkä tervehdittiin, yhden ulkomaalaisen kanssa oli lyhyt suhde.) Mitenhän tämä on mahdollista?
Lisätäkseni, koska tiesin lopputuloksen jo etukäteen, en valikoinut noissa sovelluksissa lainkaan. Ihan vaan säästääkseni omaa aikaani. Että enpä juuri nirsoillut, ei sillä että olisin niitä nelosia oikeasti huolinut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä tiedän olevani "vain" 7 ulkonäöltäni. Olen perusnätti, en kaunis.
Kysymys kuuluu, että miksi 7 naista eivät miehet iske, kun tosiaan valtaosa miehistä EI OLE itsekään sitä 7 kummempia?
Vastauksia.
Ihan infona teille pojut: ei teille kaikille riitä niitä 9-10 naisia.
kuinka monta 9-10 naista näet kaupungilla miesseurassa ?? :D
Eiköhän suurin osa miesten kanssa liikkuvista ole 0-6 tasoa.
Tämä oli muuten hyvä huomio. Kauniit naiset ovat ilmeisesti kovinkin kranttuja, koska heillä harvemmin näkee miestä. Ovat kauniissa kaveriporukassaan aina liikenteessä. Nyt kyllä syttyi vähän pilke silmäkulmaan minulla, sillä olin aina ajatellut, että kauniit naiset seurustelevat tauottomasti.
Minun tuntemistani oikeasti todella kauniista naisista tällä hetkellä yksikään ei ole sinkku. Ja sinkkuaikoina on ollut aina lukuisia miehiä, joista halutessaan valita.
Vierailija kirjoitti:
Minun tuntemistani oikeasti todella kauniista naisista tällä hetkellä yksikään ei ole sinkku. Ja sinkkuaikoina on ollut aina lukuisia miehiä, joista halutessaan valita.
Niin varmastion.
Mutta oikeasti todella kauniit =/= naiset yleensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin varmastion.
Mutta oikeasti todella kauniit =/= naiset yleensä.
Miehet ei tuota kirjoittamaani faktaa kykene tunnustamaan vaan ulisevat, että 0-6 naisetkin saavat halutessaan miehen.
No ei tämän ketjun perusteella niin ole kun kerta kuulemma 6-7 nainen ei ole vaan riittävä herroille.
Lassukoiden ykkösongelma on se, ettei suostuta näkemään, kuinka naiset kamppailevat aivan samantyyppisten ongelmien kanssa seksiseuraa tai suhdetta etsiessään (kuin miehetkin).
Noh, kakkosongelmaan sisältyy mm. käsittämätön idiotismi, joka saa kuvittelemaan, että miehet ajattelevat vain peniksellään ja naiset ovat aina vain alfauroksen perässä (eikä seksi tietenkään merkitse naisille muuta kuin lisääntymistä).
Lassukat ovatkin tajuamattaan seksistisiä molempia sukupuolia kohtaan, myös omaansa. Siinäpä onkin hyvä sitten uikuttaa, kuinka feministit vaan haukkuvat miehiä - samalla, kun halventaa omaa sukupuoltaan ihan ikiomilla ideoillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin varmastion.
Mutta oikeasti todella kauniit =/= naiset yleensä.Miehet ei tuota kirjoittamaani faktaa kykene tunnustamaan vaan ulisevat, että 0-6 naisetkin saavat halutessaan miehen.
No ei tämän ketjun perusteella niin ole kun kerta kuulemma 6-7 nainen ei ole vaan riittävä herroille.
Millaisia ovat nämä naiset jotka eivät kelpaa suhteeseen?
Vierailija kirjoitti:
Lassukoiden ykkösongelma on se, ettei suostuta näkemään, kuinka naiset kamppailevat aivan samantyyppisten ongelmien kanssa seksiseuraa tai suhdetta etsiessään (kuin miehetkin).
Noh, kakkosongelmaan sisältyy mm. käsittämätön idiotismi, joka saa kuvittelemaan, että miehet ajattelevat vain peniksellään ja naiset ovat aina vain alfauroksen perässä (eikä seksi tietenkään merkitse naisille muuta kuin lisääntymistä).
Lassukat ovatkin tajuamattaan seksistisiä molempia sukupuolia kohtaan, myös omaansa. Siinäpä onkin hyvä sitten uikuttaa, kuinka feministit vaan haukkuvat miehiä - samalla, kun halventaa omaa sukupuoltaan ihan ikiomilla ideoillaan.
Muuten samaa mieltä, paitsi että olet vain taas yksi nainen lisää joka ei myönnä totuutta. Voin lyödä omaisuudestani vetoa että jos ihan oikeasti(!) 6 - 7:n näköinen nainen laittaa vaikkapa sinne Tinderiin kuvansa ja jonkin nokkelan tekstin tyyliin "Pidän romanttisista illallisista, kävelyistä auringonlaskua katsellen ja penetraatiosta." hän saa 24 tunnin aikana lukuisia seksiehdotuksia jos niin toivoo. Vastaavan, painotan että ihan oikeasti vastaavan, tasoinen mies ei varmasti saa LÄHESKÄÄN yhtä paljoa.
Yhtä lailla omituista on naisten tapa haukkua naisettomia miehiä naisvihaajiksi sillä perusteella, että he haluavat naisia seksuaalisesti ja usein toivoisivat päääsevänsä parisuhteeseen.
Ja sitten nämä väitteet ettei herroille kelpaa. "Lassukoilta" pesee jatkuvasti kaikenlaisia kaunistautumisvinkkejä (älä ota tatuointia! Nenärengas pois! jne), mutta naiset lähtökohtaisesti tyrmäävät ne. Miesten suhteen naisilla on kummallinen nollatoleranssi miellyttämisen kanssa. Mistään asiasta ei voida tinkiä tai tehdä toisen mieliksi, jos mies jotain toivoo tai ehdottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin varmastion.
Mutta oikeasti todella kauniit =/= naiset yleensä.Miehet ei tuota kirjoittamaani faktaa kykene tunnustamaan vaan ulisevat, että 0-6 naisetkin saavat halutessaan miehen.
Millaisia ovat nämä naiset jotka eivät kelpaa suhteeseen?
No esim minä linkitin tuonne ylemmäs esimerkkikuvat, ja sain kuulla olevani niiden perusteella ylipainoinen noita-akka. Mutta hei, täähän on hyvä juttu - nyt siis vihdoinkin tiedän, miksi en saa miestä. Pitäisi ottaa täytettä huuliin ja laihduttaa normaalipainossa, koska isot tissit (70F) on huono juttu, ja pieni makkara istuessa on oksettava.
Ja vielä kun joku selittäisi, miksi 30kg ylipainoisella aina vihaisen näköisellä työkaverillani on mies... Ihan kiva sellainen. Niin, juuri siksi ettei tähän ole mitään selitystä. Kyse on siitä sattuuko kohtaamaan ihmisen josta pitää ja joka pitää sinusta. Minulle nyt vain ei ole käynyt näin.
Vierailija kirjoitti:
Yhtä lailla omituista on naisten tapa haukkua naisettomia miehiä naisvihaajiksi sillä perusteella, että he haluavat naisia seksuaalisesti ja usein toivoisivat päääsevänsä parisuhteeseen.
Ja sitten nämä väitteet ettei herroille kelpaa. "Lassukoilta" pesee jatkuvasti kaikenlaisia kaunistautumisvinkkejä (älä ota tatuointia! Nenärengas pois! jne), mutta naiset lähtökohtaisesti tyrmäävät ne. Miesten suhteen naisilla on kummallinen nollatoleranssi miellyttämisen kanssa. Mistään asiasta ei voida tinkiä tai tehdä toisen mieliksi, jos mies jotain toivoo tai ehdottaa.
Olen huomannut ihan saman... Heti jos pitäisi jotain tehdä ihan sen kumppanin iloksi niin huhhuh kun ihmisarvoa sorretaan ja pidetään jotain esineenä. Mies kyllä sopii milloin mihinkin ilman että hänen arvoaan loukataan.
Vierailija kirjoitti:
Ja vielä kun joku selittäisi, miksi 30kg ylipainoisella aina vihaisen näköisellä työkaverillani on mies... Ihan kiva sellainen. Niin, juuri siksi ettei tähän ole mitään selitystä. Kyse on siitä sattuuko kohtaamaan ihmisen josta pitää ja joka pitää sinusta. Minulle nyt vain ei ole käynyt näin.
Älä, vatsaan sattuu nauramisesta! Niin, mistähän voisi johtua? Miksi kivan miehen pitää tyytyä sellaiseen naiseen? Pohtikaamme tätä loppuvuosi.