Miksi lassukat väittää, että kaikkia naisia pommitetaan koko ajan seksiehdotuksilla.?
...ja että naisille olisi koko ajan seksiä tarjolla, sen kun vaan ottaa vastaan?
Koska NAISENA en ole koskaan kokenut tuollaista, vaikka olen ihan mukiinmenevän näköinen ja vielä etsinyt seuraa. Monta kertaa olen lähtenyt baaristakin yksin kotiin, vaikka kuka tahansa keskiverto mies olisi kelvannut seuraksi. Nämä kojemukset siis ikävälillä 18-28.
Enemmän olen törmännyt pihtaaviin miehiin tai sellaisiin, jotka ei lopulta jaksakaan (esim. alkoholi) kuin olisin itse nihkeillyt seuran suhteen.
Muita kokemuksia?
Kommentit (229)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkääpä kuitenkaan ihmiset liikaa trollaantuko tuosta lassukoinnista.
Tarkoitan tällä siis näitä miehiä (tai miehinä esiintyviä) kirjoittajia jotka jaksavat jauhaa atm- ja ytm-miehistä vaikka maailmanloppuun asti.
Miten se on trollausta kun joillain foorumeilla normaalit, omallakin kuvallaan esiintyvät miehet puhuvat samoja settejä naisista?
Kyllä mun näkemyksen mukaan osalla miehistä vippaa päästä ja pahasti, koska näyttävät uskovan siihen mitä puhuvat. Jos naisvihaa ei olisi olemassa ei olisi mitään red pill yhteisöjä, PUA ja muuta paskaa.
Jatkoa vielä: kun mies on katkera ja suhtautuu naisiin aggressiivisesti pahintahan on, että näkee tuolla tavalla ajattelevien miesten edelleen haluavan olla naisiin yhteydessä. Esim. puolustellaan seksuaalista häirintää (esim. kalukuvien lähettäminen) koska kuulemma se on täysin "normaalia" keskivertomieheltä. Ei helvetissä ole.
Miehiin ja deittimaailmaan pettynyt nainen sen sijaan vetäytyy pois miesten keskuudesta sen takia, että on oikeasti ihan pakko turvata se fyysinen ja henkinen hyvinvointi. Vai onko miehiä häiriköiviä naisia kollektiivisena ryhmänä? Jotain lassukoihin verrattavia ryhmiä?
Vastaavia häirikkö- ja viharyhmiä naisissa ei ole. Ja ennen vauva-palstaa en tajunnut, että miehissäkään on. Toivottavasti kyseessä on marginaalinen ilmiö kuitenkin.
Lassukoiden ajattelutapa muistuttaa aika paljon uskontoa, tämäkin ketju on osoittanut että he eivät kykene havaitsemaan/hyväksymään mitään oman teoriakehikkonsa ulkopuolelta.
esimerkiksi twitterissä miehiä häiriköidään keskimäärin enemmän. Ainoastaan seksuaalinen ahdistelu kohdistuu enemmän naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Red pillit ja pua jutut ovat syntyneet tarpeeseen. Ei mulla koskaan ollut naisseuraa vaikka sitä kaipasin ennenkuin aloin opettelemaan miten naiset saadaan kiinnostumaan itsestä. Jotkut tätä tekevät luonnollisesti ja jotkut joutuvat opettelemaan...
Hyvä esimerkki olet lassukasta ja innoissasi niputat kaikki miehetkin samaan kategoriaan. Joskus mietin, että hävettääkö tavallisia miehiä?
PUA jutut sopivat korkeintaan irtoseksin etsimiseen, eivät aikuisten väliseen pitkäkestoiseen parisuhteeseen.
Näin on. Mutta mä unohdin, että miehiltähän irtoseksi kielletty. Siihen kun pitää tehdä vaikka mitä soidinmenoja ellei ole helvetin komea. Ei riitä että ilmestyy paikalle ja hymyilee miehille.
Irtoseksihän on miesten mukaan sallittu vain miehille koska nainen, joka ei ole enää teille neitsythän on jo täysin arvoton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkääpä kuitenkaan ihmiset liikaa trollaantuko tuosta lassukoinnista.
Tarkoitan tällä siis näitä miehiä (tai miehinä esiintyviä) kirjoittajia jotka jaksavat jauhaa atm- ja ytm-miehistä vaikka maailmanloppuun asti.
Miten se on trollausta kun joillain foorumeilla normaalit, omallakin kuvallaan esiintyvät miehet puhuvat samoja settejä naisista?
Kyllä mun näkemyksen mukaan osalla miehistä vippaa päästä ja pahasti, koska näyttävät uskovan siihen mitä puhuvat. Jos naisvihaa ei olisi olemassa ei olisi mitään red pill yhteisöjä, PUA ja muuta paskaa.
Jatkoa vielä: kun mies on katkera ja suhtautuu naisiin aggressiivisesti pahintahan on, että näkee tuolla tavalla ajattelevien miesten edelleen haluavan olla naisiin yhteydessä. Esim. puolustellaan seksuaalista häirintää (esim. kalukuvien lähettäminen) koska kuulemma se on täysin "normaalia" keskivertomieheltä. Ei helvetissä ole.
Miehiin ja deittimaailmaan pettynyt nainen sen sijaan vetäytyy pois miesten keskuudesta sen takia, että on oikeasti ihan pakko turvata se fyysinen ja henkinen hyvinvointi. Vai onko miehiä häiriköiviä naisia kollektiivisena ryhmänä? Jotain lassukoihin verrattavia ryhmiä?
Vastaavia häirikkö- ja viharyhmiä naisissa ei ole. Ja ennen vauva-palstaa en tajunnut, että miehissäkään on. Toivottavasti kyseessä on marginaalinen ilmiö kuitenkin.
Lassukoiden ajattelutapa muistuttaa aika paljon uskontoa, tämäkin ketju on osoittanut että he eivät kykene havaitsemaan/hyväksymään mitään oman teoriakehikkonsa ulkopuolelta.
esimerkiksi twitterissä miehiä häiriköidään keskimäärin enemmän. Ainoastaan seksuaalinen ahdistelu kohdistuu enemmän naisiin.
Esimerkiksi naispelaajien häiriköinti on erittäin yleistä. Keskimäärin naisia ja miehiä häiriköidään netissä liki samoin määrin.
Mutta häiriköintihän ei rajoitu vain nettiin. Naiset joutuvat kokemaan sanallista ja fyysistä häiriköintiä varmasti miehiä enemmän normaalissa elämässä kun puhutaan keskivertonaisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Red pillit ja pua jutut ovat syntyneet tarpeeseen. Ei mulla koskaan ollut naisseuraa vaikka sitä kaipasin ennenkuin aloin opettelemaan miten naiset saadaan kiinnostumaan itsestä. Jotkut tätä tekevät luonnollisesti ja jotkut joutuvat opettelemaan...
Hyvä esimerkki olet lassukasta ja innoissasi niputat kaikki miehetkin samaan kategoriaan. Joskus mietin, että hävettääkö tavallisia miehiä?
PUA jutut sopivat korkeintaan irtoseksin etsimiseen, eivät aikuisten väliseen pitkäkestoiseen parisuhteeseen.
Näin on. Mutta mä unohdin, että miehiltähän irtoseksi kielletty. Siihen kun pitää tehdä vaikka mitä soidinmenoja ellei ole helvetin komea. Ei riitä että ilmestyy paikalle ja hymyilee miehille.
Hyvä heitto ketjussa, jonka ideana on pitkälti ollut kertoa omakohtaisten kokemusten kautta, että paikalle ilmestyminen ja hymyileminen ei riitä suurimmalle osalle naisistakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko kysyä vilpittömästi ja mielenkiinnosta sulta, että uskotko, että vastaavanlaisesti on olemassa yleisiä ja universaaleja kikkoja, joilla naiset saavat miehet kiinnostumaan itsestään? Käyttävätkö naiset tällaisia ja toimivatko ne samalla tavalla sinuun ja johonkin äärimmäiseen jännämieheen esimerkiksi? Näetkö molemmat sukupuolet tällaisina laumoina?
Mulla ei oo ollut ikinä tarvetta mitenkään analysoida tätä asiaa, eikä myöskään tarvetta tuomita tai hyväksyä näiden pua oppien luojia. Riittää että ne on toiminut. Suurin osa näistä opeista on muutenkin vain itseluottamuksen löytämiseen liittyvää hömppää ja tietyn röyhkeyden opettelua. Tälläiset jutut alkavat olemaan nykymiehiltä hukassa. Suurin osa on kuin kuohittuja kaneja jotka näpyttelevät päivät pitkät tietokonetta. Ei siinä hirveän itsevarmaksi ja miehekkääksi oloaan tunne. En minä ainakaan tuntenut.
Mutta siis joo.. mitä sellaiset hymyilyt ja elekieli, että häntä on hyväksyttävää lähestyä muuta ovat kuin universaaleja kikkoja? En tiedä toimivatko ne mihinkään oikeisiin "panomiehiin", mutta minuun ainakin toimivat kuten myös suurimpaan osaan miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko kysyä vilpittömästi ja mielenkiinnosta sulta, että uskotko, että vastaavanlaisesti on olemassa yleisiä ja universaaleja kikkoja, joilla naiset saavat miehet kiinnostumaan itsestään? Käyttävätkö naiset tällaisia ja toimivatko ne samalla tavalla sinuun ja johonkin äärimmäiseen jännämieheen esimerkiksi? Näetkö molemmat sukupuolet tällaisina laumoina?
Mulla ei oo ollut ikinä tarvetta mitenkään analysoida tätä asiaa, eikä myöskään tarvetta tuomita tai hyväksyä näiden pua oppien luojia. Riittää että ne on toiminut. Suurin osa näistä opeista on muutenkin vain itseluottamuksen löytämiseen liittyvää hömppää ja tietyn röyhkeyden opettelua. Tälläiset jutut alkavat olemaan nykymiehiltä hukassa. Suurin osa on kuin kuohittuja kaneja jotka näpyttelevät päivät pitkät tietokonetta. Ei siinä hirveän itsevarmaksi ja miehekkääksi oloaan tunne. En minä ainakaan tuntenut.
Mutta siis joo.. mitä sellaiset hymyilyt ja elekieli, että häntä on hyväksyttävää lähestyä muuta ovat kuin universaaleja kikkoja? En tiedä toimivatko ne mihinkään oikeisiin "panomiehiin", mutta minuun ainakin toimivat kuten myös suurimpaan osaan miehiä.
Kiitti vastauksesta! (Olen siis kysyjä). En tarkota leimata sua, mutta tosta sun vastauksestakin näkyy sellanen tietynlainen syvärakenne tässä ajattelun kehyksessä mitä puat sun muut edustaa. Miesten täytyy opetella ikään kuin "peliliikkeitä", toimintatapoja ja taktiikoita. Naisten pitää omaksua passiivinen ja kutsuva elekieli ja hymyily.
En väitä, etteikö parinvalinnassa olisi paljon evoluutiota ja geenejä matkassa, mutta kyllä ihmiskunta on monimutkaistunut ja rakenteistunut sellaisella tavalla, ettei toi vaan tosiaankaan ole enää paikkaansapitävä asetelma. Nainen hymyilee nätisti ja kutsuu, mies pistää pään pyörälle röyhkeillä peliliikkeillä. Aktiivinen ja passiivinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies89 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies89 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Olette juuri todistaneet pointtini. Että "kaikki naiset" saavat kyllä suhteen tai vähintään seksiseuraa - paitsi minä koska olen ylipainoinen ohuthuulinen noita, joka ei ole vielä tajunnut mennä pienennysleikkaukseen. Kuinka olen edes kehdannut lähteä kotoani? Saati sitten kuvitellut että joku mies lähtisi kahville?
Alatteko jo uskoa, että naisen on mahdollista kulkea tämän jännittävän elämän seikkailun läpi ilman, että yksikään mies kiinnostuu / ehdottelee?
Kannattaisi hyväksyä että kukaan ei usko sinua. Jos et muka saa, olet joko pirusti rumempi kuin väität tai haluat kumppaniksesi kansainvälisen filmitähden. Todennäköisesti jälkimmäinen. Totuus ei muutu vaikka kuinka painaisitte sitä alapeukkua.
Kumpikaan ei pidä paikkaansa. Ja sitä paitsi mistä se mies tietäisi päällepäin mitä haen (jos filmitähteä toivoisin)? Eivät edes ne "rumat" miehet lähesty.
Eli sovitaan että kaikki naiset löytävät kumppanin, paitsi rehellisesti rumat, sekä rumat jotka kuvittelevat olevansa nättejä, sekä nätit joissa on noita yllämainittuja vikoja.
Etkö itse lähesty ollenkaan? Enkä tarkoita sitä että mies tietäisi mitä haet, vaan sitä ettet huoli normaaleja miehiä.
Vastasin jo aiemmin, että kysyin pelkästään viime vuonna 9:ää miestä kahville (aina kun jonkun miehen kanssa tuli mukava keskustelu, tavattiin kavereiden kautta, tai muuten oli luonnollinen tilanne sanoa, että hei minun puolestani voitaisiin joskus nähdä uudestaankin). Yksi lähti, kunhan ehtona oli että treffeillä ei sitten olla. Miten voisin huolia tai olla huolimatta normaaleja miehiä, kun he eivät lähesty minua eivätkä lähde treffeille kun itse pyydän?
Olet pyytänyt kahville liian tasokkaita miehiä. Muuta selitystä ei voi olla. Kysy seuraavaksi miehiä, joiden markkina-arvo vastaa omaasi. Tai jos oikein haluat repäistä, kysy alemman tason miestä!
Kysyn mielestäni mielenkiintoisia miehiä. En arvostele ihmisiä tasoasteikon mukaan, mutta miehet ovat olleet pitkiä, lyhyitä, laihoja, lihavia, suosittuja, nörttimäisiä, extroverttejä, ujoja ja kaikkea siltä väliltä (siis ensituttavuuden perusteella, enhän heitä päässyt sen kummemmin tuntemaan). Aion jatkaa samalla linjalla kunnes heitän lopullisesti toivoni.
Siis miehen markkina-arvoon ei juurikaan vaikuta ulkonäkö tai luonne. Olennaisinta on status ja varallisuus. Jätit ilmeisesti tarkoituksella sanomatta edellä mainitut? Olivatko mielestäsi mielenkiintoiset miehet lääkäreitä, lakimiehiä ym. statusammateissa tomivia, julkkiksia, tuomittuja rikollisia, murhaajia, väkivaltaisia, narkomaaneja, persoonallisuushäiriöisiä, poliitikkoja, ammattiurheilijoita, perintövarakkaita tai muuten rikkaita, suomenruotsalaisia, ulkomaalaisia, lähipubin kingejä, varattuja miehiä tai jollakin muulla tavalla normaalista poikkeavia? Kuvaamillasi piirteillä ei näet voi sanoa yrittämiesi miesten olevan sen enempää atm:iä kuin ytm:iä.
Edelleenkin ongelmasi lienee itseäsi parempitasoisten miesten lähestyminen. Et vain itse tajua sitä, kuten ei niin moni muukaan nainen.
Kelpaisit aivan varmasti meille atm:ille, mutta meitä et varmasti edes huomaa olevan olemassa. Toisaalta suhde "lassukan" kanssa olisi ilmeisesti kuolemaakin pahempi kohtalo naiselle ainakin palstan keskustelujen mukaan, joten onhan se sikäli ymmärrettävää. Moni "lassukka" ja p/s-markkinoilta syrjäytetty mies tod. näk.arvostaisi parisuhdetta kanssasi (ja kalleinta aarrettasi tietenkin) aivan toisella lailla kuin korkeamman markkina-arvon miehet ( kaikki "lassukat" eivät kuitenkaan ole atm:iä), joille naiset ja seurustelu ovat olleet aivan itsestään selvä asia koko elämän ajan.
Jaa, en tosiaan tajunnut mainita koko asiaa, koska se ei ole minulle millään tavalla olennainen asia. Mistä voisin edes kaikkien baarituttavuuksien ammatin tai jonkun hiton statuksen tietää, kun työasiat ei todellakaan kuulu perjantai-illan mielenkiintoisimpien keskustelunaiheiden joukkoon? Kyllä, joidenkin kanssa ne tulevat puheeksi (verotarkastajan, tutkijan, raksamiehen, rekkakuskin sekä nuorisopastorin muistelen kohdanneeni), sekä tietysti treffeille pyytämieni työkaverieni (2 kpl) ammatin tiedän (toimistorotta). Aivan varmasti olisi "tasoni" puolesta ollut heidän kanssaan samaa luokkaa.
(Mistä sitten heidän kanssaan yleensä juttelen? Harrastuksista, matkustamisesta, mitä he tekevät tavallisena päivänä, mitä kirjoja ovat lukeneet, onko jokin elokuva tai bändi/levy sykähdyttänyt viime aikoina, tykkäävätkö Nintendosta ja jos kyllä, niin mikä oli lempiysäripelinsä, jos huomenna voisi tehdä mitä vaan ilman rahallisita tms. rajoituksia, mitä haluaisi tehdä... jne jne)
Noita muita ominaisuuksia ei voi todellakaan aina nähdä päällepäin. Mistä voi täydellä varmuudella tietää onko lähestymäni kivan näköinen mies väkivaltainen, murhaaja, vankilakundi? Varattu, ammattiurheilija, perintövarakas? Ulkomaalaisia he kyllä toki ovat viime aikoina suurimmaksi osaksi olleet, koska en asu enää Suomessa, mutta nimenomaan minunhan pitäisi olla heille se eksoottinen pohjoisen neito. Vai koskeeko tämä kaikki vain ja ainoastaan Suomea?
Kuvitellaan nyt sitten, että teitä (hiljaisia? ujoja? muuten kyvyttömiä?) alempitasoisia miehiä (en ole varma miten teidät pitäisi määritellä?) olisi jossain ympärilläni piilossa... Miten teidät löytää? Miten teidät tunnistaa? Kun itse ette lähesty minua. Miten voisin lähestyä teitä, kun en kuulemma teitä edes näe?
(Ja sille toiselle kommentoijalle... Kyllä, olen neitsyt.)
Vierailija kirjoitti:
Olen aiemmin maininnut olevani perusnätti normaali nainen (tosin tässäkin ketjussa miesten mukaan perusnätti nainen = vinoselkäinen rumilusmies), ja olen saanut pakit myös pitkäaikaistyöttömältä, vaikeasti masentuneelta ja sosiaalisten tilanteiden peloista kärsineeltä neitsytmieheltä, joka valitsi minun sijaani toisen naisen. Minua kauniimman.
Onneksi täältä on saanut lukea muiden naisten samanlaisia kokemuksia. Kiitos tästä teille naiset :) Ja erityisesti liki kopiolta minusta kuulostavalle, esim. viestin 172 kirjoittaneelle naiselle paljon voimia ja tsemppiä! <3 Tiedän hyvin millaista tämä on.
Kiitän ja samat sanat sinne. Ihan turhahan se on edes yrittää tätä asiaa selittää, kun niin monet nyt vain ovat jo ennalta päättäneet, että kaunis/nätti/normaali/tms. nainen ei voi olla yksinäinen. Ja piste.
Juu minäkin olen kuvitellut nämä vuosikymmenen aikana tapahtuneet torjunnat, epäonnistumiset, turhautumiset, kyyneleet. Kaiken sen olen käynyt läpi turhaan, koska oikeasti niitä ottajiahan olisi ollut kadut väärällään. Haikailin vaan narkkarien (wtf...?) tai väkivaltaisten (.......!) tai varattujen (mitvit...) perään. Jotka ilmeisesti ovat niitä ylhäisiä miehiä, jotka saavatkin torjua tällaisen vitostason (hahhah! in my dreams! ennemminkin kakkosen) naisen, koska sellainen läski isotissinen noita-akka kuitenkin olen.
Mutta hei, toivossa eletään, että vastaan vielä osuisi mies joka 1) tykkäisi minusta 2) ei jaa yhtäkään ajatusta näiden kirjoittelijoiden kanssa.