Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi akateemiset naiset ovat usein sinkkuja?

Vierailija
03.02.2016 |

Erityisesti pääkaupunkiseudulla näyttäisi olevan tuo tilanne

Kommentit (295)

Vierailija
81/295 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän nuo akateemiset naiset sitä tutkintoaan jaksavat mainostaa... Joskus tuli suoli24 treffailtua ja aika monta "Akateemista naista" sieltä löytyi jo ensimmäisestä lauseesta. Lukeminen loppui yleensä siihen. Tietty jos elämä ja oma arvostus on rakennettu pelkästään sen tusinamaisteripaperin ympärille, niin pyöriihän se mielessä jatkuvasti jos pitää itsestään kertoa.

Niin no miten tuo eroaa siitä että mies jauhaa ja jauhaa intistään? Paitsi että se vie vuoden, tai puoli, yliopisto viisi-kuusi, ja jatkuu sen jälkeen työelämässä.

Etkö sä miesvihassa parempaan pysty? :D Se, että elämäm koululaiset miestuttavasi jauhavat poikaporukalla intistään ei tarkoita sitä, että sama janari kertoo treffi-ilmoituksessaan olevansa sotilas_poliisi kajaanin prikaatista.

En ole ennen kuullutkaan korkeakouluopiskelijoita nimitettävän elämäm koululaisiksi.

Joka tapauksessa työ on aika iso osa ihmistä, vai mitä? Varsinkin jos sen työn saadakseen on täytynyt opiskella vuosikausia. Outoahan se olisi jos nuorehko nainen ei puhuisi lähinnä opiskeluistaan ja työstään, jos on niiden parissa ahkeroinut viimeisen vuosikymmenen.

Olisi kiva tietää, mistä nainen lassukoiden mielestä saisi puhua. Ei työstä eikö koulutuksesta,  se on käynyt selväksi. Ei matkailusta eikä kuntosalista, matkailu on kehumista ja tusinakuntosali ei kelpaa harrastukseksi. Toisaalta blogien lukeminen ja "naiselliset jutut" on myös lassukoiden keskuudessa halveksittuja. Yhteiskunnallisista aiheista? Mutta kun akateeminen koulutus nimenomaan kehittää argumentointia, kriittisyyttä jne niin eikö ole ristiriitaista, jos naisen pitää pystyä keskustelemaan yk-aiheista mutta hän ei saa opiskella niitä? Tai ehkä kaikkien korkeasta koulutuksesta kiinnostuneiden naisten pitäisi hakeutua lukemaan tekniikkaa, lakia tai lääketiedettä! Ai niin, sitten lassukat valittaisivat kun naiset vievät kaikki opiskelupaikat.

Etsi jostain joku oikea elävä "lassukka" ja neuvottele hänen kanssaan ongelmastasi.

Älä sotke älyttömyyksiäsi tähän ketjuun, joka muuten paria poikkeusta lukuunottamatta on pysynyt asiallisena!

Vierailija
82/295 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kukaan ei syytä maaseudun miehiä "nirsoiksi". Ei edes, vaikka tutkitusti miehille naisen ulkonäkö on alimmissakin maaseudun miesten ryhmissä kynnyskysymys. Miehille kelpaa kuka tahansa nainen, kunhan on heidän mielestään tarpeeksi kaunis.

Nostan totuuden taas uuden sivun alkuun.

Miehille kysymys: miksi olette niin nirsoja?

Yllättäen ei yksikään mies kehtaa vastata :)

No menes kysymään Arskalta Kolmeen Pataan, että kelpaanko?

Kyllä Arskalle kelpaat, se on varmaa! Mutta kelpaako Arska?

Ei ole kelvannut ei. Aina löytyy jotain vikaa. Joskus rintojen pitäisi olla suuremmat (nyt vain C), joskus hiusten pidemmät (nyt vain yläselkään), liian löysä (en ole fitnessmalli), jne.

Puhumattakaan siitä etten kasvoiltani ole huippumalli.

Jatkoa kun mies ei enää kommentoi tätä. Tosiaan olen ihan suoria kommentteja saanu, että en ole miehen mukaan tarpeeksi kaunis :D

Olen hoikka, tiimalasivartaloinen, noilla ylemmillä ominaisuuksilla varustettu nainen ja en ole ulkonäöllisesti koskaan kelvannut yhdellekään miehelle. Mikä pahinta, miehet tietävät sen ja katsovat oikeudekseen kommentoida jopa päin naamaa, että "ei ole tarpeeksi hot", "no on sun vartalos seksiin ok mut ei muuhun", "en mä vie sua treffeille", jne.

Että ei, minä en naisena sellaiseen mieheen olisi törmännyt, jolle riittäisi perushygienia ja peruskasvot.

Olen nähnyt aika karseitakin maavalaita ihan siistinoloisen miehen seurassa. Mielestäni normaalipainoinen nainen ei voi perustella sinkkuuttaan mitenkään muuten kuin omalla paskalla persoonallaan. Sitähän ei kukaan nainen voi itselleen tietenkään myöntää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/295 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kukaan ei syytä maaseudun miehiä "nirsoiksi". Ei edes, vaikka tutkitusti miehille naisen ulkonäkö on alimmissakin maaseudun miesten ryhmissä kynnyskysymys. Miehille kelpaa kuka tahansa nainen, kunhan on heidän mielestään tarpeeksi kaunis.

Ei ole kelvannut ei. Aina löytyy jotain vikaa. Joskus rintojen pitäisi olla suuremmat (nyt vain C), joskus hiusten pidemmät (nyt vain yläselkään), liian löysä (en ole fitnessmalli), jne.

Jatkoa kun mies ei enää kommentoi tätä. Tosiaan olen ihan suoria kommentteja saanu, että en ole miehen mukaan tarpeeksi kaunis :D

Olen hoikka, tiimalasivartaloinen, noilla ylemmillä ominaisuuksilla varustettu nainen ja en ole ulkonäöllisesti koskaan kelvannut yhdellekään miehelle. Mikä pahinta, miehet tietävät sen ja katsovat oikeudekseen kommentoida jopa päin naamaa, että "ei ole tarpeeksi hot", "no on sun vartalos seksiin ok mut ei muuhun", "en mä vie sua treffeille", jne.

Että ei, minä en naisena sellaiseen mieheen olisi törmännyt, jolle riittäisi perushygienia ja peruskasvot.

Olen nähnyt aika karseitakin maavalaita ihan siistinoloisen miehen seurassa. Mielestäni normaalipainoinen nainen ei voi perustella sinkkuuttaan mitenkään muuten kuin omalla paskalla persoonallaan. Sitähän ei kukaan nainen voi itselleen tietenkään myöntää.

Samaa mieltä. Tosin miehenä saa näitä pakkeja useinkin. Eli tervetuloa vaan usein torjuttujen seuraan. Siellä voi onnistaa. Tuosta persoonasta en tosin tiedä. Jos ei ole kovin torjuva ja kylmä?

Vierailija
84/295 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla ole paskaa persoonallisuutta. Pikemminkin oman käsitykseni (muiden luonnehdintojen perusteella) olen mukava, kiltti, luotettava ja positiivinen nainen. Toki en ole mikään räväkkä ja dominoiva, ns. "jännittävä" tai erittäin sosiaalinen nainen vaan introvertti, joka arvostaa läheisiä hyviä ihmissuhteita.

Vierailija
85/295 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla ole paskaa persoonallisuutta. Pikemminkin oman käsitykseni (muiden luonnehdintojen perusteella) olen mukava, kiltti, luotettava ja positiivinen nainen. Toki en ole mikään räväkkä ja dominoiva, ns. "jännittävä" tai erittäin sosiaalinen nainen vaan introvertti, joka arvostaa läheisiä hyviä ihmissuhteita.

Ja ennen kuin joku tarttuu tähän ja sanoo, että en ole helposti lähestyttävä niin ei pidä paikkaansa. Olen itse tehnyt aloitteita miehille (ja he minulle) ja johtaneet tapailuihin - joiden aikana olen kuullut ikävät ulkonäkökommentit ja lopulta tullut dumpatuksi.

Että minun puolestani miehet saavat rauhassa deittailla niitä 10 naisia, minä siihen joukkoon en selkeästi kuulu! :)

Pointtinani oli todistaa, että eivät kaikki naiset tosiaan teille miehille kelpaa.

Vierailija
86/295 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

18-30-vuotiaista naisista ainakin 90% kelpaisi mulle ulkonäön puolesta. Millä mittarilla tämä on nirsoa?

M28

Vierailija
87/295 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin noin kahdeksan vuotta sinkkuna, mietitäänpä miksi:

Yksikään mies ei kiinnostunut minusta. Jos menin baariin niin olin miehille ilmaa. Jos yritin netin kautta niin sain vain pari seksinvonkausviestiä. Jos tein itse aloitteita, niihin ei vastattu tai kirjoittelu tyssäsi nopeasti.

Jos joku keksii, miten tuo voi liittyä akateemisuuteeni, niin hienoa. Itse en näe yhteyttä. Sen sijaan tiedän, että Helsingissä on niin paljon kauniita naisia tarjolla, ettei yhdenkään miehen tarvitse kiinnostua kaltaisistani seinäruusuista, ja itselleni taas ulkonäkö ei ole se juttu, johon haluaisin käyttää aikaani.

Samaa täällä, vain eri vivahteella. Netissä pelkkiä ällöttäviä seksiehdotteluja, työpaikoilla seksuaalista sanallista häirintää, baareissa sitten vaihtelun vuoksi ihan fyysistä lääpintää. Ei koskaan fiksuja lähestymisyrityksiä miehiltä. Ne te miehet varaatte kauneimmille naisille.

Seksiin joo te miehet kelpuutatte tavallisen naisen - ette selkeästi mihinkään vakavaan. Nykyisin haluan olla ihan yksin kun sitä nöyryyttämistä ei enää kestä, että on taas joku pelkkä potentiaalinen pano jollekin PerusPentille.

Tässä taas huomaa naisten "ongelmat". Okei iholle käyminen on tietysti väärin, mutta kusisin hunajaa, jos olisin jollekin naiselle edes se "potentiaalinen pano"

Vierailija
88/295 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä maavalas jutustahan on aikaisemminkin väitelty.Todella usein näkee pariskuntia jossa nainen ei ole ulkoisesti miehen kanssa samaa tasoa, mutta todella harvoin näkee pariskunnan jossa nainen on top-kamaa ja mies kävelevä lannotemainos.Tämän kaikki naiset tietty kiistävät, koska brändissä ollaan sovittu ihan muuta.Eli jauhetaan tätä miten statukset ja naamat ei juurikaan merkkaa, vaan se sisin.Jokainen tietää että toi jaarittelu on enemmän iltasatu kamaa.

Vierailija
89/295 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tieto lisää tuskaa. Näkeehän sen isossa kuvassa jos opiskelee amk:ssa sekä yliopistossa, että toisilla se elämä on tavallaan aika helppoa, ongelmat ovat "av-tasoa" (mies voitelee leivän väärin tai ei ymmärrä ostaa isompaa taloa). Toisilla on sitten suurta tuskaa maailman isoista vääryyksistä kehitysmaissa, näkevät sukupuolten välistä eriarvoisuutta arkisissakin asioissa (esimerkiksi avioliitto toisaalta kiehtoo, toisaalta etoo), yms. Onhan tuo nyt selvä, kumpien on helpompi päästä ja pysyä parisuhteessa. Ukon voi opettaa voitelemaan leipänsä oikein, mutta kehitysmaiden kurjuuteen ei niin helposti ratkaisua löydy.

Ehkä siellä sukupuolentutkimuksessa nähdään avioliitto ja heterosuhde patriarkaalisena naisen alistamisena, mutta ei meillä kovissa tieteissä kukaan piehtaroi maailmantuskassa ja ulise patriarkaatista.

Vierailija
90/295 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska he ovat fiksuja eivätkä ota ensimmäistä vastaantulijaa, koska "täytyy olla joku", eivätkä myöskään ihastu vailla järkeä, vaan haluavat rakkauden olevan aitoa, hyvää sekä suhteellisen järkevää.

Hassua, itse olen kouluttautumaton ja kaiken päälle työtön, silti ajattelen juuri tällä tavalla parisuhteista :D

Vierailija
91/295 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
92/295 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä selitys:

https://www.google.com/search?q=women%27s+hypergamy&prmd=ivn&source=lnm…:

Olenkin todella hypergaminen kun etsin itselleni sitä tavallista miestä, mutta pettymyksekseni olen huomannut etten ole näille miehille tarpeeksi hyvä suhteeseen, vaan kelpaan heille ainoastaan seksiin. No millaisten naisten perässä nämä miehet sitten juoksevat? No niiden upeakroppaisten kaunottarien...Että se siitä. Minä  en tällaisena rotvakkana (ei lihava) ja arkisen näköisenä naisena voi kilpailla tuollaisten naisten kanssa, en kuuna päivänä.

Vierailija
93/295 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylpeys akateemisuuus feminiinisyys ja lesbous nousseet päähän eikö tosi mies arvosta akateemista nirppanokkaa

Vierailija
94/295 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet tutkimusten mukaan eivät osaa hahmottaa lainkaan naisten käyttämää aikaa puhumiseen - naisen käyttäessä aikaa miesten verran ryhmässä puhumiseen miehet arvioivat, että naiset dominoivat keskustelua. Jopa sellaisissa tilanteissa, joissa naisia on vain 30 % paikalla olijoista miehet olivat arvioineet naisten olevan enemmistö.

Miehet ovat vuosisatojen ajan tottuneet siihen, että vain miehet puhuvat ja tekevät - siksi ette kykene arvioimaan tilanteita.

Tämä on niiin totta! Hyvä että toit tämän esiin!

Vierailija
95/295 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien ihmisten pitäisi ajatella, että parisuhteeseen kannattaa päätyä sitten, kun se antaa enemmän kuin ottaa - tietysti molemmille. Ehkä akateemiset naiset ovat tajunneet, että elämä on aika isolta osalta omissa käsissä. Ei tarvitse noudattaa mitään elämänkaavaa, vaan voi itse muodostaa itselleen sopivan elämänpolun. Siitä sitten seuraa sekin, että pariutumista miettii tarkasti, koska kumppani vaikuttaa elämänkulkuun aika paljon. Ammatin jälkeen kumppani on elämän tärkein valinta mielestäni. Kannattaa siis olla erittäin tarkkana. 

Vierailija
96/295 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
97/295 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä

Vierailija
98/295 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haluavat mieheltä vähintään yhtä kovaa koulutusta ja palkkaa. Joten kelpaavien miesten joukko on hyvin pieni.

99/295 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ainakin syynä on ollut se, että keskityn uraani ja muihin asioihin mieluummin. Ei miehen ”saaminen” ole koskaan ollut tärkeää mulle, koska en ymmärrä, mitä olisin voittanut sillä. Nuorempana opiskelin ja tein kahta duunia, ei siinä hirveästi olisi ollut parisuhteelle annettavaa.

Helsingissä on seksin löytäminenkin ollut aina helppoa. On voinut deittailla vähän jos on tuntunut siltä. Seksin vuoksi ei tarvitse seurustella.

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Vierailija
100/295 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä on elämässä muutakin sisältöä kuin miehet.