Vaimoni vaatii perheen elättämisen lisäksi osallistumaan kotitöihin
Herätyskello soi joka arkiaamu klo 6:00 ja töissä on oltava klo 8:00. Työmatka per suunta kestää vajaan tunnin. työpäivät kestävät 8-9h.
Vaimo on viimeiset 3 vuotta ollut kotona lasten kanssa. Lapsemme ovat todella kilttejä ja hyväkäytöksisiä, en vaan voi uskoa että heidän kanssaan joutuu energiaa käyttämään yhtä paljon kuin lasten kanssa yleensä.
Sen lisäksi että elätän perheeni, vaimoni vaatii minua töiden jälkeen osallistumaan kodin- sekä lastenhoitoon, jotta hän saisi illat pyhitettyä omille harrastuksilleen. Mutta olenhan minäkin illalla vapaata vailla? Miksei minua arvosteta ja oteta huomioon? Kyllä se niin on että naisten hommat on nykyään molempien hommia, mutta miesten työt ovat ainoastaan miesten töitä.
Tällä vaatimuksellahan hän selvästikkin laittaa oman "työnsä" raskaammaksi kuin minun, koska hän TARVITSEE illat vapaaksi?
Miten teillä muilla on homma sujunut?
Kommentit (121)
Vierailija kirjoitti:
Väännetäänpä naisille rautalangasta: Miehet ei käytä työpäivää kahvitteluun ja juoruiluun vaan painaa töitä. Nainen lisäksi laskee, että kun on kotona lasten kanssa niin tekee vastaavan työpäivän. No ei tee. Varmasti on rankempia ja kevyempiä päiviä, mutta kyllä siellä kotona ehtii levätäkin. Toisin kuin mies jonka pitää olla koko työpäivä tekemässä...no töitä.
Käypä jossain raksalla, niin näet miten miehet niitä töitä painavat. Yksi kiskoo jotain vipuja ja kolme ukkoa seisoo vieressä tumput suorina. Mikä tahansa raksa, mihin aikaan päivästä vain. Siivoojana ei voi kuin ihmetellä, miten saamattomia esimiehiä siellä on kun eivät saa alaisiaan töihin. Siivousalalla tuota ei siedettäisi.
Vierailija kirjoitti:
Itse olin koti-isä 3 vuotta vaimon tahdosta ja kun hän tuli kotiin niin sanoi, että olen tehnyt työpäivän, joten voin mennä harrastuksiin. Hän vetosi siihen, että kotona voi silti ottaa rennommin lasten kanssa, kuin töissä. Noh hän sai potkut ja minä sain töitä, kun valmistuin. Kas kas kun tulin töistä kotiin en saanutkaan vapaa aikaa vaikka olin tenhyt työpäivän? Mikä teidän naisten logiikassa mättää???
"Mikä teidän naisten logiigassa mättää"
Ei kuule noissa mätä mikään, sen sijaan taitaa mättää omassa ymmärtämisessäsi.
Olisit ollut mies ja pannut akkasi kuriin ja järjestykseen alunalkaen, mitä nyt valitat kun itse neidiksi suostuit?
.[/quote]
Minä en arvosta isiä, jotka tekee naisten töitä ja vielä luulevat olevansa miehiä ymmärtämättä itse sitä, että ovatkin munatyomia neitejä.
Hyi helvetti![/quote]
*haukotus*
Vierailija kirjoitti:
Lesotho kirjoitti:
Kuka otti herneet?
Olen koko elämäni painanut töitä ja yhä painan. Konkurssi takana ja velkaa helvetisti. Vaan tässä sitä mies ripustaa pyykkiä kun emäntä on tällä kertaa matkalla. Olo ei ole munaton, pidän vaan 'putiikin pystyssä' tällä välin.
Ja hoidan työni. Ei pyykkien ja kämpän ja ruuan laittoo mene kauaa. Suurin aika menee siihen pienen lapsen huomioimiseen.Ei mulla ole ämmämäinen munaton olo. Hieno huomata miten paljon töitä vaatii se järjestys mikä täällä normaalisti on...
"Vaan tässä sitä mies ripustaa pyykkiä"
Mies ?????"Olo ei ole munaton"
Ahah!!!!!
Olet sinkku, koska kukaan nainen ei tapaa sinua enää kun näkee kämppasi kunnon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hullu akka.
Ei muuta pakkaat kassit ja kamat ja nostat kytkintä, ei tuollaisen hullun luokse kannata jäädä, elämäsi tulee olemaan ikuista tappelua kun ämmä koittaa kyykyttää sua tulevaisuudessa joka ainoassa asiassa.
Jätä ämmä yksin siivoilemaan, itse en katsoisi uhtä minuuttia.No tuolla menolla sinun ei onneksi tarvitse koskaan pakata kassejasi ja lähteä kenenkään luota. Parisuhteessa ku joskus joutuu tekemään kompromisseja eikä aina voi ajatella vain itseään.
Meillä ei lapsia taloudessa ole, mutta minä käyn töissä ja mies on tällä hetkellä työttömänä. Vapaapäivinä mielellään aika usein vain olisin tekemättä mitään ja menemättä mihinkään, varsinkin silloin jos töitä on paljon ja välissä vain se yksi vapaa mutta miehellä sitten taas on menohalua enemmän ja mielellään keksii meille jotain tekemistä. Kivaahan meillä on, kun vain lähdetään, mutta kieltämättä se joskus hitusen ärsyttää kun pitää lähteä ja mennä, mutta ymmärrän miestä sitten siinä, että työttömän päivät voivat toisinaan olla pitkäveteisiä ja siksi tykkää sitten, että tehtäisiin jotain silloin kun minullakin on vapaata.
Parisuhteen toimimisen yksi edellytys on se, että muistaa että on sen oman navan lisäksi myös se toinen napa.
Meillä toimii parisuhde hyvin, akka tekee naisten työt ja minulla on työn lisäksi omat harrastukseni mitkä ottavat oman aikansa.
Meillä ei tule kuuloonkaan, että ryhtyisin johonkin kotitöihin, sellaisesta ei edes keskustella, olen tehnyt selväksi sen jo alunalkaen.Lasteni äiti hoitaa lapset ja minä hoidan sitten kasvatuksen, niin että pennuilla on kuri ja järjestys, mutta myös käytöstavat.
Eikä tässä mitään suurempia ongelmia ole, itse en vain ole "eunukki" tyyppiä, että akkojen simputuksiin suostuisin ja antaisin itseäni määräillä.
Kysyn kyllä itseltäni, monia tuttavaperheitä katsellessani missä mies tekee mitä ämmä käskee, että mitkä ruuvit on äijällä päästä irti, enkä tuollaisia edes miehenä pidä.
Isäni oli tuota tyyppiä. Kun hän sairastui, en käynyt katsomassa häntä vaikka sairaala oli melkein naapurissa.
Vierailija kirjoitti:
Olen sitä mieltä että töissä nk " aikuistenmaailmassa" on huomattavasti helpompaa kuin yksin kotona pienten lasten kanssa. Lisäksi työmatkat ovat ihan herkkua kun vertaa esim lapsen tunnin kestävään huutamiseen esim hampaiden tulon takia. Sanon tämän kokemuksella. Olen ollut lasten kanssa kotona ja olen ollut työelämässä. Valitat täysin turhaan ja tuolla asenteella liittosi ei kestä ja perheesi hajoaa.
No huh huh mikä naispaholainen onneksi ei oo sattunut samanlaista omalle kohdalle.
Vierailija kirjoitti:
Itse olin koti-isä 3 vuotta vaimon tahdosta ja kun hän tuli kotiin niin sanoi, että olen tehnyt työpäivän, joten voin mennä harrastuksiin. Hän vetosi siihen, että kotona voi silti ottaa rennommin lasten kanssa, kuin töissä. Noh hän sai potkut ja minä sain töitä, kun valmistuin. Kas kas kun tulin töistä kotiin en saanutkaan vapaa aikaa vaikka olin tenhyt työpäivän? Mikä teidän naisten logiikassa mättää???
Et voi syyttää omasta saamattomuudestasi "meitä naisia". Aina on ihmisiä jotka käyttävät muita hyväkseen ja aina on ihmisiä, jotka eivät kykene pitämään puoliaan. Näiden kahden ihmistyypin yhteiselo ei suju hyvin, kuten oletkin varmaan huomannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sitä mieltä että töissä nk " aikuistenmaailmassa" on huomattavasti helpompaa kuin yksin kotona pienten lasten kanssa. Lisäksi työmatkat ovat ihan herkkua kun vertaa esim lapsen tunnin kestävään huutamiseen esim hampaiden tulon takia. Sanon tämän kokemuksella. Olen ollut lasten kanssa kotona ja olen ollut työelämässä. Valitat täysin turhaan ja tuolla asenteella liittosi ei kestä ja perheesi hajoaa.
No huh huh mikä naispaholainen onneksi ei oo sattunut samanlaista omalle kohdalle.
Kylläpä vähästä säikähdät. Pelkäät varmaan myös pimeää ja kovia ääniä.
Meillä on molemmat vanhemmat olleet töissä 3 x vauvavuotta lukuun ottamatta, jotka minä äiti olin kotona. Kotitöitä on tehty varsin tasaisesti. Lasten ollessa pieniä ei kauheasti omia juttuja harrastettu. Vauvaloma-aikaan minä hoidin juoksevat hommat ja isommat jutut tehtiin viikonloppuisin yhdessä.
Jos lapsia on useampi, niin kyllä arjen pyörittäminen ja lasten saaminen "helppohoitoisiksi ja hyväkäytöksisiksi", vai mikä se ap:n sanavalinta aloituksessa nyt olikaan, vie kotona olijan resurssit aika tarkkaan. Toki vuosi vuodelta se helpottaa ainakin perushoidon näkökulmasta. Tilalle tulee sitten muita asioita, kuten lasten kuljettamisia esim. harrastuksiin ja huoltajatoimintaa siellä. Jos ap:n vaimo on täyspäiväisesti kotona, niin mielestäni voi kuitenkin odottaa, että hän ainakin yrittää hoitaa huushollin peruskuviot, kuten ruoanlaiton, tiskit, pyykit ja päivittäisen siistimisen samalla kun on lasten kanssa. Vähän omaa aikaa tarvitsee vanhemmista kumpikin. Keskustelkaa.
Meidän ratkaisumme oli seuraava: kumpikaan ei harrasta mitään. Toisaalta eipä siinä oikein ehdikään, kun mies tulee töistä niin myöhään, että on kaksi tuntia aikaa ennen nukkumaanmenoa. Tehdään siinä sitten iltaruokaa, laitetaan lapset nukkumaan ja mennään itsekin nukkumaan. Yksinkertaista.
Vierailija kirjoitti:
Kun minä olin kotona lasten kanssa, oli meillä sellainen sopimus, että sen päivän aikana olen pääasiassa lastenhoitaja, en siivooja. Toki laitoin ruokaa meille päivällä ja pesin pyykkiä, jotta kaikki hommat eivät kasaannu iltaan. Toki siivoilin sen mitä sotkimmekin, mutta pääasiassa päivät olivat niitä muumilauluja ja sormivärejä. Lasten päiväuniaikaan pidin kahvitaukoa kirjan ääressä ja siistin keittiön lounaan jäljiltä.
Miehen tullessa töistä jaoimme suurimman osan kotitöistä ja lastenhoidosta ja huolehdimme siitä, että molemmat saivat omaa aikaa. Ihan hyvin toimi, tosin myös mieheni oli sitä mieltä, että etusijalla päivisin piti olla lapset eikä kotityöt.
Ootko sä lastenhoitaja vai äiti? Kuulostaa siltä että tuo oli sun työtä.. Olit "kahvitauolla lukemassa kirjaa". Kestikö tää "kahvitauko" 10 min, niin kuin töissä on?
Ap, ei tollanen kyllä ole naiseltasi kauheen mukavaa käyttäytymistä! Ennen vanhaan äidit hoitivat lapset valittamatta joka saatanan asiasta ja miehet teki töitä. Nykyään miehet elättävät nämä akat, ja sen jälkeen hoitavat lapsen/lapset, tekevät kotityöt vielä siihen päälle. Mä sanon kyllä että (suuri osa) naisista on nykyään laiskoja paskoja, jotka haluaa vaan löhötä miehen rahoilla kotona! Ap, laita se akka töihin, tai ota ero! Siinä vaiheessa tajuais hänkin miltä tuntuu hoitaa ensin duuni ja sitten vielä lapset ja koti, kun ei ole enää miestä joka tuo rahan talouteen. Hävettää välillä olla nainen..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hullu akka.
Ei muuta pakkaat kassit ja kamat ja nostat kytkintä, ei tuollaisen hullun luokse kannata jäädä, elämäsi tulee olemaan ikuista tappelua kun ämmä koittaa kyykyttää sua tulevaisuudessa joka ainoassa asiassa.
Jätä ämmä yksin siivoilemaan, itse en katsoisi uhtä minuuttia.No tuolla menolla sinun ei onneksi tarvitse koskaan pakata kassejasi ja lähteä kenenkään luota. Parisuhteessa ku joskus joutuu tekemään kompromisseja eikä aina voi ajatella vain itseään.
Meillä ei lapsia taloudessa ole, mutta minä käyn töissä ja mies on tällä hetkellä työttömänä. Vapaapäivinä mielellään aika usein vain olisin tekemättä mitään ja menemättä mihinkään, varsinkin silloin jos töitä on paljon ja välissä vain se yksi vapaa mutta miehellä sitten taas on menohalua enemmän ja mielellään keksii meille jotain tekemistä. Kivaahan meillä on, kun vain lähdetään, mutta kieltämättä se joskus hitusen ärsyttää kun pitää lähteä ja mennä, mutta ymmärrän miestä sitten siinä, että työttömän päivät voivat toisinaan olla pitkäveteisiä ja siksi tykkää sitten, että tehtäisiin jotain silloin kun minullakin on vapaata.
Parisuhteen toimimisen yksi edellytys on se, että muistaa että on sen oman navan lisäksi myös se toinen napa.
Meillä toimii parisuhde hyvin, akka tekee naisten työt ja minulla on työn lisäksi omat harrastukseni mitkä ottavat oman aikansa.
Meillä ei tule kuuloonkaan, että ryhtyisin johonkin kotitöihin, sellaisesta ei edes keskustella, olen tehnyt selväksi sen jo alunalkaen.Lasteni äiti hoitaa lapset ja minä hoidan sitten kasvatuksen, niin että pennuilla on kuri ja järjestys, mutta myös käytöstavat.
Eikä tässä mitään suurempia ongelmia ole, itse en vain ole "eunukki" tyyppiä, että akkojen simputuksiin suostuisin ja antaisin itseäni määräillä.
Kysyn kyllä itseltäni, monia tuttavaperheitä katsellessani missä mies tekee mitä ämmä käskee, että mitkä ruuvit on äijällä päästä irti, enkä tuollaisia edes miehenä pidä.Isäni oli tuota tyyppiä. Kun hän sairastui, en käynyt katsomassa häntä vaikka sairaala oli melkein naapurissa.
Isäsi ollut varmasti iloinen ettet käynyt, kyllä minäkin häpeäisin tuollaista tytärtä.
Hankkikaa vaimot ulkomailta miehet! Siellä yleensä vielä tajutaan mitä perhe merkitsee. Useista suomalaisista naisista tullut "itsenäisiä sikoja". Nostetaan nainen jalustalle ja miehen pitäisi ryömiä edessä. Muuten mies on "sovinisti". Naiselle maksetaan lastenhoidosta ja kotona olosta (kaikkialla maailmassa ei ole edes näin hyvin!). Mies tuo työtä tekemällä tarvittavat rahat pöytään. Muijan mielestä vähintään 50% laskujen jälkeen jäävistä rahoista kuuluu hänelle ja "muksuille". Harmi että usein "muksun" osasta päättää nainen myös.
Jos edes nainen odottaa saavansa mieheltä rahaa tai että mies maksaa asumiset niin tietenkin hänen pitää myös kotityöt tehdä lastenhoidon lisäksi! Itselleni ei tulisi mieleenikään vaatia mieheltä lisätöitä kotona vaan olen kiitollinen että saan hoitaa rakkaita lapsiani. Kotona olo on etuoikeus! Tiedän että mies arvostaa minua tästä ja hemmottelee välillä ostamalla rahoillaan joitain asioita mistä tykkään/haaveilen tai yllättää tekemällä oma aloitteisesti kotitöitä. Rakastan että mies näyttää arvostavan minua ja usein viikonloppuisin rasvaan ja hieron miestä ihan vapaaehtoisesti. Hyvä olo näkyy myös puolin ja toisin sängyssä. :)
En ole ehkä perinteinen jäkättävä suomalaisvaimo, mutta annan kaikkeni hyvään suhteeseen. Se että saa tehdä muut iloiseksi tekee myös minut iloiseksi. Tulen parhaiten toimeen thainaisten kanssa joiden kanssa voin nauraa hassuille miehille jotka kohtelee hyvin naista. Ei hakkaa ja näyttää joskus hassusti tunteensa. Tuntuu hyvältä kun toinen halaa ja kuiskaa korvaan arvostavansa <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun minä olin kotona lasten kanssa, oli meillä sellainen sopimus, että sen päivän aikana olen pääasiassa lastenhoitaja, en siivooja. Toki laitoin ruokaa meille päivällä ja pesin pyykkiä, jotta kaikki hommat eivät kasaannu iltaan. Toki siivoilin sen mitä sotkimmekin, mutta pääasiassa päivät olivat niitä muumilauluja ja sormivärejä. Lasten päiväuniaikaan pidin kahvitaukoa kirjan ääressä ja siistin keittiön lounaan jäljiltä.
Miehen tullessa töistä jaoimme suurimman osan kotitöistä ja lastenhoidosta ja huolehdimme siitä, että molemmat saivat omaa aikaa. Ihan hyvin toimi, tosin myös mieheni oli sitä mieltä, että etusijalla päivisin piti olla lapset eikä kotityöt.
Ootko sä lastenhoitaja vai äiti? Kuulostaa siltä että tuo oli sun työtä.. Olit "kahvitauolla lukemassa kirjaa". Kestikö tää "kahvitauko" 10 min, niin kuin töissä on?
Ap, ei tollanen kyllä ole naiseltasi kauheen mukavaa käyttäytymistä! Ennen vanhaan äidit hoitivat lapset valittamatta joka saatanan asiasta ja miehet teki töitä. Nykyään miehet elättävät nämä akat, ja sen jälkeen hoitavat lapsen/lapset, tekevät kotityöt vielä siihen päälle. Mä sanon kyllä että (suuri osa) naisista on nykyään laiskoja paskoja, jotka haluaa vaan löhötä miehen rahoilla kotona! Ap, laita se akka töihin, tai ota ero! Siinä vaiheessa tajuais hänkin miltä tuntuu hoitaa ensin duuni ja sitten vielä lapset ja koti, kun ei ole enää miestä joka tuo rahan talouteen. Hävettää välillä olla nainen..
Vai "elättävät nämä akat"? Kyllä "ne akat" ovat niitä jotka elättävät miehen. "Ne akat" joutuvat luopumaan ansiotyöstä lapsia hoitaakseen. Mies jatkaa kuten ennenkin. "Ne akat" menettävät kosketuksen työelämään ja heidät unohdetaan. Mies jatkaa kuten ennenkin, verkostoituu ja etenee uralla. "Ne akat" eivät enää koskaan pääse töihin, kun nykyaikana on jonossa 200 nuorempaa ja koulutetumpaa, joilla ei ole aukkoa CV:ssä. Mies jatkaa kuten ennenkin, tienaa ja menestyy.
Minuakin hävettää että olet nainen.
Vierailija kirjoitti:
Väännetäänpä naisille rautalangasta: Miehet ei käytä työpäivää kahvitteluun ja juoruiluun vaan painaa töitä. Nainen lisäksi laskee, että kun on kotona lasten kanssa niin tekee vastaavan työpäivän. No ei tee. Varmasti on rankempia ja kevyempiä päiviä, mutta kyllä siellä kotona ehtii levätäkin. Toisin kuin mies jonka pitää olla koko työpäivä tekemässä...no töitä.
Ikuisuusaihe mutta sanotaan nyt taas kerran:
90% nykyäideistä todella on ollut siellä työelämässä ennen lapsia ja täten ihan objektiivisesti tietää että siellä pääsee helpommalla ja saa henkisesti itselleen jotain, kun kotona taas... no tiedämme kaikki mitä pas*** pienten lasten hoitaminen yksinään on. Sen tähden tämä ap-mieskään ei jaksaisi niitä lapsia iltaisin hoitaa vaan haluaa omiin menoihinsa. Jos se on ihan kevyttä lomaa, niin mitä äijä oikeen valittaa, miksei oo lastensa kanssa häh, vaan itkee täällä kun muija ei päästä kuntosalille ja kaljalle?
Mmitä tulee varsinaisiin kotitöihin , niin ne nyt ei voi oikeesti nykyihmistä rasittaa oli mies tahi nainen. Imurointi kerran viikossa 20 min, astiat koneeseen = 5min, pyykit koneeseen pari kertaa viikossa, a 5min, ruuanlaitto 30min tai väsyneenä mikron kilautus 30 sek. Nämä oli suoranaista lepoa ainakin mulle, saa edes sen 30 min hämmentää soppaa jos puoliso juoksee parkuvan konttaavan mytyn perässä, suoranaista terapiaa katsoa poreilevaa keiton pintaa kattilassa ja saada vaan seistä siinä rauhassa yksin.
Ja aaah, mun lapset ei ole enää kotihoitoiässä.
Vierailija kirjoitti:
Hankkikaa vaimot ulkomailta miehet! Siellä yleensä vielä tajutaan mitä perhe merkitsee. Useista suomalaisista naisista tullut "itsenäisiä sikoja". Nostetaan nainen jalustalle ja miehen pitäisi ryömiä edessä. Muuten mies on "sovinisti". Naiselle maksetaan lastenhoidosta ja kotona olosta (kaikkialla maailmassa ei ole edes näin hyvin!). Mies tuo työtä tekemällä tarvittavat rahat pöytään. Muijan mielestä vähintään 50% laskujen jälkeen jäävistä rahoista kuuluu hänelle ja "muksuille". Harmi että usein "muksun" osasta päättää nainen myös.
Jos edes nainen odottaa saavansa mieheltä rahaa tai että mies maksaa asumiset niin tietenkin hänen pitää myös kotityöt tehdä lastenhoidon lisäksi! Itselleni ei tulisi mieleenikään vaatia mieheltä lisätöitä kotona vaan olen kiitollinen että saan hoitaa rakkaita lapsiani. Kotona olo on etuoikeus! Tiedän että mies arvostaa minua tästä ja hemmottelee välillä ostamalla rahoillaan joitain asioita mistä tykkään/haaveilen tai yllättää tekemällä oma aloitteisesti kotitöitä. Rakastan että mies näyttää arvostavan minua ja usein viikonloppuisin rasvaan ja hieron miestä ihan vapaaehtoisesti. Hyvä olo näkyy myös puolin ja toisin sängyssä. :)
En ole ehkä perinteinen jäkättävä suomalaisvaimo, mutta annan kaikkeni hyvään suhteeseen. Se että saa tehdä muut iloiseksi tekee myös minut iloiseksi. Tulen parhaiten toimeen thainaisten kanssa joiden kanssa voin nauraa hassuille miehille jotka kohtelee hyvin naista. Ei hakkaa ja näyttää joskus hassusti tunteensa. Tuntuu hyvältä kun toinen halaa ja kuiskaa korvaan arvostavansa <3
Sinä olet mies, vaikka toki voit ajatella itseäsi kumppanisi "vaimona". Muuten kyllä kannatan ideaa. Jos miestä ei kiinnosta osallistua yhteisen kodin töihin, kukaan nainen ei menetä mitään jos tämä "mies" hankkii tuontivaimon ja pysyy poissa parisuhdemarkkinoilta. Pelkästään positiivinen asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hullu akka.
Kysyn kyllä itseltäni, monia tuttavaperheitä katsellessani missä mies tekee mitä ämmä käskee, että mitkä ruuvit on äijällä päästä irti, enkä tuollaisia edes miehenä pidä.Isäni oli tuota tyyppiä. Kun hän sairastui, en käynyt katsomassa häntä vaikka sairaala oli melkein naapurissa.
Isäsi ollut varmasti iloinen ettet käynyt, kyllä minäkin häpeäisin tuollaista tytärtä.
Mitä sinä tarkalleen häpeäsit?
Hän pyysi kyllä käymään. Sanoin että en millään ehdi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käypä jossain raksalla, niin näet miten miehet niitä töitä painavat. Yksi kiskoo jotain vipuja ja kolme ukkoa seisoo vieressä tumput suorina. Mikä tahansa raksa, mihin aikaan päivästä vain. Siivoojana ei voi kuin ihmetellä, miten saamattomia esimiehiä siellä on kun eivät saa alaisiaan töihin. Siivousalalla tuota ei siedettäisi.
Tästäkin tehty tutkimusta. Naiset stressaa enemmän töistä ja pakonomaisesti jää palkattomasti ylitöihin tekemään "pakko" loppuun. Mies tekee sen minkä kerkeää ja saa palkkansa. Miksi stressata ellei oma firma? Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa. Ja ole onnellinen että raksalla tehdään huolellista jälkeä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hullu akka.
Mitä sinä tarkalleen häpeäsit?
Hän pyysi kyllä käymään. Sanoin että en millään ehdi.
Todella kylmää ja pöljää toimintaa. Lapsellisuudesta puhumattakaan. Jokainen tekee parhaansa vanhempana.
"Vaan tässä sitä mies ripustaa pyykkiä"
Mies ?????
"Olo ei ole munaton"
Ahah!!!!!