Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Susanna Penttilä, The photoshopguru

Vierailija
28.01.2016 |

Vähän näyttää nenä oudolta, mutta ei se mitään

https://www.instagram.com/p/BA_99g1Ccvq/?taken-by=susannapenttila

Kommentit (257)

Vierailija
81/257 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kumipallona luokses pompin.."

Ei saa loukata. Kumipalloja.

Tämä on ote yhdestä laulusta.

Vierailija
82/257 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto piti oikein tarkemmin tutkia tätä Ferrerin nettisivua. Todella huonot asukuvat ja kuvaukset! Tollaiset peiliselfieasukuvat ei todellakaan ole sopivaa kuvamateriaalia "luksus"vaatekaupan nettisivulle.

Jostainhan suskille se raha tulee mutta ei Ferrerin kautta ellei todella räikeästi kierrä veroja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/257 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä saatte irti siitä, että haukutte jotain naista, joka haluaa pukeutua omalla tyylillään ja näyttää omanlaiseltaan? Mun mielestäni naisten tulisi tukea toisiaan ja antaa toisten olla oma itsensä, vaikka olisikin sitten hieman erilainen kuin perus tavismamma. Suomi kaipaa persoonia ja rohkeita & epätavanomaisiakin yksilöitä.

Oon itse ihan tavallisesti pukeutuva harmaa "toimistorotta", mutta mun mielestäni on vain mukavaa, että meitä on monenlaisia. Eikä naisen pidä mummoutua yli nelikymppisenä, jos hän ei sellaista halua. Toki mummoutuminenkin voi olla jees. Jokainen taaplatkoon tyylillään, mutta ilman haukkumista ja pilkantekoa. Suomeen mun mielestäni mahtuu kaikenlaisia persoonia ja moninaisuus on vain hyvä juttu.

Vierailija
84/257 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mitä? Ketä nuo kuvissa olevat todellisesti ovat? :-o Mistä olette noita kuvia saaneet??!

Ovatko ALIENSit valloittamassa meidän maailmaa??? *juoksee piiloon*

Vierailija
85/257 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pitäisikö tuon Ferrerin olla joku hienokin liike? Ainakin nettisivujen perusteella vaikuttaa halvalta, ja tuotekuvat ovat suoraansanottuja kamalia.. Hankkisi edes valokuvaajan, eikä ottaisi jokaista tuotekuvaa peilin kautta niin, että kädet peittää suurimman osan kyseisestä vaatteesta. 

Vierailija
86/257 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä saatte irti siitä, että haukutte jotain naista, joka haluaa pukeutua omalla tyylillään ja näyttää omanlaiseltaan? Mun mielestäni naisten tulisi tukea toisiaan ja antaa toisten olla oma itsensä, vaikka olisikin sitten hieman erilainen kuin perus tavismamma. Suomi kaipaa persoonia ja rohkeita & epätavanomaisiakin yksilöitä.

Oon itse ihan tavallisesti pukeutuva harmaa "toimistorotta", mutta mun mielestäni on vain mukavaa, että meitä on monenlaisia. Eikä naisen pidä mummoutua yli nelikymppisenä, jos hän ei sellaista halua. Toki mummoutuminenkin voi olla jees. Jokainen taaplatkoon tyylillään, mutta ilman haukkumista ja pilkantekoa. Suomeen mun mielestäni mahtuu kaikenlaisia persoonia ja moninaisuus on vain hyvä juttu.

No tuotahan se Tuksukin on saarnannut jo vuosia.

Vierailija
87/257 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on jotenkin surullista että hän vaikuttaa kuvittelevan edelleen olevansa joku hehkeä 25- vuotias.

Siksi pitää varmaan epätoivoisesti kiinni tuosta meikistä, blondauksesta, tekohiuksista, täytteistä jne ja pukeutuu aikuispissismäisesti?

Vierailija
88/257 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi katsokaa miten paljon paremman näköinen se oli brunettena joskus, ja onko tuo nenäkin erilainen, ainakin parempi tuossa?

http://static.iltalehti.fi/viihde/viidakon_susanna-p_vi.jpg

Mullakin oli tohon aikaan noita jäykän näköisiä push-up rintsikoita napapaitojen kaa :D

Tuon jälkeen rinnoistaan tuli maatalonemäntämäisen kokoiset epäsuhtaiset jotka näyttää liian painavilta omaan varteen nähden.

Vierailija
89/257 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka se sen pitkäaikainen miesystävä oli joka piilotteli toista kymmentä vuotta?

Seiskassa kun ei koskaan ollut kuvia, ja tämä sanoi että se on joku samanikäinen David Beckhamin näköinen. Silti tää hengaili niiden ratsuihmisten kanssa joka bileissä.

Näkikö kukaan koskaan sitä miestä taka-alalla?

Vierailija
90/257 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johanna Tukiainen on maininnut joidenkin vaatteidensa olevan Ferreristä.

Tuksu kertoi joskus vuosia sitten omassa blogissa että oli ostanut valkoisen aidon minkkiturkin tuolta liikkeestä ja että se hommattiin erityisesti hänelle, mutta eikö tuo ollut Animalian tai jonkun listoilla turkisvapaana liikkeenä? En ymmärrä?

Vierailija
91/257 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi katsokaa miten paljon paremman näköinen se oli brunettena joskus, ja onko tuo nenäkin erilainen, ainakin parempi tuossa?

Mullakin oli tohon aikaan noita jäykän näköisiä push-up rintsikoita napapaitojen kaa :D

Tuon jälkeen rinnoistaan tuli maatalonemäntämäisen kokoiset epäsuhtaiset jotka näyttää liian painavilta omaan varteen nähden.

Suskilla oli jo tuolloin silikonit.

Vierailija
92/257 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ton ikäsen naisen tärkein asia on olla pantavan näköinen?

Vierailija
93/257 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä oli kyllä paras: instagramissa tittelinsä on: TV-Person⭐️model⭐️playboy

Siis koska hän on playboyksi eli pelimieheksi ryhtynyt? Luuleekohan ulkomaalaiset nyt sitten että on naiseksi pukeutunut pelimies?

*TOTAALIREPS!* :D

Vierailija
94/257 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suskilla oli jo tuolloin silikonit.

Voisko olla silikonit JA push-upit? :)

Vierailija
95/257 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tollasella tekoperseellä voi istua?

Vierailija
96/257 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuotahan se Tuksukin on saarnannut jo vuosia.

Itse asiassa puolustan Tuksuakin, vaikka kieltämättä hän on ainakin kieltämättä sortunut mun mielestäni mauttomiinkin juttuihin (esim. jotkut mauttomat videot ym.) median perusteella. Mutta jo joskus viitisen vuotta sitten ihmettelin, miksi joku hieman erikoisempi ja rohkeampi oman tiensä kulkija on ns. "vapaata riistaa" kaikenlaiselle nälvimiselle ja kiusaamiselle.

Mutta Suskia näköjään nälvitään vain ulkonäkönsä perusteella. Muutenhan hän vaikuttaa todella ihanalta ja symppikseltä ihmiseltä ainakin joidenkin tv-ohjelmien perusteella.

Oon ihan aidosti sitä mieltä, että sellaista ihmistä ei olekaan, jolla olisi varaa haukkua ketään toista. Kukaan ei ole niin synnitön, että olisi varaa heittää se ensimmäinen kivi. Ja en ole edes mikään uskovainen, vaan aidosti liberaali. Mun mielestäni on ihan oikeasti siistiä, että täällä meitä on monenlaisia ja jokainen saisi olla om itsensä ilman mitään nälvimistä ja kiusaamista!

T. Ehkäpä liian idealisti stadilainen nainen (ja av-mamma), joka pitää muiden naisten puolta

Vierailija
97/257 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jörnisin niin uskomattoman kovaa!

t. naishimo 19 v

Vierailija
98/257 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räväkkä ja persoonallinen tyyli saa olla naisella kuin naisella, mutta kun tuo paljasteleva pukeutumien ja itsekorostus menee jo ihan överiksi. Ihme jos lähipiiri ei ole asiasta huomauttanut.

Vai eikö hänellä ole varaa palkata ketään nuorta tyylikästä valokuvamallia vaatteilleen? 

Vierailija
99/257 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jörnisin niin uskomattoman kovaa!

t. naishimo 19 v

Kulli heiluisi todella raakasti aamusta iltaan!

Vierailija
100/257 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prime Body bloggaaja on vielä Penttilääkin pahempi!

Näytti niin siloposkiselta Martinan vieressä ja ne kuvat ukosta, hoh hoijaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän