Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

oon 13 vuotias tyttö ja haluisin haastaa äitini oikeuteen pahoinpitelystä ja henkisestä kiusaamisesta.

Vierailija
28.01.2016 |

se on useemman kerran tönässy mua pitäny ranteistakiinni lukinnu omaanhuoneeseen muka rauhottumaan... lisäks se rajaa mun elämää ja kavereita, vittuilee koulusta eikä vittuilakseen osta ees kunnon kamoja mulle... Oon ajatellu et kävisin valittaa koulu terkkarille mut en halua et joku lasten suojelu puuttuu asiaan koska en halua pois mun kotoa. Ongelma on mutsi... Faijan kans sujuu paljon parempi se ymmärtää mua ja oonkin miettiny jo pitkään et kaikki ois hyvin jos äiti vaan muuttas pois. Siks ajattelin oisko suora rikosilmotus poliisille tehokkaampi ja se ainaki sais iskän tajuumaan miten paha mun on asuu mutsin kans ja ehkä ne erois. Mul on myös pikkuveli 4 vuotias se on mutsin lellikki ja sitä ei pahoinpitele ja mua se kersa vituttaa ja ärsyttää, se kiusaa mua, tonkii tavarani eikä anna hetken rauhaa. Lisäks sillä on nyt joku vitun uhma niin että huutaa ja raivoo eikä mul oo edes koulu rauhaa siis esim lukee kokeisiin. Oon sata varma et mun elämä pelastuis jos mutsi ja broidi muuttas pois ja mä saisin jäädä asuu iskän kans. Oikeesti vihaan mun mutsia niin et välil jopa toivon et se kuolis ajais esim kolarin mut niin hyvä tuuri mulla nyt ei kuitenkaa käy... Kerran oon laittanu mutsille viestejä pre paid liittymästä toisen naisen nimissä siis et faija ois pettäny sitä.... Mut ei ne eronnu... Alan olla ihan loppu....

Kommentit (291)

Vierailija
181/291 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no olisitte ilosia pääsen paska äidistä ja sen kersasta eroon iskä ei halua sitä kakaraa vaivoikseen koska olen isin prinsessa ja ainoa nainen ikinä sen elämässä ja me ei huolita ketään naista enäämeidän perheeseen iskä rakasta vain minua

sullei ilmeisesti oo ees isää tai ees taitoo alottaa omaa ketjuu ku pitää esiintyä minuna? Hullu epäsikiö sääliks käy....

Vierailija
182/291 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu juu niin varmaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/291 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

iskä lupas et oon sen ykkös nainen kuulkaa! täyttää just ero hakemusta tuossa ja äiti vaan vollottaa makkarissa. jee. iskä lupas ettei tuu ketään muuta naista enää ikinä kuin minä.

Hahha haiska paska sinä nolife looser jonka pitää tupata osaks toisen ketjuu... ei oo sitä omaa elämää vissiin niin...eli ei todellakaan ollu toi kommentti mun kirjottama...

kyl tää kommentti on kuule ih an just mun kirjottama että mee itte vetää vaik kätee luuseri mä olen tän ketjun aloittaja

Vierailija
184/291 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä pitäisi ajatella myös pikkuveljeä, rankasti oireileva sisko pilaa hänen lapsuutensa, ja vie varmasti suhteettoman paljon vanhempien voimia!

Vierailija
185/291 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä pitäisi ajatella myös pikkuveljeä, rankasti oireileva sisko pilaa hänen lapsuutensa, ja vie varmasti suhteettoman paljon vanhempien voimia!

se psykopaatti kakara on jo pilattu se menee laitokseen iskä sano

Vierailija
186/291 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

iskä lupas et oon sen ykkös nainen kuulkaa! täyttää just ero hakemusta tuossa ja äiti vaan vollottaa makkarissa. jee. iskä lupas ettei tuu ketään muuta naista enää ikinä kuin minä.

Tää on joku hullu joka i tosiaan ole minä siis aloittaja.....ja hyvä niin etä tän sekoiluista on otettu kuulemma screen shotit jne ja muutenki puhuttu paskaa mä voin vedota mun aitoihin kommentteihin ja vammoihin ja väittää et jopa randomit kateeeliset kiusaa mua sen lisäks et omaäiti on tuhoisa...tää kaikki menee niin mun pussiin et kiitos kiitos

Vierailija
187/291 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

13 vuotiaan tyttären äitini, nyt epäilen tuota tekstiä. Ei sen ikäiset täällä stadissakaan käytä sanoja mutsi, faija, broidi... vaan me vanhemmat käytämme.

Lisäksi järjestään kaikki yhdyssanat pielessä. Kyllä sen ikäiset osaa kirjoittaa.. me aikuiset taas sinnepäin. ;)

Jos tää nyt kuitenkin pitää kutinsa ja puhut totta, niin perhekokous. Kerrot vanhemmillesi yhdessä, rauhassa, missä mättää. Luulen, ettei se sunkaan käytös aina niin sopivaa ole.

Juuri näin

13-v ei kirjoita näin. Kaikki yhdyssanat väärin

Vierailija
188/291 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsos se koti on sun äitisi koti ja vanhempia ei viedä minnekkään vaan lapsi viedään turvaan.

Tosin taidan olla äitisi puolella ja se ongelma olet sinä eikä äiti.

Vierailija
189/291 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on joku hullu joka i tosiaan ole minä siis aloittaja.....ja hyvä niin etä tän sekoiluista on otettu kuulemma screen shotit jne ja muutenki puhuttu paskaa mä voin vedota mun aitoihin kommentteihin ja vammoihin ja väittää et jopa randomit kateeeliset kiusaa mua sen lisäks et omaäiti on tuhoisa...tää kaikki menee niin mun pussiin et kiitos kiitos

tää ei oo ollenkaan aloittajan siis minun tekstiäni en kirjoita tuolla tavalla noin psykopaattisesti kuin sinä eikä puhu jostain shcreen shoteista eikä tommosista ja sä puhut paskaa mun äiti on paska ja toivon että jok tappa sen ja iskä ottaa eron jäa  äiti vollottaa ja kakara veli viedään hullu laitokseen

Vierailija
190/291 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

XDDD

Vierailija
191/291 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha ihan sama mitä ootte mieltä musta mun iskä rakastaa mua silti yli kaiken ettekä te tai ees paska mutsi voi sille yhtään mitään.. Iskä soitti just et on kohta täällä pysähtyy vaan subwaylla hakee mulle syömistä kun ihku äiti ei vaivautunu jättää ees sellasta vaik oon kipee...itkin että en saa henkee kun itken niin kun olen ahdistunu  ja iskä vaan sano et rauhotu kaikki järjestyy puhutaan kohta oot maailman rakkain....mä niintiesin sen...ehkä tää vielätästä...*onnellinennyt*

Kai sä tiät ketä se sun isäs nussii ;)

Vierailija
192/291 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha ihan sama mitä ootte mieltä musta mun iskä rakastaa mua silti yli kaiken ettekä te tai ees paska mutsi voi sille yhtään mitään.. Iskä soitti just et on kohta täällä pysähtyy vaan subwaylla hakee mulle syömistä kun ihku äiti ei vaivautunu jättää ees sellasta vaik oon kipee...itkin että en saa henkee kun itken niin kun olen ahdistunu  ja iskä vaan sano et rauhotu kaikki järjestyy puhutaan kohta oot maailman rakkain....mä niintiesin sen...ehkä tää vielätästä...*onnellinennyt*

Kai sä tiät ketä se sun isäs nussii ;)

no mua, se ei enää ees halua äitin pillua

Vierailija
193/291 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

se psykopaatti kakara on jo pilattu se menee laitokseen iskä sano

Näille noloille Provoille viesti nro 335. Aina olen sanonut samaa. Opiskele lisää, käytä mielikuvistusta, keksi IHAN OMA JUTTU jolla provoilet. Tällainen toisen tarinaan/provoon(?) tunkeminen on raukkamista, Eikö susta todella muuhun ole? Jos ei... Hmm.. mitäs niitä on vaihtoehtoja..

Enemmän kuin provojen kirjoittajia, halveksin toisten provojen omijoita. Koska he eivät osaa mitään omaa,

Vierailija
194/291 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otin muutamia kuvakaappauksia talteen siltä varalta että ketju poistuu.

Niin minäkin! Nettipoliisin tehtävä on selvittää taustalla tehtävä juonittelu, varsinkin, jos syyttömästä yritetään tehdä syyllinen väärin, tekaistuin todistein!!!

Ap, sinä menet nyt näyttämään tämän koko ketjun isällesi  JA  äidillesi!

Tämä ketju ja sen sisältö saattavat päätyä vanhemmillesi muutakin kautta ... , joten nyt kipi kapi hopi hopi!

Tarvitset oikeanlaista apua ongelmiisi, että alat kasvaa suoraan. Nyt olet jotenkin kieroon kasvanut, kun ajatuksesi ovat tuollaisia, mitä täällä julki tuot. 

Vierailija
195/291 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en tiedä mistä toisen jutusta te puhutte minä tämän aloitin mutta nyt tuli poliisi hakemaan äitiä ja sen kauhu kakaraa säilöön ja huomenna lähtee kakara laitokseen ja äiti johonki hoito laitokseen

Vierailija
196/291 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hulluja tänne tupsahti? AP;n ihailijat siis hänenä esiintyvät sekä insestityypit saisi poistaa, miten muuten tämä case etenee?

Vierailija
197/291 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no täällä aito aloittaja... äiti edelleen itkee ja faija lohdutti mua ja toi suklaata kaupasta mulle ja silittelee mun päätä ja sanoo että varmasti jään iskälle jos ero tulee ja että aikoo pistää äidin koville tänä iltana kun menevät makuu huoneeseen. ja että mutsi tekee tosi väärin kun pahoin pitelee nyt mulla on mustelma ranteessa minkä näytin iskälle. se aikoo rankaista äitiä illalla.

Vierailija
198/291 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hittoa? Sanokaa et tää on provo!

Vierailija
199/291 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh HUh. NYt mahtaa olla pakko irtisanotua tästä jutusta; sen verran hullua porukkaa näyttää pesivän av-palstalla, jotka kommenttien lisäksi jopa heittäytyvät esittämään ap:ta tai hänen äitiään, ja osa porukkaa on jo soittamassa poliisia suunnilleen ;_D

Eli pahoitteluni nöyrät, kyseessä oli työkavereilta vastaan otettu haaste: Kirjoittaa tänään tälle palstalle provo, joka 3 tunnissa kerätä vastaksia vähintään 10 sivua....Meni, osui, ja paukkui ;D

Provoon vaikutteita otettu vähän sieltä ja täältä, enimmäkseen omasta päästäni. Joten rauha mammat, kaikki ok, ja mä tän vedon onnistumisen takia 300e rikkaampi :D

Vierailija
200/291 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me olla nöyriä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän