oon 13 vuotias tyttö ja haluisin haastaa äitini oikeuteen pahoinpitelystä ja henkisestä kiusaamisesta.
se on useemman kerran tönässy mua pitäny ranteistakiinni lukinnu omaanhuoneeseen muka rauhottumaan... lisäks se rajaa mun elämää ja kavereita, vittuilee koulusta eikä vittuilakseen osta ees kunnon kamoja mulle... Oon ajatellu et kävisin valittaa koulu terkkarille mut en halua et joku lasten suojelu puuttuu asiaan koska en halua pois mun kotoa. Ongelma on mutsi... Faijan kans sujuu paljon parempi se ymmärtää mua ja oonkin miettiny jo pitkään et kaikki ois hyvin jos äiti vaan muuttas pois. Siks ajattelin oisko suora rikosilmotus poliisille tehokkaampi ja se ainaki sais iskän tajuumaan miten paha mun on asuu mutsin kans ja ehkä ne erois. Mul on myös pikkuveli 4 vuotias se on mutsin lellikki ja sitä ei pahoinpitele ja mua se kersa vituttaa ja ärsyttää, se kiusaa mua, tonkii tavarani eikä anna hetken rauhaa. Lisäks sillä on nyt joku vitun uhma niin että huutaa ja raivoo eikä mul oo edes koulu rauhaa siis esim lukee kokeisiin. Oon sata varma et mun elämä pelastuis jos mutsi ja broidi muuttas pois ja mä saisin jäädä asuu iskän kans. Oikeesti vihaan mun mutsia niin et välil jopa toivon et se kuolis ajais esim kolarin mut niin hyvä tuuri mulla nyt ei kuitenkaa käy... Kerran oon laittanu mutsille viestejä pre paid liittymästä toisen naisen nimissä siis et faija ois pettäny sitä.... Mut ei ne eronnu... Alan olla ihan loppu....
Kommentit (291)
Voin mä mennä juttelee terkal perhe neuvolaan ihan mihin tahansa vaik polsiisille kunhan lopput tulos on se ettei joudu enää asuu mutsin kaa eikä mieluiten myös veljen vaan haluun mun iskälle ja sen se lupas tänään jo alustavasti....
Vierailija kirjoitti:
Kyllä äiti on aiheuttanu mul mustelmia pitämällä ranteista ja käsi varsista mut miten niit todistaa jälki käteen niimpä... sillä vaan sanoin et äiti käy helposti mun kimppuun jolloin voin kuvata mustelmat ja vammoja muutenki saa myös itelleen aiheuettuu sillonku niit ei oo jos pitäs esim jos koulus meen terkkaril....ettei mutsi paska pääse liian helpol ku on pahoinpidelly mua...
Sinähän suunnittelet rikoksia!
Oikeasti voisikin ilmiantaa. Ihan sen vuoksi, että jos se äiti joutuu tuon hullun jutuista johonkin tutkintoihin, niin ip- osoitteella voisi näyttää että kyseessä on hullu ja manipuloiva lapsi. Toivottavasti isä näkisi tämän ketjun.
Ap, pahimmillaan tilanne voi mennä siihen että isäsi muuttaa kanssasi asumaan. Menee jonkun aikaa ihan hyvin, mutta sitten isäsi (aikuinen mies) alkaa kaivata naisseuraa ja silloin paljastuu tyttären todellinen luonne.
Mutta sen voisit kyllä tehdä että pyytäisit enemmän kahdenkeskistä aikaa isäsi kanssa. Tunnut olevan sen tarpeessa. Kouluterkalle puhumaan meno on hyvä vaihtoehto. Isäsi on fiksu ja ymmärsi sen. Se on helpoin tapa edetä psykiatrin luo, yksityisesti se on kallista. Ehkä asiat menevät kuntoon kun pääset psykiatrisen avun piiriin. Lastensuojelua tuskin tulee tähän mukaan, kun ammattilaisille on selvä että vika on jossain muualla kuin kotioloissa. Paitsi jos äitisi kokee ettei jaksa sinun kanssasi, silloin lastensuojelu tarjoaa tukea - äidillesi.
Taitaa nyt ap:n käydä kalpaten...
Vierailija kirjoitti:
On niin sairas provo että. Se jonka tämän keksi niin pitäisi oikeasti mennä tutkimuksiin.
Tuliko oikein rytmihäiriö? Liukastuitko sokerijäätiköllä merkkikengillä vai tipahtiko uusin Vallilan verho niskaan? :D
Tervetuloa tähän maailmaan, nössö, Täällä kuules sattuu ja tapahtuu. Toivottavasti moinen ahdasmielinne ja elämää kokematon hienohelma ei ole kenenkään äiti.
Harvoin saa täälläkään lukea ihan näin häiriintynyttä jankkausta. Enkä puhu nyt kommentoijista.
Otin muutamia kuvakaappauksia talteen siltä varalta että ketju poistuu.
iskä lupas et oon sen ykkös nainen kuulkaa! täyttää just ero hakemusta tuossa ja äiti vaan vollottaa makkarissa. jee. iskä lupas ettei tuu ketään muuta naista enää ikinä kuin minä.
Täs menee nyt oidipuskompleksit melkosen mittaviin sfääreihin.
No niin, nyt aloittaja sitten pilasi provonsa vetämällä överiksi. Ehan herveetä.
sääli et suomen laki ei anna mennä naimisiin iskän kanssa!
Nojoo, kyllä nämä viimeisimmät ap:n viestit paljavastivat tämän provoksi, jos aika monta sivua pysyinkin vielä kärryillä. Kiitos kuitenkin tästä ja hyvää ajattelemisen arvoista keskustelua aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
iskä lupas et oon sen ykkös nainen kuulkaa! täyttää just ero hakemusta tuossa ja äiti vaan vollottaa makkarissa. jee. iskä lupas ettei tuu ketään muuta naista enää ikinä kuin minä.
Huh, toivottavasti tää on provo. Tai sitten totta, ja isä on henkisesti sairas. Ja tytär perinyt sen.. jotenkin nyt tuli sellainen olo että parasta olisi että äiti ja pikkuveli pääsisivät pois tuosta ilmapiiristä, kuinka raskasta voi olla arki tuollaisen tyttären kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Otin muutamia kuvakaappauksia talteen siltä varalta että ketju poistuu.
hmmm.. siis mitä/ketä varten? Ja miksi luulet että ketju poistuu?
Vähän mahtaa olla Suomen Skitsofrenikot edustettuna tällä palstalla, sen verran paranoiaa tässäkin ketjussa :D Huvittavaa.. ei kai teillä hoidossanne pieniä lapsia ole? Hope not..
Vierailija kirjoitti:
Ja kaikki tämä jännitys viety 5 tunnissa läpi. Olipa mielenkiintoinen päivä. Siivoaminen, pyykkien viikkaus ja ruuanlaitto on sujunut viihdyttävissä merkeissä!
no olisitte ilosia pääsen paska äidistä ja sen kersasta eroon iskä ei halua sitä kakaraa vaivoikseen koska olen isin prinsessa ja ainoa nainen ikinä sen elämässä ja me ei huolita ketään naista enäämeidän perheeseen iskä rakasta vain minua
Vierailija kirjoitti:
Hahha haiska paska sinä nolife looser jonka pitää tupata osaks toisen ketjuu... ei oo sitä omaa elämää vissiin niin...eli ei todellakaan ollu toi kommentti mun kirjottama...
Kuvakaappaukset lähetetty Tietylle Taholle.
Jos ap:n kertomus on kaikilta osin totta niin isä varmasti ottaa johonkin yhteyttä ellei ihan vajaa ole. Jokaiselle vanhemmalle pitäisi olla tuossa tilanteessa selvää että lapsi tarvitsee apua. Isä on tehnyt virheen sanoessaan ottavansa ap:n kanssaan asumaan JOS tulee ero, se on laukaissut tälläisen fantasian ap:n päässä vaikka eroa ei ole tulossa. Olisi pitänyt sanoa ettei suostu spekuloimaan koko asiaa sillä mitään eroa ei tule ja rakastan äitiäsi. Mutta kaikki vanhemmathan tekevät virheitä eikä ole helppo tajuta miten teinin mielessä asiat saa outoja merkityksiä, teini-ikäisenähän ihminen ajattelee kuten psykoosissa oleva narsisti. Ja hassua on se, että kun tuo ikä menee ohi niin ihminen voi olla mitä herttaisin ja fiksuin, vaikka teininä olisi aivan psyko! Sen takia persoonallisuushäiriöitä ei tuon ikäisille edes diagnosoida koska diagnoosin voisi saada joka toinen! Nyt äkkiä apua ap:lle ennenkuin tuo kehitysvaihe pilaa loppuelämän, kuten sille Seinäjokelaiselle kävi!
Kuule, sinun äiti itkee nyt ihan toisesta syystä. Äitisi on pettynyt ja miettii jatkoa, joka on aivan selvä. Äitisi soittaa varmaan huomenna perheneuvolaan ja löydät itsesi puhumassa siellä. Sen jälkeen sinut mitä todennäköisemmin ohjataan hoitoon, se voi olla avohoito tai sitten ihan suljettu hoito. Äitisi on varmaan tänään oivaltanut että sinä tarvitset apua jota hän ei voi antaa. Se itku tarkoittaa että hän on surullinen sinun puolesta.