Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

oon 13 vuotias tyttö ja haluisin haastaa äitini oikeuteen pahoinpitelystä ja henkisestä kiusaamisesta.

Vierailija
28.01.2016 |

se on useemman kerran tönässy mua pitäny ranteistakiinni lukinnu omaanhuoneeseen muka rauhottumaan... lisäks se rajaa mun elämää ja kavereita, vittuilee koulusta eikä vittuilakseen osta ees kunnon kamoja mulle... Oon ajatellu et kävisin valittaa koulu terkkarille mut en halua et joku lasten suojelu puuttuu asiaan koska en halua pois mun kotoa. Ongelma on mutsi... Faijan kans sujuu paljon parempi se ymmärtää mua ja oonkin miettiny jo pitkään et kaikki ois hyvin jos äiti vaan muuttas pois. Siks ajattelin oisko suora rikosilmotus poliisille tehokkaampi ja se ainaki sais iskän tajuumaan miten paha mun on asuu mutsin kans ja ehkä ne erois. Mul on myös pikkuveli 4 vuotias se on mutsin lellikki ja sitä ei pahoinpitele ja mua se kersa vituttaa ja ärsyttää, se kiusaa mua, tonkii tavarani eikä anna hetken rauhaa. Lisäks sillä on nyt joku vitun uhma niin että huutaa ja raivoo eikä mul oo edes koulu rauhaa siis esim lukee kokeisiin. Oon sata varma et mun elämä pelastuis jos mutsi ja broidi muuttas pois ja mä saisin jäädä asuu iskän kans. Oikeesti vihaan mun mutsia niin et välil jopa toivon et se kuolis ajais esim kolarin mut niin hyvä tuuri mulla nyt ei kuitenkaa käy... Kerran oon laittanu mutsille viestejä pre paid liittymästä toisen naisen nimissä siis et faija ois pettäny sitä.... Mut ei ne eronnu... Alan olla ihan loppu....

Kommentit (291)

Vierailija
141/291 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iskä kävi nopeesti ja lähti, piti mua sylissä ja suuteli hiuksia ja toi kuumaa mehua ja sen patongin...Itkin ettenvaan jaksa enää olla kotona ja kerroin että äiti löi mua hiusharjalla päähän aamulla ja repi hiuksia kun raivoissaaan teki lettiä..Iskällä tuli kyyneleet silmiin ja lupas et asiat selvitetään...ja mä meen heti huomenna jos pääsen voinninpuolesta kouluun ni terkkaril kertoo äidistä...ja iskä lupas et jos ero tulee ni tottakai mä jään hänelle..jippijaijei hyväolo taas...

Kerropa isällesi, että sinä lähetit sen pettämisviestin.

Ellet kerro, niin petät myös isäsi luottamuksen. Kun asia aikanaan valkenee hänelle, että sinä halusit heille eron - omaa mustasukkaisuuttasi? - niin isäsi ei enää katsokaan sinuun päin, kun katuu, että menetti oman vaimonsa angstiteinin takia, joka jopa juonitteli täällä nettipalstalla, kuinka isä ei voi ottaa uuttakaan vaimoa, koska sinä karkotat sen halutessasi pitää vain isäsi! Suhteesi vanhempiisi eivät ole terveet, eivät kumpaankaan. He ovat vanhempiasi, eivät sinun pompoteltavia ja eroteltavia.

Vierailija
142/291 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä äiti on aiheuttanu mul mustelmia pitämällä ranteista ja käsi varsista mut miten niit todistaa jälki käteen niimpä... sillä vaan sanoin et äiti käy helposti mun kimppuun jolloin voin kuvata mustelmat ja vammoja muutenki saa myös itelleen aiheuettuu sillonku niit ei oo jos pitäs esim jos koulus meen terkkaril....ettei mutsi paska pääse liian helpol ku on pahoinpidelly mua...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/291 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 vuotiaan tyttären äitini, nyt epäilen tuota tekstiä. Ei sen ikäiset täällä stadissakaan käytä sanoja mutsi, faija, broidi... vaan me vanhemmat käytämme.

Lisäksi järjestään kaikki yhdyssanat pielessä. Kyllä sen ikäiset osaa kirjoittaa.. me aikuiset taas sinnepäin. ;)

Jos tää nyt kuitenkin pitää kutinsa ja puhut totta, niin perhekokous. Kerrot vanhemmillesi yhdessä, rauhassa, missä mättää. Luulen, ettei se sunkaan käytös aina niin sopivaa ole.

Vierailija
144/291 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku pikkupillu/kikuli kehitellyt mielestään hyvän provon, jolla saa aikansa kulumaan. Vaikea uskoa, että kukaan aikuinen jaksaisi tuollaista paskatekstiä suoltaa sivutolkulla, vaikka olisi kuinka vinksahtanut nupistaan.

Vierailija
145/291 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teidän kielenkäyttö on huonoa. Aikuiset kyllä ymmärtää mistä nyt on kysymys, joten jättäkää ilkeät kommentit kommentoimatta ja jättäkää lapsi rauhaan. Aikuiset järkevät ihmiset eivät tule tänne haukkumaan lasta sairaaksi, hyvänen aika sentään mitä porukkaa. Jos Ap haluat välttyä mielipahalta, lähdet pois täältä keskustelusta ja mietit muita asioita.

Miksi pitäisi lässyttää ihmiselle, joka selvästikin on empatiakyvytön? Miksisitä kiinnostaisi kenenkään päähäntaputtelu ja lässytys?

Sille murhaajateinillekkin varmaan lässytettiin hieman liikaa...

Sinäkö olet empatiakykyinen? Teet todella hätäisiä ja tuomitsevia johtopäätöksiä pelkkien kirjoittelujen peruusteella. Mene itseesi. Ihan selvästi tämä lapsi on hakoteillä ja tarvitsee ohjausta. Vastaat vihalla vihaan, se on näköjään sinun tyylisi.

Vierailija
146/291 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä äiti on aiheuttanu mul mustelmia pitämällä ranteista ja käsi varsista mut miten niit todistaa jälki käteen niimpä... sillä vaan sanoin et äiti käy helposti mun kimppuun jolloin voin kuvata mustelmat ja vammoja muutenki saa myös itelleen aiheuettuu sillonku niit ei oo jos pitäs esim jos koulus meen terkkaril....ettei mutsi paska pääse liian helpol ku on pahoinpidelly mua...

Miksi äitisi piti sinua ranteista kiini? Mikä johti tuohon?

Vierailija
147/291 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iskä kävi nopeesti ja lähti, piti mua sylissä ja suuteli hiuksia ja toi kuumaa mehua ja sen patongin...Itkin ettenvaan jaksa enää olla kotona ja kerroin että äiti löi mua hiusharjalla päähän aamulla ja repi hiuksia kun raivoissaaan teki lettiä..Iskällä tuli kyyneleet silmiin ja lupas et asiat selvitetään...ja mä meen heti huomenna jos pääsen voinninpuolesta kouluun ni terkkaril kertoo äidistä...ja iskä lupas et jos ero tulee ni tottakai mä jään hänelle..jippijaijei hyväolo taas...

ettet pikkasen liiottele? Repi hiuksia = yksi takku, jota ei huomannut? Löi harjalla = harja lipes takusta ja kolahti päähän? 

Sorry vaikea uskoa enää mitään sun suusta (jos tottakaan koko juttu), koska avauksessa tuli jo ilmi, että yrität tempuilla saada isäsi itsellesi kokonaan. Se jos mikä on halpamaista, että yrität saada vanhempasi eroamaan oman etusi nimissä. Halveksin moisia ihmisiä, ehkä enemmän kuin pettäjiä.

Vierailija
148/291 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sun tyttö?

Vierailija
149/291 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhhaaaha sehän teitä vituttaa kun iskä olikuinoliki mun puolel! Iskä oli se joka käski mun mennä terkalle kertoo et äiti löi harjalla päähän....pyysin itte letit joita se urpo ei osannu tehdä...pyysin uudet ja sit kopasi..varmuuden varalta kopasin itte harjal kovempaa jotta varmasti täl kertaa jää se jälki....niin monesti on menny ku koiraveräjäst mua riepoteltuaan...iskä sanoi et ottaa vakavan keskustelun mutsi kaa mun kohtelusta tänään jos eioo toivottu loppu tulos sit meen terkal huomen ja luulen et sitä haluu kyl molemmat mutsi ja faija välttää.........pahoinpitely syyte ja tosieen tuo nuorin kersa vasta 4 vuotias....ja multa varmaan kysytään siitäki.......niin,,,iskä ei oo tyhmä...

Vierailija
150/291 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ollut iloisempi omasta normaalista, järkevästä, hyvinkäyttäytyvästä ja empaattisesta 13-vuotiaasta tyttärestäni kuin nyt.

Tekopyhä idiootti, sä et varmaan pahoinpitelekään häntä etkä kiusaa. Voi luoja miten tyhmiä aikuisia tässä ketjussa on! Tietenkin ap oireilee, kun äiti on hirviö. Ja kaiken tuon puheen takana on luultavasti ihan fiksu ihminen, joka on vain joutunut äitinsä likasangoksi. Äiti on sairas, eikä sitä saa sanoa ääneen täällä! Ja jos ap onkin joku neurologisesti poikkeava kärsijä, niin sekään ei oikeuta hänen äitinsä toimintaa, pitäisi nähdä äidin, ettei lapsella ole hyvä olla ja laskea vaatimustasoaan! Kamalaa!

Vierailija
151/291 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Neurologisesti poikkeava kärsijä"...

Vierailija
152/291 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teidän kielenkäyttö on huonoa. Aikuiset kyllä ymmärtää mistä nyt on kysymys, joten jättäkää ilkeät kommentit kommentoimatta ja jättäkää lapsi rauhaan. Aikuiset järkevät ihmiset eivät tule tänne haukkumaan lasta sairaaksi, hyvänen aika sentään mitä porukkaa. Jos Ap haluat välttyä mielipahalta, lähdet pois täältä keskustelusta ja mietit muita asioita.

Miksi pitäisi lässyttää ihmiselle, joka selvästikin on empatiakyvytön? Miksisitä kiinnostaisi kenenkään päähäntaputtelu ja lässytys?

Sille murhaajateinillekkin varmaan lässytettiin hieman liikaa...

Ai mikä logiikka, pahoinpitelemällä lapsista kasvaa kilttejä, ja ymmärtämällä ne murhaa jonkun! Ööö, eiku.... Jos aloittajan äiti kerran pahoinpitelee häntä, niin se on aivan sama, miten lapsi käyttäytyy!! Herätkää! Ap:han yrittää kertoa äidilleen, että älä enää koske minuun!

Juuri teidän takianne Suomessa tapetaan Eerikoja, vika on tytössä, jos se oireilee, ja jos on hiljaa, alistunut, eikä oireile, kaltoinkohtelu jää huomaamatta! Hyvä, hyvä, "mammat"! Ette tuolla asenteella ole edes Äitejä, korkeintaan joutuneet synnyttämään...

Minusta taas vaikuttaa siltä, ettei ap jostain muusta syystä (raha? läksyntekoon hopotus?) siedä äitiään, provosoituu itse ja alkaa sitten provota äitiään, että saisi lisää syytä vihata äitiään. Kierre valmis. Monesti vanhemmat ovat todella kunnollisia ja vastuullisia, mutta nuori on saanut vaikutteita muualta tai muuten kokee jäävänsä huonommalle kuin kaverinsa (ei saa nenäkorua tai paljaspeppushortseja, kun kavereillakin on!) ja siksi raivostuu vanhemmilleen tai sille, joka asettaa rajat. Rajat ovat rakkautta, rajattomuus ei!

Väkivalta, siis OIKEA väkivalta, on täysin eri asia!!! Ranteista kiinni pitäminen nuoren riehuessa ei todellakaan ole väkivaltaa! Ei myöskään kotiaresti. Niitä juuri olen kuullut ammatti-ihmistenkin suosittelevan raivoavan ja päälle käyvän teinin hillitsemiseksi. Ap ei ole kertonut, mitä hän itse on tehnyt, että äidin on pitänyt ottaa ranteista kiinni? Yrittänyt lyödä äitiä? Yrittänyt rikkoa tavaroita? Vahingoittaa itseään? 

Eerikaa kohtaan oli selkeää, rankkaa ja jatkuvaa väkivaltaa, joten sitä ei voi millään tavoin rinnastaa tavallisen perheen teiniongelmiin, joita on enemmän tai vähemmän joka teinin perheessä, riippuen jo lähtökohtaisesti ihmisten perusluonteista. Ei hiljaisten nyhveröitten kaa tule hankauksia (kuten ap:n isä), mutta kaksi tulisieluisempaa voi kipinöidä kovastikin erimielisyyksien ilmennyttyä. Useimmiten kyllä "vakka kantensa valitsee" ja hiljainen ja tulisieluisempi päätyvät yhteen toistaan täydentämään.

Eihän kukaan nuori reagoi noin oikeutettuihin rajoituksiin. Kamalaa uskoa vain aikuisten puhetta siitä, miten lapsi on paha, ei todellakaan varmasti ole paha, jos äiti ei edes ymmärrä omaa lastaan! Tämän lapsen elämä on menetetty, jos AIKUISET eivät tee jotain, ja tämän lapsen äitihän ei tee muuta kuin sen minkä osaa parhaiten; haukkuu, nujertaa ja satuttaa.

Vierailija
153/291 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Neurologisesti poikkeava kärsijä"...

Niin, siis hänhän kärsii, vai väitätkö., että tässä keskustelee onnellinen lapsi? Jos on adhd tms ja ymmärtämätön äiti, niin jälkihän on juuri tällaista.

Vierailija
154/291 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ollut iloisempi omasta normaalista, järkevästä, hyvinkäyttäytyvästä ja empaattisesta 13-vuotiaasta tyttärestäni kuin nyt.

Tekopyhä idiootti, sä et varmaan pahoinpitelekään häntä etkä kiusaa. Voi luoja miten tyhmiä aikuisia tässä ketjussa on! Tietenkin ap oireilee, kun äiti on hirviö. Ja kaiken tuon puheen takana on luultavasti ihan fiksu ihminen, joka on vain joutunut äitinsä likasangoksi. Äiti on sairas, eikä sitä saa sanoa ääneen täällä! Ja jos ap onkin joku neurologisesti poikkeava kärsijä, niin sekään ei oikeuta hänen äitinsä toimintaa, pitäisi nähdä äidin, ettei lapsella ole hyvä olla ja laskea vaatimustasoaan! Kamalaa!

T. Ap

Vierailija
155/291 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhahaaa kiva saada nöyrä mutsi kotiin kun olipa faija hiukka ripittäny...Mutsi on sitä mieltä ettei oo mua pahoinpidelly sanoin et mustelmat ja niille todistajat hoituu kyl tarvittaes....ja et jos ei suostu eroon ja et saisin jäädä islee mä voin kertoo yhtäsuntoista hänen 4 vuotiaan lelli pennun kohtelusta... äiti painui makkariin vollottaa haha nyt odotellaan jatkoa...ehkä oikeus vihdoin totetutuu ja tuo eukko antaa mun ja iskän mennä...

Vierailija
156/291 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju pitäisi laittaa poliisille koska tässä ap tunnustaa rikoksen

Vierailija
157/291 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi uskoa että 13 vuotias voi olla noin kylmä ja laskelmoiva! Menee koko ajan vaan epäuskottavammaks koko tarina!

Vierailija
158/291 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju pitäisi laittaa poliisille koska tässä ap tunnustaa rikoksen

Oletko kenties omasta asemastasi huolissasi oleva pahoinpitelevä äiti vai mistä moinen?

Luuletko tosissasi, että poliisia kiinnostaa 13-vuotiaan lapsen jutut? Etenkään kun kyseessä ei ole murha, raiskaus tmv. Ja joka kaiken lisäksi voi olla täys provo.

Ihmetyttää kaltasenne hourupäät, oikeesti, mahtaa olla poliiseilla hauskaa (sekä rankkaa, töiden puolesta, kun av-mammat linkittää joka teiniangstaajan sinne ..) Nyt järki käteen!! :D

Vierailija
159/291 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin sairas provo että. Se jonka tämän keksi niin pitäisi oikeasti mennä tutkimuksiin.

Vierailija
160/291 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt teinilutkaskitso näköjään vastailee jo itselleenkin. Mene kouluterkkarille tai kuraattorille ja suolla tuo sama paska siellä ja kerro myös hyväksikäytöstä niin he hankkivat sulle apua. Pääset eroon äidistäsi ja saat hoitoa häiriintyneisyyteesi.

Ilmiannoin kommenttisi asiattomana. Hyvä Luoja, mitä aikuiset(?) ihmiset kirjoittaa anonymiteetin suojissa! Häpeä, jos osaat.

...ja sitten lainasit viestiä jotta se varmasti säilyisi näkyvissä? Oookkei...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi