Miksi mies suuttuu nykyään ihan tavallisista kysymyksistä ?
Mies oli tänään ulkona töiden jälkeen, tuli kotiin ja sanoi minulle olleensa paikassa x työkaverinsa kanssa (en kysynyt). Sanoin ok ja kysyin asuuko työkaveri jossain samoilla suunnilla kuin me, kun olivat kuulemma olleet tuossa lähialueella. Tästä kysymyksestä mies sitten veti hirveät raivarit, kehotti hakeutumaan terapiaan ja selitti haluavansa säilyttää yksityisyytensä.
Samankaltainen tilanne oli viikonloppuna kun viestitteli jonkun kanssa pitkään ja kysyin, kenen kanssa puhuu. Mies haukkui minut epävarmaksi ja hulluksi.
En nyt oikein tiedä mitä pitäisi ajatella, minusta nuo ovat ihan normaaleja kysymyksiä vai olenko ahdistava utelija ?
Kommentit (74)
No eihän ne miehen menot naiselle kuulu.
Jätä se. Ja sano että saa pitää yksityisyytensä näin ihan kokonaan. Se on jatkossakin raivoava naksahteleva? Kaikki on utelua vaikka kysyisit normaalin kysymyksen. Joku nainen sillä? Hulluksi väittäminen on mieheltä hullua.
Onko sinun mielestäsi toisen hulluksi haukkuminen millään tavalla normaalia?
Pettää satavarmasti jos on noin puolusteleva
Eikös tuo ole merkki siitä, että mies yrittää saada sinut tekemään aloitteen eroon?
Ei ole selkärankaa itse erota, niin pesee kädet asiasta kiukuttelemalla kunnes toinen kyllästyy.
Onneksi en koskaan solminut aviolittoa. Halusin pitää itsenäisyyteni. Toki helpompaa taloudelisesti olisi jos olisi miehen tulot tässä.Mutta ihan joka päivä haukutaan täällä naisia tai miehiä. Johtuuko sitä ette osaa keskustella keskenään?Kaikki tapahtuu netissä ja puhelimessaa viestein keskustelut?
Vaikeaa tuosta on mitään päätellä.
Jotain taustalla olevaa? Oletko jaaritellut villeistä vuosista?
Toki itse yritin kyllä keskustella asiasta ja kysyä miksi noin suuttuu. Mutta tästä sai vaan lisää kierroksia.. Ei auttanut keskustelu.
Ap
Kuulemma halusin kysymykselläsi nuuskia asioita, epäilen häntä, tarvitsisin hoitoa ja sitä rataa. Kirjaimellisesti jäin katsomaan suu auki. Siis kysyin josko kaverinsa asuu lähialueella, ja hän veti siitä tuommoiset johtopäätökset. Minusta todella outoa.
Ap
Eli on joku nainen tämä "työkaveri".
Itse kärttyilen samalla tavalla, jos toisella on ollut jakso, jossa hypitään valtavilla loikilla mitä erikoisimpiin johtopäätöksiin (=olen idiootti joka ei osaa mitään, joten kaikesta mitä olen tekemässä, puhutaan ja udellaan kuin olisin räjäyttämässä itseni taivaalle, ystäviäni paheksutaan ja mitä pienimmistä asioista irvaillaan).
Ei olla parisuhteessa, olen nuorempi nainen jonka naiskollega on tuollainen katastrofiajattelija. Hän on hirveän huolehtivainen ja ehkä pelokaskin, mutta välillä sitä katastrofiajattelua tulee hirveänä sarjatulena niin pitkiä jaksoja kerrallaan, että allergisoidun koko kollegan olemassaololle. Etäisyyden otto helpottaa.
Joko pettää tai ainakin on kiikarissa joku, jonka kanssa haluaisi pettää, tiesipä tämä haaveiden petoskumppani asiasta tai ei. Anna miehen pitää yksityisyytensä ja katsele oma asunto.
Vierailija kirjoitti:
Kuulemma halusin kysymykselläsi nuuskia asioita, epäilen häntä, tarvitsisin hoitoa ja sitä rataa. Kirjaimellisesti jäin katsomaan suu auki. Siis kysyin josko kaverinsa asuu lähialueella, ja hän veti siitä tuommoiset johtopäätökset. Minusta todella outoa.
Ap
Se pettää sua.
Niin simppeliä!
Toi käytös on ihan suoraan pettäjän käsikirjasta, tiedät sen varsin hyvin itsekin.
Mikä oli aloituksen tarkoitus?
Mulla aikanaan sama tilanne ja exällä oli suhde omaan esimieheensä. Halusi terapiaan työstämään suhteen "ongelmia" ja käytiin yksi sessio missä tää tyyppi haukkui mut ihan maanrakoon ja terapeutti oli ihan monttu auki. Totesi minulle, että terapiat ei auta tässä tilanteessa. Exän äidiltä sain tiedon, että exä saanut epäsosiaalisen persoonallisuushäiriödiagnoosin aikanaan ja ihmetteli, miten olin kestänyt tuota niinkin pitkään. Ohessa sitten tullut velkoja peliongelman vuoksi, joita makseli yhteiseltä lainanmaksutililtä. Jäi itse-asiassa kiinni tuosta, kun ihmettelin pankin yhteydenottoa. Meillä onneksi oli erilliset palkkatilit. Ihan sairas tyyppi monessakin suhteessa, mulle ilmoitti, että hommaa lapsen kovatuloisen miehen kanssa ja saa sitten elarit itselleen kun eroaa. Olin siinä vaiheessa, että mitä tuo hourii. Tosiaan muutti tuon pomonsa kanssa yhteen ja onneksi sen enempää tuosta koskaan kuullut. Toki jatkanut tuota loisimista ja kusetusta tuonkin jälkeen. Jännä tilanne oli siinä, että hänen kaverinsa tiesivät tästä touhusta, mutta eivät varoittaneet millään tavalla. Yhteen otin yhteyttä ja kyselin, että miksi ette varoittaneet. No eipä tullut vastausta, kun häntäkin oli vedätetty samalla tavalla, eli olivat olleet suhteessa samaan aikaan kun oltiin nk. parisuhteessa tämän kusettajan kanssa.
Se kaveri on nainen ja kun kerta otti kilarit viestittelystä, niin se on varmasti nainen.
Tollai se alkaa, kun haluaa päästä eroon. Koko aika kaikesta alkaa sotimaan ja tekee helpoksi.
Kokemusta on.
Miten sitten saisin tietää pettääkö todella ? Puhelin salasanan takana ja aina mukana.
Jos kysyn suoraan, olen se hullu sekopää.
Joten mitä tehdä
Ap
Kysy mitä mieltä olisi avoimesta suhteesta tai siitä että sinulla olisi vastaavia menoja ja puheluita kuin hänellä .
Ero, ero.. Et ees mieti