Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

oon 13 vuotias tyttö ja haluisin haastaa äitini oikeuteen pahoinpitelystä ja henkisestä kiusaamisesta.

Vierailija
28.01.2016 |

se on useemman kerran tönässy mua pitäny ranteistakiinni lukinnu omaanhuoneeseen muka rauhottumaan... lisäks se rajaa mun elämää ja kavereita, vittuilee koulusta eikä vittuilakseen osta ees kunnon kamoja mulle... Oon ajatellu et kävisin valittaa koulu terkkarille mut en halua et joku lasten suojelu puuttuu asiaan koska en halua pois mun kotoa. Ongelma on mutsi... Faijan kans sujuu paljon parempi se ymmärtää mua ja oonkin miettiny jo pitkään et kaikki ois hyvin jos äiti vaan muuttas pois. Siks ajattelin oisko suora rikosilmotus poliisille tehokkaampi ja se ainaki sais iskän tajuumaan miten paha mun on asuu mutsin kans ja ehkä ne erois. Mul on myös pikkuveli 4 vuotias se on mutsin lellikki ja sitä ei pahoinpitele ja mua se kersa vituttaa ja ärsyttää, se kiusaa mua, tonkii tavarani eikä anna hetken rauhaa. Lisäks sillä on nyt joku vitun uhma niin että huutaa ja raivoo eikä mul oo edes koulu rauhaa siis esim lukee kokeisiin. Oon sata varma et mun elämä pelastuis jos mutsi ja broidi muuttas pois ja mä saisin jäädä asuu iskän kans. Oikeesti vihaan mun mutsia niin et välil jopa toivon et se kuolis ajais esim kolarin mut niin hyvä tuuri mulla nyt ei kuitenkaa käy... Kerran oon laittanu mutsille viestejä pre paid liittymästä toisen naisen nimissä siis et faija ois pettäny sitä.... Mut ei ne eronnu... Alan olla ihan loppu....

Kommentit (291)

Vierailija
221/291 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh HUh. NYt mahtaa olla pakko irtisanotua tästä jutusta; sen verran hullua porukkaa näyttää pesivän av-palstalla, jotka kommenttien lisäksi jopa heittäytyvät esittämään ap:ta tai hänen äitiään, ja osa porukkaa on jo soittamassa poliisia suunnilleen ;_D

Eli pahoitteluni nöyrät, kyseessä oli työkavereilta vastaan otettu haaste: Kirjoittaa tänään tälle palstalle provo, joka 3 tunnissa kerätä vastaksia vähintään 10 sivua....Meni, osui, ja paukkui ;D

Provoon vaikutteita otettu vähän sieltä ja täältä, enimmäkseen omasta päästäni. Joten rauha mammat, kaikki ok, ja mä tän vedon onnistumisen takia 300e rikkaampi :D

Pääseekö teille töihin? Mäkin voisin palstailla päivät työnantajan piikkiin!

Ettekste niin teekin :D

En tee, olen työtön.

Vierailija
222/291 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua harmitti lukea keskustelun avausviestiä. Tuli tosta sokeesta vihasta ja vitutuksesta mieleen oma teini-ikä. En toisaalta yrittänyt saada vanhempia eroamaan yms, mutta äiti oli ihan helvetin perseestä ja typerä ihminen jne. Muistan kyllä kun toivoin että se ajais kolarin ja kuolis.

Nyt kun 19 vuotiaana on hakenu apua, niin selvisi että mulla on ahdistuneisuushäiriö ja uskon että se on yksi syy raivoisaan teini-ikääni.

Suosittelen sullekkin, että hae keskusteluapua. Kouluterveydenhoitajalta on hyvä aloittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/291 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mitään muuta asiaa enää tännetai muuallekkaa vaan et kiitti iskärakas ku seivasit tänkin vaik mogasin jakeksit keinot mäniin tiedän sä oot paras......en enää kirjota tänne tai muuallekkaanmitään ainoastaan sulle suoraan...oot upee maailmanupeiniskä ja mä oon niin onnellineen kunsä hoidat tän kaiken...rakasrakas....mikäänei oo kohta enää meeidäntiellä.....*onnellinentaas*

Vierailija
224/291 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon nyt himas enkä koulus koska mul on flunssa. Ja ois pitäny arvaa et tääl puolustetaan pahoinpitelijä mutsia koska tääl on kai niin paljon äitejä. Erikoista miten vähän täs maas lapsilla on oikeuksia.....jos mä ja mutsi ei voida asuu saman katon alla miks se oisin minä joka lähtee eikä mutsi...saishan se mukaansa ton toisen kakaransa eli ihan reilua.

Kyllä lapsilla juuri tässä maassa on paljon oikeuksia, sepä juuri on ongelmakin. Missä maassa luulet, että on paremmin?  Monessa maassa ei ruumiillista kuritustakaan ole vielä kielletty laissa. Perheesi ytimen muodostavat isäsi ja äitisi ja se ydin on teille lapsille kasvualusta. Miksi haluat tuhota perheesi ytimen? Isäsi ja äitisi suhde on heidän välisensä asia ja olet todella lapsellinen yrittäessäsi sabotoida sitä lähettämällä hölmöjä viestejä. Olet aika kateellinen pikkusisaruksellesi, siitäkin olisi hyvä puhua jollekin.

Vierailija
225/291 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheeta miten noin nuori liikkuu tälläsellä palstalla! Ite tuon ikäsenä olin vaan gosupermodelissa, demissä sun muissa

Vierailija
226/291 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei mitään muuta asiaa enää tännetai muuallekkaa vaan et kiitti iskärakas ku seivasit tänkin vaik mogasin jakeksit keinot mäniin tiedän sä oot paras......en enää kirjota tänne tai muuallekkaanmitään ainoastaan sulle suoraan...oot upee maailmanupeiniskä ja mä oon niin onnellineen kunsä hoidat tän kaiken...rakasrakas....mikäänei oo kohta enää meeidäntiellä.....*onnellinentaas*

NYT. Loppu. Täällä. Oikeasti.

Vierailija
227/291 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän vikaa että lapselle ostetaan lapselle sopivia vaatteita.. Ja vanhemman vastuulla on hankkia välttämättömät vaatteet lapselle. Hän tekee sen itse tienaamillaan rahoilla, jolloin hän voi myös tulla mukaan tarpeelliset vaatteet ostamaan niin kauan, että lapsi alkaa itse tienata turhanpäiväisyyksiin menevät rahat.

Vierailija
228/291 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö te jatkatte? #täähänloppujoiltapäivällä

Vierailija
229/291 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä provo :D

Vierailija
230/291 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon nyt himas enkä koulus koska mul on flunssa. Ja ois pitäny arvaa et tääl puolustetaan pahoinpitelijä mutsia koska tääl on kai niin paljon äitejä. Erikoista miten vähän täs maas lapsilla on oikeuksia.....jos mä ja mutsi ei voida asuu saman katon alla miks se oisin minä joka lähtee eikä mutsi...saishan se mukaansa ton toisen kakaransa eli ihan reilua.

Kyllä lapsilla juuri tässä maassa on paljon oikeuksia, sepä juuri on ongelmakin. Missä maassa luulet, että on paremmin?  Monessa maassa ei ruumiillista kuritustakaan ole vielä kielletty laissa. Perheesi ytimen muodostavat isäsi ja äitisi ja se ydin on teille lapsille kasvualusta. Miksi haluat tuhota perheesi ytimen? Isäsi ja äitisi suhde on heidän välisensä asia ja olet todella lapsellinen yrittäessäsi sabotoida sitä lähettämällä hölmöjä viestejä. Olet aika kateellinen pikkusisaruksellesi, siitäkin olisi hyvä puhua jollekin.

Kateellinen on aika laimeesana....mä vihaan sitä ja vihaan munmutsii ja syyt löytyy kaikkeeen jopa niitä todisteitaki ku tarvitaan,,,,

Vierailija
231/291 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette kaikki kamalia ihmisiä. Puhutteko omille 13-vuotiaille lapsillenne noin? Vittuilette heille ja kutsutte hulluiksi? Kiusaatte heitä kun he eivät tunne lakikirjaa ulkoa?

AP, minusta tärkeintä sinun tilanteessasi on että löydät jonkun aikuisen jonka kanssa voit puhua tunteistasi. On normaalia ja yleistä, että ihmisillä on negatiivisia tunteita vanhempiaan ja muita ihmisiä kohtaan, ja sinä saat tuntea niin, siinä ei ole mitään väärää. Jos kuitenkin miettii näitä asioita yksikseen eikä puhu niistä kenellekään, niin joskus ne tunteet kasvavat suhteettomiin mittoihin, ja silloin toisen kanssa jutteleminen voi helpottaa tilannetta. Voisitko jutella isäsi kanssa? Onko sinulla esim. isovanhempia tai setiä ja tätejä? Entä jos menisit koulussa kuraattorille ja pyydät että hän auttaisi saamaan isääsi ja äitiäsi ymmärtämään miltä sinusta tuntuu?

Vierailija
232/291 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä ole ketään 13-vuotiasta, uskokaa jo.

Vierailija
233/291 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos tekisit äidinkielenläksysi ja kävisit koulusi muutenkin paremmin.

just tollasta vittuilua. ja pahempaa.

Eihän tuo ole vittuilua vaan totuus. Sinun tehtäväsi ja etuoikeutesi on käydä koulua. 

Joka päivä ,minä myös mutsi, väännän samasta asiasta teinini kanssa. Koulu on lähes ainoa asia, mistä hänen pitää tällä hetkellä huolehtia ja siitäkin pitää tapella, huoh.

Vierailija
234/291 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeees, kiitti tästä, tuli itelle ammattimaisempi olo!! :D

Aloittelen uraa ja myös harrastustoimintaa juuri abauttia 13v. lasten kanssa ja heti tuntui siltä, että tämän aloittajan teksti ei sovi 13-vuotiaalle. Kyllä huolestuin jo kovasti, että jos oikeasti joku lapsi on noin pahassa jamassa itsensä kanssa, mutta silti koko ajan epäilin kirjoitustyyliä ja "mutsi", "faija" ja "broidi" slangia.

Epäilykseni kertoivat siis siitä, että tunnen tulevan työmaani jo melko hyvin. Jes!

Vierailija
235/291 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittelen uraa ja myös harrastustoimintaa juuri abauttia 13v. lasten kanssa ja heti tuntui siltä, että tämän aloittajan teksti ei sovi 13-vuotiaalle. Kyllä huolestuin jo kovasti, että jos oikeasti joku lapsi on noin pahassa jamassa itsensä kanssa, mutta silti koko ajan epäilin kirjoitustyyliä ja "mutsi", "faija" ja "broidi" slangia.

Epäilykseni kertoivat siis siitä, että tunnen tulevan työmaani jo melko hyvin. Jes!

No ikävä tiputtaa sut sieltä linnoistas....sori

Vierailija
236/291 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan 13-vuotias ei puhu eri murretta kuin sinä? Mielenkiintoinen päätelmä.

Vierailija
237/291 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kultapieni, mä voin ihan parissa sekunnissa linkata tän sun vuodatuksen esim. facebookiin ja jakaa sitä. Tai jopa vinkata iltapäivälehdille miten joku teini vihaa äitiänsä ja toivoo tämän kuolemaa, uhkailee rikosilmoituksella ja noi perättömät tekstiviestit huh...ai niin mulla on pari toimittaja ystävää, niitä vois kiinnostaa....

Vierailija
238/291 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sillä on väliä vaikka nää kirjotukset säilyy ei niitä kukaan osaa muhun yhdistää eikä mikää mitä oon tehny oo edes rikollista ainakaan munikäselle... Faija ei sata varmasti käy tääl palstalla ja mutsi on niin muumio ettei käytä nettiä muutenkaan töiten jälkeen se vaan maanisesti siivoo neuloo leipoo yms.....

Hypoteettisesti kuvitellaan, että mitä olet tehnyt ei ole rikollista ikäisellesi, joutuisit silti vaikeuksiin siitä. Paras lopputulos (sinunkin kannaltasi) tässäkin olisi, että sinut laitettaisiin hoitoon jollekkin osastolle tai huostaanottoon. Ja jos luulet, että viestejäsi ei voi sinuun yhdistää, niin turha luulo! :-) Ja mitä pidempään ne säilyvät sitä enemmän me saamme tietoomme. Hyvää loppu elämää sinulle ap.

Ps. Varo sanojasi, ne purevat takaisin...

Vierailija
239/291 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elät juuri murrosiän alkuvaiheita, jolloin tuommoiset tunteet on normaaleja. Vanhempien tehtävä on huolehti, että lapsi on turvassa, joten ehkä äidilläsi on syy rajoittaa tavaraa ja kavereita. Äidilläsi ei kuitenkaan ole oikeutta käydä suhun käsiksi. Älä sinä myöskään käy äitiisi käsiksi.

Yhteys lastensuojeluun (esim koulukuraattorin tai terkkarin välityksellä) voi olla ihan hyvä idea. Et todellakaan joudu pois kotoa. Ulkopuolinen voi saada sut ja äitisi taas kohtaamaan toisenne. Olen itsekin äiti ja voin melkoisella varmuudella sanoa, et äitisi rakastaa sua todella paljon. Tulanteenne vaikuttaa niin kärjistyneeltä, että teillä kummallakin on hermot finaalissa. Sen voi kuitenkin korjata. Kouluterkkarille mars.

Tyttö haluaa eroon äidistään ja sehän onnistuu kun ilmoittaa lastensuojeluun. Aloittajan on kiva sitten vaihtaa lastensuojelulaitoksesta toiseen. Voi ehtiä vaikka koulukotiin. Siellähäm ei kenenkään elämää rajoiteta niinkuin hullu äiti tekee kotona. Vai mitenkä se oli ....

Vierailija
240/291 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hyvä provo! Ja ihan oikeasti ap. tämä on arkipäivää monessa perheessä ja äiti voisi olla myös äitipuoli.

Tosin,hiukan oli nuorisoslangi hakusessa ja yhdys sanat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan