oon 13 vuotias tyttö ja haluisin haastaa äitini oikeuteen pahoinpitelystä ja henkisestä kiusaamisesta.
se on useemman kerran tönässy mua pitäny ranteistakiinni lukinnu omaanhuoneeseen muka rauhottumaan... lisäks se rajaa mun elämää ja kavereita, vittuilee koulusta eikä vittuilakseen osta ees kunnon kamoja mulle... Oon ajatellu et kävisin valittaa koulu terkkarille mut en halua et joku lasten suojelu puuttuu asiaan koska en halua pois mun kotoa. Ongelma on mutsi... Faijan kans sujuu paljon parempi se ymmärtää mua ja oonkin miettiny jo pitkään et kaikki ois hyvin jos äiti vaan muuttas pois. Siks ajattelin oisko suora rikosilmotus poliisille tehokkaampi ja se ainaki sais iskän tajuumaan miten paha mun on asuu mutsin kans ja ehkä ne erois. Mul on myös pikkuveli 4 vuotias se on mutsin lellikki ja sitä ei pahoinpitele ja mua se kersa vituttaa ja ärsyttää, se kiusaa mua, tonkii tavarani eikä anna hetken rauhaa. Lisäks sillä on nyt joku vitun uhma niin että huutaa ja raivoo eikä mul oo edes koulu rauhaa siis esim lukee kokeisiin. Oon sata varma et mun elämä pelastuis jos mutsi ja broidi muuttas pois ja mä saisin jäädä asuu iskän kans. Oikeesti vihaan mun mutsia niin et välil jopa toivon et se kuolis ajais esim kolarin mut niin hyvä tuuri mulla nyt ei kuitenkaa käy... Kerran oon laittanu mutsille viestejä pre paid liittymästä toisen naisen nimissä siis et faija ois pettäny sitä.... Mut ei ne eronnu... Alan olla ihan loppu....
Kommentit (291)
Vierailija kirjoitti:
Laitoin iskälle perään tekstarin et en oikeestaan haluu äitiä vaikeuksiin eli että mieluummin oisin kertomatta niistä pahoinpitelyistä jos se vaan eroo äitistä ja mä saan jäädä iskänluo turvaan...kun en haluu mutsil mitään pahaa, iskä vaan et katotaan nyt, ja vakuutin viel ettei mutsi broidille koskaan mitään teee mulle vaan....nyt toivotaan et kaikki menee hyvin jos ei ni sit meen terkkarille ku lupasin iskäl niin....
Nyt sitten tuli kuvioon jo rikosnimike: kiristys. Teini haluaisi tehdä äidistään rikosilmoituksen pahoinpitelystä, jopa tekaistuin mustelmatodistein, mutta jättää tekemättä, JOS isä eroaa vaimostaan, hänen tahtonsa täyttymiseksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju pitäisi laittaa poliisille koska tässä ap tunnustaa rikoksen
Oletko kenties omasta asemastasi huolissasi oleva pahoinpitelevä äiti vai mistä moinen?
Luuletko tosissasi, että poliisia kiinnostaa 13-vuotiaan lapsen jutut? Etenkään kun kyseessä ei ole murha, raiskaus tmv. Ja joka kaiken lisäksi voi olla täys provo.
Ihmetyttää kaltasenne hourupäät, oikeesti, mahtaa olla poliiseilla hauskaa (sekä rankkaa, töiden puolesta, kun av-mammat linkittää joka teiniangstaajan sinne ..) Nyt järki käteen!! :D
Jos syyttömästä ihmisestä yritetään tehdä syyllinen katalin konstein (itse aiheutettuja mustelmia, valheellisia tekstiviestejä, vanhempien tarkoituksellista erottamista toisistaan, ...), niin kyllä ne ovat pikemminkin hourupäitä, jotka HYVÄKSYVÄT moisen menettelyn. Ap kertoo täällä suoraan mietteitään ja aikeitaan ja päämääränsä on päästä elämään isän kanssa kaksin, ilman, että isä saa etsiä edes uutta vaimoa! Siis jo pitäisi hälytyskellojen soida, eikä alkaa nimitellä hourupäiksi niitä, jotka tauavat, ettei tuolainen ole oikein, ja että syyttömän ihmisen rikolliseksi saattamiseksi on oikeus antaa poliisin tutkia asia, ennen kuin menee vielä pitemmälle!
Vierailija kirjoitti:
Huh HUh. NYt mahtaa olla pakko irtisanotua tästä jutusta; sen verran hullua porukkaa näyttää pesivän av-palstalla, jotka kommenttien lisäksi jopa heittäytyvät esittämään ap:ta tai hänen äitiään, ja osa porukkaa on jo soittamassa poliisia suunnilleen ;_D
Eli pahoitteluni nöyrät, kyseessä oli työkavereilta vastaan otettu haaste: Kirjoittaa tänään tälle palstalle provo, joka 3 tunnissa kerätä vastaksia vähintään 10 sivua....Meni, osui, ja paukkui ;D
Provoon vaikutteita otettu vähän sieltä ja täältä, enimmäkseen omasta päästäni. Joten rauha mammat, kaikki ok, ja mä tän vedon onnistumisen takia 300e rikkaampi :D
Pääseekö teille töihin? Mäkin voisin palstailla päivät työnantajan piikkiin!
Juuri teidän kaltaisten ihmisten takia minä en ikinä uskaltanut tehdä lastensuojelu-/poliisi-ilmoitusta äidistäni, joka sekä fyysisesti, että henkisesti pahoinpiteli minua ja sisaruksiani koko lapsuuteni ja nuoruuteni ajan.
Kaikki ongelmat, joita koulussa ilmeni ja joista koulu halusi käydä keskustelua, äitini selitti "teiniangstilla". Ongelmani oli selvästi minun vikani, koska olin teini ja angstasin. Minun puheeni olivat pelkkää manipuloivan teinin "kostopuhetta".
Nyt olen jo melkein kolmekymmentä ja olen mielenterveysasiakas ja työ- ja opiskelukyvytön kokemusteni takia. Teen kuitenkin aktiivisesti töitä asian parantamisen suhteen. Minulla ei ollut yhtään luotettavaa aikuista lapsuudessani/nuoruudessani ja kukaan ei koskaan uskaltautunut kyseenalaistamaan kotiolojani, koska äitini oli kasvatusalan töissä, jolloin hän näytti ulkopuolelle täydelliseltä vanhemmalta, joka oli angstaavan teinin "uhri".
Haistakaa vittu.
Nyt oli oikeesti hyvä provo. Mammat lankes ja palstan "haluan itsekin provota mutten keksi aihetta"-perskärpäset tarttui syöttiin esiintymällä lopussa ap:na (tosin niin ala-arvoisesti, ettei vahingossakaan menny läpi)..
Ei ap turhaan siitä vedonlyönnistä satasia tienannu. Well done! :D
Vierailija kirjoitti:
no täällä aito aloittaja... äiti edelleen itkee ja faija lohdutti mua ja toi suklaata kaupasta mulle ja silittelee mun päätä ja sanoo että varmasti jään iskälle jos ero tulee ja että aikoo pistää äidin koville tänä iltana kun menevät makuu huoneeseen. ja että mutsi tekee tosi väärin kun pahoin pitelee nyt mulla on mustelma ranteessa minkä näytin iskälle. se aikoo rankaista äitiä illalla.
Teiksä sen mustelman itte? Ei ollu sillon, ku isäs kävi päivällä kattoon sua...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no täällä aito aloittaja... äiti edelleen itkee ja faija lohdutti mua ja toi suklaata kaupasta mulle ja silittelee mun päätä ja sanoo että varmasti jään iskälle jos ero tulee ja että aikoo pistää äidin koville tänä iltana kun menevät makuu huoneeseen. ja että mutsi tekee tosi väärin kun pahoin pitelee nyt mulla on mustelma ranteessa minkä näytin iskälle. se aikoo rankaista äitiä illalla.
keksi luuseri oma provo!!! oot niin säälittävä. hankkiudu vaikka jollekin draamakurssille. Tosin, jos mielikuvitusta ei oo, sitä ei vaan oo. Mahdat olla tyhmä kuin saapas, sen lisäks, että oot työtön ja hyödytön sossun elätti. Buu. Eikö hävetä olla tollanen nolla?
mene sinä veronmaksaja tekemään niitä tärkeitä töitäsi 24/7, ei sun kaltaisella yhteiskunnan kermalla pitäisi olla aikaa eikä mielenkiintoa tällaisille luuseripalstoille?
ps. en ole työtön
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh HUh. NYt mahtaa olla pakko irtisanotua tästä jutusta; sen verran hullua porukkaa näyttää pesivän av-palstalla, jotka kommenttien lisäksi jopa heittäytyvät esittämään ap:ta tai hänen äitiään, ja osa porukkaa on jo soittamassa poliisia suunnilleen ;_D
Eli pahoitteluni nöyrät, kyseessä oli työkavereilta vastaan otettu haaste: Kirjoittaa tänään tälle palstalle provo, joka 3 tunnissa kerätä vastaksia vähintään 10 sivua....Meni, osui, ja paukkui ;D
Provoon vaikutteita otettu vähän sieltä ja täältä, enimmäkseen omasta päästäni. Joten rauha mammat, kaikki ok, ja mä tän vedon onnistumisen takia 300e rikkaampi :D
Pääseekö teille töihin? Mäkin voisin palstailla päivät työnantajan piikkiin!
Ettekste niin teekin :D
Vierailija kirjoitti:
Ja kaltaistesi provoilijoiden vuoksi TODELLA ONGELMISSA OEVAA EI KUKAAN ENÄÄ V I I T S I AUTTAA, kun kyseessä saattaa olla provo! Ole nyt onnellinen 300 eurosestasi, jonka hankit ongelmaisten nuorten kustannuksella.
Kuules lapsonen se on just päin vastoin, sieltä terkkarilta voit saada apua omiin korvien välisiin ongelmiisi ilman lasua, poliisille mennessä se lähtee varmasti.
Tämä oli viihdyttävää. Kiitos.
Loppu nyt meni ihan päin jotain, mutta muuten.
Mulle on aivan sama onko jokin aloitus provo vai totta. Jos se herättää keskustelua ja liikuttaa jotain, niin bueno.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kaltaistesi provoilijoiden vuoksi TODELLA ONGELMISSA OEVAA EI KUKAAN ENÄÄ V I I T S I AUTTAA, kun kyseessä saattaa olla provo! Ole nyt onnellinen 300 eurosestasi, jonka hankit ongelmaisten nuorten kustannuksella.
Joo-o, ihan jo sen mahd. ongelmateinin vuoksi todella toivon, että hakee apua juurikin siltä koulun th:lta, eikä täältä, jossa /esittämääni 14-vuotiasta mm haukuttiin skitsofreenikoksi, teinilutkaksi joka haluaa päästä p*nemaan omaa isäänsä yms yhtä sivistynyttä teiltä äideiltä (ja varmaan osa muiltakin). 300 menee kyllä käyttöön, mutta vastausten aggressio ei ihan heti mielestä häivy...
Vierailija kirjoitti:
Hirveetä tekstiä etusivulla. Muuta en vielä lukenutkaan. Toivoin, että olisit ap tosissasi ja saatais näiltäkin kusipää-ämmiltä täällä jauhot suuhun! Mutta sen näkee, millaisia kiusaajia av-mammat on, suuri osa pelkkää paskaa, heti lyömässä lyötyä.
Tee itsestäsi lastensuojeluilmoitus ja hakeudu koulukotiin, siellä on ammattikasvattajat, joiden kuuluu työnsä puolesta kohdella sua oikein. Älä jää henkisesti sairaan äitisi seuraan, itsesi takia toivon, että haet apua, etkä jätä sitä, toisin kuin minä ja maksa hintaa lopun elämääsi äitisi ylivallasta. Ja av-paskamammat turpa kiinni kun ap tarttee apua, ei teitä!
Tää ja ap on sama tyyppi. Angsti ja flow täsmää. .D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo-o, ihan jo sen mahd. ongelmateinin vuoksi todella toivon, että hakee apua juurikin siltä koulun th:lta, eikä täältä, jossa /esittämääni 14-vuotiasta mm haukuttiin skitsofreenikoksi, teinilutkaksi joka haluaa päästä p*nemaan omaa isäänsä yms yhtä sivistynyttä teiltä äideiltä (ja varmaan osa muiltakin). 300 menee kyllä käyttöön, mutta vastausten aggressio ei ihan heti mielestä häivy...
Vau, tsemii, oli niin hyvä ja jatuksia herättävä provo! Isään kiinnittyneet tyttölapset näköjään nykyäänkin vielä kohdataan "pikkulutkina, jotka haluaa panna isää, tai haluu isän paikalle" - tällasta kommenttia tuli, mä poistin!! siis ilmiannoin, poistui lopulta. OOtte monet naiset niin vailla tajua tässä suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirveetä tekstiä etusivulla. Muuta en vielä lukenutkaan. Toivoin, että olisit ap tosissasi ja saatais näiltäkin kusipää-ämmiltä täällä jauhot suuhun! Mutta sen näkee, millaisia kiusaajia av-mammat on, suuri osa pelkkää paskaa, heti lyömässä lyötyä.
Tee itsestäsi lastensuojeluilmoitus ja hakeudu koulukotiin, siellä on ammattikasvattajat, joiden kuuluu työnsä puolesta kohdella sua oikein. Älä jää henkisesti sairaan äitisi seuraan, itsesi takia toivon, että haet apua, etkä jätä sitä, toisin kuin minä ja maksa hintaa lopun elämääsi äitisi ylivallasta. Ja av-paskamammat turpa kiinni kun ap tarttee apua, ei teitä!Tää ja ap on sama tyyppi. Angsti ja flow täsmää. .D
Sori vaan ei tosiaan ollut mun tekstiä tuo, kuten ei myöskään se, joka yritti vielä lopussa jatkaa tarinaani..
Vierailija kirjoitti:
Nyt oli oikeesti hyvä provo. Mammat lankes ja palstan "haluan itsekin provota mutten keksi aihetta"-perskärpäset tarttui syöttiin esiintymällä lopussa ap:na (tosin niin ala-arvoisesti, ettei vahingossakaan menny läpi)..
Ei ap turhaan siitä vedonlyönnistä satasia tienannu. Well done! :D
Olihan tuo nyt heti selvä, että kirjoittaja ei ole 13 vuotias. Tuon on kirjoittanut aikuinen, joka yrittää olla teini, eikä osaa tämän lingoa ollenkaan. Myös liian järjestelmällinen yhdys sanojen pieleen kirjoitus oli silmiin pistävää.
Selkeesti moni näki samantien, mutta ainahan näihin joku elämää ymmärtämätön menee. Harmi.
Mitä väliä onko trolli. Ihan hyvin täsmää tosielämään tarin kuitenkin.
Voi tätä angstin määrää. Kokeile vaikka kasvamista, niin elämä helpottuu. Saatanan kakarat!
keksi luuseri oma provo!!! oot niin säälittävä. hankkiudu vaikka jollekin draamakurssille. Tosin, jos mielikuvitusta ei oo, sitä ei vaan oo. Mahdat olla tyhmä kuin saapas, sen lisäks, että oot työtön ja hyödytön sossun elätti. Buu. Eikö hävetä olla tollanen nolla?