oon 13 vuotias tyttö ja haluisin haastaa äitini oikeuteen pahoinpitelystä ja henkisestä kiusaamisesta.
se on useemman kerran tönässy mua pitäny ranteistakiinni lukinnu omaanhuoneeseen muka rauhottumaan... lisäks se rajaa mun elämää ja kavereita, vittuilee koulusta eikä vittuilakseen osta ees kunnon kamoja mulle... Oon ajatellu et kävisin valittaa koulu terkkarille mut en halua et joku lasten suojelu puuttuu asiaan koska en halua pois mun kotoa. Ongelma on mutsi... Faijan kans sujuu paljon parempi se ymmärtää mua ja oonkin miettiny jo pitkään et kaikki ois hyvin jos äiti vaan muuttas pois. Siks ajattelin oisko suora rikosilmotus poliisille tehokkaampi ja se ainaki sais iskän tajuumaan miten paha mun on asuu mutsin kans ja ehkä ne erois. Mul on myös pikkuveli 4 vuotias se on mutsin lellikki ja sitä ei pahoinpitele ja mua se kersa vituttaa ja ärsyttää, se kiusaa mua, tonkii tavarani eikä anna hetken rauhaa. Lisäks sillä on nyt joku vitun uhma niin että huutaa ja raivoo eikä mul oo edes koulu rauhaa siis esim lukee kokeisiin. Oon sata varma et mun elämä pelastuis jos mutsi ja broidi muuttas pois ja mä saisin jäädä asuu iskän kans. Oikeesti vihaan mun mutsia niin et välil jopa toivon et se kuolis ajais esim kolarin mut niin hyvä tuuri mulla nyt ei kuitenkaa käy... Kerran oon laittanu mutsille viestejä pre paid liittymästä toisen naisen nimissä siis et faija ois pettäny sitä.... Mut ei ne eronnu... Alan olla ihan loppu....
Kommentit (291)
okeii ny mä oon isin kaa ja huomasiin etkaipaan äitii mä tein väärin mua on pikkuveliäkin ikävä ei se mua pahoinpidelly esti lyömästä ja ve rauhoittuu sanoin isille ja se suuttu se otti mut mukaa vei laitokseen ja lähti takas äidille ;-( OOON NIINHULLUUUUU!!!!
Vierailija kirjoitti:
okeii ny mä oon isin kaa ja huomasiin etkaipaan äitii mä tein väärin mua on pikkuveliäkin ikävä ei se mua pahoinpidelly esti lyömästä ja ve rauhoittuu sanoin isille ja se suuttu se otti mut mukaa vei laitokseen ja lähti takas äidille ;-( OOON NIINHULLUUUUU!!!!
Ps halusiinvaan lomaa ja ihastuin isiin
Kyllä vanhemmalla on oikeus pidellä lastaan ranteista. Tuupatakin saa, kunhan sillä ei (tahallaan) aiheuta toiselle kipua.
Aloittaja on lapsellinen ba itsekäs minäminä-teini. Sinä tarvitset psyykkistä apua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelottava lapsi.
Minulle tuli myös tästä ketjusta mieleen, että ap:n ajatukset taitavat olla pelottavasti samoilla linjoilla Seinäjoen teinitappajan kanssa. Täydellinen väinpitämättömyys muiden tunteista ja "minun pitää saada koska minä haluan". Toivottavasti tämä henkisesti sairas nuori saadaan hoitoon ennen kuin on av-mammoilla ja iltapäivälehdillä päiviteltävää, että ihan tavallinen tyttö ja kukaan ei olisi voinut aavistaa...
Mulle tuli kans heti ihan sama mieleen
Jäitä hattuun av-mammat, varmasti auttaa paljon kirjoitella että onneksi et oo mun lapsi ja hirveä ihminen. Se varmaan korjaakin psyykettä tosi paljon. Pahennatte vaan asiaa.
Vaikka olikin provo, niin todistitte teinille, että on ihan yksin koko maailmassa.
Poliisillekaan ei kannata mennä, jos ei oo todisteita. Mullakaan ei ollut todisteita, mutta silti ilmoitin raiskauksestani.
Jos joku teini miettii tälläisiä, niin parempi mennä poliisille. Koko vyyhti olisi alkanut aukeamaan.
Itse mietin teininä, että olisin halunnut ilmoittaa sossuun, kun pikkuveljeä hakattiin huonon todistuksen takia. Ilmeisesti av-mammat olis mutkin haukkunu ja sanonu ettei kannata, ku ei oo todisteita.
Tässä maassa on kumminki aika paljon lapsia ja nuoria joita kukaan ei usko, koska vanhemmat kieltävät kaiken ja viranomaiset uskovat heitä mielummin.
Enkä nyt puhu tästä provosta.
Erikaakin luultavasti hävettiin, kun se oli niin kauhea lapsi. Miettikää nyt aikuiset ihmiset, sättimässä 13-vuotiasta!
Nyt taisi tyttö tajuta että noi on vaan murrosiän ajatuksia!
TÄMÄ ON MYÖNNETTY JO PROVOKSI!!! POISTOON!!!
Haa, mullekin tuli mieleen että Seinäjoen teinitappajan olisi voinut kuvitella kirjoittavan tämän tyylisen, jos olisi suuttunut äidilleen. Sen takia en ollut ihan varma, että tämä oli provo.
Vierailija kirjoitti:
Todella hyvä provo! Ja ihan oikeasti ap. tämä on arkipäivää monessa perheessä ja äiti voisi olla myös äitipuoli.
Tosin,hiukan oli nuorisoslangi hakusessa ja yhdys sanat.
Haitallinen provo. Juuri tälläisten vuoksi oikeasti apua etsivät ja tarvitsevat saavat av - palstalla pelkkää provohuutelua osakseen. Tekojensa seurauksista viis välittävää provoilijaa tämä ei tietenkään haittaa, mutta älkää muut lähtekö häntä kehumaan keskusteluilmapiirin huonontamisesta. Sanoin tästä jo aiemminkin.
Mä tiedän millaista on elää todella rasittavan äidin kanssa. Tuskin tässä kuitenkaan poliisi auttaa, ne kohauttelee olkiaan ja leimaa sut "vaikeaksi teiniksi" kuten suuri osa tänne kirjoittaneista. Monissa kouluissa terkkari on aivan pihalla eikä uskalla tai tajua tehdä mitään. Ja usko huviksesi: sosiaalitanttojen kanssa ET halua tekemisiin. Paljon parempi idea on mennä kunnan mielenterveystoimistoon ja kertoa siellä luottamuksella omalle hoitajalle koko stoori. Saat aivan varmasti apua sitä kautta. Ei tarvitse kuin soittaa ja kertoa että on ongelmia ja että apua tarvitsisi äkkiä niin saat ajan.
Vierailija kirjoitti:
Oon nyt himas enkä koulus koska mul on flunssa. Ja ois pitäny arvaa et tääl puolustetaan pahoinpitelijä mutsia koska tääl on kai niin paljon äitejä. Erikoista miten vähän täs maas lapsilla on oikeuksia.....jos mä ja mutsi ei voida asuu saman katon alla miks se oisin minä joka lähtee eikä mutsi...saishan se mukaansa ton toisen kakaransa eli ihan reilua.
Päättelykykyäkin voit opetella, miksiköhän vauvalehden foorumillä on paljon äitejä,? kun vauvat eivät osaa kirjoittaa. Opaettele ihmisten tavoille, niin alkaa kaikki sujua. Ympäri korvia pitäisi tuollaisen ruikuttajan saada.
Hei! Ole kiltisti niin asia voi parantua. Kerro isällesi siitä asiasta. Uskon että sinulla on rankkaa kotona ole isäsi lähellä ja puhu siellä missä äitisi ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Siis on mulla koulu tarvikkeet mut esim vaatteisiin se ei anna rahaa et saisin ostaa mitä itte haluun vaan ne pitää mennä ostaan nöyryyttävästi kimpas yhes sen kaa ja sillonki se valitsee sellasia vaatteita joita en haluu ja jotka on mun mielestä lapsellisia jopa rumia... Faija välil antaa mulle vaate rahaa mut ei kovin usein koska mutsi valittaa sille siitä.
Sinulla on varmaan järkevä ja välittävä äiti, ihmettelen miten kestää sinua kun käytöksesi on noin vihamielistä. Parempi olisi jos sinut sijoitettaisiin välillä kodin ulkopuolelle.
Vierailija kirjoitti:
Jäitä hattuun av-mammat, varmasti auttaa paljon kirjoitella että onneksi et oo mun lapsi ja hirveä ihminen. Se varmaan korjaakin psyykettä tosi paljon. Pahennatte vaan asiaa.
Vaikka olikin provo, niin todistitte teinille, että on ihan yksin koko maailmassa.Poliisillekaan ei kannata mennä, jos ei oo todisteita. Mullakaan ei ollut todisteita, mutta silti ilmoitin raiskauksestani.
Jos joku teini miettii tälläisiä, niin parempi mennä poliisille. Koko vyyhti olisi alkanut aukeamaan.
Itse mietin teininä, että olisin halunnut ilmoittaa sossuun, kun pikkuveljeä hakattiin huonon todistuksen takia. Ilmeisesti av-mammat olis mutkin haukkunu ja sanonu ettei kannata, ku ei oo todisteita.
Tässä maassa on kumminki aika paljon lapsia ja nuoria joita kukaan ei usko, koska vanhemmat kieltävät kaiken ja viranomaiset uskovat heitä mielummin.
Enkä nyt puhu tästä provosta.Erikaakin luultavasti hävettiin, kun se oli niin kauhea lap
Niin totta. On aina mahdollista ettei ap ole trolli. Vauvapalsta on täynnä tyhmiä ihmisiä ja harvoin saa fiksuja vastauksia.
Jos et ole ap tosiaan trolli niin: koulun terkkarille ja sitä kautta lastensuojeluun nyt puhumaan. Heti.
Huh onneksi tämä oli provo! Mutta hyvä provo kuitenkin. Lankesin ihan täysillä!