Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä suhteessa normaalia?

Vierailija
28.01.2016 |

Olen 28-vuotias ikisinkku ja ehkä löytönyt "sen oikean", mutta muutamat asiat mietityttää:
Mies saa raivarin (tuhahtelee ja on ihan vittuuntunut) kun keitän hänen luonaan kahvia ja kaadan veden sillä pannulla, en kannulla koska en ikinä oikeasti muista.

Kuuli, että olen joskus nuoruudessa mennyt sänkyyn hyvän ystäväni kanssa, ja nyt puhuu ettei haluaisi, että tapaan häntä enää, sanoi myös ettei yhteiseen kotiimme tulevaisuudessa ko ihmisellä ole mitään asiaa.. ?? Ei olla oltu kuin kerran humalassa sängyssä vaikka on asuttu kämppiksinä sen jälkeen. Tämä ei kuulemma muuta sitä tosi asiaa, että hän vihaa ko tyyppiä.

Mies loukkaantuu jos en syö hänen tekemiään leipiä tai ostamiaan leivoksia. Inhoan rasvan makua, ja syön kyllä leivät kun otan niistä voikasan pois.

Hänen mielestään on ärsyttävää että herätyskelloni soi 5, kun lähden lenkille. Voisin kuulemma lenkkeillä töiden jälkeen. Ei saa kunnolla enää unta sen jälkeen. (Olen lenkkeillyt näin varmaan 8 vuotta!)

Sitten kommentoi, että ripsienpidennykseni näyttävät luonnottomilta, ettei näin vaalealla voi millään järjellä olla niin tummat ja tuuheat ripset.. Nyt pitäisi alkaa käyttää ripsiväriä (ripset olleet ainakin 4 vuotta..)

Onko nää ihan normaaleja suhteeseen kuuluvia juttuja vai??

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan :D

..onnea jos tuolle tielle lähdet.

Vierailija
2/73 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin uskoa, että meininki menee rajoittavammaksi ajan myötä. Kuulostaa temperamenttiselta kaverilta, mikä ei sinällään ole paha asia.

Millaisia hyviä puolia hänessä on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kuulu ainakaan mun ja mun miehen parisuhteeseen tollainen kontrollointi. Kai sä oikeasti ymmärrät että toi  käytös tulee vaan pahenemaan ajan myötä? Lähde nyt ennenkuin teillä on mitään sen kummempia sitoumuksia toisiinne (siis asunto, lapset tms).

Vierailija
4/73 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaat setit.

Vierailija
5/73 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on myös outoa, että hän nyt jo arvostelee esimerkiksi ulkonäköäni, kun itse en tosiaan sanoisi hänelle esimerkiksi hiusmallista tms. Mutta toisaalta mietin, olenko itse vaan niin itsenäistynyt, että on vaikeaa ottaa toista huomioon ( tuo lenkkiasia esim).

Vierailija
6/73 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin ärsyttäisi jos puolison herätyskello soisi viideltä tai jos hän käyttäisi kahvikannua vesimittana. Mutta listasi on sen verran pitkä ja varmaan vähitellen vain pitenee, että sinuna miettisin tarkkaan, kestänkö monta vuotta yhteiselämää tuollaisen ihmisen kanssa.

Vierailija
7/73 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia.

Vierailija
8/73 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuollaisen kanssa saa ihanaa draamaa elämäään, ettei ole tylsää. Ei tuo ainakaan omassa suhteessa ole mitään normaalia.

Vierailija
9/73 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei kuulosta ollenkaan normaalilta. Tuollainen käytös lisäksi yleensä pahenee ajan mittaan.

Kannattaa laittaa tuollainen mies takaisin kiertoon, on niitä parempiakin.

Btw, tosi upeaa että jaksat lähteä niin aikaisin lenkille. Aamu onkin paras ajankohta treenata.

Vierailija
10/73 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä sanoisin, että ei nyt hirveen pahalta kuulosta. Kannattaa lähteä siitä, että täydellisyyttä ei oo ja uuden kumppanin kanssa tulee pakostikin sanomisia jostain... Tai näin ainakin minulla on mennyt :D

Kahvipannulla kaatamisesta suuttuisin minäkin, ainakin jos olisi toistuvaa. Mutta ei se niin vakavaa ole vaikka toista ärsyttää ;)

Lenkit ja "rasvan maun" inhoaminen tuntuu miehelle ehkä pingottamielta? Onhan se kurjaa herkutella yksin... Anna ohjeet millaisista tuomitusta tykkäät? Ja kerro mitä otat leivän päälle etukäteen?

Ripsenpidennykset näyttää luonnottomalta, ei kai se nyt mikään uutinen oo :D jotkut tykkää jotkut ei. Kunhan ei kiellä sua ottamasta!

Kyllä minusta tuollaisista asioista voi yli päästä, ja menee ohi varmaan itsekseen kun kaikki alkaa olla tuttua

Vierailija
11/73 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni on myös outoa, että hän nyt jo arvostelee esimerkiksi ulkonäköäni, kun itse en tosiaan sanoisi hänelle esimerkiksi hiusmallista tms. Mutta toisaalta mietin, olenko itse vaan niin itsenäistynyt, että on vaikeaa ottaa toista huomioon ( tuo lenkkiasia esim).

Toisen huomiointi ei tarkoita että miehesi sanoo miten ollaan ja tehdään ja sinä tottelet.

Ja missään vaiheessa suhdetta ei ole sopivaa arvostella toisen ulkonäköä! Ei nyt jo tai 10v. päästä.

Vierailija
12/73 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljon hyviä puolia!

On siisti, päättäväinen, hyvä työmoraali, täsmällinen, urheilullinen, hyvännäköinen, tekee mitä sanoo, hauska, tykkää olla lähellä ja läheidyydestä, hänellä on omat harrastukset ja saan omaa tilaa mitä arvostan. Sanoo usein rakastavansa. Ollaan aika samanlaisia. Olen itsekin aika vahvatahtoinen niin en ihan pienestä säikähdä. Molemmilla aika vähän taustaa seurustelusta (tästä voi tulla haastavaa, kun kumpikaan ei ole kauheasti suhteessa asunut kenenkään kanssa)

Mutta sitten on juttuja joita pidän vähän erikoisia. Toi siisteys menee välillä vähän yli yms. Mutta onko ne syy miettiä ensimmäisen hyvältä tuntuvan suhteen heivaamista?

Ollaan molemmat oltu aika ronkeleita tähän asti.

Ap

Vierailija
13/73 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et missään asia pysty ottamaan toista huomioon ja muuttamaan tapoja on varmasti enemmän kyse siitä että olet liian itsenäinen parisuhteeseen. Jos taas toinen odottaa että joustat kaikissa asioissa ja teen hänen toivomallaan tavalla on kyse enemmän alistamisesta, kontrolloimisesta tms. Kumpikaan ääripää ei oikein kerro normaalisti toimivasta suhteesta. Normaali suhde on enemmän siitä väliltä.

Vierailija
14/73 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä sanoisin, että ei nyt hirveen pahalta kuulosta. Kannattaa lähteä siitä, että täydellisyyttä ei oo ja uuden kumppanin kanssa tulee pakostikin sanomisia jostain... Tai näin ainakin minulla on mennyt :D

Kahvipannulla kaatamisesta suuttuisin minäkin, ainakin jos olisi toistuvaa. Mutta ei se niin vakavaa ole vaikka toista ärsyttää ;)

Lenkit ja "rasvan maun" inhoaminen tuntuu miehelle ehkä pingottamielta? Onhan se kurjaa herkutella yksin... Anna ohjeet millaisista tuomitusta tykkäät? Ja kerro mitä otat leivän päälle etukäteen?

Ripsenpidennykset näyttää luonnottomalta, ei kai se nyt mikään uutinen oo :D jotkut tykkää jotkut ei. Kunhan ei kiellä sua ottamasta!

Kyllä minusta tuollaisista asioista voi yli päästä, ja menee ohi varmaan itsekseen kun kaikki alkaa olla tuttua

Jos ei osaa arvostaa lenkkeilevää ihmistä tai haluaa herkutella yhdessä kumppaninsa kanssa, miksi alkaa suhteeseen naisen kanssa joka herää aamuvarhain lenkille? Jos ei pidä ripsenpidennyksistä, miksi seurustella naisen kanssa joka niitä käyttää? 

Sen sijaan että valitsee itselleen sopimattoman kumppanin ja alkaa muuttamaan tätä nalkuttamalla, olisi ehkä kannattavampaa valita sellainen jonka kanssa yhteiselo sujuu mukavasti luonnostaan.

Vierailija
15/73 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuollaisen kanssa saa ihanaa draamaa elämäään, ettei ole tylsää. Ei tuo ainakaan omassa suhteessa ole mitään normaalia.

Lisäyksenä tähän kuitenkin, että opettele muistamaan se, ettei pannulla kaadeta vettä keittimeen. Vituttaisi muakin sellainen.

Vierailija
16/73 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja toisaalta, mulla menis hermo hirveän sekaiseen ihmiseen kun olen itsekin aika siisti.. Että just mietin, että tuskin se ikinä täydellistä on kenenkään kanssa. Ja meillä on tosi vahva fyysinen vetovoima, mikä on kuulemma hänellekin harvinaista.

Ollaan puhuttu, että varmaan tulee haastavaa jos asutaan yhdessä. Ja oon ton herätyskellosta valittamisen jälkeen mennyt kiukkuisena sohvalle ja hän tullut sit sinne nukkumaan kun ei kestä mun mielenosoitusta 😂 Tosi usein osataan nauraa näille jälkeen päin, mutta sitten on tilanteita missä kumpikaan ei anna periksi.

Ap

Vierailija
17/73 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä te kaadatte vettä keittimeen jos ei sillä pannulla? Ei oo mittää lokkiikkoo..

Vierailija
18/73 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

omistava, kontrolloiva ja haluaa muuttaa sinua. ei jatkoon.

Vierailija
19/73 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää ripset on mulle vähän kuin "tavaramerkki" eli niistä en luovu.

Nyt tilanne on se, että asutaan molemmat kaksioissa vuokralla, mikä tulee aika kalliiksi kun ollaan paljon toisella yhdessä. On puhuttu, että muutettais yhteen, ja nyt mies ehdotti jos käytäis kysymässä pankista saataisko yhdessä millainen laina! Tavallaan olis ihanaa muuttaa suoraa yhteen omaan (kun muutto on niin iso työ), mutta kyllä ajatus vähän kauhistuttaa. Ajattelin nyt kesään vielä vitkuttaa ja katsoa mitä tästä tulee.

Ja mies on kyllä aika temperamenttinen, tavallaan tykkään siitä piirteestä hyvin paljon.

Ap

Vierailija
20/73 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa oudolta!! Sinuna miettisin vielä. Pinnan alla kuohuu. Jos mies väittää olleensa ronkeli? Ehkei ole kelvannut..