Lue keskustelun säännöt.
Inhottava tunne, kun huomaa omakotitalon pihassa jälkiä jostain hiipparista
25.06.2026 |
Jälkiä oli maassa erään ikkunan lähellä ja talon lähellä muutenkin, sekä pari muuta selkeää merkkiä siitä että joku siellä on liikuskellut. Ei viittaa eläimeen, mikä olisi tietenkin ok. Rajattomat, rikollisen mielen omaavat ihmiset sen sijaan... ei mitään hyvää sanottavaa.
Kommentit (5)
Mielenkiintoinen tämä sinun blogi. Jään seuraamaan.👍
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Soitti p0liisiin että tulee ottamaan sper*anäytteet pusikosta.
Miten olisi kamera niin ei tarvitse seota siellä! Niitä saa alle satasella todella hyviä, varsinkin jos kotona on wifi
Te olette herättäneet jonkun mielenkiinnon. Pukeutukaa, kiitos!
ok