Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muija alkoi mustasukkaisuuspsykooseissaan käymään päälle..M31

Vierailija
25.01.2016 |

Viime viikolla tulin töistä kotiin ja muija alkoi viskoa ruokailuvälineitä ja lautasia minua päin. Väitti että olin ollut jonkun huoran luona, kun olin työporukan kanssa illalla tennishallilla. Otin muijaa ranteista kiinni, että rauhoittuisi, eikä yrittäisi lyödä. Nyt sitten oli laittanut facebookkiin kuvat ranteissaan olevista 5centin kolikon kokoisista mustelmista ja kuvatekstinä: Sellainen pahoinpitelevä mies mulla...

Voi jumalauta. Sain monelle tänään selitellä miten asiat oikeasti menivät ja onneksi olenkin saanut myötätuntoisia tsemppausviestejä.

30-vuotias muija ja viimiset viisi vuotta ollut joka päivä samanlaista draamaa. Mutta nyt meni yli kun alkoi julkisesti minua syyttämään pahoinpitelijäksi, vaikka minä olen niitä iskuja kestänyt. Nyt en enää kestä. Maksoi mitä maksoi. Huomenna muutan johonkin kaupungimme vapaista vuokra-asunnoista ja saamme laittaa lusikat jakoon. Onneksi emme ehtineet lisääntyä.

Kommentit (150)

Vierailija
61/150 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ajattelit saada vuokra-asunnon yhdessä päivässä?

Vierailija
62/150 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän kerta psykoosissa on niin ehkä pitäisi viedä lääkäriin. Kuten otsikossa kerrot että mustasukkaisuuspsykooseissaan.  Vai eikö olekaan psykoosissa?

On muuten olemassa myös ihmisiä, jotka eivät näe omassa käytöksessään mitään vikaa vaikka toinen oireilisi vakavasti. Ja sehän voi tässä tapauksessa olle kumpi vain joka ei sitä vikaa itsessään näe, mehän näemme vain ap tarinan. Olispa mielenkiintoista kuulla tämän pariskunnan koko tarina, ja molempien osapuolten näkemys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/150 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ajattelit saada vuokra-asunnon yhdessä päivässä?

Miten ei? Onhan niitä yksityisillä saatavilla. Kun meidän vuokralaisemme lähti yllättäen avioeron takia, niin vuokranvälitysfirmamme, joka hoitaa aina asuntomme vuokrauksen, hoiti samana päivänä uuden vuokralaisen.

Kyllä niitä tyhjänä on samalle päivälle.

Toivottavasti ap pitää päänsä ja tosiaan lähtee

Vierailija
64/150 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. toivottavasti sulla on kaikki kunnossa.

Laitan sulle tähän jotain linkkejä, joista ehkä on sulle apua.

Tiedätkö mikä on epävakaa persoonallisuushäiriö?

Se on naisilla yleisempi kuin narsismi, mutta ne muistuttaa toisiaan hyvin paljon (tässäkin ketjussa on ehdotettu sen naisen olevan narsisti, mutta se on melko todennäköisesti ennemmin epävakaa).

Englanniksi borderline personality disorder. Netissä on paljon tukiryhmiä sun kaltaisille miehille, jotka on kokeneet suhteen borderlinen kanssa, ja tarvitsevat tukea. Onnittele itseäsi siitä, ettet ehtinyt tehdä lapsia, borderlinenaiset varsinkin on äärimmäisen väkivaltaisia vanhempia ja joskus jopa tappavat noissa sekoilupuuskissaan lapsensa.

Mutta tässä jotain linkkejä, laitan tuon redditin narsistiryhmän myös, koska jos haluat tukea, niin siellä on vilkas keskustelu ja kaikki siellä tietää millaista on elää tuollaisen ihmisen kanssa.

https://www.reddit.com/r/BPDlovedones

https://www.reddit.com/r/RaisedByNarcissists

Tämä kannattaa ehdottomasti lukea-

http://www.amazon.com/Stop-Walking-Eggshells-Borderline-Personality/dp/…

Kaikkea hyvää sulle tulevaisuuteen ap. ja toivottavasti saat katkaistua sen suhteen, se voi olla vaikeaa epävakaan kanssa, mutta ehdottomasti parempi sun henkisen ja fyysisen hyvinvoinnin takia.

Vierailija
65/150 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hän kerta psykoosissa on niin ehkä pitäisi viedä lääkäriin. Kuten otsikossa kerrot että mustasukkaisuuspsykooseissaan.  Vai eikö olekaan psykoosissa?

On mu

Ei varmaankaan ole missään psykoosissa. Tuo oli vain tuollainen kirjoitus kun oli kihisin kiukusta. En ole mikään psykologi.

Aamu kymmeneltä soitin vuokravälitysfirmaan ja kysyin olisiko mahdollista saada jo tänään joku asunto. Kysyivät enkö tosiaan halua näytölle. Kerroin että on erotilanne, ja minulle riittää internetissä nähdyt kuvat. Lupasin käydä ennen neljän ja viiden välissä hakemassa avaimen ja allekirjoittamassa vuokrasopimuksen. Pääsen neljältä töistä. Lupasivat katsoa minulle jopa pari-kolme asuntoa joista saan valita. Ja joku epäili ettei saa nopeasti vuokra-asuntoa? Eriasia varmaan jossain pääkaupunkiseudulla, mutta omassa kaupungissa on valinnanvaraa.

Kerroin aamulla pomolleni jonka kanssa olemme läheisiä, että mikä on tilanne ja haittaako jos ruokatunti venyy max. tunnilla. Ei kuulemma haittaa, jos korvaan joku päivä tunnit takaisin.

11.00 (ex lähti kello 10.45 töihin) menin vuokrapakun kanssa asunnosta hakemaan sohvan+telkkarin+tvtason+tyynyjä+peiton+lakanoita+lautasia+mukeja+kannettavan+tulostimen+huonekasveja+vaatteeni+kaikkea pienempää.

Jätin pöydälle lapun johon kirjoitin muistaakseni: En jaksa enää. Haluan erota. Muutin vuokra-asuntoon. Tämä asunto menee myyntiin.

Olen töissä, ja vuokrapaku on pihalla täynnä tavaroitani. Toivottavasti ei huonekasvit tai telkkari mene heti pilalle kylmässä. Saas nähdä mitä tästäkin vielä seuraa. Vai seuraako mitään hyvää. M31

Vierailija
66/150 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemiä! Hyvin se menee.

Vierailija
67/150 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurjaa :/ Kaikkea hyvää ap:lle ja tsemppiä uuteen elämään! Ajattele, kuinka vapaa nyt olet. Alkuun varmasti tuntuu tyhjältä, mutta ero oli nyt viisas ja ainoa ratkaisu.

Vierailija
68/150 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap!!! Nyt vain pysy lujana, älä haksahda eksäsi mahdolliseen manipulointiin vaan pysy erossa hänestä! Muista, että ansaitset niiiin paljon parempaa.

Vierailija
69/150 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistithan ottaa kuvia asunnosta sen jälkeen, kun otit tavarasi?

Vierailija
70/150 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa, että pysyit päätöksessäsi. Miesten ei tarvitse sietää väkivaltaa, fyysistä tai henkistä.

Kasvit voivat ottaa nokkiinsa, mutta telkkari ei. Anna lämmetä pari-kolme tuntia sisällä ennenkuin kytket sähköt.

Ihan oikein sille lehmälle. Illalla voi naamakirjassa tulla turpaan, mutta se on ihan sama, kunhan pääset eroon mokomasta kahjosta.

Vierailija
71/150 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On mu

Ei varmaankaan ole missään psykoosissa. Tuo oli vain tuollainen kirjoitus kun oli kihisin kiukusta. En ole mikään psykologi.

Aamu kymmeneltä soitin vuokravälitysfirmaan ja kysyin olisiko mahdollista saada jo tänään joku asunto. Kysyivät enkö tosiaan halua näytölle. Kerroin että on erotilanne, ja minulle riittää internetissä nähdyt kuvat. Lupasin käydä ennen neljän ja viiden välissä hakemassa avaimen ja allekirjoittamassa vuokrasopimuksen. Pääsen neljältä töistä. Lupasivat katsoa minulle jopa pari-kolme asuntoa joista saan valita. Ja joku epäili ettei saa nopeasti vuokra-asuntoa? Eriasia varmaan jossain pääkaupunkiseudulla, mutta omassa kaupungissa on valinnanvaraa.

Kerroin aamulla pomolleni jonka kanssa olemme läheisiä, että mikä on tilanne ja haittaako jos ruokatunti venyy max. tunnilla. Ei kuulemma haittaa, jos korvaan joku päivä tunnit takaisin.

11.00 (ex lähti kello 10.45 töihin) menin vuokrapakun kanssa asunnosta hakemaan sohvan+telkkarin+tvtason+tyynyjä+peiton+lakanoita+lautasia+mukeja+kannettavan+tulostimen+huonekasveja+vaatteeni+kaikkea pienempää.

Jätin pöydälle lapun johon kirjoitin muistaakseni: En jaksa enää. Haluan erota. Muutin vuokra-asuntoon. Tämä asunto menee myyntiin.

Olen töissä, ja vuokrapaku on pihalla täynnä tavaroitani. Toivottavasti ei huonekasvit tai telkkari mene heti pilalle kylmässä. Saas nähdä mitä tästäkin vielä seuraa. Vai seuraako mitään hyvää. M31

Olet ehkä nyt mieli vähän mustana, mutta elämäsi muuttuu aivan varmasti parempaan suuntaan, kuin tuossa myrkyllisessä suhteessa! Ja pidä pää kylmänä. Et kuuntele sen naisen mitään puheita,

olet jo päässyt seuraavaan vaiheeseen. Tsemppiä todella paljon!

Vierailija
72/150 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palaapas vielä aiheeseen, jos jaksat , sen osalta mitä entinen tyttöystäväsi mahtaa erosta tuumata?

Onnea uuteen kotiin!

Vierailija
73/150 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hatunnosto ap:lle! Olet todellakin toiminut tehokkaasti ja ennen kaikkea järkevästi. Olen varma, että jos olisit sanallakaan hiiskunut aikovasi muuttaa, olisi helvetti revennyt. Nyt olet välttänyt ainakin pahimman. Tokihan tuo nainen varmasti räjähtää vielä, ja kunnolla, mutta eipähän ainakaan tarvitse pelätä että jotain osuu otsalohkoon...

Hyvä, ap!

Vierailija
74/150 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtavaa, että pysyit päätöksessäsi. Miesten ei tarvitse sietää väkivaltaa, fyysistä tai henkistä.

Kasvit voivat ottaa nokkiinsa, mutta telkkari ei. Anna lämmetä pari-kolme tuntia sisällä ennenkuin kytket sähköt.

Ihan oikein sille lehmälle. Illalla voi naamakirjassa tulla turpaan, mutta se on ihan sama, kunhan pääset eroon mokomasta kahjosta.

Ja naamakirjaan estoja päälle, jos nainen aivan harpyijaksi heittäytyy. :) Voimia ap, nyt hoidat muuton kuntoon ja lepäät.

... Suosittelen, ettet tapaisi tätä naista ainakaan enää kahden kesken siltä varalta, että hän äityy mustamaalaamaan sinua, tai käy sinun kimppuusi. Näin muuten voimia tulevaan, ja muista: elämä yksin on monin kerroin parempaa kuin elämä sellaisen kanssa, jota täytyy pelätä. Jos kohta en sinun ikäisenä pelkäisi sitä yksinjäämistäkään. :)

Vierailija
75/150 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet kyllä aivan oikein lähtiessäsi. Varmasti tilanne on hyvin raskas, mutta tälläkertaa tosiaan keskity ajattelemaan omaa parastasi! Uskon sinun olevan paljon onnellisempi omassa kämpässä yksin kuin tollasessa onnettomassa parisuhteessa. Aikaa ja tottumusta tilanteeseen tuo toki vaatii, mutta kyllä se siitä . Mitä uuteen parisuhteeseen tulee älä ajattele moisia nyt. Yritä keskittyä tähän uuteen tilanteeseen ja eritoten itseesi. Onnea ja tsemppiä uuteen elämään!

Vierailija
76/150 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muija istuu sohvalla kuin mitään ei olisi taas tapahtunut. Itse katselen kokoajan koneelta vuokrapakettiautojen yhteystietoja ja huomenna kun hän lähtee käymään osa-aikaisissa töissä niin kerään tavarani ja häivyn. Ai jumalauta että voi potuttaa. Asunto on yhteinen ja saa jäädä asumaan siksi aikaa kunnes saamme myytyä. Itsellä on töitä + säästöjä n.15 000€ joten pärjään hyvin. Enkä muutenkaan ole suurikulutuksinen rahan suhteen.

Hän poisti kuvan facebookista ja hänen mielestään asia on käsitelty? Ei jumalauta että kihisen. Turha silti enää keskustella tai riidellä. Häivyn mielummin vähin äänin. Vaikka tiedän että juoruilee varmasti minusta koko suvulleen ja yhteisille kavereille kuinka hullu hakkaaja olen ollut.

Olisi vaan pitänyt tehdä pari kertaa rikosilmoitus kun sain jopa pingispallon kokoisen kuhmun kerran päähäni. M31

Lähde pois ja äkkiä! Minullakin on kokemusta tuollaisesta MT-ongelmaisesta naisesta ja katselin sitä touhua ihan liian pitkään. Minuakin syytti huorissa käymisestä kun kävin töissä ja hän itse ei tietenkään ollut töissä, sanoi minulle kerran että "et sää kuitenkaan ees missään töissä käy, vaan käyt päivät nussimassa huoria". Kerran kävi päällekin jossain psykoosissa, piteli käsistäni kiinni niin lujaa ja riuhtoi, että kumpaankin käteen tuli ruvet kun ne kynnet repivät ihoani. Tavarat lentelivät myös silloin tällöin kun kaikki ei mennyt hänen haluamallaan tavalla. Joskus kun hän oli taas sekavassa tilassaan, niin hän oli menossa parvekkeelle että hyppää sieltä alas, ja minä pitelin häntä kiinni että ei pääse sinne, niin tämä nainen karjuu keuhkojen täydeltä että "täällä hakataan naista!", "raiskaus". Ihan pimeä tapaus oli. Oli suunnaton helpotus kun erosimme. M34

Vierailija
77/150 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sinä pärjäät kyllä koska puhalsit pelin poikki, sait asiat järjestymään etkä sortunut edes katkeruuteen. Selkeä järki pelastaa sinut vaikka tunteet ailahtelevat.

Älä kerro uutta osoitettaisiin ja kiellä ettei sukulaiset, kaverit tai työpaikka kerro sitä. Soita väestörekisteriin merkintä heti kun muutat ettei uusi osoite ole julkinen. Vaihda tarvittaessa puhelinnumero ja merkitse salaiseksi jos alkaa soittorumba eikä viikossa rauhoitu.

Exääsi piinaa nyt myös missä hän tulee asumaan niin melkoista draamaa odotettavissa. Ehkä voit tehdä lyhyen päivityksen faceen niin vältyt pahimmalta paskamyrskyltä. Olet aloittanut uuden alun, et ole enää parisuhteessa, olet toivonut rauhallista tavallista elämää ja siksi päädyit tähän ratkaisuun.

Kiinteistövälityksessä kerrot, että tilanne on tulehtunut ja ensimmäinen näyttö on varmistettava, että asukkaat eivät ole paikalla ja asunto on siisti. Pyydät vain exän pois paikalta kun on asuntonäyttö ja menet paikalle jo aamusta useamman tuttusi kanssa. Pyydät vaikka exän sukulaisia hakemaan lapsukaisen pois. Nythän asunto kannattaa kuvata myös myyntiä ajatellen ja ettei sitä tuhota mistään hetken mielijohteesta.

Puhu asiasta kaveriesi, läheistesi kanssa että aloitat uudestaan, tämä on nyt nähty. Ettei jää patoutumiaan, puhumalla tuska hälvenee. Ei tämä ole elämää kummempaa, tsemppiä!

Vierailija
78/150 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahoittelen jos on jotain vihaisia sanavalintoja. Vieläkin varmaan aikamoinen verenpaine ja ketutus päällä. Pakko minun on lähteä. Tämän ikäisenä vaan huolettaa löytääkö enää ketään. Vai onko kaikki jo varattuja. Mitään 18-vuotiaita en todellakaan ala vikittelemään. M31

Älä nyt tuollaisesta huolehdi. Ihminen pystyy elämään aivan oikeaa elämää myös ilman parisuhdetta. Olen huomannut että se on monesti paljon helpompaa, huolettomampaa ja mukavampaa elämää. M34

Vierailija
79/150 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahoittelen jos on jotain vihaisia sanavalintoja. Vieläkin varmaan aikamoinen verenpaine ja ketutus päällä. Pakko minun on lähteä. Tämän ikäisenä vaan huolettaa löytääkö enää ketään. Vai onko kaikki jo varattuja. Mitään 18-vuotiaita en todellakaan ala vikittelemään. M31

"Naisiahan on maailmassa kuin mannaryynejä.”

Matti Nykänen

Vierailija
80/150 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki lähestymiskielto. Oikeasti. Pahimmassa tapauksessa tämä muija hankkii sen sinua kohtaan ennen sinua, syytellen poliisille että sinä kävit häneen käsiksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan