Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muija alkoi mustasukkaisuuspsykooseissaan käymään päälle..M31

Vierailija
25.01.2016 |

Viime viikolla tulin töistä kotiin ja muija alkoi viskoa ruokailuvälineitä ja lautasia minua päin. Väitti että olin ollut jonkun huoran luona, kun olin työporukan kanssa illalla tennishallilla. Otin muijaa ranteista kiinni, että rauhoittuisi, eikä yrittäisi lyödä. Nyt sitten oli laittanut facebookkiin kuvat ranteissaan olevista 5centin kolikon kokoisista mustelmista ja kuvatekstinä: Sellainen pahoinpitelevä mies mulla...

Voi jumalauta. Sain monelle tänään selitellä miten asiat oikeasti menivät ja onneksi olenkin saanut myötätuntoisia tsemppausviestejä.

30-vuotias muija ja viimiset viisi vuotta ollut joka päivä samanlaista draamaa. Mutta nyt meni yli kun alkoi julkisesti minua syyttämään pahoinpitelijäksi, vaikka minä olen niitä iskuja kestänyt. Nyt en enää kestä. Maksoi mitä maksoi. Huomenna muutan johonkin kaupungimme vapaista vuokra-asunnoista ja saamme laittaa lusikat jakoon. Onneksi emme ehtineet lisääntyä.

Kommentit (150)

Vierailija
1/150 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wt-muija

Vierailija
2/150 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä herran tähden olet tuollaiseen suhteeseen jäänyt noin pitkäksi aikaa? Voi luoja...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/150 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea päätös, karkuun ja lujaa. Noita psykolehmiä riittää. Kannattaa vihjaista tämän aarteen seuraavalle poikkikselle mihin on sotkeutumassa, jos mahdollista.  Tsemiä.

Itsekin samanlaisen hirviön kanssa aikanaan asunut

Vierailija
4/150 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että olen itsekin jo hieman sekaisin, kun olen koittanut sumpia näitä puolison raivokohtauksia ja mustasukkaisuusdraamoja aina parhain päin ja kuvitellut että kai minussa ja tekemisissäni on myös jotain vikaa. Että voisin olla jotenkin vieläkin avoimempi ja jättää enemmän harrastuksia väliin. Mutta nyt meni yli tuo että kymmenille yhteisille kavereille ja sukulaisille syyttää minua pahoinpitelijäksi, kun pidin vain käsistä kiinni etten itse saanut nyrkistä. Rakastan kyllä puolisoani, mutta en jaksa enää tälläistäkään käytöstä, kun ei ole mihinkään muuttunut. Pahentunut vain. Pakko lähteä itse karkuun. M31

Vierailija
5/150 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, kohta tuo muru on jollakin muulla 😐

Vierailija
6/150 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu että olen itsekin jo hieman sekaisin, kun olen koittanut sumpia näitä puolison raivokohtauksia ja mustasukkaisuusdraamoja aina parhain päin ja kuvitellut että kai minussa ja tekemisissäni on myös jotain vikaa. Että voisin olla jotenkin vieläkin avoimempi ja jättää enemmän harrastuksia väliin. Mutta nyt meni yli tuo että kymmenille yhteisille kavereille ja sukulaisille syyttää minua pahoinpitelijäksi, kun pidin vain käsistä kiinni etten itse saanut nyrkistä. Rakastan kyllä puolisoani, mutta en jaksa enää tälläistäkään käytöstä, kun ei ole mihinkään muuttunut. Pahentunut vain. Pakko lähteä itse karkuun. M31

Sinä ehkä rakastat sitä, mutta tuo raivotar ei todellakaan sinua, selvittäköön mt-ongelmansa yksinään.

Ja muista kertoa totuus kaikille läheisillesi ja kavereillesi, voit nyt alkuun kuvat sen tekemät tuhot jos ei ole siivottu vielä. Ja mitään et sille lehmälle jätä tai anna. Etkä helvetissä palaa enää ikinä,

pahin mitä voit itsellesi tehdä.

Vierailija
7/150 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiertoon vaan!

Vierailija
8/150 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika! En usko että tuollaista sekopäätä voi kukaan rakastaa. Älä uhraa hänelle enää ajatustasikaan, lähde vain. Todella törkeää ja lapsellista tuo face-juttu. Tsemppiä!

Vierailija
9/150 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muija istuu sohvalla kuin mitään ei olisi taas tapahtunut. Itse katselen kokoajan koneelta vuokrapakettiautojen yhteystietoja ja huomenna kun hän lähtee käymään osa-aikaisissa töissä niin kerään tavarani ja häivyn. Ai jumalauta että voi potuttaa. Asunto on yhteinen ja saa jäädä asumaan siksi aikaa kunnes saamme myytyä. Itsellä on töitä + säästöjä n.15 000€ joten pärjään hyvin. Enkä muutenkaan ole suurikulutuksinen rahan suhteen.

Hän poisti kuvan facebookista ja hänen mielestään asia on käsitelty? Ei jumalauta että kihisen. Turha silti enää keskustella tai riidellä. Häivyn mielummin vähin äänin. Vaikka tiedän että juoruilee varmasti minusta koko suvulleen ja yhteisille kavereille kuinka hullu hakkaaja olen ollut.

Olisi vaan pitänyt tehdä pari kertaa rikosilmoitus kun sain jopa pingispallon kokoisen kuhmun kerran päähäni. M31

Vierailija
10/150 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mies, pysy päätöksessäsi ja lujana!!! Tsemppiä!! N36

Vierailija
11/150 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti nainen vain rakastaa sinua liikaa. Et itse rakasta häntä yhtä paljon, niin ainakin hän kokee. Pystyn kuvittelemaan tilanteen, sinä menet harrastuksissasi miten lystää, nainen odottaa yksin kotona sinua.

Tiedän sen ahdistuksen kun miettii vain mitä se rakas tekee ja miksi se ei nyt vastaa ja miksi se ei halua aina olla vierelläni kuten minä hänen vierellään. Et varmasti löydä toista joka rakastaisi sinua yhtä paljon kuin hän. Tulet sen vielä joskus ymmärtämään.

Vierailija
12/150 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muija istuu sohvalla kuin mitään ei olisi taas tapahtunut. Itse katselen kokoajan koneelta vuokrapakettiautojen yhteystietoja ja huomenna kun hän lähtee käymään osa-aikaisissa töissä niin kerään tavarani ja häivyn. Ai jumalauta että voi potuttaa. Asunto on yhteinen ja saa jäädä asumaan siksi aikaa kunnes saamme myytyä. Itsellä on töitä + säästöjä n.15 000€ joten pärjään hyvin. Enkä muutenkaan ole suurikulutuksinen rahan suhteen.

Hän poisti kuvan facebookista ja hänen mielestään asia on käsitelty? Ei jumalauta että kihisen. Turha silti enää keskustella tai riidellä. Häivyn mielummin vähin äänin. Vaikka tiedän että juoruilee varmasti minusta koko suvulleen ja yhteisille kavereille kuinka hullu hakkaaja olen ollut.

Olisi vaan pitänyt tehdä pari kertaa rikosilmoitus kun sain jopa pingispallon kokoisen kuhmun kerran päähäni. M31

Hyvä taktiikka, älä jää harmittelemaan mitään, pääasia että pääset pois sen hirviön luota.

Ja et palaa, vaikka kuinka itkisi ja parkuisi, itsemurhauhkauksetkin mahdollisia jos et palaa.

Ja juuri työ käytös on psykonarsistille tyypillistä, eihän tässä mitään ja kaikki on ok.

Kunnes taas räjähtää. Pidä puolesi yhteisten kaverien suhteen, tuskin uskovat kaikkea jos oikeasti neidin tuntevat syvällisemmin.  Tsemiä edelleen.

Kolmonen

Vierailija
13/150 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti nainen vain rakastaa sinua liikaa. Et itse rakasta häntä yhtä paljon, niin ainakin hän kokee. Pystyn kuvittelemaan tilanteen, sinä menet harrastuksissasi miten lystää, nainen odottaa yksin kotona sinua.

Tiedän sen ahdistuksen kun miettii vain mitä se rakas tekee ja miksi se ei nyt vastaa ja miksi se ei halua aina olla vierelläni kuten minä hänen vierellään. Et varmasti löydä toista joka rakastaisi sinua yhtä paljon kuin hän. Tulet sen vielä joskus ymmärtämään.

T. läheisriippuvainen, mustasukkainen psykomuija?

Vierailija
14/150 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suhteen alkuaikoina kävinkin harrastuksissa jopa 5 kertaa viikossa, nykyään hyvä jos käyn edes kaksi iltaa viikossa. Silloinkin vain pari tuntia. Omasta mielestäni aikuisten ihmisten ei tarvitse olla paita ja peppu 24/7. Kyllä luottamustakin pitää löytyä. Itse olen aina luottanut häneen, vaikka hän on milloin mitäkin "tekemisiäni"  kostanut minulle, esim lähtemällä salaperäisesti johonkin myöhään illalla. Tiedän että on mennyt kaverilleen tai autolla esim. johonkin syömään, mutta en ymmärrä miksi yrittää tahallaan jatkuvasti saada minutkin mustasukkaiseksi. Itse olen yrittänyt tehdä kaikkeni ettei hänen tarvitsisi olla mustasukkainen. Olen aina sanonut ettei kukaan mene ikinä hänen edelleen.

Nyt vasta alkaa itsellä silmät paremmin avautumaan. Tuo facebook kuva toimi hyvänä herättäjänä. M31

Vierailija
15/150 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kappas, tuliko se muija tänne puolustelemaan itseään!?

Vierailija
16/150 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavaroita hakiessa pidä aina kaveri tai kaksi mukana. Sikäli kun siellä on mitään mitä hakea kun olet häipynyt. Jos on kaiken tuhonnut niin otatte niistä valokuvia ja kerro ilmoittavasi myöhemmin arvioidun korvaussumman. Ja jos tuleva exäsi tulee riehumaan uuden kotisi luo tai pyrkii sisään, soita poliisit. Joku kaveri kannattaa olla aina lähistöllä, paras olisi jos löytäisit asunnon jonkun kaverisi naapurista, voi todistaa puolestasi jos muija alkaa uhkailla rikosilmoituksilla ja itse käy jatkuvasti ovellasi riehumassa.

Vierailija
17/150 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelen jos on jotain vihaisia sanavalintoja. Vieläkin varmaan aikamoinen verenpaine ja ketutus päällä. Pakko minun on lähteä. Tämän ikäisenä vaan huolettaa löytääkö enää ketään. Vai onko kaikki jo varattuja. Mitään 18-vuotiaita en todellakaan ala vikittelemään. M31

Vierailija
18/150 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat fiksulta. Kannattaa ehdottaa naiselle (asiallisesti esim numeron kera) hoitoon hakeutumista. Kiittää sinua sitten joku päivä jos ottaa neuvosta vaarin. Tsemppiä tulevaan ja parempaan elämään!

Vierailija
19/150 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaa kämppä lähtiessäsi. Kerro sukulaisille ja kavereille tilanne. Julkaise facessa lähtösi syy. Ilmoita työpaikalla, että riitainen ero meneillään jos tulee sinne riehumaan. Tsemppiä, kukaan ei kaipaa ailahtelevaa raivoajaa puolisokseen.

Vierailija
20/150 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ihan noin vaan muutat jo huomenna vuokra-asuntoon? Pakettiautoakin jo katselet ja olet varmaan jo varannut? Mitäpä jos nyt ekana hommaat sen asunnon, harvemmin sitä noin vaan muutetaan vaikka kunnassa asuntoja olis vapaanakin.

Että joopa joo, uskoo ken tahtoo...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä