Muija alkoi mustasukkaisuuspsykooseissaan käymään päälle..M31
Viime viikolla tulin töistä kotiin ja muija alkoi viskoa ruokailuvälineitä ja lautasia minua päin. Väitti että olin ollut jonkun huoran luona, kun olin työporukan kanssa illalla tennishallilla. Otin muijaa ranteista kiinni, että rauhoittuisi, eikä yrittäisi lyödä. Nyt sitten oli laittanut facebookkiin kuvat ranteissaan olevista 5centin kolikon kokoisista mustelmista ja kuvatekstinä: Sellainen pahoinpitelevä mies mulla...
Voi jumalauta. Sain monelle tänään selitellä miten asiat oikeasti menivät ja onneksi olenkin saanut myötätuntoisia tsemppausviestejä.
30-vuotias muija ja viimiset viisi vuotta ollut joka päivä samanlaista draamaa. Mutta nyt meni yli kun alkoi julkisesti minua syyttämään pahoinpitelijäksi, vaikka minä olen niitä iskuja kestänyt. Nyt en enää kestä. Maksoi mitä maksoi. Huomenna muutan johonkin kaupungimme vapaista vuokra-asunnoista ja saamme laittaa lusikat jakoon. Onneksi emme ehtineet lisääntyä.
Kommentit (150)
Vierailija kirjoitti:
Kiva aina lukea illan ratoksi näitä wt-pariskuntien toilailuja.
Sinä (sama?) ihmispaska voisit hypätä myös kaivoon.
Tosiaankin: kuvaa asunto, videokuvaa jne. Mielellään ainakin 2 henkilöä myös mukaan, olisi hyvä jos toinen olisi jommankumman sukulainen. Tsemppiä todella paljon sinulle!
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti nainen vain rakastaa sinua liikaa. Et itse rakasta häntä yhtä paljon, niin ainakin hän kokee. Pystyn kuvittelemaan tilanteen, sinä menet harrastuksissasi miten lystää, nainen odottaa yksin kotona sinua.
Tiedän sen ahdistuksen kun miettii vain mitä se rakas tekee ja miksi se ei nyt vastaa ja miksi se ei halua aina olla vierelläni kuten minä hänen vierellään. Et varmasti löydä toista joka rakastaisi sinua yhtä paljon kuin hän. Tulet sen vielä joskus ymmärtämään.
TÄMÄ on just sitä sairasta manipulointia mitä se yrittää! Oikean ehdottoman rakkauden kokenut tietää, että rakkaansa onnen eteen tekee mitä vaan, antaa hypätä vaikka vieraissa kunhan rakastaa minua samoin. Tosi rakkaus on tyyni ja varma olotila että on olemassa hän joka rakastaa minua tällaisena. Omistushalu ja sairaalloinen mustasukkaisuus ei ole rakkautta vaikka riehuja itsekin niin luulee. Pahoja luonnevikoja mt ongelmia nuo, ja niitä ei voi auttaa kukaa muu ku he itse. Joten lähde. Voit toki mainita henkilön avuntarpeesta mut tod näk ottaa loukkauksena vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime viikolla tulin töistä kotiin ja muija alkoi viskoa ruokailuvälineitä ja lautasia minua päin. Väitti että olin ollut jonkun huoran luona, kun olin työporukan kanssa illalla tennishallilla. Otin muijaa ranteista kiinni, että rauhoittuisi, eikä yrittäisi lyödä. Nyt sitten oli laittanut facebookkiin kuvat ranteissaan olevista 5centin kolikon kokoisista mustelmista ja kuvatekstinä: Sellainen pahoinpitelevä mies mulla...
Voi jumalauta. Sain monelle tänään selitellä miten asiat oikeasti menivät ja onneksi olenkin saanut myötätuntoisia tsemppausviestejä.
30-vuotias muija ja viimiset viisi vuotta ollut joka päivä samanlaista draamaa. Mutta nyt meni yli kun alkoi julkisesti minua syyttämään pahoinpitelijäksi, vaikka minä olen niitä iskuja kestänyt. Nyt en enää kestä. Maksoi mitä maksoi. Huomenna muutan johonkin kaupungimme vapaista vuokra-asunnoista ja saamme laittaa lusikat jakoon. Onneksi emme ehtineet lisääntyä.
Minä olen sellaisen narsistinaisen pauloissa että hän jopa puukotti kylkeen. Mihinkään en uskaltanut lähteä ja haava umpeutui itsestään. Terä upposi kaksi senttiä lihaa ja törmäsi kylkiluuhun.
Tuon jälkeen alkoi pikkuhiljaa koventua meininki. Saattoi huitoa pullolla ohimoon tai heitellä keittiön välineillä. Kaikki täysin kuvitelluista tapahtumista joita ämmä oli omassa päässään kuvitellut ja vatvonut.
Oli täysin käsittämätön työ selittää miten rankka päivä minulla on ollut töiden ja treenien suhteen.
Hän tutki puhelimeni ja sähköpostini. Olin niin hullu että kuvittelin että se auttaa tilannetta.
Mikään ei auttanut. Kohokohta ja kamelinselkä oli kun rakkaani meinasi ajaa päälleni. Tuloksena polvilumpio vaihtoon.
Lähdin siltä istumalta turvakotiin. Kiitokset omille vanhemmille jolta sain tukea. Sain lukuisia uhkausviestejä ja asunnon ikkuna rikottiin. Sama meininki jatkuu edelleen vaikka muutin uudelle paikkakunnalle.
Onko tosta jo kauan? Kai olet tehnyt rikosilmoitukset ja hommannut lähestymiskiellon?
Vaikka "eihän me miehet nyt naiselta pataamme ota, emmehän"?
Kolmonen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko seksi sitten niin paljon parempaa kuin aikasempien naistesi kanssa, vai miksi otit pataan niin pitkään?
Sinä ihmispaska voisit hypätä vaikka kaivoon.
Noh noh, rauhoitu nyt, ei kai ole pakko ryhtyä heti hyökkäämään? Eikö asioista voi keskustella ihan tyynesti?
Tuo nyt sattuu olemaan se stereotyyppinen syy miksi hulluihin ämmiin jäädään koukkuun.
Vierailija kirjoitti:
Tämän ikäisenä vaan huolettaa löytääkö enää ketään. Vai onko kaikki jo varattuja. Mitään 18-vuotiaita en todellakaan ala vikittelemään. M31
Koittaa luottaa mies vähän itseesi. Ihan varmasti löydät paremman naisen kuin narsistin exäsi. Muista, että narsisti pyrkii vetämään mattoa uhrinsa alta hallitakseen tätä ja tuhoaa uhrin itsetunnon.
Muija tuli ovelle ja näki mun itkuiset silmät kannettavan loisteessa. Tuli kysymään että mikä mulla on ja hieromaan hartioita. Hyvä ettei sentään kysynyt ONKO JOKU KUOLLUT VAI MIKSI ITKET? Teki mieli sanoa että lopettaa jo tuollaiset hieromiset ja löpertelyt. Siis ei pidä minään tämän päivästä fb-kuvaansa? Jos vielä ehdottaa seksiä, niin en tiedä miten voin hillitä itseni, etten paljastaisi huomista suunnitelmaa välittömästi. Ehkä hänen käytös ei ole niin normaalia, mitä olen itselleni uskotellut. Palailen huomenna keskusteluun kertomaan miten päivä meni. Paljon kiitoksia kaikille positiivisesti kommentoineille. Nyt kone kiinni -> M31
Vierailija kirjoitti:
Muija tuli ovelle ja näki mun itkuiset silmät kannettavan loisteessa. Tuli kysymään että mikä mulla on ja hieromaan hartioita. Hyvä ettei sentään kysynyt ONKO JOKU KUOLLUT VAI MIKSI ITKET? Teki mieli sanoa että lopettaa jo tuollaiset hieromiset ja löpertelyt. Siis ei pidä minään tämän päivästä fb-kuvaansa? Jos vielä ehdottaa seksiä, niin en tiedä miten voin hillitä itseni, etten paljastaisi huomista suunnitelmaa välittömästi. Ehkä hänen käytös ei ole niin normaalia, mitä olen itselleni uskotellut. Palailen huomenna keskusteluun kertomaan miten päivä meni. Paljon kiitoksia kaikille positiivisesti kommentoineille. Nyt kone kiinni -> M31
Nyt vaan pää kylmänä ja huomenna kertomaan miten meni!
Jos ei ole ensimmäinen kerta ja olette yrittäneet keskustella naisen väkivaltaisuudesta tuloksetta niin lähde. Ei tuo tuosta parane ellei nainen itse halua muutosta.
Kuten huomasit niin jopa puolustautuva mies muuttuu näissä tilanteissa helposti syylliseksi. Missään nimessä ei pidä lyödä takaisin. Jos tuollaista tapahtuu niin soitto 112. Kun itsellä on pään alueella vammoja ja toisella vain selkeästi jäljet kiinnipitämisestä niin on helpompi käydä tilanteen jälkiselvittelyä. Paras olisi soittaa 112 heti kun nainen käy väkivaltaiseksi ja sillä tavoin, että nainen itse tajuaa raivoavansa avoimeen puhelimeen.
Julkisuuteen tuodut väärät syytökset väkivallasta ovat niin selvä vaaran merkki että lähde pian. Jos joudut erotilanteen tultua naiselle tietoon hänen kanssaan vielä asioita hoitamaan niin ota mukaan kaveri todistajaksi. Muuten saattaa käydä niin, että pääset kokemaan koston: Nainen käy uudelleen kimppuusi tarkoituksellisesti itseään satuttaen ja käyttää tuota aiempaa tapausta ja kuvaa todisteena jatkuvasta väkivallasta. Kaveri mukana estää teatteriesitykset. Jos et kaveria ota niin ainakin puhelin taskussa koko ajan nauhoituksella. Ääninauhoite tapahtuneesta on oikeusturvasi kannalta parempi kuin ei mitään.
Viikon takaa toinen tapaus jossa mies puolustautui lyömällä. Ei näin:
Vierailija kirjoitti:
On vakava häiriintyneisyyden merkki, ettei ihminen tajua eikä ota vastuuta omasta käyttäytymisestään. Kun tilanne on ohi, kaikki pitäisi tekijän (tässä nainen) mielestä olla ok ja unohdettu ja kaikilla hyvä mieli.
Jos naisesi olisi vähänkin terveempi mieleltään, mutta poikkeavan kiivasluontoinen, hän "kohtauksien" jälkeen vilpittömästi pyytäisi anteeksi ja tekisi kaikkensa hyvittääkseen tekonsa, esim. tässä tapauksessa laittaisi facebookiin päivityksen, jossa rehellisesti kertoisi, että valehteli aiemmin ja että miten asiat menivät todellisuudessa. Ja hakeutuisi hoitoon!!
Sehän näistä eroista tekee niin tuskallisia, koska puolisossa on yleensä myös rakastettavia piirteitä. Mutta tässä tapauksessa merkit ovat niin selvät, että vaikka kuinka kipeää tekee, niin jätä se nainen. Jos jäät, tuhoat itsesi ja tulevaisuutesi.
Jossain on nainen, jonka kanssa elämä on toisenlaista.
Varaudu aikamoisiin oikeusjuttuihin ja kiusantekoon eron jälkeen;) tunnen näitä naisia, eivät anna helposti periksi!
Taitaa olla teille molemmille (!) ihan hyväksi jos tuo suhde loppuu. Vinkki sulle seuraavaan suhteeseen: yritä olla uhriuttamasta itseäsi. Se ei ole hedelmällinen keino lähestyä parisuhteen ongelmia. Opettele puhumaan asioista. Kunnioita puolisoasi. Ym . Eli kehitettävää löytyy varmasti myös sinusta itsestäsi.
Pyydä mukaan joku kaveri ja jos mahdollista niin joku naisystäväsi kaveri /sukulainen. Kerro heille aivan kaikki ja pyydä olemaan tänään seurassasi jotta voivat todistaa ettet ole asunnolla käynyt tavaroiden hakemisen jälkeen. Oletko aikaisemmin puhunut näistä asioista kenellekään? Jos et niin nyt on aika kertoa kaikki.
Olen itse ollut joskus tällaisena todistajana kun sukulaisnaiseni mies otti yhteyttä. Lopulta olin myös poliisilaitoksella antamassa lausuntoa miten olin tämän miehen seurassa julkisella paikalla koko päivän ja illan koska nainen väitti miehen pahoinpidelleen hänet kun tajusi eron olevan todellinen. Minä olin täysin järkyttynyt sillä ulospäin kaikki vaikutti hyvältä mutta tuota pahoinpitelyä oli ollut jo vuosia. Nykyään tämä nainen käy jopa terapiassa mutta aivan liian myöhään, on tuonkin suhteen jälkeen sekoillut erittäin paljon.
Toivotan sinulle kaikkea hyvää ja voimia tilanteeseen! Älä lannistu äläkä hermostu sillä nyt niin valheita naisesi suunnalta saattaa tulla ja paljon. Pidä pääsi pystyssä ja jos joku naisen valheita uskoo, ei hän ole sinun arvoisesi.
Niin tuttua, olen todistanut jo kahden vastaavan teon. Tällaiset naiset ovat yleensä erittäin narsistisia muutenkin, eikä omista pysyviä kaverisuhteita (ellei nämä kaverit ole täysin alistuneet kyseiselle tyypille). Kannattaa lähteä ja ottaa lähestymiskielto, muuten nainen jatkaa piinaamistasi. Ei tuollainen todellakaan ole terveen ihmisen toimintaa
Mites tuota tietoa ja muijan säälimistä tulee noin tipottain..
Vanha porvoolainenhan se on taas avautunut. Viime viikolla muija tuli baarista, jota piti taputella.. joulukuussa roolit oli toisinpäin.
Valitettavasti Suomessa on perheväkivaltaa, se on aina väärin.
Kummallista. Missä nyt on miesvihaa huutava ääliö, jonka mukaan kaikki naiset tällä palstalla vihaavat miehiä, oli ketjun aihe mikä tahansa? Tässäpä todisteita sille vatipäälle, että suurin osa naisista ei todellakaan vihaa miehiä, vaan ovat tämän miehen puolella, syystäkin.
Ap:lle tsemppiä. Tunnut olevan hyvä mies ja parempi elämä odottaa, ilman psykoämmää.
Vierailija kirjoitti:
Jeps. Häivy heti.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla teille molemmille (!) ihan hyväksi jos tuo suhde loppuu. Vinkki sulle seuraavaan suhteeseen: yritä olla uhriuttamasta itseäsi. Se ei ole hedelmällinen keino lähestyä parisuhteen ongelmia. Opettele puhumaan asioista. Kunnioita puolisoasi. Ym . Eli kehitettävää löytyy varmasti myös sinusta itsestäsi.
Vähättely senkun jatkuu.
Joo, muidu on vaan tempperamenttinen ja miehen pitäis katsoa peiliin? Eiköhän tuossa parisuhteessa ole naisen henkinen epätasapaino se varsinainen ongelma.
Sinä ihmispaska voisit hypätä vaikka kaivoon.