Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet kohtelevat naisia nykyään kuin toisia miehiä?

Vierailija
30.05.2026 |

Missä herrasmiesmäisyys? Missä se asenne että naista kuuluu auttaa ja suojella? 

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasa-arvo

Vierailija
2/42 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskaltaako niille enää ovea avata

suuttuvat siitä että leimaan heidät heikommaksi sukupuoleksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä? En minä naisena odota mieheltä mitään erityiskohtelua! Ihmettelen miksi jotkut naiset haluavat? Molemmin puolinen kunnioitus on se juttu. En kohtele miehiä sukupuolen perusteella mitenkään eri tavalla enkä halua miesten tekevän minulle samoin.

Vierailija
4/42 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä naisena olen pitänyt myös miehille ovea auki. Joku ehkä hämmästyy, mutta ei tosiaan kaikki. Naisetkin nääs osaavat avata oven...

Vierailija
5/42 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä? En minä naisena odota mieheltä mitään erityiskohtelua! Ihmettelen miksi jotkut naiset haluavat? Molemmin puolinen kunnioitus on se juttu. En kohtele miehiä sukupuolen perusteella mitenkään eri tavalla enkä halua miesten tekevän minulle samoin.

Kun luet tätä palstaa, niin vaikuttaako siltä, että naiset kunnioittavat miehiä? 

Vierailija
6/42 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun luet tätä palstaa, niin vaikuttaako siltä, että naiset kunnioittavat miehiä? 

No, samaa olen miettinyt miehistä.

Vierailija
7/42 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä naisena olen pitänyt myös miehille ovea auki. Joku ehkä hämmästyy, mutta ei tosiaan kaikki. Naisetkin nääs osaavat avata oven...

Minä myös. En lämäytä ovea kenenkään naamaan ja pidän auki, jos toisella on kantamuksia tms. Ihan sama kuka sieltä tulee. Se on automaattista huomioimista.

Vierailija
8/42 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kutsutaan tasa-arvoksi

Vierailija
9/42 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ketään voi kunnioittaa sukupuolen perusteella, vaan käytöksen perusteella. Palstalla on paljon törkeitä törkyturpamiehiä, ei heitä tarvitse kunnioittaa, vaan pistää ojennukseen. 

-eri

Vierailija
10/42 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on vaan jännä juttu, että tasa-arvo huomioi toisen heikkoudet ja puutteet. Esim. lapsi saatetaan tasa-arvoiseksi tarvittaessa nostamalla, että hän näkee jne. Silloin hänkin pääsee osalliseksi muiden kanssa vaikkapa luontoelämyksestä.

Vierailija
11/42 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä edelleen avaan naiselle oven.

Useimmat tykkää ja kiittää.

Mutt on niitäkin tolloja jotka eivät kiitä.

-hopeakettu

Vierailija
12/42 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa taas manosfäärimiehen aloitukselta. Miehet ovat naiselle aina olleet uhka, eivät suojelijoita. Naisen suojelija on toinen nainen. Mitään "herrasmiestemppuja" en kaipaa, vaan turvallista eloa ilman miesten aiheuttamaa lisäuhkaa.

Vierailija
13/42 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän käyttäytyä yleisesti fiksusti. Ajatus siitä, että naisia tulisi kohdella jotenkin erityisesti siksi, että ovat naisia on minulle hieman vieras. Tai en ainakaan erityisesti osaa korostaa sitä, että kohtelsin naisia jotenkin erityisen auttavasti tai suojellakseni heitä. Totta kai autan ja tuen ja tsemppaan jne, jos nainen tarvitsee apuani tai tukeani mutta niin teen ja toimin myös miestä tai miehiä kohtaan jos hän tai minusta vaikuttaa, että hän saattaisi tarvita apuani ja tukeani. Myös kysymys naisen suojelemisesta on vähän hankala. Miltä minun pitäisi häntä aktiivisesti suojata? - Enemmän yritämn vain käyttäytyä niin, että hänen olisi luonteva ja helppoa ja mutkatonta olla vierelläni. Tai tietää, että saa ja voi olla minuun yhteydessä jos haluaisi ja toivoisi minulta jotain. - Usein olen voinutkin mutta ihan kaikkea en voi luvata osaavani. Mutta sitä tuskin kukaan edes kuvittelee,

Ikisinkku mies 40+  

Vierailija
14/42 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tasa-arvo ole se mihin haluttiin

Vierailija
15/42 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa taas manosfäärimiehen aloitukselta. Miehet ovat naiselle aina olleet uhka, eivät suojelijoita. Naisen suojelija on toinen nainen. Mitään "herrasmiestemppuja" en kaipaa, vaan turvallista eloa ilman miesten aiheuttamaa lisäuhkaa.

sairaus se on tuokin....

Vierailija
16/42 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ketään voi kunnioittaa sukupuolen perusteella, vaan käytöksen perusteella. Palstalla on paljon törkeitä törkyturpamiehiä, ei heitä tarvitse kunnioittaa, vaan pistää ojennukseen. 

-eri

sieltä sitä miesvihaa pulppuaa

Vierailija
17/42 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin, että miehet kohtelisivat naisia kuten naiset kohtelevat naisia. Näin kaikilla olisi mukavampaa.

Vierailija
18/42 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on vaan jännä juttu, että tasa-arvo huomioi toisen heikkoudet ja puutteet. Esim. lapsi saatetaan tasa-arvoiseksi tarvittaessa nostamalla, että hän näkee jne. Silloin hänkin pääsee osalliseksi muiden kanssa vaikkapa luontoelämyksestä.

Naiset ovat siis lapsia joita pitää nostella?

Vierailija
19/42 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivoisin, että miehet kohtelisivat naisia kuten naiset kohtelevat naisia. Näin kaikilla olisi mukavampaa.

poisluettuna oululaiset demarinaiset

ovat ilkeitä toisilleen, riitelevät keskenään, kiusaavat toisiaan

Vierailija
20/42 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi