Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muija alkoi mustasukkaisuuspsykooseissaan käymään päälle..M31

Vierailija
25.01.2016 |

Viime viikolla tulin töistä kotiin ja muija alkoi viskoa ruokailuvälineitä ja lautasia minua päin. Väitti että olin ollut jonkun huoran luona, kun olin työporukan kanssa illalla tennishallilla. Otin muijaa ranteista kiinni, että rauhoittuisi, eikä yrittäisi lyödä. Nyt sitten oli laittanut facebookkiin kuvat ranteissaan olevista 5centin kolikon kokoisista mustelmista ja kuvatekstinä: Sellainen pahoinpitelevä mies mulla...

Voi jumalauta. Sain monelle tänään selitellä miten asiat oikeasti menivät ja onneksi olenkin saanut myötätuntoisia tsemppausviestejä.

30-vuotias muija ja viimiset viisi vuotta ollut joka päivä samanlaista draamaa. Mutta nyt meni yli kun alkoi julkisesti minua syyttämään pahoinpitelijäksi, vaikka minä olen niitä iskuja kestänyt. Nyt en enää kestä. Maksoi mitä maksoi. Huomenna muutan johonkin kaupungimme vapaista vuokra-asunnoista ja saamme laittaa lusikat jakoon. Onneksi emme ehtineet lisääntyä.

Kommentit (150)

Vierailija
141/150 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa persoonallisuushäiriöiseltä naiselta. Teet oikein, kun pakenet.

Vierailija
142/150 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miten menee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/150 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko Ap saanut olla rauhassa?

Vierailija
144/150 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten menee, ap?

Vierailija
145/150 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi voi kun nainen löi. Yhyyyy. Teen rikosilmoituksen yhyyy. Ooksä joku ämmä ???! Vittu ole mies. Huhhuh mimmosii "miehii" tässä maassa nykyää.. t. N24

Tuu ite itkemään tänne kun mies lyö sua sitten ymmärrät miltä se tuntuu 😌

Vierailija
146/150 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provoksi paljastui kun vaimo "osa-aika töissä". Oikeasti olisit kirjoittanut vain "töissä", mutta osa-aikaisuudella piti alleviivata naisen luuseriutta. Toinen paljastus oli vuokra-asunnosta soittaminen kymmeneltä. Jos olisi oikeasti hätä, ja aikaa oikeasti vain yksi päivä, olisit soittanut heti aamusta. Sohvan kantamisesta ja urheilullisesta vartalostasi en edes viitsi...

Vierailija
147/150 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puolisoni sanoisi minua muijaksi tai akaksi, niin mustelmia voisi löytyä, muta ei muusta syystä.

Vierailija
148/150 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites on viikonloppu mennyt aplla?

Vierailija
149/150 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten menee, ap?

Vierailija