Muija alkoi mustasukkaisuuspsykooseissaan käymään päälle..M31
Viime viikolla tulin töistä kotiin ja muija alkoi viskoa ruokailuvälineitä ja lautasia minua päin. Väitti että olin ollut jonkun huoran luona, kun olin työporukan kanssa illalla tennishallilla. Otin muijaa ranteista kiinni, että rauhoittuisi, eikä yrittäisi lyödä. Nyt sitten oli laittanut facebookkiin kuvat ranteissaan olevista 5centin kolikon kokoisista mustelmista ja kuvatekstinä: Sellainen pahoinpitelevä mies mulla...
Voi jumalauta. Sain monelle tänään selitellä miten asiat oikeasti menivät ja onneksi olenkin saanut myötätuntoisia tsemppausviestejä.
30-vuotias muija ja viimiset viisi vuotta ollut joka päivä samanlaista draamaa. Mutta nyt meni yli kun alkoi julkisesti minua syyttämään pahoinpitelijäksi, vaikka minä olen niitä iskuja kestänyt. Nyt en enää kestä. Maksoi mitä maksoi. Huomenna muutan johonkin kaupungimme vapaista vuokra-asunnoista ja saamme laittaa lusikat jakoon. Onneksi emme ehtineet lisääntyä.
Kommentit (150)
Muija tekee sitä ja akka tätä. Puhtoinen mies jättää lorton ja etsii tasokkaamman horon.
Onnea vaan elämässä.
Aivan varmasti löydät jonkun tasapainoisemman naiset, hienoa että tajusit lähteä! Tuo FB temppu oli todella törkeä.
Mieheni ex oli kuulemma samaa sorttia. Sai hulluja raivokohtauksia, rikkoi tavaroita, haukkui miestä ja iski vyös alle miten vain pystyi. Naisen mielestä nuo olivat vain pitkittyneitä PMS oireita, mutta ei kukaan tasapainoinen ja terve ihminen käyttäydy noin.
Tsemppiä jatkoon, ap!
Vierailija kirjoitti:
Pahoittelen jos on jotain vihaisia sanavalintoja. Vieläkin varmaan aikamoinen verenpaine ja ketutus päällä. Pakko minun on lähteä. Tämän ikäisenä vaan huolettaa löytääkö enää ketään. Vai onko kaikki jo varattuja. Mitään 18-vuotiaita en todellakaan ala vikittelemään. M31
Hyvä mies löytää aina puolison, älä siitä huoli! Elämä tuollaisen naisen kanssa ei ole hyvää eikä mukavaa. Hullummaksi muuttuu, tuossa ajassa olisi jo pitänyt rauhoittua ja antaa toisellekin tilaa eikä hulluna juosta perässä vaatimassa kaikkea. Tuollaiset ihmiset löytää aina syyn omalle käytökselleen muista! Sinä olet hyvä ihminen, muista se ja kivojakin naisia on olemassa!
Vierailija kirjoitti:
Pahoittelen jos on jotain vihaisia sanavalintoja. Vieläkin varmaan aikamoinen verenpaine ja ketutus päällä. Pakko minun on lähteä. Tämän ikäisenä vaan huolettaa löytääkö enää ketään. Vai onko kaikki jo varattuja. Mitään 18-vuotiaita en todellakaan ala vikittelemään. M31
Miksi ihmiset on noin itsekkäitä? Etkö näe että puolisollasi on hätä? Hän tarvitsee apua! Mikset voi tukea ja auttaa häntä parantumaan kerta rakastatte kuitenkin toisianne? Et varmasti enää löydä yhtä rakasta ihmistä jos eroat.
Vierailija kirjoitti:
Että ihan noin vaan muutat jo huomenna vuokra-asuntoon? Pakettiautoakin jo katselet ja olet varmaan jo varannut? Mitäpä jos nyt ekana hommaat sen asunnon, harvemmin sitä noin vaan muutetaan vaikka kunnassa asuntoja olis vapaanakin.
Että joopa joo, uskoo ken tahtoo...
Vien huomenna tavarat vaikka pariksi päiväksi cityvarastoon ja menen itse hotelliin jos en aamupäivän aikana ehdi löytää vuokra-asuntoa. Uskon silti että paikallinen vuokrakämppäfirma jolla on yli 50 tyhjää yksiötä ja kaksiota, antavat minulle heti aamulla jonkun niistä kun soitan. On varaa maksaa heti vuokravakuus ja luottotietoni ovat aina olleet kunnossa. M31
Lupaa pysyä päätöksessäsi, jooko?
Olet vielä nuori, tiedän minta ihmistä, jotka ovat löytäneet kumppanin yli 30-v. ja saaneet perheen.
Sä olet 31 ja mietit löytääkö enää ketään! Voi apua.. nuorihan sä vielä olet!! Kolmekymppisiä lapsettomia sinkkuja on ainakin mun kaveripiiri täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Viime viikolla tulin töistä kotiin ja muija alkoi viskoa ruokailuvälineitä ja lautasia minua päin. Väitti että olin ollut jonkun huoran luona, kun olin työporukan kanssa illalla tennishallilla. Otin muijaa ranteista kiinni, että rauhoittuisi, eikä yrittäisi lyödä. Nyt sitten oli laittanut facebookkiin kuvat ranteissaan olevista 5centin kolikon kokoisista mustelmista ja kuvatekstinä: Sellainen pahoinpitelevä mies mulla...
Voi jumalauta. Sain monelle tänään selitellä miten asiat oikeasti menivät ja onneksi olenkin saanut myötätuntoisia tsemppausviestejä.
30-vuotias muija ja viimiset viisi vuotta ollut joka päivä samanlaista draamaa. Mutta nyt meni yli kun alkoi julkisesti minua syyttämään pahoinpitelijäksi, vaikka minä olen niitä iskuja kestänyt. Nyt en enää kestä. Maksoi mitä maksoi. Huomenna muutan johonkin kaupungimme vapaista vuokra-asunnoista ja saamme laittaa lusikat jakoon. Onneksi emme ehtineet lisääntyä.
Minä olen sellaisen narsistinaisen pauloissa että hän jopa puukotti kylkeen. Mihinkään en uskaltanut lähteä ja haava umpeutui itsestään. Terä upposi kaksi senttiä lihaa ja törmäsi kylkiluuhun.
Tuon jälkeen alkoi pikkuhiljaa koventua meininki. Saattoi huitoa pullolla ohimoon tai heitellä keittiön välineillä. Kaikki täysin kuvitelluista tapahtumista joita ämmä oli omassa päässään kuvitellut ja vatvonut.
Oli täysin käsittämätön työ selittää miten rankka päivä minulla on ollut töiden ja treenien suhteen.
Hän tutki puhelimeni ja sähköpostini. Olin niin hullu että kuvittelin että se auttaa tilannetta.
Mikään ei auttanut. Kohokohta ja kamelinselkä oli kun rakkaani meinasi ajaa päälleni. Tuloksena polvilumpio vaihtoon.
Lähdin siltä istumalta turvakotiin. Kiitokset omille vanhemmille jolta sain tukea. Sain lukuisia uhkausviestejä ja asunnon ikkuna rikottiin. Sama meininki jatkuu edelleen vaikka muutin uudelle paikkakunnalle.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies oli 32 kun tapasimme. Olin itse vapailla markkinoilla, koska olin itse jättänyt väkivaltaisen miehen. Nyt kaksi vuotta myöhemmin odotamme lasta ja olemme todella onnellisia :) Ja joka tapauksessa olet onnellisempi yksin kuin tuossa suhteessa. N31
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti nainen vain rakastaa sinua liikaa. Et itse rakasta häntä yhtä paljon, niin ainakin hän kokee. Pystyn kuvittelemaan tilanteen, sinä menet harrastuksissasi miten lystää, nainen odottaa yksin kotona sinua.
Tiedän sen ahdistuksen kun miettii vain mitä se rakas tekee ja miksi se ei nyt vastaa ja miksi se ei halua aina olla vierelläni kuten minä hänen vierellään. Et varmasti löydä toista joka rakastaisi sinua yhtä paljon kuin hän. Tulet sen vielä joskus ymmärtämään.
Suhteen alkuaikoina kävinkin harrastuksissa jopa 5 kertaa viikossa, nykyään hyvä jos käyn edes kaksi iltaa viikossa. Silloinkin vain pari tuntia. Omasta mielestäni aikuisten ihmisten ei tarvitse olla paita ja peppu 24/7. Kyllä luottamustakin pitää löytyä. Itse olen aina luottanut häneen, vaikka hän on milloin mitäkin "tekemisiäni" kostanut minulle, esim lähtemällä salaperäisesti johonkin myöhään illalla. Tiedän että on mennyt kaverilleen tai autolla esim. johonkin syömään, mutta en ymmärrä miksi yrittää tahallaan jatkuvasti saada minutkin mustasukkaiseksi. Itse olen yrittänyt tehdä kaikkeni ettei hänen tarvitsisi olla mustasukkainen. Olen aina sanonut ettei kukaan mene ikinä hänen edelleen.
Nyt vasta alkaa itsellä silmät paremmin avautumaan. Tuo facebook kuva toimi hyvänä herättäjänä. M31
Sairasta pelaamista tuollainen. Ja huomenna lähdet, oikeasti. Palaat raportoimaan palstalle myöhemmin,
kun olet vähin äänin häipynyt?
Ja mitään et vihjaa sille etukäteen, saat sen vielä silmillesi tai pahimmassa tapauksessa keittiöveitsestä,
kuten itselleni meinasi käydä.
Kolmonen
Oliko seksi sitten niin paljon parempaa kuin aikasempien naistesi kanssa, vai miksi otit pataan niin pitkään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmiset on noin itsekkäitä? Etkö näe että puolisollasi on hätä? Hän tarvitsee apua! Mikset voi tukea ja auttaa häntä parantumaan kerta rakastatte kuitenkin toisianne? Et varmasti enää löydä yhtä rakasta ihmistä jos eroat.
VMP, hätä sitä, hätä tätä, pääasia ettei tarvitse itse kantaa vastuuta omasta toiminnasta ja käytöksestä! Ja voin kokemuksesta sanoa, että vain itse voi muuttaa omaa käytöstään! Aina jonkun muun syy, mutta ei koskaan minun. N36
Mukava kuulla. Täytän viikon päästä jo 32-vuotta ja on varmaan tässä muunkin sekamelskan seassa joku pienimuotoinen kolmekympinkriisi menossa. Kumminkin aika monta vuotta jo siitä kun viimeksi kävin treffeillä ja yritin puolisoa löytää. Kun kumminkin päässäni olen kokoajan lapsellisesti kuvitellut että olisimme ns. loppuun asti yhdessä.
En tiedä. Nyt jo itkettääkin. Ei ole kyyneleet valuneet viimeksi kuin kymmenen vuotta sitten isän kuollessa.
Parempi ehkä mennä nukkumaan. Joku varmaan tunnistikin minut, kun mustelmakuva oli saanut yli 40 tykkäystä. M31
Hienoa ap, että olet noin päättäväinen ja tervepäinen mies.
Oma veljeni on ollut jo muutaman vuoden vastaavan psykonaisen kanssa yhdessä eikä pääse hänestä irti. Nainen teki veljeni luottokortilla ostoksia ja pimitti ne, joten veljeni on ulosotossa ja näin ollen menetti luottotietonsa moneksi vuodeksi. Kaiken lisäksi tämä psyko kiristää veljeäni heidän yhteisellä lapsella.
Jollakin tavalla veljeni on sairastunut henkisesti tämän psykon vaikutuksesta. Veljeni vain on, hänellä ei ole enää omaa tahtoa, eikä hän kykene lähtemään suhteesta. Kuvioon kuuluu myös se, että veljeni on joutunut katkaisemaan suhteensä omiin ystäviinsä ja sukulaisiinsa :(
Joten ap, lähde kun vielä pystyt!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavaroita hakiessa pidä aina kaveri tai kaksi mukana. Sikäli kun siellä on mitään mitä hakea kun olet häipynyt. Jos on kaiken tuhonnut niin otatte niistä valokuvia ja kerro ilmoittavasi myöhemmin arvioidun korvaussumman. Ja jos tuleva exäsi tulee riehumaan uuden kotisi luo tai pyrkii sisään, soita poliisit. Joku kaveri kannattaa olla aina lähistöllä, paras olisi jos löytäisit asunnon jonkun kaverisi naapurista, voi todistaa puolestasi jos muija alkaa uhkailla rikosilmoituksilla ja itse käy jatkuvasti ovellasi riehumassa.
Kiitos vinkeistä. Ei ehdi tuhota, kun en aio etukäteen kertoa mitään. Uutta osoitettani en aio myöskään kertoa. Suurimman osan asunnon tavaroista olen itse ostanut. Telkkarin ja sohvan ainakin vien. Sohvalla voin nukkua alkuun uudessa asunnossa. Jätän sängyn hänelle ja ostan itselleni uuden. En myöskään mikroja tai ruokapöytiä viitsi viedä. Ostan itselleni uudet. Suurinosa tavaroista on kumminkin jo 4-vuotta vanhoja ja lähes arvottomia. M31
Kuvaa silti. Voi väittää että sinä olet tuhonnut hänen tavaroitaan tai asuntoa jos saa raivokohtuksen kun olet lähtenyt. Näinkin on lähipiirissä käynyt. Jätetty nainen raivopäissään teki monen tonnin tuhot vuokrakämppään kun mies lähti ja syytti siitä miestä.
Eli kamera kehiin ja kavereita jeesaamaan!
Usko pois, ei ole ainoa nainen tässä maailmassa! Kaasu pohjaan ja täysillä!! Muista tulla kertomaan miten kävi!
En voi tarpeeksi kiittää kommenteistanne. Kiitos. Yritän olla ymmärtävä ja hyvä ihminen ja yrittää hoitaa tämän asian mahdollisimman siististi ja silti puolisoani (voisi sanoa jo entistä) mitenkään loukkaamatta ja asiallisesti. En hänellekään silti mitään pahaa tahdo, vaikka paljon olen hänen kanssaan kokenut huonoja hetkiä. Toivottavasti kaikki sujuu hyvin molemmilla. Tuo facebook kuva kyllä päätti tämän suhteen. M31
Vierailija kirjoitti:
Mukava kuulla. Täytän viikon päästä jo 32-vuotta ja on varmaan tässä muunkin sekamelskan seassa joku pienimuotoinen kolmekympinkriisi menossa. Kumminkin aika monta vuotta jo siitä kun viimeksi kävin treffeillä ja yritin puolisoa löytää. Kun kumminkin päässäni olen kokoajan lapsellisesti kuvitellut että olisimme ns. loppuun asti yhdessä.
En tiedä. Nyt jo itkettääkin. Ei ole kyyneleet valuneet viimeksi kuin kymmenen vuotta sitten isän kuollessa.
Parempi ehkä mennä nukkumaan. Joku varmaan tunnistikin minut, kun mustelmakuva oli saanut yli 40 tykkäystä. M31
Kaikkein viimeiseksi sä murhedit nyt tässä vaiheessa uutta muijaa.
Ensin huut helvettiin sieltä, aloitat uuden elämän ja tuuletat ajatuksesi ajan kanssa.
Olet selvästi kuitenkin jo omien sanojenkin mukaan tullut "alistetuksi" uskomaan , että vika on ollut sinussa.
Muuten olet pian samanlaisen psykon pauloissa, ne kun osaa uhreja etsiä.
Kolmonen
Kiva aina lukea illan ratoksi näitä wt-pariskuntien toilailuja.
Kiitos vinkeistä. Ei ehdi tuhota, kun en aio etukäteen kertoa mitään. Uutta osoitettani en aio myöskään kertoa. Suurimman osan asunnon tavaroista olen itse ostanut. Telkkarin ja sohvan ainakin vien. Sohvalla voin nukkua alkuun uudessa asunnossa. Jätän sängyn hänelle ja ostan itselleni uuden. En myöskään mikroja tai ruokapöytiä viitsi viedä. Ostan itselleni uudet. Suurinosa tavaroista on kumminkin jo 4-vuotta vanhoja ja lähes arvottomia. M31