Muija alkoi mustasukkaisuuspsykooseissaan käymään päälle..M31
Viime viikolla tulin töistä kotiin ja muija alkoi viskoa ruokailuvälineitä ja lautasia minua päin. Väitti että olin ollut jonkun huoran luona, kun olin työporukan kanssa illalla tennishallilla. Otin muijaa ranteista kiinni, että rauhoittuisi, eikä yrittäisi lyödä. Nyt sitten oli laittanut facebookkiin kuvat ranteissaan olevista 5centin kolikon kokoisista mustelmista ja kuvatekstinä: Sellainen pahoinpitelevä mies mulla...
Voi jumalauta. Sain monelle tänään selitellä miten asiat oikeasti menivät ja onneksi olenkin saanut myötätuntoisia tsemppausviestejä.
30-vuotias muija ja viimiset viisi vuotta ollut joka päivä samanlaista draamaa. Mutta nyt meni yli kun alkoi julkisesti minua syyttämään pahoinpitelijäksi, vaikka minä olen niitä iskuja kestänyt. Nyt en enää kestä. Maksoi mitä maksoi. Huomenna muutan johonkin kaupungimme vapaista vuokra-asunnoista ja saamme laittaa lusikat jakoon. Onneksi emme ehtineet lisääntyä.
Kommentit (150)
Vierailija kirjoitti:
Hauska nähdä miten yleisö nielee niin tosissaan vaan tarinan toisen puolen. Nyt se akka on ihan psykolehmäks leimautunut, eikä kukaan ole kuullut sanaakaan sen suusta.
Tää on just yks niitä asioita mikä maailmassa mättää. Ihmiset on niin helposti johdateltavissa, että ihan yököttää. Missä teidän kriittisyys..?
Jos ap. olisi se pahoinpitelijä ja seko, niin se ei olisi muuttanut pois vähin äänin, vaan jäänyt pahoinpitelemään sitä naista.
Ap. on se, joka lähti.
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti ap:n eksä laittaa täysin perättömiä juoruja liikkeelle. Yksi sekopää sabotoi eroa hakeneen osapuolen työpaikalla vaikka mitä.
Se tulee yrittämään vaikka mitä, ja luultavasti yrittää hankkia ap:lle potkut, joten kannattaa kertoa ihan kaikille, että se nainen oli se väkivaltainen jne. ennen kuin se leimaa ap:n pedofiiliksi, raiskaajaksi, ja ties miksi.
Vierailija kirjoitti:
Hauska nähdä miten yleisö nielee niin tosissaan vaan tarinan toisen puolen. Nyt se akka on ihan psykolehmäks leimautunut, eikä kukaan ole kuullut sanaakaan sen suusta.
Tää on just yks niitä asioita mikä maailmassa mättää. Ihmiset on niin helposti johdateltavissa, että ihan yököttää. Missä teidän kriittisyys..?
Jos aloittaja olisi nainen , niin huutaisit paskoista miehistä, ja sinun kommenttisi kaltaisiin viesteihin vastattaisiin korkeintaan"turpa kiinni naistenhakkaaja". Siinä sullekin sama vastaus, turpa kiinni psykolehmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva aina lukea illan ratoksi näitä wt-pariskuntien toilailuja.
Sinä (sama?) ihmispaska voisit hypätä myös kaivoon.
Miksi? Luettavaksi ja kommentoitavaksi tämä aloitus on tänne laitettu. Omassa elämänpiirissä tuollainen käytös on vain kovin eksoottista, joten mikäs tässä on iltaa vietellä ja ihmetellä wt-toilailuja.
Komppaan erästä aiempaa kirjoittajaa siinä, että yhteydenotot joko sähköpostilla tai tekstarilla. Silloin jää todisteita. Erään perheenjäseneni hyvä ystävä sekosi yllättäen ja alkoi lähetellä ihan sairaita viestejä, uhkailla yms. Onneksi viestit säilytettiin heti alusta asti, "ystävä" sai lähestymiskiellon ja nyt on rauhallista. Kirjoituksen perusteella on tietenkin hankala meidän muiden sanoa, mikä oikeasti mättää, mutta jos nainen todella on tuota tasoa, niin vaihtoehdot ovat tasan "pakene" tai "kuole" (kuten narsistien kanssa). Pidä pää kylmänä äläkä lankea mihinkään uhkailuihin. Itse olen kokenut exän kohdalla näitä "tapan itseni, jos jätät mut" -uhkauksia. Se on viimeistään merkki siitä, että on paettava paikalta ja lujaa! Tsemppiä sulle!!
Lopeta itkemisesi. Olet ihme neiti kun tulet tänne ruikuttamaan. Taisit itse henkisesti pahoinpidellä puolisoasi. Kukaan ei ikinä ilman syytä ala väkivaltaiseksi. Lopeta tänne satuilusi ja pyydä puolisoltasi anteeksi. Etkai naiselta turpaan ottanut? Mikä mies sellainen on?
Vierailija kirjoitti:
Lopeta itkemisesi. Olet ihme neiti kun tulet tänne ruikuttamaan. Taisit itse henkisesti pahoinpidellä puolisoasi. Kukaan ei ikinä ilman syytä ala väkivaltaiseksi. Lopeta tänne satuilusi ja pyydä puolisoltasi anteeksi. Etkai naiselta turpaan ottanut? Mikä mies sellainen on?
Paska provoyritys.
Tsemppii ap! Kerro tosiaan läheisille syy eroon ja pidä yhteydenpito vain kirjallisena/nauhoita puhelut.
Vierailija kirjoitti:
Pahoittelen jos on jotain vihaisia sanavalintoja. Vieläkin varmaan aikamoinen verenpaine ja ketutus päällä. Pakko minun on lähteä. Tämän ikäisenä vaan huolettaa löytääkö enää ketään. Vai onko kaikki jo varattuja. Mitään 18-vuotiaita en todellakaan ala vikittelemään. M31
No mä oon vapaa.. 35v nainen. Missäspäin asustelet?
Muista ap suojata oma selustasi. Kerro mahdollisimman monelle, mistä tilanteessa on kyse. Laita mielellään facebookiin asti kaikille näkyviin selostus tilanteesta, vaikka se tuntuisi inhottavalta. Tuon tyyppiset ihmiset eivät toimi mitenkään kivasti, vaan voisin kuvitella eksäsi yrittävän kostaa sinulle jotenkin. Vaikka itse haluaisit nyt vaan unohtaa koko ihmisen ja olla aiheuttamatta harmia, pidä silti puolesi. Sitten kun toinen alkaa levitellä valheitaan, on jo liian myöhä puolustautua.
Loppukevennyksenä: onnea uuteen kotiin! Tästä alkaa uusi, paljon parempi elämä. Tulet olemaan tyytyväinen päätökseesi.
jee kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahoittelen jos on jotain vihaisia sanavalintoja. Vieläkin varmaan aikamoinen verenpaine ja ketutus päällä. Pakko minun on lähteä. Tämän ikäisenä vaan huolettaa löytääkö enää ketään. Vai onko kaikki jo varattuja. Mitään 18-vuotiaita en todellakaan ala vikittelemään. M31
No mä oon vapaa.. 35v nainen. Missäspäin asustelet?
Aloittajan lienee paras pysyä hetki naisista erossa ja saada elämänsä raiteilleen.
Ja itse en todellakaan psykon uhrina ottaisi seuraava sekopäätä vauvapalstalta joka tietää miehen olevan kiltti ja "henkisesti valmis alistumaan" uudelle psykolle. Pysy ap sinkkuna tovi ja tuuleta ajatuksesi.
Oletko se sama joka täällä joskus aikoja sitten kirjoitti että nainen oli saanut kauhean raivokohtauksen kun lähdit kavereiden kanssa mökille ja hajotti jotain astioita eteiseen, vai miten se juttu meni?
AP, onko nainen virallisesti kirjoilla asunnossa? Nimittäin jos on, sinun täytyy irtisanoa hänen sopimuksensa virallisesti. Noissa asuntoasioissahan irtisanomisajat lasketaan aina seuraavan kuun alusta, joten kannattaa irtisanoa sopimus jo tällä viikolla. Siten pääset hänestä käytännössä kuukautta aiemmin eroon verrattuna siihen, että irtisanoisit sopimuksen vasta 1.2. Tarkista siis mahdollisimman pian, miten sinun täytyy menetellä, vaikka tuntuisikin siltä, ettet jaksa.
Vierailija kirjoitti:
AP, onko nainen virallisesti kirjoilla asunnossa? Nimittäin jos on, sinun täytyy irtisanoa hänen sopimuksensa virallisesti. Noissa asuntoasioissahan irtisanomisajat lasketaan aina seuraavan kuun alusta, joten kannattaa irtisanoa sopimus jo tällä viikolla. Siten pääset hänestä käytännössä kuukautta aiemmin eroon verrattuna siihen, että irtisanoisit sopimuksen vasta 1.2. Tarkista siis mahdollisimman pian, miten sinun täytyy menetellä, vaikka tuntuisikin siltä, ettet jaksa.
Sanoi jossain vaiheessa, että kämppä menee eron jälkeen myyntiin, eli omistusasunto.
Vierailija kirjoitti:
Mukava kuulla. Täytän viikon päästä jo 32-vuotta ja on varmaan tässä muunkin sekamelskan seassa joku pienimuotoinen kolmekympinkriisi menossa. Kumminkin aika monta vuotta jo siitä kun viimeksi kävin treffeillä ja yritin puolisoa löytää. Kun kumminkin päässäni olen kokoajan lapsellisesti kuvitellut että olisimme ns. loppuun asti yhdessä.
En tiedä. Nyt jo itkettääkin. Ei ole kyyneleet valuneet viimeksi kuin kymmenen vuotta sitten isän kuollessa.
Parempi ehkä mennä nukkumaan. Joku varmaan tunnistikin minut, kun mustelmakuva oli saanut yli 40 tykkäystä. M31
"Hän poisti kuvan facebookista ja hänen mielestään asia on käsitelty? " Ap:n viesti nr. 10 klo. 21:27
Näin siis ap kertoi aiemmin ja ylemmässä viestissä kuinka mustelmakuva on saanut uusia tykkäyksiä klo. 22:10 mennessä. 43 minuuttia myöhemmin viestistä missä väittää naisen poistaneen kuvan. Jos tykkäykset ovat tulleet jo heti aloituksen jälkeen vielä kuvan ollessa facessa, niin miksi mainita siitä reilut tunti myöhemmin, varsinkin kun kuva on jo poistettu? Mitä merkitystä tykkäyksillä olisi enää tässä vaiheessa? Kuva poistunut, tykkäykset poistuneet.
En nyt siis halua kauheasti epäillä juttua, mutta onko jokin erhe käynyt tässä, vai....? Aloitus on tehty 21:02, joten tuskin nyt kukaan 25 minuutissa muutamasta ap:n viestistä nopeasti ehti yhdistellä tarinan palasia ja tuntemiaan henkilöitä ja mennyt "tykkäämään" faceen. Ja siis milloin nainen poisti kuvan facesta? 21:25, 21:19, 21:05...aiemmin, milloin?
Toivottavasti löytyy looginen selitys, ettei joudu sanomaan P:llä alkavaa sanaa... Yleensä vaan P:t paljastuu tällaisten yksiyiskohtien huolimattomuusvirheiden takia, ellei osaa selittää virhettä parhain päin.
Turha av:laisten on lynkata kirjoitustani, vaan kai tekin haluatte saada selityksen erheelle tai mikä nyt onkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoi jossain vaiheessa, että kämppä menee eron jälkeen myyntiin, eli omistusasunto.
Joo, mutta asukkaalla on oikeuksia, jos hän on siinä virallisesti kirjoilla. Jos ap on solminut vuokrasopimuksen naisen kanssa, siihen pätevät ihan normaalit irtisanomisajat. Vaikka vuokrasopimusta ei olisi, naista ei voi heittää ulos ihan tuosta vaan. En tosin osaa sanoa varmaksi, että miten sillon pitää toimia, mutta AP:n olisi hyvä tarkistaa se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mukava kuulla. Täytän viikon päästä jo 32-vuotta ja on varmaan tässä muunkin sekamelskan seassa joku pienimuotoinen kolmekympinkriisi menossa. Kumminkin aika monta vuotta jo siitä kun viimeksi kävin treffeillä ja yritin puolisoa löytää. Kun kumminkin päässäni olen kokoajan lapsellisesti kuvitellut että olisimme ns. loppuun asti yhdessä.
En tiedä. Nyt jo itkettääkin. Ei ole kyyneleet valuneet viimeksi kuin kymmenen vuotta sitten isän kuollessa.
Parempi ehkä mennä nukkumaan. Joku varmaan tunnistikin minut, kun mustelmakuva oli saanut yli 40 tykkäystä. M31
"Hän poisti kuvan facebookista ja hänen mielestään asia on käsitelty? " Ap:n viesti nr. 10 klo. 21:27
Näin siis ap kertoi aiemmin ja ylemmässä viestissä kuinka mustelmakuva on saanut uusia tykkäyksiä klo. 22:10 mennessä. 43 minuuttia myöhemmin viestistä missä väittää naisen poistaneen kuvan. Jos tykkäykset ovat tulleet jo heti aloituksen jälkeen vielä kuvan ollessa facessa, niin miksi mainita siitä reilut tunti myöhemmin, varsinkin kun kuva on jo poistettu? Mitä merkitystä tykkäyksillä olisi enää tässä vaiheessa? Kuva poistunut, tykkäykset poistuneet.
En nyt siis halua kauheasti epäillä juttua, mutta onko jokin erhe käynyt tässä, vai....? Aloitus on tehty 21:02, joten tuskin nyt kukaan 25 minuutissa muutamasta ap:n viestistä nopeasti ehti yhdistellä tarinan palasia ja tuntemiaan henkilöitä ja mennyt "tykkäämään" faceen. Ja siis milloin nainen poisti kuvan facesta? 21:25, 21:19, 21:05...aiemmin, milloin?
Toivottavasti löytyy looginen selitys, ettei joudu sanomaan P:llä alkavaa sanaa... Yleensä vaan P:t paljastuu tällaisten yksiyiskohtien huolimattomuusvirheiden takia, ellei osaa selittää virhettä parhain päin.
Turha av:laisten on lynkata kirjoitustani, vaan kai tekin haluatte saada selityksen erheelle tai mikä nyt onkaan.
En saa mitään selvää sepostuksestasi. Oli provo tai ei, luuletko että tälläista ei oikeasti miehillekin tapahtuisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, mutta asukkaalla on oikeuksia, jos hän on siinä virallisesti kirjoilla. Jos ap on solminut vuokrasopimuksen naisen kanssa, siihen pätevät ihan normaalit irtisanomisajat. Vaikka vuokrasopimusta ei olisi, naista ei voi heittää ulos ihan tuosta vaan. En tosin osaa sanoa varmaksi, että miten sillon pitää toimia, mutta AP:n olisi hyvä tarkistaa se.
Ap sanoi että se saa asua kämpässä myyntiin asti. Itse olisin laittanut jo aikaa sitten sen ämmän ovesta ulos. Mutta tämän asumiskuvion tietää vain ap itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap sanoi että se saa asua kämpässä myyntiin asti. Itse olisin laittanut jo aikaa sitten sen ämmän ovesta ulos. Mutta tämän asumiskuvion tietää vain ap itse.
Ei toista voi heittää kodistaan ulos noin vain. Hänellä on lain suoma oikeus kohtuulliseen irtisanomisaikaan, vaikka ei sitä omistaisikaan. Ei siis kannata luottaa siihen, että naisen saa ulos asunnosta heti, kun asunto vaan menee kaupaksi.
Luultavasti ap:n eksä laittaa täysin perättömiä juoruja liikkeelle. Yksi sekopää sabotoi eroa hakeneen osapuolen työpaikalla vaikka mitä.