Mies antoi piiskaa -järkyttynyt
Mies sai tietää, että pussasin työkaveriani viikonloppuna. Tuli töistä ja antoi piiskaa!! Lopuks "heitti" makkarin sängylle, käski miettiä kenen kanssa haluan olla ja sulki oven!!
Samaan aikaan itkettää ja naurattaa. Mitä helvettiä!?
Kommentit (192)
Vierailija kirjoitti:
Mua ei ainakaan haittaa että mieheni toteuttaa tuolla tavalla joskus itseään. Luotan hänen arvostelukykyynsä ja saan juuri siitä suurta nautintoa suhteessamme. Olen luonteeltani sellainen että stressaan ja huolehdin asioista kamalasti, ihan liikaa. Muussa elämässä olen johtavassa asemassa ja vastuuta on kamalasti. Rakastan miehessäni juuri sitä, että pystyn luottamaan häneen ja rakkauteensa täysin, myös siihen että jos teen joskus suhteessamme virheen, ei hän jätä minua vaan asia ratkaistaan muulla tavalla. Se tuo minulle turvallisuuden tunnetta ja auttaa minua hellittämään hieman kaikessa. Ja onhan näissä asioissa aina se seksuaalinenkin aspekti. Kaiken kaikkiaan, kunnioitan miestäni suuresti, ja meillä on selkeästi niin että hän on suhteessamme se osapuoli, joka tekee esim. lopulliset päätökset, vaikka yhdessä asioita pohditaankin.
Eli annat miehen hakata, ettei hän jättäisi sinua. Tervettä touhua.
Vierailija kirjoitti:
Joo ehkä kuulostan vähän lapselliselta.. Mutta tää on eka kunnon suhde teiniaikojen jälkeen, enkä oo tottunut puhumaan seksistä silleen oikein puhumaan puhumaan, tuntuis oudolta.. Ja kun onhan toi nyt silleen väärin että ilman mitään varoituksia tai puhumista toimii noin.. Mutta jollain oudolla tavalla tykkäsin siitä, vaikka en oo ikinä ajatellut mitään tollasta!!
Oon muutenkin vähän sellainen ettei mua haittaa vaikka mies sanois enemmän mitä tehdään jne. Tuntuu et nykymaailmassa pitää olla ihan väkisin sellainen super tasa-arvo.. Tai, että on noloa edes sanoa, että pitää kysyä mieheltä jotain asiaa (tässä kaverit on ihan järkyttyneitä, että ei sun nyt siltä tarvi kysyä.. Vähän ot, mutta kuitenkin)..
Saan itteni kuulostamaan täällä niin vähä-älyiseltä 😁😂 Mutta joo, ehkä mä laitan kiertoilmausviestin.. Hankalaa muotoilla sekin kun oon vähän epävarma mitä edes haluan. Mut siis haluaisin jotenkin sanoa ettei voi noin varoittamatta toimia.
Tässä ei ole kyse seksistä puhumisesta, vaan siitä että otat esille asian että hän on pahoinpidellyt sinut. Tiesitkö että moni raiskauksen uhri saa orgasmin raiskauksesta? Oikeuttaako se mielestäsi raiskaajan teon?
Se super-tasa-arvo ei tarkoita sitä, etteikö toinen osapuoli saisi olla parisuhteessa heikompi osapuoli, joka haluaa että toinen päättää asioita hänen puolestaan tai vaikka vähän alistaa sängyssä. Se tarkoittaa sitä että kaikilla on oikeus päättää itse siitä, haluaako tehdä noin vai ei. Sulla on ihan täysi oikeus olla korkokengissä sipsutteleva vähän höpsö naikkonen ja haluta rinnallesi vahvaa, älykästä miestä. Sun miehellä ei ole oikeutta piiskata sua silloin kun hänestä siltä tuntuu.
Sulla on selvästi todella huono itsetunto, ja tuntuu että mies on sen myös aistinut. Älä ihmettele jos tuo alistamisen määrä lisääntyy jatkossa, ja jos pyydät häntä lopettamaan niin se ei käy koska "et sä ennenkään oo vastaan sanonut".
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on pimeetä sakkia. Puolustellaan ja vähätellään perheväkivaltaa.
Mies pahoinpitelee naistaan, niin aletaan vain hyssytteleen, että pikku juttu, sitä vain kiihotti se!
Väkivallalla ja seksin yhteydessä tehdyllä piiskaamisella on iso ero. Niissä ei ole mitään yhteistä.
Itsekin tykkään, että sängyssä läiskitään, mutta jos mun mies tulisi vihoissaan mua vyöllä lyömään, niin se olisi hyvin pian entinen mies.
Muita vaihtoehtoja kuin vihoissaan lyöminen tai seksileikkikö ei sitten ole olemassa? Et ole koskaan kuullut kurittamisesta? Normaaliin kurittamiseen/rankaisemiseen ei kuulu mikään oman vihan purku tai vahingoittamisen halu, vaan ideana on ohjata toisen käytöstä.
Se on kyllä totta, että ap:n miehen olisi kannattanut hankkia selkeä hyväksyntä piiskaamiselle ennen kuin ryhtyi tuumasta toimeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies pahoinpitelee naistaan, niin aletaan vain hyssytteleen, että pikku juttu, sitä vain kiihotti se!
Väkivallalla ja seksin yhteydessä tehdyllä piiskaamisella on iso ero. Niissä ei ole mitään yhteistä.
Itsekin tykkään, että sängyssä läiskitään, mutta jos mun mies tulisi vihoissaan mua vyöllä lyömään, niin se olisi hyvin pian entinen mies.
Muita vaihtoehtoja kuin vihoissaan lyöminen tai seksileikkikö ei sitten ole olemassa? Et ole koskaan kuullut kurittamisesta? Normaaliin kurittamiseen/rankaisemiseen ei kuulu mikään oman vihan purku tai vahingoittamisen halu, vaan ideana on ohjata toisen käytöstä.
Se on kyllä totta, että ap:n miehen olisi kannattanut hankkia selkeä hyväksyntä piiskaamiselle ennen kuin ryhtyi tuumasta toimeen.
Etkö sinä ole kuullut, että ihan lapsenkin fyysinen kurittaminen on laissa kielletty? Aikuisen fyysistä kurittamista kutsutaan ihan vaan pahoinpitelyksi, se on myös laitonta. Jos sanat ei riitä ohjaamaan toisen käytöstä, niin silloin vaihtoehto on sietää toisen käytöstä tai erota. Ei-sadistiselle ihmiselle ei tulisi mieleenkään alkaa mitenkään kouluttamaan fyysisellä väkivallalla edes eläintä, saati sitten itselleen rakasta ihmistä.
Oletko tullut ajatelleeksi asiaa tulevien lastesi kannalta?
Aiotko tehdä lapsia miehen kanssa joka antaa piiskaa?
Kyllä sinun täytyy nyt kertoa miehelle mielipiteesi asiasta. Ei tuollaista voi vaan lakaista maton alle. Tulet katkerasti katumaan muuten.
Eikö ketään kiinnosta tuo AP:n vieraiden kanssa suutelu? Epäilen kuitenkin, että harva teistä olisi täysin välinpitämätön, jos kuulisi miehensä suudelleen naispuolisen työkaverin kanssa. En hyväksy AP:n miehen toimintaa, mutta ei AP:kään puhdas pulmunen ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruumiillinen kurittaminen on Suomessa ollut rikos jo 80-luvulta lähtien, jos et tiennyt. Eli sinäkö siellä hellästi pahoinpitelet lastasi kun "ohjailet hänen käytöstään"???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kurittaminen oli tapana keskiajalla, jolloin moni muukaan asia ei ollut ihan jees. Onneksi niistä ajoista on tultu jonkin matkaa, ja nyt se on laissa rangaistava teko.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on selvästi todella huono itsetunto, ja tuntuu että mies on sen myös aistinut. Älä ihmettele jos tuo alistamisen määrä lisääntyy jatkossa, ja jos pyydät häntä lopettamaan niin se ei käy koska "et sä ennenkään oo vastaan sanonut".
Ei alistumisen halu ole mikään osoitus huonosta itsetunnosta. Sitä paitsi aika outoa väittää, etteikö mies pystyisi hallitsemaan omaa käytöstään ja muuttamaan sitä keskustelun jälkeen. Tulee mieleen, että ihmiset on nykyään peloteltu puolikuolleiksi "perheväkivallan" möröllä, ja sitä kautta ovat ruvenneet näkemään väkivaltaisuuden ja olemattoman itsehillinnän oireita sielläkin, missä niitä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ketään kiinnosta tuo AP:n vieraiden kanssa suutelu? Epäilen kuitenkin, että harva teistä olisi täysin välinpitämätön, jos kuulisi miehensä suudelleen naispuolisen työkaverin kanssa. En hyväksy AP:n miehen toimintaa, mutta ei AP:kään puhdas pulmunen ole.
Ihan helvetin sama mitä on tehnyt. Ketään ei silti LYÖDÄ VYÖLLÄ!!!
Vierailija kirjoitti:
Etkö sinä ole kuullut, että ihan lapsenkin fyysinen kurittaminen on laissa kielletty? Aikuisen fyysistä kurittamista kutsutaan ihan vaan pahoinpitelyksi, se on myös laitonta. Jos sanat ei riitä ohjaamaan toisen käytöstä, niin silloin vaihtoehto on sietää toisen käytöstä tai erota. Ei-sadistiselle ihmiselle ei tulisi mieleenkään alkaa mitenkään kouluttamaan fyysisellä väkivallalla edes eläintä, saati sitten itselleen rakasta ihmistä.
Jos haluan, että puoliso kurittaa minua (jotta esim. pääsisin eroon jostain huonosta tavasta), niin ei se ole sen paremmin pahoinpitelyä kuin laitontakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei alistumisen halu ole mikään osoitus huonosta itsetunnosta. Sitä paitsi aika outoa väittää, etteikö mies pystyisi hallitsemaan omaa käytöstään ja muuttamaan sitä keskustelun jälkeen. Tulee mieleen, että ihmiset on nykyään peloteltu puolikuolleiksi "perheväkivallan" möröllä, ja sitä kautta ovat ruvenneet näkemään väkivaltaisuuden ja olemattoman itsehillinnän oireita sielläkin, missä niitä ei ole.
Lopeta nyt toi tahallinen väärinymmärtäminen ja trollaus. Ihan todellako vyöllä lyöminen ei mielestäsi ole väkivaltaista? Voisko tän tyypin jo bännätä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin, joten ihan sama mitä mies itse tai anonyymit keskustelijat miehen motiiveista muotoilee. Ap:n kannalta se on pahoinpitely. Sellaisen ihmisen kanssa on vaikea elää, jolla on ihan oma oikeuskäsityksensä ja joka on sen pohjalta valmis vaikka sen pahoinpitelyn suorittamaan sillä tavalla ja silloin kun itsestä oikealta tuntuu. Ei sellainen ihminen ole luotettava kumppani.
Ap:lle sanoisin, että jos et meinaa pystyä puhumaan asiasta, niin pura mielestäsi se että se oli mitään seksiin tai piiskaamiseen liittyvää. Jos neutraalisti ajattelet, niin mieti vaikka näin: Mies tuli mustasukkaiseksi ja/tai koki että nolasit hänet, kun leikkimielisesti suutelit toista miestä. Sen seurauksena mies yllättäen pahoinpiteli sinut, olkoonkin että se varmaan oli lievä pahoinpitely, mutta kuitenkin. Miehen tarkoitus oli että ymmärrät ettet saa enää tehdä niin. Sinulle seurasi siitä voimakas häpeän, hämmennyksen ja epäluottamuksen tunne.
Jos tämä on sinusta mukava tapa olla parisuhteessa, niin annat asian olla tietysti tai olet kiitollinen että olet löytänyt elämääsi tuollaisen miehen. Jos tämä (sekä miehen reaktio että sinun tuntemukset siitä, se ettet uskalla puhua asiasta jne.) on sinusta huolestuttavaa tai ei tunnu ihan siltä, mitä elämältä haluat, niin puhut asiasta miehen kanssa (sekä miehen reaktiosta, siitä pususta, että siitä että pelästyit sitä väkivaltaisuutta ja olet huolestunut myös että oliko tarkoitus aiheuttaa sulle voimakas häpeän tunne vai miksi mies ei voinut vain keskustella asiasta) ja ehkä päätät että etsit mieluummin vielä toisenlaista miestä, joka ei heittäydy väkivaltaiseksi. Sillä, haluatko tai etkö halua seksissä joskus piiskaa ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Jos päätät erota, voit ihan hyvin sanoa läheisille, että mies loukkaantui kun pussasit leikilläsi työkaveria ja kotiin tultuasi löi sinua vyöllä, ja päätit sitten että eroat mieluummin. Ei sun tarvitse sanoa että mies piiskasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluan, että puoliso kurittaa minua (jotta esim. pääsisin eroon jostain huonosta tavasta), niin ei se ole sen paremmin pahoinpitelyä kuin laitontakaan.
Niin, ja jos haluan että mieheni panee minua niin se ei ole raiskaus. Ei liity aiheeseen millään tavalla. Kyseessä ei ollut se että AP olisi halunnut miehensä hakkaavan häntä, joten voisitko pitää fetissisi omana tietonasi?
Vierailija kirjoitti:
Kurittaminen oli tapana keskiajalla, jolloin moni muukaan asia ei ollut ihan jees. Onneksi niistä ajoista on tultu jonkin matkaa, ja nyt se on laissa rangaistava teko.
Kurittaminen tarkoittaa samaa kuin rankaiseminen, eikä se todellakaan ole laitonta nykyään edes Suomessa. Toisen vastentahtoinen kipua aiheuttava kurittaminen toki on laitonta.
Vierailija kirjoitti:
Oletko tullut ajatelleeksi asiaa tulevien lastesi kannalta?
Aiotko tehdä lapsia miehen kanssa joka antaa piiskaa?
Kyllä sinun täytyy nyt kertoa miehelle mielipiteesi asiasta. Ei tuollaista voi vaan lakaista maton alle. Tulet katkerasti katumaan muuten.
Onko sitten olemassa joku syy, miksi mies ei pystyisi olemaan antamatta piiskaa lapsilleen? Epäilemättä hän pystyy olemaan antamatta sitä myös vaikkapa työkavereilleen tai satunnaisille vastaantulijoille?
Siis mikä tää vänkääjätrolli oikein on? Miksi teet tällaista? Eikö sulla ole mitään parempaa tekemistä? Voisitko mennä pois?
Ai niin, unohtui se tärkein, että voit myös tehdä sen rikosilmoituksen. Ei siksi että saisit miehen heti vankilaan tms., vaan koska hän ihan hyvin voi toistaa tuollaista käytöstä.
Ja sekin vielä, että ei kenenkään väkivaltainen suhde ala sillä tavalla, että väkivaltainen osapuoli ekana vetää turpaan ja uhri sitten päättää että ai kun ihana. Se on vaarallinen luulo, että ne väkivaltaiset suhteet on aina jollakin muulla. Jokainen uhri varmaan kuvittelee niin, että no eihän nyt meillä, meidän tilanne on aivan eri, ja tottuu vähitellen sietämään tilannetta. Väkivaltainen tyyppi ei ole ikinä pelkästään väkivaltainen ja alistava, eikä uhri ole ikinä pelkästään hakattu mytty, vaan ihmiset ja olosuhteet on yksilöllisiä, eikä mikään suhde ole identtinen toisen kanssa. Se ei muuta sitä seikkaa, että joillekin parisuhteille on yhteistä se, että molemmissa on väkivaltaa. Ymmärrätkö? Jos sinun puoliso hakkaa sinua, olet väkivaltaisessa suhteessa. Etsi tietoa parisuhdeväkivallasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, ja jos haluan että mieheni panee minua niin se ei ole raiskaus. Ei liity aiheeseen millään tavalla. Kyseessä ei ollut se että AP olisi halunnut miehensä hakkaavan häntä, joten voisitko pitää fetissisi omana tietonasi?
Tässä kyllä puhuttiin aikuisten välisestä ruumiillisesta kurittamisesta ihan yleisellä tasolla. Normaalitapauksessa siihen on molempien suostumus, eikä se sitä kautta ole pahoinpitelyä. Ap:kin on ilmeisesti harkitsemassa, jos antaisi sellaisen suostumuksen.
Ilmaise jotenkin, että koit juuri tuon eilisen tilanteen epämiellyttäväksi. Puhukaa se riita kokonaisuudessaan halki, pususta ja rangaistusmetodeista lähtien. Mutta jos nyt tuon myötä löysit itsestäsi toisenlaisen seksuaalisen puolen, eli että voisit nauttia piiskaamisesta eroottisessa mielessä, niin puhu siitäkin. Voihan olla ettei miehesi sitä tiedä... ja sitten saatte siihenkin hommaan uusia ulottuvuuksia jos saatte tuoden todellisen riitanne sovittua puhumalla.