Bussin vessa rikki & hirveä hätä, vinkkejä??
Yli tunnin matka edessä ja minulla ihan hirveä vessahätä. Mitä *ttua tässä voi tehdä, kukaan muu ollut samassa tilanteessa?? En millään kehtaisi pyytää koko bussia pysähtymään kun vähän aikaa sitten lähdettiin ja vielä myöhässä. Voisivat vähän ajatella asiakkaitaan ja pitää huolta noiden vessojen toimivuudesta.
Kommentit (27)
No eiköhän aikuinen ihminen voi pidättää vaikka vähän pissittääkin..
Vain tunnin matka edessä. Olen käynyt Haaparannassa ja menomatkalla alkoi vessahätä Iissä, pystyin pidättämään kotiin asti.
Käsikakka ja laitat roskalaatikkoon.
Aikanaan ei ollut vessoja ja oli ihan normaalia pitää pissatauko, naiset toiselle puolelle ja miehet taas toiselle. Nyt tietysti vaikeeta, sukupuolten moninaisuus😳🤨😖😅🤢
Vierailija kirjoitti:
No eiköhän aikuinen ihminen voi pidättää vaikka vähän pissittääkin..
Kun ei ole kyse mistään pienestä pissittämisestä vaan sellaisesta kusihädästä, että rakko on räjähtämispisteessa... -Ap
Mää pyytäisin pysäyttään jos kerta vessa ei toimi.
Bussimatka ja konsertti sun tilaisuudet tulee itse huomioida.
Käy wc:ssa ennen lähtöä. Sekä välttää juomista. Etenkin kahvin juomista, jonka kofeiini kiihdyttää aineenvaihduntaa ja tulee nopeasti tarve päästä vessaan.
Joskus sitä ihmettelee esim. teattereissa, kun heti ensimmäisellä väliajalla on valtavat jonot vessaan.
Ehdottomasti meet sanomaan kuskille että vessa on rikki ja nyt täytyy päästä vessaan.
Vastaavassa tilanteessa siskoni meni kaikesta huolimatta kesken matkan bussin vessaan. Ei saanut vedettyä eli oli sen vuoksi epäkunnossa, mutta oli pakko mennä (virtsatieinfektio). Toinen vaihtoehto olisi yksinkertaisesti ollut pissata penkille, oli niin tuskainen olo.
Kyllä nykyaikana täytyy olla pidemmän matkan busseissa toimivat vessat. Ihan hirveä tilanne, jos vaikka runsaat menkat/ ibs/ virtsis etkä pääse vessaan ja oot sen varaan laittanut.
Vierailija kirjoitti:
Käy wc:ssa ennen lähtöä. Sekä välttää juomista. Etenkin kahvin juomista, jonka kofeiini kiihdyttää aineenvaihduntaa ja tulee nopeasti tarve päästä vessaan.
Joskus sitä ihmettelee esim. teattereissa, kun heti ensimmäisellä väliajalla on valtavat jonot vessaan.
Tietysti tulee osata myös vähän ennakoida mutta tässä tapauksessa olisi mielestäni pitänyt voida luottaa siihen että bussissa pääsee veskiin. Lisäksi näillä keleillä tulee juotua runsaita määriä.
-ohi
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien rakko ei toimi samalla tavalla. Joskus voi tulla puolenkin tunnin päästä kusihätä uudelleen.
Voit sanoa kuljettajalla, että on terveydellinen syy ja sun täytyy päästä vessaan/puskaan tai tulee sotkua.
Teet kuin Vappu Kaarenoja ja Aurora Rämö!
Kuski pysäyttää mieluummin kuin siivoaa pissasi penkiltä ja lattialta. Eli rohkeasti kuskin puheille vaan!
Tiedän ettei auta, mutta tunnen suurta sympatiaa. Tuo on yksi pahoista kauhukuvistani... Tsemppaan sua täällä, Koita jaksaa!
Käy vessassa joka on rikki? Et huomannut
Vierailija kirjoitti:
Teet kuin Vappu Kaarenoja ja Aurora Rämö!
"Kotona saa kakata housuihin vaikka kuinka paljon
Toimittajat kuvailevat kirjoituksessa, miten matkan edetessä housun takapuolelle tulee märkä läikkä ja haju alkaa tulla läpi.
Parhaillaan liikennöitsijä etsii autoa, jossa naiset ovat matkustaneet.
- Kyllä me tämä vahingonteoksi luokitellaan. Pohdimme jatkotoimia.
Liikennöitsijän mielestä vähintä, mitä kakkatytöt voisivat tehdä on anteeksipyyntö ja siivouskulujen maksaminen."
Voit pyytää pysähtymään.