Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kielinaisella silarit

Vierailija
24.01.2016 |

Uusin Youtube-video. Kaikkea sitä!

Kommentit (233)

Vierailija
81/233 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, etteikö olisi ottanut niitä vasta Jenkeissä. Tajuttuaan laihdutuksen jälkeen, että rinnatkin litistyivät, niin kuin luonnollista onkin. Ehkä manageri halusi ne silarit (niin kuin laihdutuksenkin).

Nolostelee itsekin asiaa (kaikkia näitä muutoksia peräjälkeen), joten selittää, että ne on hankittu aiemmin. Mutta aiemmin oli painoakin vähän enemmän, joten oli isommat rinnatkin. Nyt hiukan tutkivaa journalismia: onko Saran rinnat nyt samankokoiset kuin ennen laihdutusta? Jos ovat, silikonit on otettu vasta laihdutuksen jälkeen.

Vaikken pidäkään näistä uusista muutoksista (kohta varmaan menee johonkin sieraintenpienennykseen), pisteet kuitenkin siitä, että kertoi julkisesti silikoneista ylipäätään. Nimittäin eniten nuorille tytöille rinnankokopaineita tuovat ne virheelliset käsitykset, että "kaikilla muilla", hoikillakin tytöillä olisi luonnostaan vähintään C-kupin rinnat. Ja tämähän on epätavallista. (Joskin rintaliiveissä taitaa olla flattery size -ilmiö yleistynyt, joten varmaan hoikkaa C- ja D-kuppia näkee senkin takia enemmän kuin 20 v sitten, jolloin D-kuppia pidettiin todella isona.)

Mutta hei, vaihda manageria, Sara!

Vierailija
82/233 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hollywood vetää Illuminatin kätyreitä puoleensa; kaikki showbusineksessa toimivat ovat pilalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/233 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkinen, jokaisen oma asia, niillä joilla jotakin sanottavaa asiasta, todennäköisesti salaa vain kateellisia. Helppo tuomita kun itse ei uskalla/ halua tai ole varaa. Mulla  Pienet tissit enkä ota silareita, ei tarkoita että se silti olisi väärin. Keneltä se on pois jos joku ottaa? Omasta itsetunnostako??

Vierailija
84/233 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainaki oon saannut nostetta rintoihin ku aloitin punnertaan ja lankuttamaan. 75A

Vierailija
85/233 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan harmittaa, kun on kuitenkin noin nuori ja voi olla ihan vaan nuoruuden epävarmuudesta kyse. Muakin kiusattiin ja mulla oli ja on pienet rinnat, mutta mä pidän niistä. En todellakaan pitänyt vielä joskus 20-veenä.

Toisaalta Sara on oikeassa siinä, että eihän sitä voi ulkopuolisena tietää, mikä on lopulta syy rintojen suurentamiseen. Jos mennään äärimmäisyyksiin, niin kyllähän jopa sukupuoli-identiteetin vuoksi korjataan sukupuolia, kun ihminen tuntee olevansa väärän sukupuolen kehossa. Miksi sitten jollakulla ei voisi olla vain sellainen tunne, että ei ole "itsensä" pienillä rinnoilla, siinä missä minulla olisi isorintaisena tunne, että en ole oma itseni. Tietenkin jos otetaan huomioon kiusaamistausta (jos olen oikein käsittänyt) ja nuori ikä, niin ihan hyvin koko asia olisi voinut korjaantua iän myötä myös.

Et voi verrata sukupuolta ja tissien kokoa toisiinsa. Osa naisista haluaa olla lautoja (esim. minä halusin varsinkin nuorena olla), mutta kukaan ei halua elää väärän sukupuolen kehossa. Se ei ole valintakysymys, oletko mies vai nainen, vaan jonkinlainen hormonien määrittämä tila. Jos minulle oltaisiin hehkutettu naiseuttani lapsena, niin olisin ehkä muiden kanojen tapaan halunnut tissit, mutta koska minut nähtiin poikamaisena ja olinkin poikatyttö (vaikka olen nainen ja naisen kehossa) niin en välitä tisseistä paskaakaan. Nyt vasta 4-kymppisenä oon ajatellut, että ehkä ne on ihan kivat olla.

Piti kirjoittaa tuohon, että on vähän kökkö rinnastus koska osasin odottaa tätä reaktiota, mutta näköjään unohdin. En tosiaankaan väitä, että nuo olisivat lähellekään sama asia. Tarkoitan sitä, että ei syy leikkaukseen aina välttämättä ole ulkopuolinen paine ja epävarmuus, vaan syy voi olla ihan vaan siinä että ei tunne olevansa oma itsensä. Tottakai sukupuoli on paljon isompi ja määrittävämpi asia kuin tissit.

Vierailija
86/233 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten vielä siniset piilolinssit, kun itsellä ei ole luonnostaan siniset silmät. Kauhean kliseemäistä.

Vierailija
87/233 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

JÖSSES miten on muuttunut. Eikä hyvään suuntaan :(

Enkä nyt puhu ulkonäöstä, kukin näyttäköön miltä haluaa, silareineen ja blondattuine hiuksineen päivineen. Tuntuu vain siltä, että koko olemus on muuttunut. Koko persoona.

Sääli.

Vierailija
88/233 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkin aikaisempia videoita... On tosi vaikea sanoa rintojen koosta. Välillä näyttää että olisi vielä vuosi sitten paljon pienemmät rinnat / ei silikoneja (esim.

). Välillä näyttää, että olisi vähän kokoa, mutta nehän voi olla toppaukset ihan hyvin, koska paita on peittävä.

Cleavagea ei näy.

Tosi paljon hänellä näkyy peittäviä löysiä paitoja niin kuin niillä jotka on tottuneet peittelemään pienirintaisuutta.

Ja mitä tulee huuliin, joista yhdessä videossa esittää saaneensa haukkuja ja muka arka paikka - oikeasti hän korostaa niitä vielä lisää ja huultenrajaukset menevät ylähuulen ulkopuolella.

Feikkiä!

Menestystä hänelle, mutta vähän enemmän autenttisuutta, aitoutta, rehellisyyttä, kiitos.

Vierailija
89/233 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten teitä voi näin paljon ärsyttää jonkun random-ihmisen silikonirinnat? Eiköhän jokainen saa itse päättää, mitä keholleen tekee. Toiset lävistävät koko naaman täyteen, toiset käyttävät joka päivä kunnon sotamaalausta ja toiset hankkivat vaikka perseimplantit. Minusta on hienoa, että nykymaailmassa jokainen voi muuntaa ulkonäköään haluamansa mukaan.

Paitsi miehet. Jos mies muuntaa niin se on luuseri, huonoitsetuntoinen surkimus ja nolo. Näyttääkin ihan naurettavalta peruukkinsa kanssa ahahahaah

Eiks jee siskot? 

Vierailija
90/233 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on silarit ja olen todella tyytyväinen päätökseeni. Jokseenkin koomista on lukea nettipalstoilta silareiden herjausta ihmisten lähtökohtia tietämättä, samalla kun itse tungetaan kananfileitä rintsikoihin, käytetään kuppikokoa suurentavia liivejä, meikataan, käytetään tekoripisä ja tekotukkaa, itseruskettavaa jne.  Kaveripiirissä haukutaan milloin kenenkin exää, uutta, ystävää, kummin kaimaa or whatever. Samalla niputetaan kaikki silarit hankkineet yhteen muottiin ja pidetään heitä turhamaisina. Itse ollaan niin pyyteettömiä ja aitoja. Absurdia, eikös?

On upeaa että ihminen kantaa kroppansa ylpeydellä ilman kauneusleikkauksia, oli hänellä sitten isot rinnat tai ei rintoja ollenkaan. En kuitenkaan näe millä tavalla silarit hankkineen naisen turhamaisuus voi häiritä ihmistä joka käyttäytyy juuri yllämainitulla tavalla push up -rintsikoineen ja tekoripsineen. Eikö ole tärkeintä että tekee päätöksensä siltä pohjalta minkä näkee itselleen parhaaksi? Mitä väliä jos on onnellinen eikä satuta ketään muuta päätöksellään? Hankkimalla silarit tein itseni onnelliseksi - en satuttanut ketään muuta. Työllistin kirurgia, nukutuslääkäriä ja useita sairaanhoitajia. Mikä kelvoton hirviö olenkaan. Jos sinulla on ominaisuus minkä vuoksi poikkeat massasta paljon keskimääräistä enemmän: isot hörökorvat, iso kyömynenä. Kuuntele itseäsi, tee mitä itse haluat. Älä tee tai jätä tekemättä jotain kenenkään muun vuoksi. Ikinä.

Turhamaisuus on inhimillistä. En kuitenkaan määritä ihmisen arvoa sen pohjalta onko hänellä silarit vai ei, vaikka kieltämättä se voi vaikuttaa ensivaikutelmaan. Itse opiskelen kauppiksessa, ennen opiskeluiden aloittamista kilpailin kahdessa eri urheilulajissa SM-tasolla, ihmisenä minua kuvaillaan lojaaliksi, mukavaksi, kunnianhimoiseksi, päämäärätietoiseksi, tunnolliseksi. Nykyisin käytän ainoastaan urheiluliivejä, arkisin käytän puuteria ja ripsiväriä, pidän metsässä lenkkeilystä ja arvot ovat muutenkin maanläheiset. Nettikeskusteluiden perusteella hiukseni ovat platinablondit, harrastan bikinifitnesstä, en omista aivoja, täytän somen tissikuvilla ja näyttelen niitä joka paikassa, olen tekemässä lisää kauneusleikkauksia itselleni, olen pinnallinen. Loppuun vielä sen verran, että tissini eivät ikinä kasvaneet. Ne olivat kaksikymppisenä samannäköiset kuin ala-asteella. Niin hyvä itsetunto minulla ei ollut, että olisin ikinä ollut sinut asian kanssa. Olen tietyllä tapaa hyvin perfektionisti, pidän esteettisistä linjoista ja muodoista. Se on lisännyt ahdistusta entisestään. Toisaalta - sen ansiosta olen saavuttanut paljon asioita jotka ovat vaatineet kärsivällisyyttä, sitkeyttä, älyä, itsensä haastamista, intuitiota, kykyä tyrmätä ja kritisoida auktoriteetteja, kykyä ennakoida ja tulkita, kykyä nähdä eri mahdollisuuksia, rakentaa niistä optimaalinen kokonaisuus. Kolikolla on aina kaksi puolta, mutta minulla on aivot ja mahdollisuus tehdä päätöksiä. Nykyisin kuppikokoni on 75c. Olen ylpeä itsestäni. Aamen.

Mahdollisten tulevien lastensa ruokintaa nuo silikonit haittaavat väistämättä.

Vierailija
91/233 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

89 jatkaa, että jos nyt vertaa tuota What Languages Sound Like To Foreigners #2 -videota vaikka tuon My boobs are fake -videon still-kuvaan.

Vierailija
92/233 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikun oho, en ollut katsonut videota ja luulin, että ap vain päätteli asian uusimmasta videosta. En ajatellut, että video olisi nimenomaan sitä, että Sara kertoo hänelle tehdyn toimenpiteen. Otsikon nähdessäni ajattelin myös, että tämä on vain vitsi. Mutta ilmeisesti siis ottanut rinnat 17-VUOTIAANA? Tuossahan vaiheessa kasvavat vielä.

Sanoi, että 17-vuotiaana kertoi äidilleen haluavansa ne. Tuskinpa niitä silloin vielä otti.

Yhden kaverin kolmevuotias kertoi äidilleen haluavansa tatuoinnin. Pitäisikö tämäkin ottaa totena.

Tunnetusti kolmen vuoden ikäinen ihminen ja seitsemäntoista vuoden ikäinen ihminen ovat kehityksellisesti samalla tasolla 😃

Vierailija
93/233 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkeehän tuosta Ilta-Sanomien jutustakin ettei hällä mitään silikoneja viime kesänä ollut. Joo, "kauan sitten" hankitut.

Vierailija
94/233 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 19-vuotias, ja minulla on saman kokoiset rinnat kuin Saralla oli ennen silareita. Eli ei rintoja laisinkaan. Olen päättänyt hyväksyä asian, ja ollessani esim. kotona tai läheisteni kanssa pystyn olemaan asian kanssa sujut. Sen sijaan ihmisten ilmoilla ja tutustuessani uusiin ihmisiin (etenkin miehiin) häpeän lautaa vartaloani erittäin paljon. Tissittömyys syö itsetuntoa aivan liikaa. Laita yläpeukku, jos et tuomitsisi sitä, että ottaisin silikonirinnat ja päinvastoin. :)

Vierailija
95/233 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on itse kehottanut "yrittämään olemaan paras versio itsestään". Oikeammin varmaan "niin hyvä versio, kuin kukkaro antaa myöten". Miksi se paras versio ei voi olla se mitä luonnostaan on, kunhan on terve? Tylsää että kaikkien pitäisi näyttää siltä samalta. Esim blonditkin hiukset olisivat hienommat jos niitä olisi vain luonnostaan, jolloin ne olisivat todella eksoottinen näky maailmalla.

Vierailija
96/233 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vahva epäilys myös korvien korjausleikkauksesta. Ennen peitteli korviaan ja ehkä hieman ne hörötti. Eipä hörötä enää ja hiukset on useimmin kiinni ja korvat saa näkyä kunnolla.

Linkkejä?

Vierailija
97/233 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on silarit ja olen todella tyytyväinen päätökseeni. Jokseenkin koomista on lukea nettipalstoilta silareiden herjausta ihmisten lähtökohtia tietämättä, samalla kun itse tungetaan kananfileitä rintsikoihin, käytetään kuppikokoa suurentavia liivejä, meikataan, käytetään tekoripisä ja tekotukkaa, itseruskettavaa jne.  Kaveripiirissä haukutaan milloin kenenkin exää, uutta, ystävää, kummin kaimaa or whatever. Samalla niputetaan kaikki silarit hankkineet yhteen muottiin ja pidetään heitä turhamaisina. Itse ollaan niin pyyteettömiä ja aitoja. Absurdia, eikös?

On upeaa että ihminen kantaa kroppansa ylpeydellä ilman kauneusleikkauksia, oli hänellä sitten isot rinnat tai ei rintoja ollenkaan. En kuitenkaan näe millä tavalla silarit hankkineen naisen turhamaisuus voi häiritä ihmistä joka käyttäytyy juuri yllämainitulla tavalla push up -rintsikoineen ja tekoripsineen. Eikö ole tärkeintä että tekee päätöksensä siltä pohjalta minkä näkee itselleen parhaaksi? Mitä väliä jos on onnellinen eikä satuta ketään muuta päätöksellään? Hankkimalla silarit tein itseni onnelliseksi - en satuttanut ketään muuta. Työllistin kirurgia, nukutuslääkäriä ja useita sairaanhoitajia. Mikä kelvoton hirviö olenkaan. Jos sinulla on ominaisuus minkä vuoksi poikkeat massasta paljon keskimääräistä enemmän: isot hörökorvat, iso kyömynenä. Kuuntele itseäsi, tee mitä itse haluat. Älä tee tai jätä tekemättä jotain kenenkään muun vuoksi. Ikinä.

Turhamaisuus on inhimillistä. En kuitenkaan määritä ihmisen arvoa sen pohjalta onko hänellä silarit vai ei, vaikka kieltämättä se voi vaikuttaa ensivaikutelmaan. Itse opiskelen kauppiksessa, ennen opiskeluiden aloittamista kilpailin kahdessa eri urheilulajissa SM-tasolla, ihmisenä minua kuvaillaan lojaaliksi, mukavaksi, kunnianhimoiseksi, päämäärätietoiseksi, tunnolliseksi. Nykyisin käytän ainoastaan urheiluliivejä, arkisin käytän puuteria ja ripsiväriä, pidän metsässä lenkkeilystä ja arvot ovat muutenkin maanläheiset. Nettikeskusteluiden perusteella hiukseni ovat platinablondit, harrastan bikinifitnesstä, en omista aivoja, täytän somen tissikuvilla ja näyttelen niitä joka paikassa, olen tekemässä lisää kauneusleikkauksia itselleni, olen pinnallinen. Loppuun vielä sen verran, että tissini eivät ikinä kasvaneet. Ne olivat kaksikymppisenä samannäköiset kuin ala-asteella. Niin hyvä itsetunto minulla ei ollut, että olisin ikinä ollut sinut asian kanssa. Olen tietyllä tapaa hyvin perfektionisti, pidän esteettisistä linjoista ja muodoista. Se on lisännyt ahdistusta entisestään. Toisaalta - sen ansiosta olen saavuttanut paljon asioita jotka ovat vaatineet kärsivällisyyttä, sitkeyttä, älyä, itsensä haastamista, intuitiota, kykyä tyrmätä ja kritisoida auktoriteetteja, kykyä ennakoida ja tulkita, kykyä nähdä eri mahdollisuuksia, rakentaa niistä optimaalinen kokonaisuus. Kolikolla on aina kaksi puolta, mutta minulla on aivot ja mahdollisuus tehdä päätöksiä. Nykyisin kuppikokoni on 75c. Olen ylpeä itsestäni. Aamen.

olipa vuodatus! :D mä en herjaa silareiden ottamista, mutta kritisoin ja tietyllä tapaa paheksunkin. ei ole tekotukkaa eikä muutakaan toisten ihmisten karvoitusta kehossani, käytän enimmäkseen urheilurintaliivejä, kuljeskelen useimmiten ilman meikkiä, tapanani ei ole haukkua yhtään ketään. paheksun kauneuskirurgiaa, sillä tuskin kukaan on itse keksinyt sitä tyytymättömyyttä tisseihinsä vaan se on kummunnut vallitsevasta kauneusnormistosta. tiedän, että on helvetin vaikeaa opetella rakastamaan itseään sellaisena kuin on kun ulkonäköpaineet ovat niin kovat, mutta yritettävä on. mitä normaalimpaa kauneuskirurgiasta tulee sen normaalimpaa tietystä ahtaasta kauneusstandardista tulee myös. samalla yhteiskuntamme muuttuu koko ajan pinnallisemmaksi ja kilpailullisemmaksi - äly, luonne ja lahjakkuus ovat ihan toissijaisia, pakko olla ahtaan kauneusihanteen mukainen naama ja kroppa pärjätäkseen. siksi silareiden ottamisessa, samoin kuin missään kauneuskirurgiassa, ei ole kyse vain "omasta valinnasta joka tekee mut onnelliseks eikä satuta ketään". kyse on siitä, että jokainen joko osallistuu tai ei osallistu naurettavuuksiin ja siihen sairaaseen kilpailuun, johon kaikkia meistä yritetään pakottaa. mun mielestä alistumalla standardiin osallistuu niiden ylläpitoon. samalla kasvaa eriarvoisuus. vain ne, joilla on varaa ja mahdollisuuksia käydä korjauttamassa itseään, menestyvät. jenkeissähän tämä on jo ihan arkipäivää, en todellakaan halua tuollaista horror-todellisuutta suomeen. ihan turha selittää, että teit sen vain itsesi takia. urheilijana kyllä tiedät, että ne pienet tissit olisivat paljon kätevämmätkin ;) ja itse tuskin tuijottelet tissejä siinä määrin, että ulkonäöllä olisi itsellesi todellista merkitystä. omaksuit vain jonkin kauneusnormin, niin surullista kuin se onkin, ja päätit mennä mukana.

tuollainen "olenpa kyllä hirviö" -marttyyriargumentaatio kertoo, että taidat olla aika keskenkasvuinen. muka niin syvällinen mutta etpä taida olla ajatellut näitä asioita kovin monelta kannalta.

Vierailija
98/233 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse 19-vuotias, ja minulla on saman kokoiset rinnat kuin Saralla oli ennen silareita. Eli ei rintoja laisinkaan. Olen päättänyt hyväksyä asian, ja ollessani esim. kotona tai läheisteni kanssa pystyn olemaan asian kanssa sujut. Sen sijaan ihmisten ilmoilla ja tutustuessani uusiin ihmisiin (etenkin miehiin) häpeän lautaa vartaloani erittäin paljon. Tissittömyys syö itsetuntoa aivan liikaa. Laita yläpeukku, jos et tuomitsisi sitä, että ottaisin silikonirinnat ja päinvastoin. :)

En voinut laittaa ylä- enkä alapeukkua.

Ei asian takia kannata mielenterveyttään hajottaa, mutta voisitko todella arvostaa miestä, jolle kelpaat vain rintaimplanteilla?

Minulla oli sinun iässä pienet rinnat ja haaveilin joskus myös silikoneista (nyt tuntuu käsittämättömältä).

Raskaus ja imetys toivat selkeät rinnat, isoimmillaan imetyksen aikana D-kupit. Nyt ovat pienentyneet. Mutta ne eivät roiku samalla tavalla kuin imettäneet isot rinnat.

Vierailija
99/233 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin se, että tekee komediaa ja ei silti osaa nauraa jollekin vaarattomalle epäkohdalle vartalossaan on vähän omituinen yhdistelmä

Joan Rivers, Kathy Griffin, Julia Louis-Dreyfus.. nykyään varmaan vaikemapi löytää naiskoomikkoja, joille ei olisi tehty toimenpiteitä kuin niitä joille on.

Vierailija
100/233 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvän kokoiset. Ensimmäinen jonka tiedän että ottanut sopivat. Yleensä otetaan mauttoman kokoiset. Ne on sexyt.

En ole ikinä tajunnut, miten ihon alle työnnetyt muovipussukat missään kohtaa vartaloa voivat olla seksikkäät. Kun niitä koskee, niin siellä se silikonilöllö huljuaa kudoten alla - ja kaikki se arpikudos, puistatus!

Tuskinpa miehet paljon miettii seksin aikana, että miltä kädessä tuntuu. Eiköhän se ole tärkeämpi pointti, että munassa tuntuu hyvältä.