Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kielinaisella silarit

Vierailija
24.01.2016 |

Uusin Youtube-video. Kaikkea sitä!

Kommentit (233)

Vierailija
41/233 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin se, että tekee komediaa ja ei silti osaa nauraa jollekin vaarattomalle epäkohdalle vartalossaan on vähän omituinen yhdistelmä.

Vaikka kouluaikoina pilkataan tissittömyydestä, niin ei niitä täysi-ikäisenä otettuja implantteja voi enää perustella muulla kuin huonolla itsetunnolla. Videon selittelyn perusteella ei siis olisi päätynyt implantteihin, jos olisikin vain saanut kehuja silloisesta olemuksestaan.

Vierailija
42/233 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on silarit ja olen todella tyytyväinen päätökseeni. Jokseenkin koomista on lukea nettipalstoilta silareiden herjausta ihmisten lähtökohtia tietämättä, samalla kun itse tungetaan kananfileitä rintsikoihin, käytetään kuppikokoa suurentavia liivejä, meikataan, käytetään tekoripisä ja tekotukkaa, itseruskettavaa jne.  Kaveripiirissä haukutaan milloin kenenkin exää, uutta, ystävää, kummin kaimaa or whatever. Samalla niputetaan kaikki silarit hankkineet yhteen muottiin ja pidetään heitä turhamaisina. Itse ollaan niin pyyteettömiä ja aitoja. Absurdia, eikös?

On upeaa että ihminen kantaa kroppansa ylpeydellä ilman kauneusleikkauksia, oli hänellä sitten isot rinnat tai ei rintoja ollenkaan. En kuitenkaan näe millä tavalla silarit hankkineen naisen turhamaisuus voi häiritä ihmistä joka käyttäytyy juuri yllämainitulla tavalla push up -rintsikoineen ja tekoripsineen. Eikö ole tärkeintä että tekee päätöksensä siltä pohjalta minkä näkee itselleen parhaaksi? Mitä väliä jos on onnellinen eikä satuta ketään muuta päätöksellään? Hankkimalla silarit tein itseni onnelliseksi - en satuttanut ketään muuta. Työllistin kirurgia, nukutuslääkäriä ja useita sairaanhoitajia. Mikä kelvoton hirviö olenkaan. Jos sinulla on ominaisuus minkä vuoksi poikkeat massasta paljon keskimääräistä enemmän: isot hörökorvat, iso kyömynenä. Kuuntele itseäsi, tee mitä itse haluat. Älä tee tai jätä tekemättä jotain kenenkään muun vuoksi. Ikinä.

Turhamaisuus on inhimillistä. En kuitenkaan määritä ihmisen arvoa sen pohjalta onko hänellä silarit vai ei, vaikka kieltämättä se voi vaikuttaa ensivaikutelmaan. Itse opiskelen kauppiksessa, ennen opiskeluiden aloittamista kilpailin kahdessa eri urheilulajissa SM-tasolla, ihmisenä minua kuvaillaan lojaaliksi, mukavaksi, kunnianhimoiseksi, päämäärätietoiseksi, tunnolliseksi. Nykyisin käytän ainoastaan urheiluliivejä, arkisin käytän puuteria ja ripsiväriä, pidän metsässä lenkkeilystä ja arvot ovat muutenkin maanläheiset. Nettikeskusteluiden perusteella hiukseni ovat platinablondit, harrastan bikinifitnesstä, en omista aivoja, täytän somen tissikuvilla ja näyttelen niitä joka paikassa, olen tekemässä lisää kauneusleikkauksia itselleni, olen pinnallinen. Loppuun vielä sen verran, että tissini eivät ikinä kasvaneet. Ne olivat kaksikymppisenä samannäköiset kuin ala-asteella. Niin hyvä itsetunto minulla ei ollut, että olisin ikinä ollut sinut asian kanssa. Olen tietyllä tapaa hyvin perfektionisti, pidän esteettisistä linjoista ja muodoista. Se on lisännyt ahdistusta entisestään. Toisaalta - sen ansiosta olen saavuttanut paljon asioita jotka ovat vaatineet kärsivällisyyttä, sitkeyttä, älyä, itsensä haastamista, intuitiota, kykyä tyrmätä ja kritisoida auktoriteetteja, kykyä ennakoida ja tulkita, kykyä nähdä eri mahdollisuuksia, rakentaa niistä optimaalinen kokonaisuus. Kolikolla on aina kaksi puolta, mutta minulla on aivot ja mahdollisuus tehdä päätöksiä. Nykyisin kuppikokoni on 75c. Olen ylpeä itsestäni. Aamen.

Tuon nyt ymmärtää jos rinnat eivät ole oikeasti koskaan kasvaneet, silloin onkin kyse selvästä fyysisesta poikkeamasta. Jos taas on tuiki tavalliset A-kupin rinnat ja haluaa ne esim. C:ksi, niin  on enemmän kyse pinnallisuudesta ja turhamaisuudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/233 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOL, ja mitähän mieltä naiset olisivat jos miehellä olisi silari-rintalihakset :D

Kyllä sen varmaan tuntee miehelläkin :X

http://plasticsurgeryspy.com/files/images/plasticsurgeryspy/779/779-1.j…

Vierailija
44/233 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni missi ja näyttelijä kertoo rehellisesti et ottanut silikonit? Aina kieltävät kaiken. Kerrankin joku kertoi rehellisesti.

Vierailija
45/233 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpotuksen huokaus kaikuu läpi palstan kun nyt on viimein syy, jonka vuoksi voi perustella raivonsa Saaran menestystä kohtaan.

Todellisuudessahan leikkaus ei vaikuta mitenkään hänen työhönsä (ei tee töitä ulkonäöllään), lahjoihinsa (on yhä ilmiömäinen talentti) tai myöskään hänen kykyynsä toimia roolimallina (leikkauksessa käynti ei ole sen feikimpää kuin meikkaaminenkaan).

Kaikki eivät ottaisi silikoneja, mutta se ei liene syy raivostua henkilölle joka ottaa

Vierailija
46/233 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sekin ällöttää, että Sara kuvitteli jo ennen ulkomaita olevansa jotain, vaikka julkisuuteen tulo oli kuin sattumalta maineen valokeilaan tulleen naapurintytön, joka vielä 12-vuotiaana kiersi perheen kanssa laulamassa jeesuslauluja. Nyt Sara onkin vain laskelmoiva julkisuustyrkky, jossa aitoa ei taida olla mikään.

Olisikin ollut se aito niin olisi ihana!!!!!!!!!! Nyt on ihan sitä samaa paskaa, joka on nähty sata kertaa.

Vierailija
47/233 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helpotuksen huokaus kaikuu läpi palstan kun nyt on viimein syy, jonka vuoksi voi perustella raivonsa Saaran menestystä kohtaan.

Todellisuudessahan leikkaus ei vaikuta mitenkään hänen työhönsä (ei tee töitä ulkonäöllään), lahjoihinsa (on yhä ilmiömäinen talentti) tai myöskään hänen kykyynsä toimia roolimallina (leikkauksessa käynti ei ole sen feikimpää kuin meikkaaminenkaan).

Kaikki eivät ottaisi silikoneja, mutta se ei liene syy raivostua henkilölle joka ottaa

En ole koskaan ollut raivoissani Saran menestyksestä, enkä toivonut sen loppuvan, päinvastoin - mutta en näe häntä suinkaan vielä tähtenä, enkä edes talenttina jollaisia ei löytyisi suuresta maailmasta pilvin pimein. Juuri siksi ajattelenkin, että päästäkseen eteenpäin ja tähteyteen hänen on parasta olla helvetin kova (herkkyyttä menettämättä) ja kovuudelta ei ikävä kyllä vaikuta se, että ei ole kunnon rintoja häiritsee. Olisi paljon hienompaa, jos hän puhuisi tuolta asti A-kupin kanssa elämisestä Sarana.

Hän ei todellakaan ole vielä tähti eikä läpilyönyt talentti (miksi hänen avaruusolionsa puhuivat arabiaa?) ja nyt vain alkaa näyttää siltä, ettei tule ikinä olemaankaan ja mä rehellisesti sanottuna petyin. Taaskaan ei mitään sen omaperäisempää Suomen maankamaralta suureen maailmaan. Siellä on miljoona tissit laittanutta fiksua kaunotarta, mikä tekee Sarasta erilaisen??

Vierailija
48/233 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista että ihon alle laitettavia kumipalluroita ja pahimmillaan hengenvaarallista toimenpidettä ihan tosissaan rinnastetaan poispestäviin meikkeihin ja puettaviin kangastoppauksiaan. Mielestäni nuo asiat ovat aika kaukana toisistaan ja se leikkaus vaatii vähän enemmän ajatusta ja sitoutumista, kuin sen ripsarin osto Anttilasta.

Vierailija
49/233 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LOL, ja mitähän mieltä naiset olisivat jos miehellä olisi silari-rintalihakset :D

Kyllä sen varmaan tuntee miehelläkin :X

http://plasticsurgeryspy.com/files/images/plasticsurgeryspy/779/779-1.j…

Pitäisivät ällöttävänä ja turhana ja lisäksi miehestä tulisi bimbo vaikutelma. 

Miehen pitää edelleen olla syntymäkomea urheilutähti/businessmies tai ei mitään. 

Vierailija
50/233 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvän kokoiset. Ensimmäinen jonka tiedän että ottanut sopivat. Yleensä otetaan mauttoman kokoiset. Ne on sexyt.

"Uuh mikä silikonielastomeerikuori ja geelitäyte, ooh miten sexyt" *runqq runqq* :D

Vierailija
51/233 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahva epäilys myös korvien korjausleikkauksesta. Ennen peitteli korviaan ja ehkä hieman ne hörötti. Eipä hörötä enää ja hiukset on useimmin kiinni ja korvat saa näkyä kunnolla.

Vierailija
52/233 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkökeskeisyys on pinnallista. Jos menet korjauttamaan nenäsi, koska muut haukkuvat sinua, se on pinnallista (itsetunnon kohennusta ulkonäön kautta). Jos menet korjauttamaan nenäsi, koska tahdot sekin on pinnallista. Ero on vain siinä, onko ihminen jatkuvasti pinnallinen ajattelemalla ulkonäkööän monta tuntia päivässä.

Vierailija
53/233 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin vaivaa tämä tyyppi... Olen ymmärtänyt, että hän oli jossain vaiheessa hieman pyöreämpi ja ilmeisesti itsetunto ei ollut mikään paras mahdollinen. Katsoin saaran instagramia ja siellä oli mm. jutut "how i lost weight" ja ennen ja jälkeen kuvaa, treenikuvia jne.

Ja nyt tämä silikonijuttu... Varmaan suurin osa hänen seuraajistaan on nuoria tyttöjä. Saaralla olisi mahdollisuus olla hyvä ja terve roolimalli näille nuorille tytöille, joista monet varmasti ovat epävarmoja omasta ulkonäöstään. Sen sijaan, että edustaisi sellaista tervettä ja hyväksyvää suhtautumista omaan kehoonsa hän markkinoi tätä samaa skeidaa, mitä kaikista muistakin tuuteista tulee: laihdutus, kauneusleikkaukset jne. Ihan järkyttävää oikeastaan.

T. syömishäiriöstä toipuva

Vierailija
54/233 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin vaivaa tämä tyyppi... Olen ymmärtänyt, että hän oli jossain vaiheessa hieman pyöreämpi ja ilmeisesti itsetunto ei ollut mikään paras mahdollinen. Katsoin saaran instagramia ja siellä oli mm. jutut "how i lost weight" ja ennen ja jälkeen kuvaa, treenikuvia jne.

Ja nyt tämä silikonijuttu... Varmaan suurin osa hänen seuraajistaan on nuoria tyttöjä. Saaralla olisi mahdollisuus olla hyvä ja terve roolimalli näille nuorille tytöille, joista monet varmasti ovat epävarmoja omasta ulkonäöstään. Sen sijaan, että edustaisi sellaista tervettä ja hyväksyvää suhtautumista omaan kehoonsa hän markkinoi tätä samaa skeidaa, mitä kaikista muistakin tuuteista tulee: laihdutus, kauneusleikkaukset jne. Ihan järkyttävää oikeastaan.

T. syömishäiriöstä toipuva

Näkeehän sen nyt perssilmälläkin, että muijalla on todella huono itsetunto. 

Tekorohkeat haastattelut sen jo paljastaa. Ihminen joka on oikeasti epävarma, käyttäytyy 'opetellulla' tavalla itsevarman oloisesti. Sara on tästä prime esimerkki. Ehkä se hiukan hioutuu iän myötä -> jos feikkaat jotakin tarpeeksi kauan, siitä tulee osa sinua. 

Vierailija
55/233 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saralla on kyllä täydelliset rinnat nykyään. 

T: Mies 28

Vierailija
56/233 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoi varmaan siksi että asia olisi varmasti tullut päivänvaloon joka tapauksessa jotain kautta. Nyt sai pisteet itselle kun "oli niin rohkea että kertoi avoimesti". Ja mammoihin meni taas täydestä...

Vierailija
57/233 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän Saraa ärsyttävänä enkä seuraa häntä somessa, mutta voin kyllä ymmärtää tän silarihomman. Videolla näkyvät luonnolliset rinnat olleet oikeasti luokkaa itikanpistot ja nykyiset tissit näyttää sopusuhtaisilta ja luonnollisilta, en olisi todellakaan arvannut feikeiksi. Ärsyttävä muija on edelleen, mutta propsit rehellisyydestä eikä ne muovipallurat rinnassa pahemmaksi tee.

Vierailija
58/233 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvän kokoiset. Ensimmäinen jonka tiedän että ottanut sopivat. Yleensä otetaan mauttoman kokoiset. Ne on sexyt.

En ole ikinä tajunnut, miten ihon alle työnnetyt muovipussukat missään kohtaa vartaloa voivat olla seksikkäät. Kun niitä koskee, niin siellä se silikonilöllö huljuaa kudoten alla - ja kaikki se arpikudos, puistatus!

Vierailija
59/233 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on silarit ja olen todella tyytyväinen päätökseeni. Jokseenkin koomista on lukea nettipalstoilta silareiden herjausta ihmisten lähtökohtia tietämättä, samalla kun itse tungetaan kananfileitä rintsikoihin, käytetään kuppikokoa suurentavia liivejä, meikataan, käytetään tekoripisä ja tekotukkaa, itseruskettavaa jne. 

Itellä on pienet tissit ja push-up rintsikat ratkaisivat vaateongelman. Silareita en missään vaiheessa ole harkinnut, kun todennäköisesti tulevat vaikeuttaman juoksuharrastustani. Lisäksi joutuisin uusimaan niitä muutaman vuoden välein. Vahva itsetunto on parempi lääke ulkonäköpaineisiin.

Vierailija
60/233 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä tajunnut, miten ihon alle työnnetyt muovipussukat missään kohtaa vartaloa voivat olla seksikkäät. Kun niitä koskee, niin siellä se silikonilöllö huljuaa kudoten alla - ja kaikki se arpikudos, puistatus!

Tarviiko sinun tajuta sitä? Sinusta se ei ole seksikästä, minusta se voi olla seksikästä. Miten se sinuun vaikuttaa mitä joku ajattelee silikoneista?

T: Mies 28