Kielinaisella silarit
Kommentit (233)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos linkistä. Hyi. Säälin Saraa, arvostaisin enemmän, jos hän olisi aidosti tuollainen. Se, että on joutunutkin hakemaan apua silikoneista on ansiotonta hänelle. Toivon, että se jää hänelle tuohon, eikä koe tarvetta etsiä oikoteitä elämäänsä aina, kun ei vaan tunnu hyvältä. Koska se on itsensä pettämistä. Kuvittelee olevansa jokin stara, ja jos se junnaa, niin menee kauneusleikkausta vastaavaan huijaukseen. Jokainen tällainen valinta heikentää hänen aitoa kykyään olla stara.
Aidoksi staraksi sun on oltava oikeasti hyvä, eikä oiottava keinorinnoilla kykyjäsi.
Miettikää Saran tulevia poikaystäviä. Kuvittelivat saaneensa aidon täydellisyyden. Sitten joutuvatkin sen hintana puristelemaan jotain silikonirintoja. Miinus kymmenen pistettä!Ja ei, en ole pienirintainen, en olisi halunnut käyttää mitään oikoteitä kuvitellakseni olevani jotain enemmän, kuin mitä olen.
"Oiottava keinorinnoilla kykyjäsi" wtf :'DD eihän tuo Saara ole tisseillä julkisuuteen tullutkaan ja lähes kukaan ei tiennyt että edes omistaa silarit.. ja apua miettikää nyt sen poikaystäviä iik, eli sun mielestä naisen arvo määritellään rinnoilla. Mietippä hetki miten idioottimaisia lausahduksia just kirjoitit.
En väittänytkään, että hän tuli julkisuuteen rinnoillaan. Vaan että halusi jo muokata tavisminäänsä rinnoilla, niin kun olin kuvitellut, että hän on tuommoinen ihana täydellisyys olisi aito. Niin jos nousee julkkiksena, niin taitaa olla ihan vahinko.
Ja kyllä mä ainakin haluan, että poikaystävä tykkää minusta, minusta olisi todella ällöä olla sellaisten poikaystävien leipomana, joiden käsiin mun tissit ois yököttävät. Koska jokainen mies pitää tuon kokoisista luomutisseistä enenmmän kuin tuon kokoisista keinotisseistä. Se olisi ehkä eri asia, jos Saralla olisikin isot tissit ailikoneilla, mutta kun ne on silleen sopivat, niin miten mies voi nähdä ne hyvinä, kun eivät olekaan aidot?
Sarahan se siitä kärsii, jos mies ei niistä pidä, koska on valinnut sellaiset tissit. Luomuina jos mies ei niistä tykkäisi se olisi vain miehen vika, koska Sara ei voisi tisseilleen mitään. Nyt on voinut - pilannut ne.
Heh, tässä on kunnon vanhan hyvän liiton meininkiä! Naisen merkitys maailmassa on vain ja ainoastaan olla miesten leivottavana. :D
Amerikka on tehnyt vain huonoa hänelle. Pitääkö kaikista tehdä silariblondeja, jotta sopisi amerikkalaiseen unelmaan? Ja se laihdutuskin... Euroopassa hän olisi saanut olla persoonallisempi artisti ja oma itsensä. Ajatelkaa vaikka eurooppalaisia naislaulajattaria.
Nonnii. Taas mun intuitio piti paikkaansa. Alusta asti ollut kuva, että esittää parempaa kuin onkaan ja että oikein tekopyhä.
Sehän se näyttää olevan.
Vierailija kirjoitti:
Saralla on kyllä täydelliset rinnat nykyään.
T: Mies 28
No varmaan on, mutta ne ei tunnu niin hyviltä kuin luomut. Näin oon ymmärtänyt, vaikka nainen olenkin. Voit toki korjata käsitystäni, jos saat joskus tai sinulla on kokemusta silikoneista.
En nyt sano, että silikonien tulee olla este seurustelulle ja seksille, mutta jos luomu tuntuu paremmalta niin... Tietty miehet on visuaalisia olentoja, mutta kun se ei jäis pelkkään katseluun, jos itse oot silikonitissisen kanssa.
Kyllä silarit joskus sytyttää.
Niistä tulee ns. whore-look ja joskus miehet haluaa tuon tyyppistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos linkistä. Hyi. Säälin Saraa, arvostaisin enemmän, jos hän olisi aidosti tuollainen. Se, että on joutunutkin hakemaan apua silikoneista on ansiotonta hänelle. Toivon, että se jää hänelle tuohon, eikä koe tarvetta etsiä oikoteitä elämäänsä aina, kun ei vaan tunnu hyvältä. Koska se on itsensä pettämistä. Kuvittelee olevansa jokin stara, ja jos se junnaa, niin menee kauneusleikkausta vastaavaan huijaukseen. Jokainen tällainen valinta heikentää hänen aitoa kykyään olla stara.
Aidoksi staraksi sun on oltava oikeasti hyvä, eikä oiottava keinorinnoilla kykyjäsi.
Miettikää Saran tulevia poikaystäviä. Kuvittelivat saaneensa aidon täydellisyyden. Sitten joutuvatkin sen hintana puristelemaan jotain silikonirintoja. Miinus kymmenen pistettä!Ja ei, en ole pienirintainen, en olisi halunnut käyttää mitään oikoteitä kuvitellakseni olevani jotain enemmän, kuin mitä olen.
"Oiottava keinorinnoilla kykyjäsi" wtf :'DD eihän tuo Saara ole tisseillä julkisuuteen tullutkaan ja lähes kukaan ei tiennyt että edes omistaa silarit.. ja apua miettikää nyt sen poikaystäviä iik, eli sun mielestä naisen arvo määritellään rinnoilla. Mietippä hetki miten idioottimaisia lausahduksia just kirjoitit.
En väittänytkään, että hän tuli julkisuuteen rinnoillaan. Vaan että halusi jo muokata tavisminäänsä rinnoilla, niin kun olin kuvitellut, että hän on tuommoinen ihana täydellisyys olisi aito. Niin jos nousee julkkiksena, niin taitaa olla ihan vahinko.
Ja kyllä mä ainakin haluan, että poikaystävä tykkää minusta, minusta olisi todella ällöä olla sellaisten poikaystävien leipomana, joiden käsiin mun tissit ois yököttävät. Koska jokainen mies pitää tuon kokoisista luomutisseistä enenmmän kuin tuon kokoisista keinotisseistä. Se olisi ehkä eri asia, jos Saralla olisikin isot tissit ailikoneilla, mutta kun ne on silleen sopivat, niin miten mies voi nähdä ne hyvinä, kun eivät olekaan aidot?
Sarahan se siitä kärsii, jos mies ei niistä pidä, koska on valinnut sellaiset tissit. Luomuina jos mies ei niistä tykkäisi se olisi vain miehen vika, koska Sara ei voisi tisseilleen mitään. Nyt on voinut - pilannut ne.Heh, tässä on kunnon vanhan hyvän liiton meininkiä! Naisen merkitys maailmassa on vain ja ainoastaan olla miesten leivottavana. :D
En mä niin sanonut. Mutta kukapa haluaisi, että mies nostaa kätensä inhoten tisseiltä, kun ne ei tunnu oikeilta? Tai leipoo ja hyväilee tissejä mikä ei tunnu miehestä miltään, koska tässä tapauksessa luuli niiden olevan aidot? (Niitä ei ole hankittu yhdessä). En oikein tajua, miksi se olisi sen miehen ongelma? Kyllä se on sen naisen ongelma.
Pienirintaisen naisen elämä ei vaan ole helppoa. Jos on oikeasti lauta, niin siitä saat kyllä julkkiksena kuulla. Jokaiseen kuvaan ihmiset kommentoivat "liian pienet tissit", "liian lauta", "jos ois isommat tissit, niin ois sopusuhtasempi". Sitten kun hankit ne silikonit, niin sekään ei ole hyvä! Olkaa onnellisia te, joille luoja soi ne sopusuhtaiset rinnat.
Omatkin rintani ovat jokseenkin pienehköt, AA-kupin täyttävät juuri ja juuri. En ole kokenut tarpeelliseksi hankkia silikoneja, mutta ymmärrän hyvin, että jotkut ovat onnellisempia hankkiessaan ne silikonit. En usko, että kyse on aina huonosta itsetunnosta vaan siitä, että kyllähän lähes jokainen nainen haluaa näyttää hyvältä! Ja meidän kulttuurissa sopusuhtaiset rinnat koetaan hyvännäköisiksi.
Tavallaan harmittaa, kun on kuitenkin noin nuori ja voi olla ihan vaan nuoruuden epävarmuudesta kyse. Muakin kiusattiin ja mulla oli ja on pienet rinnat, mutta mä pidän niistä. En todellakaan pitänyt vielä joskus 20-veenä.
Toisaalta Sara on oikeassa siinä, että eihän sitä voi ulkopuolisena tietää, mikä on lopulta syy rintojen suurentamiseen. Jos mennään äärimmäisyyksiin, niin kyllähän jopa sukupuoli-identiteetin vuoksi korjataan sukupuolia, kun ihminen tuntee olevansa väärän sukupuolen kehossa. Miksi sitten jollakulla ei voisi olla vain sellainen tunne, että ei ole "itsensä" pienillä rinnoilla, siinä missä minulla olisi isorintaisena tunne, että en ole oma itseni. Tietenkin jos otetaan huomioon kiusaamistausta (jos olen oikein käsittänyt) ja nuori ikä, niin ihan hyvin koko asia olisi voinut korjaantua iän myötä myös.
Mä olisin vaan ylpeä, jos joku kommentoisi mun tisseistä jos oisin julkks, että liian pienet tissit! Koska silloin tietäisin, että ainoa missä on vikaa on sen kommentoijan päässä. Taukka ois epävarma itsestään ja omista tisseistään. Ei sillä, säälittävät rupukat sillä kommentoijalla takuulla olisikin, jos hän ois itse sitä mieltä!
Mua ei haittaisi nimittäin pätkääkään, vaikka oisin ihan lauta, mieshän se niitä tissejä tarttee, en minä. Ja jos luoja on mulle pienet suonut, niin etsisin miehen, joka tykkää minusta ja hyväksyy tissini. Koska kaikenlaiset muut miehet ois vitun idiootteja mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vahva epäilys myös korvien korjausleikkauksesta. Ennen peitteli korviaan ja ehkä hieman ne hörötti. Eipä hörötä enää ja hiukset on useimmin kiinni ja korvat saa näkyä kunnolla.
Mites toi nenä sitten, hmmmm, nenänpää näyttää tosi suoralta ja kapealta. Mun mielestä on kyllä ihan reilua kertoa operaatioistaan! Antaa perspektiiviä faneille: kaikki ei ole aina aitoa, on ihan normaalia ettei luomuna näytä samalta. Hollywood-tyypeillehän on tehty vaikka mitä. Yleensä nenä, tissit, huulet ainakin laitettu ja tietty rypyt täytetty tai iho kiristetty. Sara ei nyt Hollywood-stara ainakaan vielä ole, mutta monen idoli varmasti kuitenkin.
Olis voinu samalla kutistaa nuo sieraimensa ja laittaa jotain lamaannuttavia hermomyrkkyjä kasvoihinsa jotka ilmehtii ja väpättää ihan koko ajan.
Rasittava huomiohoro ollut alusta lähtien. Mitään erityistä ei ole tehnyt ollakseen nyt muka jokin suuri kuuluisuus. On ollut "vaa netis" mitä kaikki nuoret nykyään tekee, ja "osaa vähä niinku matkii muit ihmisii".
Ämmästä näkee kuinka tietoinen hän jatkuvasti on omasta ulkonäöstään ja kuinka tarkkaan ajateltua jokainen naamanväre ja kierosilmänliikahdus on.
Yrittää olla uniikki lumihiutale, olematta mitä kuitenkaan. Pelkkä feikki pissis.
N27, eikä todellakaan tarvitse olla ainakaan kateeeeelllllinen.
Miten teitä voi näin paljon ärsyttää jonkun random-ihmisen silikonirinnat? Eiköhän jokainen saa itse päättää, mitä keholleen tekee. Toiset lävistävät koko naaman täyteen, toiset käyttävät joka päivä kunnon sotamaalausta ja toiset hankkivat vaikka perseimplantit. Minusta on hienoa, että nykymaailmassa jokainen voi muuntaa ulkonäköään haluamansa mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan harmittaa, kun on kuitenkin noin nuori ja voi olla ihan vaan nuoruuden epävarmuudesta kyse. Muakin kiusattiin ja mulla oli ja on pienet rinnat, mutta mä pidän niistä. En todellakaan pitänyt vielä joskus 20-veenä.
Toisaalta Sara on oikeassa siinä, että eihän sitä voi ulkopuolisena tietää, mikä on lopulta syy rintojen suurentamiseen. Jos mennään äärimmäisyyksiin, niin kyllähän jopa sukupuoli-identiteetin vuoksi korjataan sukupuolia, kun ihminen tuntee olevansa väärän sukupuolen kehossa. Miksi sitten jollakulla ei voisi olla vain sellainen tunne, että ei ole "itsensä" pienillä rinnoilla, siinä missä minulla olisi isorintaisena tunne, että en ole oma itseni. Tietenkin jos otetaan huomioon kiusaamistausta (jos olen oikein käsittänyt) ja nuori ikä, niin ihan hyvin koko asia olisi voinut korjaantua iän myötä myös.
Et voi verrata sukupuolta ja tissien kokoa toisiinsa. Osa naisista haluaa olla lautoja (esim. minä halusin varsinkin nuorena olla), mutta kukaan ei halua elää väärän sukupuolen kehossa. Se ei ole valintakysymys, oletko mies vai nainen, vaan jonkinlainen hormonien määrittämä tila. Jos minulle oltaisiin hehkutettu naiseuttani lapsena, niin olisin ehkä muiden kanojen tapaan halunnut tissit, mutta koska minut nähtiin poikamaisena ja olinkin poikatyttö (vaikka olen nainen ja naisen kehossa) niin en välitä tisseistä paskaakaan. Nyt vasta 4-kymppisenä oon ajatellut, että ehkä ne on ihan kivat olla.
Jos hän olisi siis ostanut tissit vasta julkisuuden jälkeen, niin siinä olisikin siis hänenkin mielestä jotain pahaa verrattuna siihen, että otti taviksena? Entä sitten kun joutuu päivittämään ne aikanaan? Jos isontaa kokoa niin onko silloin vasta "julkisuustyrkky" tms?
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin se, että tekee komediaa ja ei silti osaa nauraa jollekin vaarattomalle epäkohdalle vartalossaan on vähän omituinen yhdistelmä.
Vaikka kouluaikoina pilkataan tissittömyydestä, niin ei niitä täysi-ikäisenä otettuja implantteja voi enää perustella muulla kuin huonolla itsetunnolla. Videon selittelyn perusteella ei siis olisi päätynyt implantteihin, jos olisikin vain saanut kehuja silloisesta olemuksestaan.
Komppaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saralla on kyllä täydelliset rinnat nykyään.
T: Mies 28
No varmaan on, mutta ne ei tunnu niin hyviltä kuin luomut. Näin oon ymmärtänyt, vaikka nainen olenkin. Voit toki korjata käsitystäni, jos saat joskus tai sinulla on kokemusta silikoneista.
En nyt sano, että silikonien tulee olla este seurustelulle ja seksille, mutta jos luomu tuntuu paremmalta niin... Tietty miehet on visuaalisia olentoja, mutta kun se ei jäis pelkkään katseluun, jos itse oot silikonitissisen kanssa.
Nykyajan silikonirinnat eivät tuntumaltaan eroa luomuista (kiinteistä luomuista) ollenkaan.
Toki olet. ;)