Nyt kun pyöräilykausi on taas alkanut niin muistakaa tarkastaa takalokasuojanne
On taas tullut nähtyä muutamalla pyöräilijällä selän pituinen jarruraita
Kommentit (33)
Näin Tampereella yhden tyypin jolla ei ollut lokasuojaa ollenkaan ja oli iso raita mutaa takamuksessa sekä takissa.
Vierailija kirjoitti:
Näin Tampereella yhden tyypin jolla ei ollut lokasuojaa ollenkaan ja oli iso raita mutaa takamuksessa sekä takissa.
Joillain on mutaa ollut niskassa ja kypärässä asti
Minulla on mutaa housujen etuosissa polveen asti, vaikka on etu- ja takalokasuojat. Kuinka tyhmä on, jos ei tajua, että suojattomana ulkoilmassa kurasäällä polkeminen sotkee väkisinkin jonkun verran.
Plussana autoilijat, jotka eivät kierrä kuralammikoita, jotka ovat jalkakäytävän vieressä, vaan roiskauttavat ne lammikon vedet kaaressa kevyen liikenteen väylän kulkijoitten päälle.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on mutaa housujen etuosissa polveen asti, vaikka on etu- ja takalokasuojat. Kuinka tyhmä on, jos ei tajua, että suojattomana ulkoilmassa kurasäällä polkeminen sotkee väkisinkin jonkun verran.
Plussana autoilijat, jotka eivät kierrä kuralammikoita, jotka ovat jalkakäytävän vieressä, vaan roiskauttavat ne lammikon vedet kaaressa kevyen liikenteen väylän kulkijoitten päälle.
Housut ny on eri asia kuin selkä täynnä mutaa
Mitä eroa sillä on, missä sitä on? Kuraa on siellä, mihin se sattuu lentämään. Joskus sitä on naamassakin.
Kurarantu ja pepputrikoot, tällaisen yhdistelmän takana on aina kiva pyöräillä.
T. Jarmo 54 v.
Vierailija kirjoitti:
Mitä eroa sillä on, missä sitä on? Kuraa on siellä, mihin se sattuu lentämään. Joskus sitä on naamassakin.
Minulla on yleensä housut täynnä kuraa, oli lokasuojaa tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne mitään kutalammikoita ole vaan vasilätäköitä. Ja olisit onnellinen, että joku auttaa sua putsaamaan sen kuran vaatteistas.
Vierailija kirjoitti:
Pesevätkö vaatteet joka päivä vai samalla kuravaatteella mennään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täynnä housujen sisä- vai ulkopuoli? Sitä kuraa?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka usein kuljet selvästi likaisissa vaatteissa ympäriinsä? Oletko nisti vai mt-ongelmainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täynnä housujen sisä- vai ulkopuoli? Sitä kuraa?
Sekä että.
Se on ihanaa kun roiskuu pitkin selkää.
Börje
Vierailija kirjoitti:
Niin?
Vierailija kirjoitti:
Minulla on aina pyöräilykausi, en ole tehty sokerista.
Sitä minäkin ihmettelin, että mikä pyöräilykausi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä mutta pelkästään sisäpuolella.
T: se Nishiki mies joka veivaa aina apinan raivolla
Minulla on aina pyöräilykausi, en ole tehty sokerista.