Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kielinaisella silarit

Vierailija
24.01.2016 |

Uusin Youtube-video. Kaikkea sitä!

Kommentit (233)

Vierailija
121/233 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerätäänkö av:lla porukka kasaan ja hakataan kielinainen?

Turpaan turpaan vera lattialle

Lisää viinaa ja pöydän alle

Vierailija
122/233 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos linkistä. Hyi. Säälin Saraa, arvostaisin enemmän, jos hän olisi aidosti tuollainen. Se, että on joutunutkin hakemaan apua silikoneista on ansiotonta hänelle. Toivon, että se jää hänelle tuohon, eikä koe tarvetta etsiä oikoteitä elämäänsä aina, kun ei vaan tunnu hyvältä. Koska se on itsensä pettämistä. Kuvittelee olevansa jokin stara, ja jos se junnaa, niin menee kauneusleikkausta vastaavaan huijaukseen. Jokainen tällainen valinta heikentää hänen aitoa kykyään olla stara.

Aidoksi staraksi sun on oltava oikeasti hyvä, eikä oiottava keinorinnoilla kykyjäsi.
Miettikää Saran tulevia poikaystäviä. Kuvittelivat saaneensa aidon täydellisyyden. Sitten joutuvatkin sen hintana puristelemaan jotain silikonirintoja. Miinus kymmenen pistettä!

Ja ei, en ole pienirintainen, en olisi halunnut käyttää mitään oikoteitä kuvitellakseni olevani jotain enemmän, kuin mitä olen.

Vittu, että mua ottaa päähän sun kaltaiset aivopestyt, jälkeenjääneet kanat. Pahinta sunkaltaisissa ihmisissä on, että te usein tykkäätte toitottaa omaa eriomaisuuttanne ja kuviteltua älykkyyttänne verrattuna muihin ymmärtämättä kuinka hukassa olette. Tekstisi on erinomainen esimerkki- yrität asettaa itsesi "luonnollisuuden" ja "fiksujen arvojen" (eli Oikeaksi Naiseks) kannattajaksi lyttäämällä Saran. Tai omasta mielestäsi lyttäät Saran, oikeasti lyöt koko naissukupuolta kuin vierasta sikaa. Valitettavasti olet liian taukki sitä koskaan sisäistämään. 

1. Sinulla ei ole pienet rinnat (tai ilmeisesti mitään muutakaan kipeää asiaa, jota häpeät vartalossasi. Tällä en nyt tarkoita, että pienet rinnat olisivat rumat tai huonot. Tarkoitan sitä, että Sara on itse kokenut ne sellaisiksi). Toisin sanoen, sinulla ei ole pienintäkään ymmärrystä mitä Sara on kokenut ja miksi hän on ne halunnut- sen sijaan kyllä osaat kertoa miten Sinä et ottaisi silikoneja JOS olisit Saran tilanteessa. Naurettavinta on se, että samaan hengenvetoon kyllä myönnät isojen rintojen olevan arvokkaat sinun silmissäsi. Niin arvokkaat, että kuvittelet isorintaisten olevan jotain (suora lainaus) "enemmän" kuin pienirintaiset. Logiikkasi: Isot tissit on kivat ja olen parempi ja hyväksytympi kun mulla on ne--> jos joku toinen ei omaa näitä arvostamiani tissejä ja päättää muuttaa asian leikkauksella, hän on ansioton itsensä pettäjä joka "käyttää oikotietä aina kun ei tunnu hyvältä"---> Teidän nyt vaan pitää kärsiä, koska saitte huonomman käden kun mulla. Jos et tähän alistu niin haukun sinut, vaikka toki haukun silloin alkuperäisessä tilassakin sinut.  Mä vaan haluan, että elät huonompana kuin minä. 

2. Sä et tiedä paskan vertaa siitä, mitä tarvitsee olla "stara". Olet us-ko-mat-to-man typerä jos et ymmärrä jokaikisen ihmisen, jonka näät televisiossa olevan jollain tavalla korjattu. Kauneusleikkaukset niiden "starojen" keskuudessa ovat salailtuja, hävettyjä ja hyssyteltyjä. Ja kaikki, _kaikki_ tekevät niitä. Julkkikset, oikeasti isot julkkikset, käyttävät ulkonäköönsä viikossa sen verran mitä sinä saat vuodessa palkkaa. Ja ylikin. Jos et tätä ymmärrä, sulla on päässä vikaa. Yhden ihmisen pitäminen standardien mukaisessa kuosissa (eli sinun lapsellisessa, kritiikkikyvyttömässä maailmassasi "täydellisenä") on aika usein todella, todella monen ihmisen työn takana.

3. Toisin sanoen, naisen on pakko näyttää tietyltä, mutta hän ei saa muuttaa itseään näyttääkseen siltä. Tämä on ikivanha, ehkä yleisin sovinismin muoto mitä löytyy, jota on käytetty naisia vastaan niin kauan kuin edes etäistä sivilisaatiota on ollut olemassa. Naiset ovat muuntaneet ulkonäköään sen ajan vaatimusten mukaan ammoisista ajoista. Samalla heille on naurettu, heitä on pilkattu ja vähätelty tästä yhteiskunnan normien tahtoon taipumisesta. Naista pilkataan jos hän syntyy rumana, naista pilkataan jos hän yrittää korjata asian. Sara rikkoo tätä "täydellisyysfantasiaa". Jos jokainen julkkis/mediassa esillä oleva yleisesti kauniina pidetty nainen kertoisi avoimesti ponnisteluistaan, mitä tuo kauneus vaatii, ajan myötä kauneusihanteet löystyisivät ja naisilta vaadittaisiin vähemmän. Yksinkertaisesti koska sen ymmärrettäisiin olevan mahdotonta. Joten kaikille teille inkuttajille, miten Sara on huono roolimalli, huonompi nainen ja pinnallinen bimbo, katsokaa peiliin ja miettikää kumpi tässä on ongelmana. Sinä, joka olet sisäistänyt niin syvästi tämän "täydellisyysfantasian" totuutena, että suutut muille sen avoimesta rikkomisesta, vai se rikkoja? Sinä ruokit käytökselläsi tätä vaadittua häpeää, mitä tuo mahdoton standardi vaatii pysyäkseen hengissä. Jos Sara olisi kasvanut maailmassa, missä ymmärrettäisiin täydellisten rintojen lähes aina ostetut, ei hän niitä olisi luultavasti hankkinut. Nyt sinä ja muut kaltaisesi taukit ruokitte tätä ilmiötä uskomalla, ettei oikeasti jokaisella julkkiksella olisi silareita ja/tai vastaavaa operaatiota jolla rintoja parannetaan.

4. Saran lahjakkuus, älykkyys, kyvykkyys menestyä, arvokkuus ihmisenä (tai yhtään mikään muukaan) ei ole sidottu hänen ulkonäköönsä. Mullistavaa, eikö?

5. Itku meinaa tulla, kun luin lihavoidun kohtasi. Lihavoituihin lauseisiisi on ahdettu niin paljon typeryyttä, etten yksinkertaisesti jaksa edes puuttua siihen. Koska mulla ei ole koko iltaa aikaa. Sanon vaan, että somasti olet nielaissut misogynianpropagandan jokaisen ulottuuvuuden ja kokonaisuudessaan. Ihan niin ihailtavan pureskelematta, ettet ainoastaan hyväksy tuota täydellisyysfantasiaa totuutena-sinä jopa surkuttelet miehen osuutta siitä. Joku lassukka saa susta kyllä aivan nappivaimon. Eihän tosta enää paremmaksi voi pistää. Toi pistetaulukko vielä.. Eihän tohon sanat riitä.

ystävällisin terveisin,

Ihminen joka ei ole käynyt yhdessäkään kauneusleikkauksessa. Tämä ei johdu noista naurettavista, sinun maailmaasi istuvista syistäsi. Tämä johtuu siitä, etteivät ulkonäkövirheeni ole korjattavissa leikkauksilla. Jos tämä olisi mahdollista, varmasti vaihtaisin suuren summan rahaa tästä tuskasta, häpeästä ja loputtomasta elämänlaatua jokaisella osa-alueella vähentävästä taakasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/233 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni on hienoa, että Saara kertoi asiasta avoimesti, eikä yrittänyt peitellä tai kierrellä asiaa. Rinnat eivät myöskään näytä feikeiltä, eli toinen plussa siitä, ettei ottanut mitään melooneja.

Jos rintojen koko vaikutta itsetuntoon niin paljon, että se oikeasti vaikuttaa tai häiritsee elämää, niin mikä siinä on niin kamalaa tehdä pieni operaatio ja olla sen jälkeen onnellisempi?

Asian ydin onkin siinä, miksi rintojen koko on asia joka vaikuttaa itsetuntoon tai jopa häiritsee elämää? silikoni-implanttien asentaminen ei ole kovinkaan "pieni operaatio": kaikkiin leikkauksiin sisältyy todellisia riskejä joilta toki useimmat välttyvätkin vain todetakseen että implantit voivat aiheuttaa melko viheliäisiä komplikaatioita jälkeenpäinkin.

Eikö se, että joku fyysisesti terve ihminen on valmis käymään moisen kalliin, riskialttiin ja kivuliaan operaation läpi vapaaehtoisesti  ulkonäköpaineiden vuoksi, herätä minkäänlaisia kysymyksiä?

Entinen mieheni (lääkäri) aina sanoi että se aines, joka kärsii näistä pilalle menneistä tissioperaatioista ja esim tekokynsien jonkun aineen aiheuttamasta kroonisesta ihottumasta, on kauniisti sanottuna se yhteiskunnan heikoin aines.

Vierailija
124/233 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja. Ehdin jo joulun jälkeen toivoa, että tuosta naisesta ei kuultaisi enää ikinä. Tuo on Minttu Virtasen ja Sami Hedbergin lisäksi yksi ä-r-s-y-t-t-ä-v-i-m-m-i-s-t-ä julkkiksista.

Vierailija
125/233 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helpotuksen huokaus kaikuu läpi palstan kun nyt on viimein syy, jonka vuoksi voi perustella raivonsa Saaran menestystä kohtaan.

Todellisuudessahan leikkaus ei vaikuta mitenkään hänen työhönsä (ei tee töitä ulkonäöllään), lahjoihinsa (on yhä ilmiömäinen talentti) tai myöskään hänen kykyynsä toimia roolimallina (leikkauksessa käynti ei ole sen feikimpää kuin meikkaaminenkaan).

Kaikki eivät ottaisi silikoneja, mutta se ei liene syy raivostua henkilölle joka ottaa

On talentti siinä yhdessä lajissa, mutta miksi piti alkaa laulamaan. Yhdysvalloissa on tuhansia naisia joilla on parempi ääni ja satojatuhansia jotka ovat kauniimpia.

Tuo on aiheetonta vähättelyä.

Sara osaa videoiden perusteella oikeasti laulaa, soittaa, näytellä, ylipäätään esiintyä. Ja ulkomaalaiseksi ääntää englantia tosi natiivisti jopa eri aksenteilla (plus puhuu tietysti loistavasti muutenkin). Sara on lahjakas.

Terv. yksi silareita ja hollywoodistumista kritisoinut, joka uskoo, että implantit ovat uudet

Vierailija
126/233 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät tissithän nuo ovat. Kannatti ottaa.

Vierailija
127/233 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni on hienoa, että Saara kertoi asiasta avoimesti, eikä yrittänyt peitellä tai kierrellä asiaa. Rinnat eivät myöskään näytä feikeiltä, eli toinen plussa siitä, ettei ottanut mitään melooneja.

Jos rintojen koko vaikutta itsetuntoon niin paljon, että se oikeasti vaikuttaa tai häiritsee elämää, niin mikä siinä on niin kamalaa tehdä pieni operaatio ja olla sen jälkeen onnellisempi?

Asian ydin onkin siinä, miksi rintojen koko on asia joka vaikuttaa itsetuntoon tai jopa häiritsee elämää? silikoni-implanttien asentaminen ei ole kovinkaan "pieni operaatio": kaikkiin leikkauksiin sisältyy todellisia riskejä joilta toki useimmat välttyvätkin vain todetakseen että implantit voivat aiheuttaa melko viheliäisiä komplikaatioita jälkeenpäinkin.

Eikö se, että joku fyysisesti terve ihminen on valmis käymään moisen kalliin, riskialttiin ja kivuliaan operaation läpi vapaaehtoisesti  ulkonäköpaineiden vuoksi, herätä minkäänlaisia kysymyksiä?

Entinen mieheni (lääkäri) aina sanoi että se aines, joka kärsii näistä pilalle menneistä tissioperaatioista ja esim tekokynsien jonkun aineen aiheuttamasta kroonisesta ihottumasta, on kauniisti sanottuna se yhteiskunnan heikoin aines.

Miten tätä perusteli? Mitä tällä yritetään sanoa? Rikkaammilla on varaa teettää leikkauksensa kalliimmilla klinikoilla? Tai eivät harrasta niin paljon näitä feikkauksia ylipäätään? Kuulostaa todella kuvottavalta ihmiseltä, ja erityisesti jos on lääkäri.

Vierailija
128/233 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse 19-vuotias, ja minulla on saman kokoiset rinnat kuin Saralla oli ennen silareita. Eli ei rintoja laisinkaan. Olen päättänyt hyväksyä asian, ja ollessani esim. kotona tai läheisteni kanssa pystyn olemaan asian kanssa sujut. Sen sijaan ihmisten ilmoilla ja tutustuessani uusiin ihmisiin (etenkin miehiin) häpeän lautaa vartaloani erittäin paljon. Tissittömyys syö itsetuntoa aivan liikaa. Laita yläpeukku, jos et tuomitsisi sitä, että ottaisin silikonirinnat ja päinvastoin. :)

En voinut laittaa ylä- enkä alapeukkua.

Ei asian takia kannata mielenterveyttään hajottaa, mutta voisitko todella arvostaa miestä, jolle kelpaat vain rintaimplanteilla?

Minulla oli sinun iässä pienet rinnat ja haaveilin joskus myös silikoneista (nyt tuntuu käsittämättömältä).

Raskaus ja imetys toivat selkeät rinnat, isoimmillaan imetyksen aikana D-kupit. Nyt ovat pienentyneet. Mutta ne eivät roiku samalla tavalla kuin imettäneet isot rinnat.

Tuota olen kyllä itsekin miettinyt, että haluanko edes sellaista miestä itselleni jolle rinnat ovat niin tärkeä juttu. Parempi olla kai kokonaan ilman.

Toki tissittömyys ei ole ainoa huono puoleni, eikä tosiaankaan huonoin.

Vierailija
129/233 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan hyvänen aika. Minulle kielinainen on ollut yksi suurimmista idoleista ja nyt en pysty enään edes katsomaa häntä. Ihailin syvästi hänen olemustaan(rintojaan) jo aikaisemmin, mutta kun tajusin niiden olevan feikit en tahdo enää elää. Liekkö naisen kielikin feikki tuskinpa antaa edes suuseksiä.

Vierailija
130/233 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat täällä paheksuu kun joku on taipunut yhteiskunnan ulkonäköpaineiden alla. Hyi hyi, soo soo! Alhainen ja paheksuttava nainen!

On niin kivaa halveksua toista kun itsellä ei ole ollut samaa ongelmaa. Vielä kivempaa on kiillottaa kuvaa itsestään parempana, jos todellisuudessa muuttaisi ulkonäkönsä täydelliseksi jos mahdollisuus tulisi.

On vaan niin kivaa paheksua ja lytätä. Ja siten nähdä itsensä vielä parempana kuin se lytätty.

Niin, olishan se varmaan perseestä jos elämää rajoittaisi pienet, rumat ja roikkuvat rinnat. Olishan se ihan tosi ikävää joutua vaikka häpeämään poikaystävän edessä tai kokea itsensä rumaksi. Mutta siinä tilanteessa vaan hyväksyisin mukisematta tilanteen, koska mä niin paheksun kauneusleikkauksia. Mä kun oon niin luonnollinen ja paremman moraalin omaava, hihhih.

Enhän mä tietenkään vaihtais omia normaaleja rintojani muihin, jestas sentaan! Sehän olis ihan perseestä! Mutta en mä kyllä sulle samaa hyväksy.

Vierailija
131/233 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helpotuksen huokaus kaikuu läpi palstan kun nyt on viimein syy, jonka vuoksi voi perustella raivonsa Saaran menestystä kohtaan.

Todellisuudessahan leikkaus ei vaikuta mitenkään hänen työhönsä (ei tee töitä ulkonäöllään), lahjoihinsa (on yhä ilmiömäinen talentti) tai myöskään hänen kykyynsä toimia roolimallina (leikkauksessa käynti ei ole sen feikimpää kuin meikkaaminenkaan).

Kaikki eivät ottaisi silikoneja, mutta se ei liene syy raivostua henkilölle joka ottaa

On talentti siinä yhdessä lajissa, mutta miksi piti alkaa laulamaan. Yhdysvalloissa on tuhansia naisia joilla on parempi ääni ja satojatuhansia jotka ovat kauniimpia.

Tuo on aiheetonta vähättelyä.

Sara osaa videoiden perusteella oikeasti laulaa, soittaa, näytellä, ylipäätään esiintyä. Ja ulkomaalaiseksi ääntää englantia tosi natiivisti jopa eri aksenteilla (plus puhuu tietysti loistavasti muutenkin). Sara on lahjakas.

Terv. yksi silareita ja hollywoodistumista kritisoinut, joka uskoo, että implantit ovat uudet

Ei taalla saa mitaan lisapisteita natiivisti englanninpuhumisesta, lapsetkin osaa! Laulamiseen ja soittamiseen en puutu kun minulla ei ole kanttia  niita arvostella mutta naaman vaantely ja kielen tyontaminen ulos ei ole nayttelemista. Saran esiintyminen on niin feikkia ja tekoamerikkalaista ettei sita minuuttia kauempaa jaksa katsoa. Olisi pysynyt omana itsenaan niin olisi voinut onnistuakin. t.usalainen

Vierailija
132/233 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen pienirintainen. Oikeastaan rinnaton. Paheksun silti. Ihan sen vuoksi,että olen ajatteleva olento. En antaisi ikinä itselleni anteeksi, jos menisin mukaan tuollaiseen hulluuteen. Olen vihainen ulkonäkökeskeiselle maailmalle ja ahdistusta aiheuttaville arvoille. Joten lyhyestä virsi kaunis, olen vihainen Saralle. Typeräksi lampaaksi muuttui silmissäni.

Vierailija
133/233 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tätä perusteli? Mitä tällä yritetään sanoa? Rikkaammilla on varaa teettää leikkauksensa kalliimmilla klinikoilla? Tai eivät harrasta niin paljon näitä feikkauksia ylipäätään? Kuulostaa todella kuvottavalta ihmiseltä, ja erityisesti jos on lääkäri.

No ei ex-mieheni mikään luojan lahja maailmalle ole mutta ihan ok. Oli todella kyllästynyt siihen että kun näille leikatuille muijille tuli komplikaatioita niin apu haettiin julkiselta puolelta. Ei ollut varaa mennä enää yksityiselle tai komplikaatiot niin vakavia ettei voitu yksityisellä hoitaa. Eli veronmaksajien maksettaviksi tulivat. Samaan aikaan keskosia kuolee kun ei ole varaa hankkia keskoskaappeja ja vanhuksia kohdellaan epäinhimillisesti koska rahaa ei ole.

Hänen mielestään suurin osa näistä naisista jotka tekokynsiä ja feikkihiuksia ja valtavia silareita laittavat ovat tyhmiä, eikä hän hirveästi tyhmiä naisia arvostanut. Ei tosin tyhmiä miehiäkään.

Vierailija
134/233 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin olen pienirintainen. Oikeastaan rinnaton. Paheksun silti. Ihan sen vuoksi,että olen ajatteleva olento. En antaisi ikinä itselleni anteeksi, jos menisin mukaan tuollaiseen hulluuteen. Olen vihainen ulkonäkökeskeiselle maailmalle ja ahdistusta aiheuttaville arvoille. Joten lyhyestä virsi kaunis, olen vihainen Saralle. Typeräksi lampaaksi muuttui silmissäni.

Sara ei niitä sun ahdistavia arvoja luonut.

Kerro minulle, onko rintasi rumat? Roikkuvatko ne? Ovatko ne ruman muotoiset? Häpeätkö niitä? Rajoittavatko ne sinun elämääsi?

Vierailija
135/233 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu nyt oikeasti. Suomessa on maailman paras keskoshoito ja vanhusten huono kohtelu ei TODELLAKAAN johdu joidenkin bimbojen kauneusleikkauksista. Kuinka sä kehtaat julistaa ettet arvosta tyhmiä ihmisiä, kun oma päättelykykysi on tuota luokkaa??

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ex-mieheni mikään luojan lahja maailmalle ole mutta ihan ok. Oli todella kyllästynyt siihen että kun näille leikatuille muijille tuli komplikaatioita niin apu haettiin julkiselta puolelta. Ei ollut varaa mennä enää yksityiselle tai komplikaatiot niin vakavia ettei voitu yksityisellä hoitaa. Eli veronmaksajien maksettaviksi tulivat. Samaan aikaan keskosia kuolee kun ei ole varaa hankkia keskoskaappeja ja vanhuksia kohdellaan epäinhimillisesti koska rahaa ei ole.

Hänen mielestään suurin osa näistä naisista jotka tekokynsiä ja feikkihiuksia ja valtavia silareita laittavat ovat tyhmiä, eikä hän hirveästi tyhmiä naisia arvostanut. Ei tosin tyhmiä miehiäkään.

Vierailija
136/233 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho se olikin sun mies!! No aina parempi! Kuinka yllättävää, että mies halveksii tekohiuksia tai silikonirintoja. Tai kertoo kuinka luomut ovat paremmat. Tämä siis toki pätee vain silloin kun 99,9% tapauksista mies ei ymmärrä ihailevansa rakennettua kauneutta. Silloin hän ei kyllä päätään vaivaa naisen luonnollisuudella.

Vierailija kirjoitti:

Voi vittu nyt oikeasti. Suomessa on maailman paras keskoshoito ja vanhusten huono kohtelu ei TODELLAKAAN johdu joidenkin bimbojen kauneusleikkauksista. Kuinka sä kehtaat julistaa ettet arvosta tyhmiä ihmisiä, kun oma päättelykykysi on tuota luokkaa??

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
137/233 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on isot daisat joten eipä tulis mieleenkään vaatia pienempirintaisia naisia vaan kärsimään rinnoistaan jos siltä tuntuu sen takia että suurentamalla niitä he muka jotenkin pönkittävät "kauneusteollisuutta". Jos joku kokee, että isommat rinnat parantavat hänen ainoaa elämäänsä niin antaa mennä, miksi hänen pitäisi kärsiä jonkun ideologian takia. En usko, että koskaan tulee sellaista aikaa jolloin ihminen ei haluais muokata ulkonäköään ja nykyisin se on helpompaa kuin koskaan.

Vierailija
138/233 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisen puolen terveydenhuollon rahat nyt vaan tulevat yhdestä ja samasta kassasta. Keskoshoito on hyvää, mutta ei niitä keskoskaappeja silti tarpeeksi ole.

Vierailija
139/233 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on isot daisat joten eipä tulis mieleenkään vaatia pienempirintaisia naisia vaan kärsimään rinnoistaan jos siltä tuntuu sen takia että suurentamalla niitä he muka jotenkin pönkittävät "kauneusteollisuutta". Jos joku kokee, että isommat rinnat parantavat hänen ainoaa elämäänsä niin antaa mennä, miksi hänen pitäisi kärsiä jonkun ideologian takia. En usko, että koskaan tulee sellaista aikaa jolloin ihminen ei haluais muokata ulkonäköään ja nykyisin se on helpompaa kuin koskaan.

Just näin. Ehkä säälittävintä mitä on on vinkua moraalista ja itkeä ulkonäköpaineista, mutta suuttua toiselle kun tekee itselleen ahdistavalle asialle jotain.

Surullisinta tässä on se, että mammat olisivat olleet täysin fine tämän totuuden kanssa jos Sara vaan kilttinä naisena olisi pitänyt suunsa kiinni.

Mutta kun joku KEHTAA kertoa, että oikeasti näin tuli tehtyä repeää helvetti irti. Niin, kauneusleikkausbisneshän on vaan satojen miljardien arvoinen. Mutta ei sitä kukaan tee, vaan ne nolot bimbot.

Eli saa kyllä näyttää täydelliseltä, mutta kuhan ei kerro totuutta sen kauneuden takana niin mamman mielenrauha on taattu.

Syytä tähän en oikeasti keksi.

Vierailija
140/233 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isoilla riskeillä.

Olen itsekin pienirintainen (a-kuppi) ja tiedän, millaisia ulkonäköpaineita pienet rinnat voivat tuoda. Tälläkin palstalla saa vähän väliä lukea, kuinka pienirintainen on epänaisellinen ja mies, joka sellaiseen sekaantuu, vähintään pedofiili tai homo. "Oikeassa" elämässä varsinkin teinitytöt osaavat olla julmia. Olen saanut siitä osani. Lauta, kakkosnelonen, poika jne. Kaikki kuultu nimenomaan tyttöjen/naisten suusta (btw, rintojani ei ole koskaan yksikään mies kommentoinut negatiivisesti). Siihen päälle sitten vielä mainonta ja yleinen kauneisihanne niin ei ole helppoa (todennäköisesti kellään koska harva sopii siihen muottiin).

Sen sijaan, että muokattaisiin kroppaa sellaiseksi, että istuisi johonkin typerään kauneisihanteeseen, olisi tärkeämpää oppia hyväksymään itsensä sellaisena kuin on. Nopeasti sitä ollaan kirurgin veitsen alla parantelemassa naamaa, tissejä, vatsaa, korvia. You name it. Ihminen on nimittäin siitä kummallinen otus, että tuskin koskaan ollaan täysin tyytyväisiä. Aina löytyy paranneltavaa, mukamas.

Ja kyllä, parikymppisenä olisin taatusti hommannut silikonit jos niihin olisi ollut varaa. Nyt olisi rahaa mutta ei mielenkiintoa.

Ei tosiaan ole minulta pois kenenkään leikkaukset, lähinnä pidän moisia surullisena asiana.