Miten pystytte uskomaan Raamattuun, Jumalaan ja Jeesukseen?
Olen aina ihmetellyt tätä, miten ihmiset voi oikeasti uskoa, että kuolleista on herätetty ihmisiä tai että joku olisi "luonut" maailman. Tai ihmiset. Se, että Eeva ja Aatami sai vain poikalapsia ja nekö sitten siinä yhdessä lisääntyi? Mitä? Tai vesi muuttuu viiniksi? Vedenpaisumus? Jumala pelaa jotain Sims-peliä tuolla ylhäällä vaan? Jeesus parantaa sokeita ja kuuroja niks naks? Pari kalaa ja muutama leipä riittää ruokkimaan koko kansan? Miten Raamatun kirjoittajat on saaneet tietoonsa tällaisia asioita? Miten voitte luottaa, ettei vaan Raamatun kirjoittajat olleet pilvessä ja vaan satuilleet jotain, koska mielestäni se on vain joku satukirja. Siinä tapahtuu niin yliluonnollisia asioita, ettei niitä voi oikeasti olla tapahtunut.
Ei mistään ole konkreettisia todisteita Jumalasta. Vain jotain "näkyjä" jotkut ovat nähneet, joilla on todennäköisesti ollut vain paranoidinen skitsofrenia. Uskomatonta, että niin moni maailmassa uskoo näihin asioihin.
Kommentit (108)
Minä uskon, koska olen saanut uskon lahjan. Minusta on ihanaa "vain uskoa, niin ett ei tarvitse kapinoida kaiken maailman tiedon avulla Jumalan olemassaoloa vastaan. Se on turvallista. Tiedän, että järjellä ajateltuna se voi kuulostaa hölmöltä niistä ihmisistä jotka eivät usko. Minulle usko tuo rauhan ja tasapainon elämään - ja iankaikkisen elämän.
Vierailija kirjoitti:
Aika uskomatonta, miten juuri sinä, uskovainen, olet sattunutkin syntymään kristittyyn yhteiskuntaan. Olet onnekas. Mieti, jos olisit syntynyt Intiaan ja elänyt ikäsi väärässä uskossa joutuen helvettiin iäksi. Uskohan on 99% kulttuuripohjaista. Toki kiellätte tämä taas jollain johdatuspaskalla. Miksi niitä muihin Jumaliin uskovia ei johdateta totuuden tielle?
Dodged a bullet there pal!
Meidän kristittyjen tehtävä on kertoa ilosanoma myös intialaisille.
Vierailija kirjoitti:
Aika uskomatonta, miten juuri sinä, uskovainen, olet sattunutkin syntymään kristittyyn yhteiskuntaan. Olet onnekas. Mieti, jos olisit syntynyt Intiaan ja elänyt ikäsi väärässä uskossa joutuen helvettiin iäksi. Uskohan on 99% kulttuuripohjaista. Toki kiellätte tämä taas jollain johdatuspaskalla. Miksi niitä muihin Jumaliin uskovia ei johdateta totuuden tielle?
Eikös ne siellä Intiassa usko muka sielunvaellukseen? - Minä uskon jälleensyntymään ja minusta on hienoa että kirjoittaja on nimenomaan nyt saanut syntyä kristittyyn Suomeen. Ihmisen kun pitää kehittyä Taivaaseen.
Jumalan uusi Sanoma on Jumalan viestintää tälle ajalle. Www.Newmessage.org/fi
Jumala on puhunut uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös ne siellä Intiassa usko muka sielunvaellukseen? - Minä uskon jälleensyntymään ja minusta on hienoa että kirjoittaja on nimenomaan nyt saanut syntyä kristittyyn Suomeen. Ihmisen kun pitää kehittyä Taivaaseen.
Tyypillistä tarttua epäolennaisuuteen. Kyseessä olisi voinut olla mikä tahansa muukin maa jossa ei uskota kristinuskon Jumalaan JA Jeesukseen, joka mun käsittääkseni on se ainoa tie taivaaseen, ei mikään "kehittyminen".
katsokaa raamattu avautuu david pawson tv7. brittiläinen joka osaa puhua asiat selkokielellä.
hän on myös tiedemies ja tuntee hyvin arkeologiaa ja historiaa.
vanhta testamentti tai uusi testamentti avautuu ohjelma. löytyy myös kirjana