Vaimo ei innosta
Avioseksi on tylsää pakkopullaa. Ollaan oltu naimisissa 9 vuotta, ja ainoa lapsi on esikoulussa. Raskauden aikana seksi loppui ja olin pari vuotta ilman. Sen jälkeen olen yrittänyt aloittaa seksielämää uudelleen, mutta huonoin tuloksin.
Seksi ei kovasti tunnu vaimoa kiinnostavan, itseäni kyllä. Ne halut eivät vaan enää kohdistu häneen. Sama kun yrittäisi jotain siskoa tai miespuolista työkaveria rakastella.
Hän teki pari aloitetta lähiaikoina ja totesin, ettei kiinnosta. Nyt on kovin loukkaantunut, vaikka itse aikoinaan torjui aloitteen ainakin 100 kertaa.
Onko kenelläkään vuosien jälkeen seksittömyys/frigidi suhde toipunut, vai pitääkö todeta että tämä oli tässä, alkaa pakata kamoja ja etsimään uutta seuraa. Ikää vasta 34, en ole valmis selibaattiin. Tuntuu, että viriilit vuodet valuvat hukkaan tällaisessa suhteessa.
Kommentit (3)
Kyllä se voi hyvinkin toipua, kun molemmat ymmärtää lopettaa sen saatanan lapsellisen kiukuttelun, että minua ei nyt huvita, kun sinäkään et silloin antanut! Onhan se vaikea lukko avata, mutta onnistuu kyllä, kun molemmat ymmärtävät tulla vastaan! Ja seksi on ihan mahtavaa, kun pitkästä aikaa pääsee harjoittelemaan!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se voi hyvinkin toipua, kun molemmat ymmärtää lopettaa sen saatanan lapsellisen kiukuttelun, että minua ei nyt huvita, kun sinäkään et silloin antanut! Onhan se vaikea lukko avata, mutta onnistuu kyllä, kun molemmat ymmärtävät tulla vastaan! Ja seksi on ihan mahtavaa, kun pitkästä aikaa pääsee harjoittelemaan!
Ei kyse ole kiukuttelusta, vaan siitä että edelliset seksikerrat ovat olleet todella tylsiä. Kumpikaan ei saanut orgasmia, ja jäi sellainen fiilis että "what's the point"
Viidessä vuodessa kun viisi kertaa harrastettu, ei se toinenkaan jaksa viehättää. Mitä ihmeen temppuja tässä pitää tehdä? Olen hoitanut itseni käsin jo pidemmän aikaa, ja avioseksi on siihen verrattuna umpisurkeaa, ankeaa ja vaivalloista.
Pumpattu barbarakin kiihottaisi enemmän kun tuo vaimo.
Ala vaan paneen sitä mikäli vaimon velvollisuuksista kysyttävää voi rimpauttaa naapurin ovikelloa ja oven avaa insinööri tai lääkäri niin kysyy moniosaaja muijalta miten toimitaan