Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mukavin julkkis, jonka olet tavannut?

Vierailija
22.01.2016 |

Itse tapaamistani mukavin Jari Sillanpää, epämukavin ex-ministeri Henna Virkkunen

Kommentit (496)

Vierailija
61/496 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheek oli symppis ainakin about 10 vuotta sitten, kun hengailtiin samassa yökerhossa. Hän jopa hankki minulle ja kaverilleni aina vapaaliput keikoilleen. Myös näin lahtelaisena myyjänä on pakko todeta, että brädi on todella ihana asiakas. Heidän vastakohtiaan on puolestaan Aino-Kaisa Saarinen ja hänen siskonsa. Ylimielisempää kaksikkoa en ole tavannut.

Vierailija
62/496 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ristomatti Ratia on tosi sympaattinen. Tai ainakin oli. Olin yhden yrityksen infossa töissä kun Ristomatilla oli projekti tms paljon tekemistä ja kävi usein. Huomio kaikki, jutteli kivasti kaikille, ikään ja ulkonäköön katsomatta.  Jarkko Ahola on myös kohtelias ja aivan supersympaattinen, kerran  täydessä junan ravintolavaunussa juteltiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/496 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirka. Olin aikoinani töissä yhdessä hotellissa, jossa hän oli esiintymässä, ja jäi mieleen erittäin mukavana tyyppinä.

Vierailija
64/496 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomas Holopainen on herrasmies, tai oli ainakin sillä hetkellä, kun hänet tapasin ja pyysin yhteiskuvaan. Tiedä sitten oliko vain rooli päällä Kurkelan seurassa. (siis nykyinen rva. Holopainen) 

Vierailija
65/496 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teflon Brothers

Vierailija
66/496 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cheek oli symppis ainakin about 10 vuotta sitten, kun hengailtiin samassa yökerhossa. Hän jopa hankki minulle ja kaverilleni aina vapaaliput keikoilleen. Myös näin lahtelaisena myyjänä on pakko todeta, että brädi on todella ihana asiakas. Heidän vastakohtiaan on puolestaan Aino-Kaisa Saarinen ja hänen siskonsa. Ylimielisempää kaksikkoa en ole tavannut.

On tainnut 10 vuoden aikana kusi kiehahtaa hattuun sitä mukaa kun suosiota on tullut entistä enemmän.

Vierailija
67/496 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pasi Moilanen aka Bazie69. Oli myös hyvä pano ;-)

Sama kokemus itselläni, tosin noin 15 vuoden takaa. Pasi oli kyllä oikeasti tosi mukava!

Vierailija
68/496 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna abreu on ihan kauhea. Jenni Vartiainen, Robin ja Cheek (en olisi muuten cheekistä uskonut!!!) Ovat todella mukavia tyyppejä.

Vierailija
69/496 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappu Pimiä on tosi mukava

Vierailija
70/496 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuisma Aalto on jäänyt mieleen hauskana ja hymyileväisenä jätkänä

Vierailija
71/496 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukka Nevalainen aivan huippu tyyppi!

Vierailija
72/496 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirka. Olin vuosia sitten ravintolan keittiössä töissä. Kirkalla oli samana iltana ravintolassa keikka ja aika kävi pitkäksi takahuoneessa ennen esiintymistä. Kirka tuli poikkeamaan keittiön puolelle, näki minut kuorimassa perunoita ja pyysi saada auttaa aikansa kuluksi. Mikäs siinä, veitsi käteen ja yhdessä kuorittiin pottuja seuraavan päivän lounasta varten, kunnes Kirkan oli aika lähteä laulamaan :)

Vierailija
73/496 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jukka Nevalainen aivan huippu tyyppi!

Nightwishin miesjäsenistä ei kannata antaa tällä palstalla positiivista palautetta, heti tulee alapeukkuja.

Vierailija
74/496 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aiemmin töissä eräässä Lahtelaisessa ravintolassa, jossa jonkin verran törmäsi julkkiksiis. Mukavimpana mieleen on jäänyt Peter Franzen, joka oli jopa tarjoilijatyttöselle todella kohtelias. Ilkeimpänä, inhottavimpana ja vastenmielisempänä ylivoimaisesti Laura Voutilainen. Naikkonen kuvittelee itsestään "vähän" liikoja. Yäk.

Vierailija
75/496 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako niistä alapeukuista välittää :)

Vierailija
76/496 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arto Tuunela, mutta hän onkin ainoa julkisuuden henkilö, jonka kanssa olen jutellut. Ihan kuin kuka tahansa muu ihminen.

Vierailija
77/496 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martti Ahtisaari. Osallistuin muutama vuosi sitten yliopistolla luonnolle, jossa hän oli vieraspuhujana. Aiemmin olin pitänyt häntä sellaisena vanhan poliitiikkopolven setämiehenä. Yleisö sai esittää Ahtisaarelle kysymyksiä, joihin hän vastaili rennolla, huumorintajuisella ja lämpimällä otteella. Tuli fiilis, että hän on sekä hyvin älykäs että empaattinen ihminen.

Vierailija
78/496 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaakko Salo jäi yhden tapaamisen perusteella jotenkin erityisesti mieleen mukavana ja joviaalina ammattilaisena.

Vierailija
79/496 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on positiivisia kokemuksia Nightwishin jäsenistä, tarkemmin sanoen Marco Hietalasta ja Floor Jansenista. Siinä vasta kaksi jalat maassa olevaa ja huipun huumorintajun omaavaa tyyppiä!

Vierailija
80/496 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva ketju :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme