Mukavin julkkis, jonka olet tavannut?
Itse tapaamistani mukavin Jari Sillanpää, epämukavin ex-ministeri Henna Virkkunen
Kommentit (496)
Ristomatti Ratia on tosi sympaattinen. Tai ainakin oli. Olin yhden yrityksen infossa töissä kun Ristomatilla oli projekti tms paljon tekemistä ja kävi usein. Huomio kaikki, jutteli kivasti kaikille, ikään ja ulkonäköön katsomatta. Jarkko Ahola on myös kohtelias ja aivan supersympaattinen, kerran täydessä junan ravintolavaunussa juteltiin.
Kirka. Olin aikoinani töissä yhdessä hotellissa, jossa hän oli esiintymässä, ja jäi mieleen erittäin mukavana tyyppinä.
Tuomas Holopainen on herrasmies, tai oli ainakin sillä hetkellä, kun hänet tapasin ja pyysin yhteiskuvaan. Tiedä sitten oliko vain rooli päällä Kurkelan seurassa. (siis nykyinen rva. Holopainen)
Vierailija kirjoitti:
Cheek oli symppis ainakin about 10 vuotta sitten, kun hengailtiin samassa yökerhossa. Hän jopa hankki minulle ja kaverilleni aina vapaaliput keikoilleen. Myös näin lahtelaisena myyjänä on pakko todeta, että brädi on todella ihana asiakas. Heidän vastakohtiaan on puolestaan Aino-Kaisa Saarinen ja hänen siskonsa. Ylimielisempää kaksikkoa en ole tavannut.
On tainnut 10 vuoden aikana kusi kiehahtaa hattuun sitä mukaa kun suosiota on tullut entistä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Pasi Moilanen aka Bazie69. Oli myös hyvä pano ;-)
Sama kokemus itselläni, tosin noin 15 vuoden takaa. Pasi oli kyllä oikeasti tosi mukava!
Anna abreu on ihan kauhea. Jenni Vartiainen, Robin ja Cheek (en olisi muuten cheekistä uskonut!!!) Ovat todella mukavia tyyppejä.
Kuisma Aalto on jäänyt mieleen hauskana ja hymyileväisenä jätkänä
Jukka Nevalainen aivan huippu tyyppi!
Kirka. Olin vuosia sitten ravintolan keittiössä töissä. Kirkalla oli samana iltana ravintolassa keikka ja aika kävi pitkäksi takahuoneessa ennen esiintymistä. Kirka tuli poikkeamaan keittiön puolelle, näki minut kuorimassa perunoita ja pyysi saada auttaa aikansa kuluksi. Mikäs siinä, veitsi käteen ja yhdessä kuorittiin pottuja seuraavan päivän lounasta varten, kunnes Kirkan oli aika lähteä laulamaan :)
Vierailija kirjoitti:
Jukka Nevalainen aivan huippu tyyppi!
Nightwishin miesjäsenistä ei kannata antaa tällä palstalla positiivista palautetta, heti tulee alapeukkuja.
Olin aiemmin töissä eräässä Lahtelaisessa ravintolassa, jossa jonkin verran törmäsi julkkiksiis. Mukavimpana mieleen on jäänyt Peter Franzen, joka oli jopa tarjoilijatyttöselle todella kohtelias. Ilkeimpänä, inhottavimpana ja vastenmielisempänä ylivoimaisesti Laura Voutilainen. Naikkonen kuvittelee itsestään "vähän" liikoja. Yäk.
Kannattaako niistä alapeukuista välittää :)
Arto Tuunela, mutta hän onkin ainoa julkisuuden henkilö, jonka kanssa olen jutellut. Ihan kuin kuka tahansa muu ihminen.
Martti Ahtisaari. Osallistuin muutama vuosi sitten yliopistolla luonnolle, jossa hän oli vieraspuhujana. Aiemmin olin pitänyt häntä sellaisena vanhan poliitiikkopolven setämiehenä. Yleisö sai esittää Ahtisaarelle kysymyksiä, joihin hän vastaili rennolla, huumorintajuisella ja lämpimällä otteella. Tuli fiilis, että hän on sekä hyvin älykäs että empaattinen ihminen.
Jaakko Salo jäi yhden tapaamisen perusteella jotenkin erityisesti mieleen mukavana ja joviaalina ammattilaisena.
Mullakin on positiivisia kokemuksia Nightwishin jäsenistä, tarkemmin sanoen Marco Hietalasta ja Floor Jansenista. Siinä vasta kaksi jalat maassa olevaa ja huipun huumorintajun omaavaa tyyppiä!
Cheek oli symppis ainakin about 10 vuotta sitten, kun hengailtiin samassa yökerhossa. Hän jopa hankki minulle ja kaverilleni aina vapaaliput keikoilleen. Myös näin lahtelaisena myyjänä on pakko todeta, että brädi on todella ihana asiakas. Heidän vastakohtiaan on puolestaan Aino-Kaisa Saarinen ja hänen siskonsa. Ylimielisempää kaksikkoa en ole tavannut.