Mukavin julkkis, jonka olet tavannut?
Itse tapaamistani mukavin Jari Sillanpää, epämukavin ex-ministeri Henna Virkkunen
Kommentit (496)
Jasper Pääkkönen -99. En tiedä millainen nykyään on, mutta tuolloin oli oikein mukava poika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Michael Monroe on todella mukava ja symppis!
Olin juuri tulossa kirjoittamaan samaa! Häneen törmää usein Turussa ja mukavampaa sekä nöyrempää miestä saa hakea. :) Piti minulle kerran ovea auki ja aina jää vaihtamaan kuulumisia, jos hänelle menee juttelemaan.
Michael on ihan paras! En käsitä kuinka niin monta vuotta julkisuudessa ollut henkilö jaksaa vieläkin huomioida faninsa, tai vaikka et fani olisikaan. Työni puolesta törmään häneen usein ja siinä on kyllä harvinainen henkilö, jolla julkisuus ei ole noussut päähän tipan tippaa vaikka aihetta varmasti olisikin :) Myös pari kertaa Voice of Finlandin yleisössä istuneena voin kertoa, että hän on ainoa joka ei pidä ansaittua taukoaan, vaan jää jakamaan nimikirjoituksia ja höpöttelemään mukavia muiden tähtivalmentajien sännätessä takahuoneeseen piiloon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti Tuomas Holopainen!
Mulla on tästä herrasta hyvin erilainen kuva.
Tällä palstalla on taidettu lukea liikaa mielipiteitä Holopaisen niin sanotusta sovinismista. Vitut se mitään sovinismia on jos bändiin sopimaton henkilö potkitaan pellolle, oli sitten nainen tai ei. Flooristahan Tuomaksella on pelkkää hyvää sanottavaa ja tuntuukin paljon ammattimaisempi olevan kuin molemmat edeltäjänsä. M22
Jenni Vartiainen oli mukava tyyppi
Henry Saari oli mukava tyyppi. Inhottavin on Laura Voutilainen. Paula Koivuniemestä en myöskään pitänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti Tuomas Holopainen!
Mulla on tästä herrasta hyvin erilainen kuva.
Tällä palstalla on taidettu lukea liikaa mielipiteitä Holopaisen niin sanotusta sovinismista. Vitut se mitään sovinismia on jos bändiin sopimaton henkilö potkitaan pellolle, oli sitten nainen tai ei. Flooristahan Tuomaksella on pelkkää hyvää sanottavaa ja tuntuukin paljon ammattimaisempi olevan kuin molemmat edeltäjänsä. M22
Tuli mieleen myös että miksi Mr Lordia ei syytetä sovismista vaikka alkuperäinen kosketinsoittaja Erna "Enary" Siikavirta erotettiinkin aika riitaisissa merkeissä.
Jukka Kajava (nuoremmille tiedoksi: Hesarin ex-kriitikko). Oli eräillä kutsuilla jokunen vuosi ennen yllättävää poismenoaan ja teki syvän positiivisen vaikutuksen.
Jarkko nyman on ainut julkkis jonka kanssa olen keskustellut ja on muuten helvetin kusipää.
Mukavin on ollut Anni Sinnemäki. Tapasimme hänet keikalla Tampereella itsenäisyyspäivänä 2013, jolloin linnanjuhlat pidettiin poikkeuksellisesti Tampere-talolla. Oli tullut suoraan juhlista keikalle aivan tavallisten pulliasten sekaan ja jaksoi meidänkin kanssamme höpötellä yhtään tärkeilemättä. Yhdessä naureskeltiin, että olipas hieman pönöttävän oloinen meininki itsenäisyysjuhlassa sinä vuonna, kun itse olimme katsoneet lähetyksen telkkarista. Epämukavin ehdottomasti Sabina Särkkä, joka raivosi festareiden vessajonossa nimmarin pyytäjille.
Pertti Koivula oli mukava, leppoisa ja hyvin "tavallisen oloinen" (eli ei ole ns. noussut neste päähän).
Mainittakoon Laura "diiva" Voutilainen vastakohtana.
Amin Asikainen- jos olisin sinkku niin voisinpa hyödyntää nykytilannetta 😄
Ehdottomasti Richard Dean Anderson, aivan mahdottoman mukava heppu!
Michael Monroe on todella mukava. Vaikka liikkuu pikaista vauhtia, niin aina hymyilee ja on hetki aikaa nimmarille tai parille sanalle.
Mukavinta on vaikea valita, mutta Chisusta ja Mira Luodista jääneet vähän huonommat muistot työnpuolesta (toki varmasti faneilleen ovat ystävällisiä ja mukavia, mutta muutoin) aikamoisia itsekkäitä säheltäjiä.
George de Godzinsky ( r.i.p )
Anna-Liisa Tilus,
Riki Sorsa,
Ihania ja ystävällisiä ihmisdiä :)
Epämiellyttävin on ollut Danny.
Vierailija kirjoitti:
Henry Saari oli mukava tyyppi. Inhottavin on Laura Voutilainen. Paula Koivuniemestä en myöskään pitänyt.
Henry Saaren kohdatessani jäi mieleen hyväntuulinen ja kohtelias käytös.
Kirka oli ihana, molemmilla kerroilla kun tapasin. Siis ihan vain fanina, ei muuta :D
Ja Pelle Miljoonasta tykkäsin myös. Jutskattiin hotellin respassa, jossa silloin olin töissä.
Mukavimmat ovat olleet Mike Monroe, Pate Mustajärvi, Ben Zyskowicz ja Elli Haloo.
Kamalimmat ovat olleet Timo Jutila, Jari Kurri, Anne ja Jari Hedman (ja heidän yhteiset tyttäret ja Annen tytär edellisestä liitosta), Johnny McMetal, Tomi Metsäketo ja Ninja Sarasalo.
Mukavin on ollut Pelle Miljoona,kammottavin Rita Tainola.
Professori Hämeen-Anttila. Ei ainoastaan viisas, vaan myös sydämellinen.