Mukavin julkkis, jonka olet tavannut?
Itse tapaamistani mukavin Jari Sillanpää, epämukavin ex-ministeri Henna Virkkunen
Kommentit (498)
Tuomas Holopainen oli tosi mukava!!
Marco Bjurström, Alexi Laiho, Jussi 69, Janne Halmkrona (CMX), Jesse Kaikuranta. Sami Hedberg oli positiivinen yllätys. Haluaisin tavata Jutta Gustafsbergin. Vaikuttaa sydämelliseltä ihmiseltä.
Jussi Raittinen on supermukava, fiksu, puhelias, aito Stadin kundi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti Tuomas Holopainen!
Mulla on tästä herrasta hyvin erilainen kuva.
Tällä palstalla on taidettu lukea liikaa mielipiteitä Holopaisen niin sanotusta sovinismista. Vitut se mitään sovinismia on jos bändiin sopimaton henkilö potkitaan pellolle, oli sitten nainen tai ei. Flooristahan Tuomaksella on pelkkää hyvää sanottavaa ja tuntuukin paljon ammattimaisempi olevan kuin molemmat edeltäjänsä. M22
En oo yhtäkään juttua lukenu täältä Holopaisesta, vaan perustan mielipiteeni siihen, millainen hän on ollut kun on tavattu.
Puolet teidän julkkiksistanne ovat täysin tuntemattomia mulle :)
Otsikon kysymykseen vastaan näin lonkalta että Teleksin laulaja on tosi kiva ja fiksu (tavannut vuosien kuluessa lukuisia kertoja, en ole fani).
Vierailija kirjoitti:
Tuomas Holopainen on herrasmies, tai oli ainakin sillä hetkellä, kun hänet tapasin ja pyysin yhteiskuvaan. Tiedä sitten oliko vain rooli päällä Kurkelan seurassa. (siis nykyinen rva. Holopainen)
EEEiiiii onko ne menny naimisiin? Mitä? Missä? Milloin?
Tuomas; sun piti mennä mun kans naimisiin 😢😢😢 johanna: senkin kotka....
Vierailija kirjoitti:
Arto Tuunela, mutta hän onkin ainoa julkisuuden henkilö, jonka kanssa olen jutellut. Ihan kuin kuka tahansa muu ihminen.
Jaa muiden vastausten perusteella riittää, kun on nähnyt kyseisen ihmisen. No olkoon silti Tuunela. On ollut asiakkaana monenlaisia julkkiksia, mutta eipä niihin ole ehtinyt tutustua kuin vain myyjä-asiakas -dialogilla.
Aki Manninen oli erittäin mukava, sympaattinen mies. Vastakohta onkin sitten vaimonsa Rita Niemi 😀 Oli hirveen ylimielisen ja tylyn oloinen nainen, ehkä sillä oli vaan huono päivä en tiedä, mutta Aki oli kyllä mukava!
Jussi69 on todella mukava! Ihan yllätyin, kuinka kohtelias ja mukava tyyppi hän on.
Totaalisia vastakohtia ovat Aira Samulin (töykeä) ja Mikko Leppilampi (pissa kihahtanut todella pahasti hattuun). Yök.
Jari ja Vanessa Kurri ovat mukavia, maanläheisiä ihmisiä. Vanessa varsinkin on tosi herttainen. Juha Muje on vanhan ajan herrasmies. Ja järjettömän hyvä näyttelijä, niin erilainen on siviilissä kuin rooleissaan. Valtaisa peukku hänelle.
Tylyin on ollut Jukka Rasila.
Salkkareiden Talen näyttelijä (sori en nyt muista nimeä) on tosi mukava! Samaten ex-formulakuski Heikki Kovalainen, ei oo ollenkaan ylpeän oloinen vaan oikein ystävällinen.
Kirkalle ääni täältäkin! Se asui naapuritalossa Krunikassa, törmäilin siihen säännöllisesti kun se läksi lenkille. Ihana, avoin, sydämellinen, lämmin, aito. Jutteli mukavia pihalla akillesjänteitä venytellessään. Suretti kun se kuoli niin yllättäen, paljon paljon ennen aikojaan... :(
Millainen A. Abreu sitten on kun monet ovat maininneet?
Itse asun niin tuppukylässä ettei täällä ketään ole. 😃 tai hei, Jaakko alias Jaska saariluoman kanssa juttelin kerran, tosi mukavan oloinen vähän hömppänä mies. 😊
Mukavin Katri-Helena, miellyttävä ja fiksu ja kauniimpi kuin kuvissa. Rita Tainola on ollut epämiellyttävin.
Mike Monroe on ollut tosi mukava ja huomaavainen.
Brian Cox (se tiedeohjelmia tekevä proffa)
Vierailija kirjoitti:
Jep, Michael Monroe ja Sam Yaffa todella mukavia. Samoin Pelle Miljoona ja Pate Mustajärvi.
Ai niin ja Kari Peitsamo.
Kari Peitsamon kanssa on tullut heitettyä juttua useammankin kerran. Se on kyllä karismaattinen ja positiivisella tavalla kaheli. Upea äijä!
Ääliö, mietihän kaksi kertaa, miksi kansanedustaja ei maksa matkasta tippiä taksikortilla.