Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mukavin julkkis, jonka olet tavannut?

Vierailija
22.01.2016 |

Itse tapaamistani mukavin Jari Sillanpää, epämukavin ex-ministeri Henna Virkkunen

Kommentit (496)

Vierailija
21/496 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satu Taiveaho ja Antti Kaikkonen ovat todella mukavia ja ystävällisiä ihmisiä.

Vierailija
22/496 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti Nykänen tarjosi aikanaan meille nakkisämpylät Jyväskylän rautatieaseman nyt jo entisellä grillillä. Mike Sierra pisti vastaan, mutta Matti ei manageriansa kuunnellut.

Matti kävi myös 80-90 -lukujen taitteessa lähikaupassamme kaljaostoksilla olympiamitalit kaulassa ja antoi lasten hypistellä arvometallia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/496 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chisu. Törmäsin lomamatkalla, oli oikein mukava. Ei edes mitenkään mainostanut itseään.

Vierailija
24/496 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komppi tälle. Olen törmännyt molempiin kerran yhdessä ja pari kertaa erikseen yleisötapahtumissa (ei vaalien aikaan), ja hyvin ystävällisiä ja miellyttäviä.

Vierailija
25/496 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti Tuomas Holopainen!

Vierailija
26/496 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylimielisimpiä ja siten luotaantyöntäviö ainakin Anna abreu ja ellen jokikunnas. Voi pojat. Ellen kaatoi helsinkiläisessä baarissa kolme snapsia pöydälle ja alkoi kirkumaan että "ei mulle voi käydä näin koska mähän oon julkkishh!" Yeah right.

Vierailija
27/496 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Michael Monroe on todella mukava ja symppis!

Olin juuri tulossa kirjoittamaan samaa! Häneen törmää usein Turussa ja mukavampaa sekä nöyrempää miestä saa hakea. :) Piti minulle kerran ovea auki ja aina jää vaihtamaan kuulumisia, jos hänelle menee juttelemaan.

Vierailija
28/496 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti Tuomas Holopainen!

Mulla on tästä herrasta hyvin erilainen kuva.

Vierailija
29/496 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni jäänyt mieleen molemmat jvg:n pojat ja heistä ERITYISESTI VILLE.. Ei voi olla niin mukavaa ja symppistä kaveria. Olen nähnyt heitä sekä uransa alussa sekä nyt lähiaikoina. Ville aina yhtä mukava, Jare ehkä vähä saanut kusta lippaan.

Epämukavin KAIJA KOO.. Yäk..

Vierailija
30/496 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Darude oli tosi mukava!

Vierailija
31/496 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen se Kaija Koo sitten on? Ennenkin olen nähnyt hänestä negatiivisesti täällä kirjoitettavan.

Vierailija
32/496 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maryam razavi

Vierailija
33/496 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme yhden hotellin ravintolassa  syömässä, kun hän tuli sinne sipisemään tarjoilijoille, että ei voi syödä täällä tietenkään, kun kaikki hänet tuntevat. Piti saada ruoka mukaan huoneeseen. Hemmetti isompienkin starojen kanssa ollut samassa raflassa.

Vierailija
34/496 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olimme yhden hotellin ravintolassa  syömässä, kun hän tuli sinne sipisemään tarjoilijoille, että ei voi syödä täällä tietenkään, kun kaikki hänet tuntevat. Piti saada ruoka mukaan huoneeseen. Hemmetti isompienkin starojen kanssa ollut samassa raflassa.

Siis Kaija Koo.

Vierailija
35/496 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut vasemmistoliiton kansanedustajista Hanna Sarkkisen, Katja Hännisen, Markus Mustajärven ja Jari Myllykosken. Kaikki olivat mukavia ja oli kiva jutella.

Politiikan ulkopuolelta tulee mieleen Saija Tuupanen, jonka kanssa juttelin erään keikan jälkeen. Todella hyvä keikka ja mukava ihminen. Antti Tuiskun muistan ajalta ennen julkisuutta, ja tosi positiivinen kuva jäi hänestäkin.

Vierailija
36/496 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matti Nykänen tarjosi aikanaan meille nakkisämpylät Jyväskylän rautatieaseman nyt jo entisellä grillillä. Mike Sierra pisti vastaan, mutta Matti ei manageriansa kuunnellut.

Matti kävi myös 80-90 -lukujen taitteessa lähikaupassamme kaljaostoksilla olympiamitalit kaulassa ja antoi lasten hypistellä arvometallia.

Siellä grillillä muuten oli aikoinaan aivan fantastiset hampurilaiset. Täytteet tursusivat pitkin ranteita. Nam!

Vierailija
37/496 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Papa roachin jäsenet. Olivat mukavia ja rentoja vaikka itse olen järkyttäv hermoheikko ja kamalan ujo!

Vierailija
38/496 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisen työn kautta tapasi aika paljon kaikenlaisia julkisuuden henkilöitä, ja suurin osa on loppujen lopuksi ihan normaalia sakkia. Komppaan sitä kirjoittajaa joka Lipposen mainitsi, on oikein mukava ja leppoisa mies. Matti Vanhanen sen sijaan oli hämmentävän väritön tapaus - yleensä kovan luokan poliitikolla on ainakin jonkinlaista karismaa mutta Vanhanen oli kuin kylmää kaurapuuroa.

Ainoa nyt mieleen tuleva tyyppi josta tuli todella negatiivinen kuva oli Mikael Jungner, joka kyllä on senlaatuinen kusipää että oksat pois. Muutamaan otteeseen senkin kanssa joutui yhteistyötä tekemään, ja aina oli yhtä epämiellyttävä.

Vierailija
39/496 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Komppi tälle. Olen törmännyt molempiin kerran yhdessä ja pari kertaa erikseen yleisötapahtumissa (ei vaalien aikaan), ja hyvin ystävällisiä ja miellyttäviä.

Satu ainakin on todella herttainen!  Satuin vuosia sitten samaan kahvilaan. Hän oli selkeästi työpalaverissa ja minä tulin paikalle vauvani kanssa. Hymyili todella lämpimästi meille. Tuli paha mieli Sadun puolesta, koska taisi olla juuri niitä aikoja kun hän tuli julkisuuteen lapsettomuutensa ja pieleen menneen adoption vuoksi.

Epäystävälliseltä vaikuttava  julkkis on mielestäni Kirsi Salo. Asun hänen naapurustossaan, ja aina on naama norsunv----lla. Että antaa kyllä itsestään ihan eri kuvan universaalin tantrarakkauden puolestapuhujana. Miestäni puolestaan risoo se, että Kirsi antaa kissansa juosta vapaana kaupunkialueella. Monet kuset olemme löytäneet portinpielistä. Aina kuulemma kyse oli siitä, että kissa on karannut. Ja pah, meidän kissat eivät ole koskaan karanneet, mutta ehkä Kirsin kisu on sitten sellainen houdini, että tiirikoi itsensä lukkojen takaa ulos. Joku oli sitten kerran vienyt kissan löytöeläintaloon ja ilmoitti, että sieltä voi maksua vastaan noutaa.

Vierailija
40/496 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävällisin herra V-M Loiri ja inhottavin (tässäkin ketjussa jo monesti mainittu) Kaija Koo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi